Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

RoccoScientist

Tähän keskusteluun ehdotukset miiteistä aikatauluvääntöinen sekä miittien jälkipuinnit.

Seuraava miitti on nyt siis 10.9. Helsingissä, kaivarin Cafe Caruselin edessä kello 18 alkaen. Henkilökohtainen ehdotukseni plan B:ksi sateen uhatessa on läheinen Ruoholahden kauppakeskus (siis se, missä oli ennen Verkkokauppakin), jonka parkkihallissa on etenkin alemmilla tasoilla monesti reilusti tilaa.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Mikko

Jatkan nyt tänne, kun ketju on olemassa. :)

Lainaus käyttäjältä: sjobbe - 08.09.12 - klo:10:52
Lokaatio ei ole mielestäni paras kun on aika ahdas paikka mutmut...

Ahdasta voi kyllä tulla. No tuleepahan kokeiltua ja onneksi kaikilla on neljä pyörää alla niin päästään tarpeen tulleen muualle. Vaikka Hernesaaren puolelle.

RoccoScientist

Plan B:stä paljastui heti puute. Parkkihallihan on maksullinen. Olen niin tottunut kuittaamaan tuolla kaikki tuntia lyhyemmät parkkiajat plussakortilla, että ei tullut illalla koko asia mieleen. Unohdetaan siis tämä ja improvisoidaan, jos Carusel ja Hernesaari eivät riitä.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Kasis

Saattaa olla, että joudun ottamaan tyttären(3v) mukaan. Toivottavasti ei haittaa?  :-\
Scirocco & VI Golf Variant

RoccoScientist

Ei tuosta minusta mitään haittaa ole. Mukaan vain. Saadaan vielä tehtyä tyttärestäsi automies. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Aanold

Pyrkimys on kova, auto vaimokkeella illemmalla mutta toivon mukaan saan ajoissa takaisin jotta pääsisi edes Hernesaareen.

RoccoScientist

Tämänhetkinen sade on varmaan minun mokani, kun kävin pesettämässä auton aamulla. Ennusteiden mukaan illemmalla ei pitäisi kuitenkaan enää sadella, mutta olisiko hyvä miettiä vaihtoehtoisia paikkoja varalta? Tapaaminen siis yhä Caruselilla, mutta jos sataa, niin sieltä voisi sitten suunnata letkana jonnekin sadetta pitämään. Selloonhan tietty ajaa vartissa, mutta onko lähempänä isoja ilmaisia parkkihalleja?
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Mikko

Minullakin on osavastuuni kun pesin auton eilen. ::)
Ilmaisia ei taida olla kuin Iso Omena. Ruoholahdessa saa tunnin olla ilmaiseksi plussakortilla ja Helsingin Stockalla tunnin exclusive-kortilla.

oopp99

Sehän on kohta lähdettävä matkaan.
Itäänpäin (sama matka kuin Omppuun) On Itäkeskus. Ilmaiset parkkihallit ainakin Kauppakeskuksessa ja Prismassa. Arabian kauppakeskuksen parkkihalli taitaa myös olla ilmainen?
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

Aanold

"Vapaudun" alustavasti noin 19.30-20.00. Jos olette jossain mestoilla vielä siihen aikaan niin ilmoitelkaa vaikka tähän ketjuun.

Mikko

No nyt näyttäisi ettei sateen takia tarvitse tehdä varasuunnitelmia. Täällä Espoossa jo aurinko vähän pilkahtelee pilvien välistä. Vielä kun tiet olis kuivat niin pääsisi puhtaalla autolla perille.

Typerä80

Mä olen pahasti myöhässä kiitos naisen ja ikean....yritän saada ton jaloista salille ja päästä tulemaan.laitelkaa tänne vaikka viestiä jos poistutte carusellista aikaisin.Yritän ehtii edes kääntyy tolla likaisella vessalla
Get big or die trying :D

RoccoScientist

Siirrytään kohta Hernesaaren kärkeen Copterlinen alustan nurkille. Suunnatkaapa sinne. :)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Aanold

Matkalla, ETA 20.15.

RoccoScientist

Kiitokset kaikille paikalle saapuneille. :) Edellinen kävijäennätys rikottiin selvästi ja oli mukava nähdä taas uusia kasvoja. Toivottavasti ensi kerralla loputkin pääsevät paikalle.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

niko

Kiitokset kaikille, oli makeeta käydä pyörähtämässä! Kukas siitä madalluskuumeesta puhukaa, semmone iski kyllä pahemman kerran :D
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Levjsa

Kiitokset minunkin puolestani, oli upeita Sciroccoja! Kuvia odottelen innolla, omissa ei niin paljoa hurraamista ollut ;D

Mikko

Kiitokset kaikille munkin puolesta. Oli kiva että näinkin runsaslukuinen joukko saatiin kokoon, ei tainnut kovin montaa täällä pyörivää pk-seudun Rocco-kuskia puuttua paikalta. Pitää ihmetellä kuvia sitten huomenna, vaativat varmaan kevyttä käsittelyä. ;)

Taskukeke

Kiitokset täältäkin! Sopivan runsaslukuinen joukkio oli päässyt paikalle tänään ja seura oli mielestäni mitä mahtavin.  ;) Ikävä kyllä joudun taas kerran toteamaan, että vannekuume on siellä jossain 39 asteen nurkilla.  ;D Josko sitten seuraavaan miittiin olisi jo "oikean" kokoiset kiekot alla.

Mikko

#19
No en kuitenkaan malttanut olla katsomatta kuvia. Yhden jaksoin pikaisesti käsitellä. Klikkaamalla isommaksi. :)



Edit: Toinen vielä. Omasta autosta tietenkin. :P
Tässä ei mustavalkokäännös mennyt ihan nappiin, mutta ei jaksanut enää säätää.


Cyclic Stig

Hieno kuva! Mikolla näyttä pysyvän kamera (ja Photoshop) kädessä, taisin tästä joskus aiemminkin mainita. :)
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

Mikko

Kiitos, kiitos. Ja kuvasta poiketen 'Roccoja oli paikalla peräti yhdeksän. Tosin kahdeksan kerrallaan. :)

pahasutta

Kiitos osallistujille, hauska tavata. Hienoja autoja teillä kyllä.
Huoh, on kyllä komia toi Mikon mustavalkonen versio. Mä kävin omat kuvat jo läpi (ei ois pitäny enää tähän aikaan). Edailen niistä henkilöitä ja rekkareita pois ja ehkä jos johonkin julkisemmalle paikalle laitan ni jotain viel säätäis. Mutta tuolta voi vilkasta / ottaa talteen in the meantime: https://www.dropbox.com/sh/f5rl6bnfv6s1khr/SnmOoJhgrn
Nenäkin on lopettanut jo vuotamisen. Jos vaikka jatkossa vielä vähän myöhemmin syksyllä... :p

Kasis

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.09.12 - klo:23:45
Kiitos, kiitos. Ja kuvasta poiketen 'Roccoja oli paikalla peräti yhdeksän. Tosin kahdeksan kerrallaan. :)
Toivottavasti ensi kerralla "saan" iltavapaan, ettei tarvitse kesken poistua.  ;)
Miitti+lapsenvahti+vaimon nouto ei ole paras yhdistelmä samalle illalle.
Oli kiva nähdä minkälaisia henkilöitä nimimerkkien taakse kätkeytyy.  :)
Josko ensi kerralla rikotaan ennätyksiä ja saadaan kaikki autot samaan kuvaan.
Scirocco & VI Golf Variant

KingMo

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 10.09.12 - klo:23:27
Hieno kuva! Mikolla näyttä pysyvän kamera (ja Photoshop) kädessä, taisin tästä joskus aiemminkin mainita. :)

Jälkimmäiseen kuvaan haettu (onnistuneesti) "syksyinen Katowice hiilivoimaloiden varjossa"-tunnelma
Skoda Octavia RS 2.0 TSI 2014
Ford Mustang Boss 302 1970 ratapäiväkimppaprojekti

proV1

Hienolta näyttää kuvat! Harmi, että itse asustelen niin kaukana teistä siellä "kehäkolmosen hujakoilla" -asuvista. Ehkä vielä joku kerta itsekin saisi ajeltua mukaan :)

Sisäisen perfektionistin silmään tosin pistää, että miksi niin hienosti aseteltu "joka toinen valkoinen rocco" ei toteutunutkaan rivin loppuun asti..? :D

pahasutta

Lainaus käyttäjältä: proV1 - 11.09.12 - klo:11:16
Sisäisen perfektionistin silmään tosin pistää, että miksi niin hienosti aseteltu "joka toinen valkoinen rocco" ei toteutunutkaan rivin loppuun asti..? :D

Et tiedä kuinka paljon otti päähän kattoa sitä riviä kun ekan kuvan avasi. :D Jotenki ei paikan päällä tajunnu.

Kasis

Lainaus käyttäjältä: proV1 - 11.09.12 - klo:11:16
Hienolta näyttää kuvat! Harmi, että itse asustelen niin kaukana teistä siellä "kehäkolmosen hujakoilla" -asuvista. Ehkä vielä joku kerta itsekin saisi ajeltua mukaan :)

Sisäisen perfektionistin silmään tosin pistää, että miksi niin hienosti aseteltu "joka toinen valkoinen rocco" ei toteutunutkaan rivin loppuun asti..? :D
Lainaus käyttäjältä: pahasutta - 11.09.12 - klo:11:52
Et tiedä kuinka paljon otti päähän kattoa sitä riviä kun ekan kuvan avasi. :D Jotenki ei paikan päällä tajunnu.
My mistake.  :-[
Virheistä opitaan, joten korjataan tilanne ensi kerralla, mikäli photo shoppaus ei onnistu.  ;)
Scirocco & VI Golf Variant

Typerä80

mä olin 19:20 carusellillä ja sit siellä haukkasin tyhjää niin ajoin hernesaareen ja kävin siinä ylikulkusillan parkissa,en saanut hajuja roccoista ja kun kävin täältä kurkkaa mihin menitte niin eihän maalainen sinne löytänyt :(.käteen jäi siis kiukkuinen emäntä,kameratolpan välähdys mechelininkadulla kun oli kiire carusellille ja 0 roccoa-täydellinen miitti mulle ;).

ens kerralla ehkä paremmalla menestyksellä,hyvä että muita sentäs löysi perille :)
Get big or die trying :D

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Typerä80 - 11.09.12 - klo:13:34
mä olin 19:20 carusellillä ja sit siellä haukkasin tyhjää niin ajoin hernesaareen ja kävin siinä ylikulkusillan parkissa,en saanut hajuja roccoista ja kun kävin täältä kurkkaa mihin menitte niin eihän maalainen sinne löytänyt :(.käteen jäi siis kiukkuinen emäntä,kameratolpan välähdys mechelininkadulla kun oli kiire carusellille ja 0 roccoa-täydellinen miitti mulle ;).

ens kerralla ehkä paremmalla menestyksellä,hyvä että muita sentäs löysi perille :)

No perhana. Yritin vielä kurkkia tulisiko miittiketjuun sellaisia "mihin helvetin koloon te oikein kaivauduitte"-viestejä. Ensi kerralla parannetaan viestintää tai sovitaan paikka, mistä ei tarvitse liikahtaa mihinkään.

Tässähän taisi jäädä parikin emäntää "miittileskeksi", joten ehkä ensi miittiin pitäisi kehittää jokin emäntäparkki, jotta kukaan ei joutuisi lepyttelemään kiukkupussia jälkikäteen. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy