Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

JRocco

Milloinkohan uutta scirocco miittiii?

niko

Ehdottomasti vielä tämän syksyn aikana! Varsinkin kun jäi tuo eilinen miitti välistä..  >:(
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Mikko

Pistäkää vaan ehdotuksia ajasta ja paikasta niin yritetään saada sopimaan omiin aikatauluihin. Lähiaikoina olisi parempi, arki-iltoina on ihan hyvin aikaa, viikonlopuissa vähemmän. Elokuun loppupuolella alkaa taas kiireet.

JRocco

Meikälle käy aika lailla kaikki päivät paitsi, viikko 33 koska en ole suomessa sillloin.
Sellainen paikka mikä olisi "lähellä" kaikkia kellä on scirocco  :) todennäköisesti PK seudulla?
Kuka järjesti edellisen Rocco Miitiin?

niko

Ei kai sitä kukaan järjestänyt, joku vaan heitti ajan ja paikan ilmoille ja muut saapuivat paikalle  8) Minulle kävisi hyvin ensi viikko, vaikka heti alkuviikosta, ma-ti? Paikalla ei juuri ole väliä, sen verran hyvin omasta tukikohdasta joka suuntaan pääsee.  :)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

JRocco

Joo meikällä passaa hyvin alkuviikko! Täytyneen kait heittää joku päivä ja kellon aika ja katsoa kiinnostuneet ja tulla paikalle :)

Mikko

Alkuviikko passaa myös, illalla klo 18 -->

JRocco

Missäs oli tuo edellinen miitti?

Mikko

Edellinen taisi olla tuo tämän ketjun alussa sovittu miitti Helsingissä Cafe Caruselin edessä ja siitä siirryttiin väljemmille vesille Hernesaaren kärkeen.

JRocco

Mun puolesta käy samapaikka kuin viimeksikin. 150kilsaa taittuu mukavasti  :)

Taskukeke

Ei perhana niin nopeasti vielä! :D 26.8. vasta auto pajalle...noo kyllähän minä paikalle ilmaannun jos haluatte aikaisemminkin miittiä pitää. En vaan jaksaisi toista kertaa tuota kylkeä esitellä.  8)

JRocco

:D jätät huonon kylen seinän viereen

Taskukeke

Lainaus käyttäjältä: JRocco - 31.07.13 - klo:12:21
:D jätät huonon kylen seinän viereen

Eli lisätään siis miittipaikan vaatimuksiin seinä, jonka viereen voi ajaa vasemman kyljen.  ;)

niko

Nyt mennään kyllä jonnekkin muualle miittiä pitämään mieluummin, kun sinne piiloon missä oltiin viimeks!  ;D
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

JRocco

Lainaus käyttäjältä: niko - 31.07.13 - klo:12:53
Nyt mennään kyllä jonnekkin muualle miittiä pitämään mieluummin, kun sinne piiloon missä oltiin viimeks!  ;D

Oisko mitää jos niko kertoisit hyvän paikan missä ois seinä taskukekelle ja mikä ei oisi piilossa  :) :D

oopp99

Lainaus käyttäjältä: niko - 31.07.13 - klo:12:53

Eikös viimeksi aloiteltu Kaivarin rannassa, Carusellilla? Se ei varsinaisesti piilossa ole... ;)
Itse olen lomailemassa ja poissa Suomesta 30.8. asti, sitä ennen en pääse osallistumaan. Ellei nyt ralleissa järjestetä. Siellä voi allekirjoittaneen kulkinetta bongailla pitkin Keski-Suomen metsiä.
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

Taskukeke

Syyskuun alku sopisi minullekin parhaiten kun saan auton sillon takaisin pajalta. :P Mitäs mieltä muut?

Yksi paikka miitille voisi olla Haltialan ympäristö täällä Pohjois-Helsingissä? Siellä pitäisi olla suht. rauhallista iltaisin ja paikka on mielestäni ihan mukava kuvien kannalta. :) Onko liian rauhallinen/piilossa?

niko

Haltialaan saattaisi jopa selvitä puhtaalla autolla! nimim. 500m matkaa! :D
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

JRocco

Kelpaa se syyskuu mulle hyvin, jos sitä sit päivän sopii nyt jo, nii ois se varoitusaika riittävä että ei ois muita suunnitelmii muutaku miiti :D

JRocco

Lainaus käyttäjältä: niko - 01.08.13 - klo:00:18

Haltialaan mä en todennäkösesti selvii puhtaalla autolla, toivottavast on kuiva keli kun on miitti  :D meikäl matkaa se 140km :D ei sil matkan pituudella ole väliä :)

Mikko

Pitäisiköhän jo pikkuhiljaa alkaa lyömään lukkoon se miitin aika ja paikka? :)
Alkaa taas kaikenlaista menoa kertymään illoiksi ja viikonlopuiksi.

exari

Lainaus käyttäjältä: niko - 01.08.13 - klo:00:18

Katos,naapuri melkein: mulla on 1km peräti.tuletko tammisto/pakkalan puolelta vai torpparinmäestä?

niko

Lainaus käyttäjältä: exari - 20.08.13 - klo:10:02
Katos,naapuri melkein: mulla on 1km peräti.tuletko tammisto/pakkalan puolelta vai torpparinmäestä?
Torpparinmäestä tullaan :)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

exari

Mjuu,asun tässä joen köyhien puolella...t-mäen uudet omakotitalot on suoraan vastapäätä.

niko

Lainaus käyttäjältä: exari - 20.08.13 - klo:13:20
Mjuu,asun tässä joen köyhien puolella...t-mäen uudet omakotitalot on suoraan vastapäätä.
Siellä uusissa omakotitaloissa asutaan..  ;D voisivat saada jo pikkuhiljaa muutkin luukkunsa valmiiksi, älytöntä rumbaa tuossa tiellä, ikinä ei tiedä joutuuko oottelemaan että joku saa rekkansa pois alta tms... Jos aiheessa pysytään, miten muut kokevat tuon Haltialan sijaintina miitille? :)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Mikko

Onko joku tarkempi paikka minne saisi autot parkkiin? Kyllä tuonne jaksaa ajella. :)

niko

On tuolla parikin isoa parkkipaikkaa, mihin autoja saa riviin. Lisäksi Haltialassa on terassi, josta lyötyy varmaankin syötävää ja juotavaa jos tarve on, sekä jätskikiska. Keskiviikko-iltaisin paikka on tupaten täynnä motoristeja mutta eiköhän sinne silloinkin mahdu  ;D
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

niko

Duunasin nopsaa tuosta tommoisen kartan Haltialasta, siitä voitte itse tuumailla mikä parkkipaikka olisi otollisin.. Tuossa B:ssä rakennusten keskellä pärrät yleensä ovat. Terassi ja kiska merkattu keltaisella.
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Taskukeke

Lainaus käyttäjältä: exari - 20.08.13 - klo:13:20

Millä autolla exari ajelet? Itse asustelen siinä toisen joen eli Keravanjoen toisella puolella Pohjois-Helsingissä. Jos vaikka joskus tulisi törmäiltyä "kulmilla."  ;)

Sitten itse miitistä:

Todennäköisesti saan auton pajalta syyskuun ensimmäisellä viikolla. Syyskuun kahden ensimmäisen viikon keskiviikot sopisivat minulle hyvin. Tällä hetkellä ensimmäisellä viikolla kaikki illat olen vapaana 19->

Jos kokoontuminen olisi siinä 19-20 aikoihin niin minulle sopisi melkeinpä mikä päivä tahansa.  :)

RoccoScientist

Jos meinaisin kuokkimaan tulla, niin syyskuun ensimmäinen keskiviikko ei sovi minulle, mutta toisen pitäisi sopia.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy