Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

pahasutta

Yksityisviestistä kolahtanut sähköposti tavoitti tälläkin kertaa. Tarkoitus oli yrittää paikalle, mutta en saanut aikataulua muutettua. :-\ Laittakaahan kuvia taas foorumille.

Mikko

^ Seuraavalla kerralla sitten. :)
Juuri kotiuduin tuolta, oli mukava turista pitkästä aikaa, muutama uusi kasvokin paikalla. Ja muutama kuokkijakin. Kiitokset vaan kaikille osallistujille, en tiedä johtuiko vahvasta lääkityksestä, mutta kivaa oli. :P

Ihan ei päästy viime vuoden lukuihin, 7 Roccoa oli kuitenkin paikalla.

JRocco

Vasta nyt itse kotona :D hyvä miitti oli, kuvia odotellessa :)

exari

20,01 olin kotona...ihan jees vähän kuokkia. vielä kun kuvia tänne?

niko

Oli nasta nähdä että pidemmältäkin jaksettiin vaivautua paikanpäälle! Kiitokset kaikille, oli mukavaa  :) tosiaan Mikon kuvia odotellessa  8) jos sitten ensi kertaan EI menisi sitä vuotta  ;D olisiko täysin mahdoton idea treffata jossain parkkihallissa vielä loppuvuodesta, kun kelit ulkona eivät enää ole otollisia?
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Mikko

Ei oikein kamera näköjään tänään pysynyt kädessä. Oli vähän asetukset pielessä ja vissiin oli tullut sen verran lääkittyä itseään ettei sitä tajunnut. Mutta kyllä noista pari pelastaa, tässä yksi pari kolme. :)

Minulle ainakin passaa, jos miittejä vähän tiheämminkin järkätään. Vaikka sitten parkkihallissa jos kelit ei suosi.

oopp99

Kiitokset turinoista, Mikon kuvia odotellessa. On se äRRä hieno livenä.
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

RoccoScientist

Tässähän tulee melkein "eksää" ikävä. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

niko

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 10.09.13 - klo:22:59
Tässähän tulee melkein "eksää" ikävä. ;)
Kyllä Korean kostajaa kaivattiinkin pelipaikoille..  ;D ensi kerralla sitten mukana!
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

skriko

Mitä värejä oli paikalla? Ainakin 2 vihreätä, 3 valkoista 1 musta ja?? Siis Roccoja.

Mikko

4 valkoista, 2 vihreää ja yksi musta. :)

JRocco

Komeit kuvii ! :) Mikko saako pöllii kuvii? Ja sendii "Rocco 10" sivulle Facebookkii? :)
Joku hienost valaistu parkkihalli ois jees, nii jaksaa taas vaivautuu täält keskelt ei mitää sinne =D

Kinli

Kiitos omasta puolestani. Oli mukavaa tavata porukkaa ja yhdistää naama nimimerkin taakse.

Seuraavaa kertaa odotellessa. :)
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

Lainaus käyttäjältä: JRocco - 11.09.13 - klo:11:29
Mikko saako pöllii kuvii? Ja sendii "Rocco 10" sivulle Facebookkii? :)

Saa minun puolesta jakaa eteenpäin. :)
Joku hienosti valaistu ja iltaisin tyhjänä oleva parkkihalli olisi muutenkin kiva. Voisi harrastaa myös vähän kontrolloidumpaa kuvaamista. Jos joku vaikka tarvitsisi myyntikuvat omastaan. :D Tietämäni (avoimet) Espoon suunnan hallit on aina tupaten täynnä, eikä edes kovinkaan kuvauksellisia paikkoja.

sjobbe

Olitteko vielä pitkään siellä sen jälkeen ku lähdin?

Mikko

Mä olin vähän ennen ysiä himassa, joten olisko noin puoli yhdeksään asti jaksettu kolmen viimeisen valkoisen yksilön omistajan kesken?

Hirveä puskurikuume nousi eilen, vaikka ei tässä vaiheessa varmaan enää olisi mitään järkeä lähteä upottamaan rahaa noihin. ;D

skriko

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 11.09.13 - klo:00:30
4 valkoista, 2 vihreää ja yksi musta. :)

Ok,kiitos. Valkoinen on yleisin väri, sininen loisti poissaolollaan, vaikka on toiseksi yleisin.

Taskukeke

Kiitos minunkin puolestani! Oli mukavaa nähdä uusia naamoja ja autoja.  :) Tuota parkkihallia voisikin sitten jo alkaa etsimään.

JoCCe

On kyllä komeita kuvia ja autoja! Harmi kun ei itse ihan jaksa täältä Raumalta saakka lähteä pelipaikalle..

JRocco

Onkos kukaan ajatellut "Winter Scirocco Meeting":inkii ? ajankohtaa ja paikkaaa? Tän vuoden puolella vai ensivuonna?

Eihän se nyt vaa puheeks oo jääny? :D

Mikko

Kesäkelithän tässä vielä on. ;D

Tikka

Lainaus käyttäjältä: JRocco - 29.10.13 - klo:18:55
Onkos kukaan ajatellut "Winter Scirocco Meeting":inkii ? ajankohtaa ja paikkaaa? Tän vuoden puolella vai ensivuonna?

Eihän se nyt vaa puheeks oo jääny? :D
Onko teillä tarkoituksena verrata kenellä on ikkuna jäätynyt pahiten kiinni?  :D

Mikko

Joo ja järjestää pompauttimienammuntakilpailu. :P

JRocco

Juu viel on kesäkeli :D katellaa joulukuussa =D

niko

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.10.13 - klo:13:39
Joo ja järjestää pompauttimienammuntakilpailu. :P
itsellänihän eivät pompauttimet ole lennelleet  ;D *kopkop* pari koputusta pöytään..

Kyllähän tuossa ollaan mukana jos saadaan tapaaminen taas aikaiseksi :)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

JRocco

Nyt on niin mukavat kelit Scirocolle ku ikkunat jääty yläasentoo, eikä halunnu lauskeuta.
Asiasta kukkaruukku eli miittii, sen verran hiljasta ollu täällä kun mainitsin sen WINTER MEET härdellin, onks niit kiinostuneita enää tälle vuodelle vai meneekö se miitti sinne ensi vuoden puolelle?
Mutta ei ainekaan ens syksylle  :D

Mikko

Aikaa ja paikkaa kehiin vaan. Mä oon ainakin mukana jos vaan aikataulut osuu yksiin.

RoccoScientist

Sama täällä. Olen nyt kesälomalla, joten aikataulun pitäisi olla suht joustava.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Taskukeke

Jos vaikka saataisiin paikka lukittua ja katsotaan sitten millä aikataululla mennään? :) Jokin lämmin halli pk-seudulla?

JRocco

Meikäläisellähän ei ole mitään tietoa helsingin parkkihalleista :D joten te ketkä siellä rullaatte useasti nii tiedätte varman jonkun hyvä paikan jossa voisi kokoontua. Tammikuussa jos saisi järjestettyä sen miitin jos vaikka silloin olisi jo vähän pakkasta, niin 130km päästä joutaa taas ajamaan kun autokin pysyisi puhtaana :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy