Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

niko

Eikai sitä tarvitse taas piiloon mennä?  ;D Viime miittinkissä huvitti suuresti ihmiset Carusellilla, ketkä ihmettelivät riviä Roccoja. Onhan noi sen verran hienoja pelejä, että kehtaahan niitä ihan esilläkin pitää, eikä missään nurkan takana jemmassa!   ;) Vuosaaren ABC kuulostaa hyvältä, kunhan sinne ei eksytä perjantaina 21 jälkeen, kun pahin teinihelvetti on irti.... ;D ;D
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Redown

Joo, vuosaaren satama kuullostaa hyvältä..! Ei tosiaan mihinkään perämetsään naapurin Matin navetan taakse  ;D ;D
Nykyinen: Audi A5 Coupe 3.0TDI Quattro
Exät: Porsche Boxster 2.5 -99, VW Scirocco 1.4TSI Sport -09, VW Golf 2.0TDI 4MOTION Highline -05, Seat Leon TopSport 1.9TDI -03, Volvo V70 2.5T AWD, VW Vento 1.9TDI -92 jne.

Mikko

Vuosaaren satama on täältä katsoen juuri tuota perämetsää. ;D

Kasis

Kaikki käy. Tankkiin bensaa ja renkaisiin ilmaa, ja sitten menoks.  ;D
Scirocco & VI Golf Variant

Mikko

Ei tuo puunausmiitti sitten koskaan konkretisoitunut, joten pitää lähteä sitten yksin miittiä pitämään. Sinne paikallisen ostarin parkkihalliin, jossa ihan ok pesupaikka. :D

RoccoScientist

Jos pidettäisiin purnausmiitti? ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Kasis

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 21.10.12 - klo:13:35
Jos pidettäisiin purnausmiitti? ;)
Moottorista vai vaihteistoista?  ;D

oopp99

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 21.10.12 - klo:12:01
Ei tuo puunausmiitti sitten koskaan konkretisoitunut, joten pitää lähteä sitten yksin miittiä pitämään. Sinne paikallisen ostarin parkkihalliin, jossa ihan ok pesupaikka. :D

Koskas menet? Voisin liittyä seuraan vaikka sitten minimiitin muodossa. :)
Aina tuo kuitenkin mukavampaa on kun ei yksin touhua, ja ei itsellänikään oikein parempiakaan paikkoja tiedossa ole niin voisin tsekata ton sun 'suositteleman'...
Laitoin sulle privaan gsm:n.
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Kasis - 21.10.12 - klo:18:33
Moottorista vai vaihteistoista?  ;D

Aihe on vapaa, mutta purnaus pakollista. ;)

Mikko

Oliskohan kohta jo miitin aika? :)

niko

Samaa olen itsekin tuuminut :) perjantaina sopivasti auto madallettavaksi 8)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Redown

Noniin johan se olis aikakin...! Nyt vaan joku heittämään päivämäärää ja paikkaa ilmoille?
Oisko ens kuun alkupuolella hyvä?
Exät: Porsche Boxster 2.5 -99, VW Scirocco 1.4TSI Sport -09, VW Golf 2.0TDI 4MOTION Highline -05, Seat Leon TopSport 1.9TDI -03, Volvo V70 2.5T AWD, VW Vento 1.9TDI -92 jne.

Mikko

Kehällä vai keskustassa? (Itse tykkäisin jostain valokuvauksellisesta paikasta, joka ei ole ihan mahdottoman kaukana etelä-Espoosta)
Arkena vai viikonloppuna? (Itselle käy tällä hetkellä arki-illat paremmin)

RoccoScientist

Itselleni käy sekä kehä että keskusta, arki käy ehkä aavistuksen viikonloppua paremmin, mutta tarkat ajat riippuvat avopuolison työajoista. Mutta sopikaa te jotain ja minä ilmaannun sitten paikalle kuokkimaan, jos pääsen. =)

Taskukeke

Minulle kävisi arki/viikonloppu, hieman päivästä riippuen, mutta pääsääntöisesti kello 20 nurkilla (arkisin) illalla olen vapaa. Sopisikos näin "myöhäinen" ajankohta muille?

Mitäs tuohon Mikon mainitsemaan kuvaukselliseen paikkaan vaadittaisiin? Merenranta?

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Taskukeke - 31.05.13 - klo:17:01
Mitäs tuohon Mikon mainitsemaan kuvaukselliseen paikkaan vaadittaisiin? Merenranta?

Ei välttämättä, joku rosoisempi paikka (teollisuusalue tms.) tai vaikka maalaisidylli toimii ihan hyvin, kuten moni muukin paikka. Lähinnä tarkoitin ettei ehkä missään ahtaalla ABC:n parkkiksella kuitenkaan. :)

Ja klo 20 sopii ainakin kuvaamisen suhteen kun valo alkaa tulla matalammalta. ;)

niko

Mulle myös passaa arki-illat paremmin. Ja jos ei jostain syystä sovi, niin laitan sopimaan  8) mukavan rauhallinen kesäkuu tulossa.
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Mikko

Ei taida olla riittävästi kiinnostusta.. No itsellä pukkaa juhannukseen asti täyttä iltaisin ja viikonloppuisin. Onko sen jälkeen kaikki jo kesän vietossa? Juhannuksen jälkeinen viikko on mulla hiljainen.

Ei kenelläkään ole paikan suhteen ideoita?

Kasis

Kiireitä pukkaa. ::) ;D
Odottelen tietoja teiltä pvm, klo ja sijainnista, jonka jälkeen tiedän ehtiikö vai ei. :)

oopp99

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.06.13 - klo:20:52
Ei taida olla riittävästi kiinnostusta.. No itsellä pukkaa juhannukseen asti täyttä iltaisin ja viikonloppuisin. Onko sen jälkeen kaikki jo kesän vietossa? Juhannuksen jälkeinen viikko on mulla hiljainen.

Ei kenelläkään ole paikan suhteen ideoita?

Kiinnostusta on täälläkin. En ole käynyt huutelemaan vaan odotellut mihin kööri menee ja pyrkinyt suuntaamaan sinne. Arki-illat (ma-to) käy minulle selkeästi parhaiten, viikonloppuisin tuppaa olemaan reissuja kesällä. Kuvauksellisesti uusi kohdehan olisi Vuosaaren tunneli, eikös? ;)
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

Taskukeke

Juhannuksen jälkeisen viikon tiistai sopisi minulle.  :) Näillä näkymin loppuviikon olen reissussa, viikonloppuna kuitenkin jo maisemissa. Juhannuksena ehtisi autonkin vahaamaan sopivasti.

Mikko

Ihan mennyt ohi, että täällä jo päivää ehdotettiin. Kyllä tuo tiistai 25.6. minullekin käy. Juhannus-suunnitelmissa minulla myös autonpuunausta. :D

oopp99

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 20.06.13 - klo:11:07
Ihan mennyt ohi, että täällä jo päivää ehdotettiin. Kyllä tuo tiistai 25.6. minullekin käy. Juhannus-suunnitelmissa minulla myös autonpuunausta. :D

25.6. On Hyvinkäällä taas crosskartteilua. Miitti siellä? :)

RoccoScientist

Mä olen huomenna Tampereella käymässä ja pääsen lähtemään sieltä vasta noin seiskan pintaan takaisin. Jos miittiväki ei ole vielä tuohon mennessä hajaantunut mihinkään, tulen kotimatkalla koukkaamaan miittipaikan kautta.

niko

Mullakin jää väliin, jos huomenna on miittiä. Tiiaan golfkierrokselle 19.20 Espoossa ja loppuilta meneekin sitten siellä metsissä palloja etsimässä  ;D
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Mikko

Ehkä unohdetaan suosiolla se huominen. :)

Redown

Mun osalta miitti taitaa sitten jäädä väliin merkin vaihtumisen vuoksi..   8)

RoccoScientist

Kyllä sinne riviin varmaan yksi nätti possukin mahtuisi. ;)

Mikko

Alkaa kohta muutenkin olla yhtä monta muunmerkkistä ja mallista kuin Sciroccojakin. :D
Ja aika moni muukin varmaan ehtii vaihtaa ennen kuin päivä on saatu sovittua. :P

oopp99

Yleisellä puolella on miittikeskustelua. Tulkaahan Roccoilijatkin mukaan sinne!
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=4668.540

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy