Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

oopp99

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 22.08.13 - klo:13:45
Jos meinaisin kuokkimaan tulla, niin syyskuun ensimmäinen keskiviikko ei sovi minulle, mutta toisen pitäisi sopia.

Kas taalla on taas uusi miitti vaiheilusa. :)
Toki taas paikalle itsekin saavun jos vain helsingissa olen. Ensi viikko menee viela taalla uudella mantereella ja syyskuun ensimmainen viikko Suomessa reissaten. 9. Syyskuuta alkaen kaykin sitten arki-illat lahes milloin vain.
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

Taskukeke

Miltäs keskiviikko 11.9. kuullostaisi? Itselle sopisi ainakin näillä näkymin mainiosti. :)

Mikko

Sopiihan tuo. Aikainen lähtö reissuun 12. päivä, joten hirveän myöhään en voi olla. Lyödäänkö lukkoon päivä? Klo 18? :)

JRocco

Kuulostaa erittäin hyvältä 11.9 mutta kello 18.00 ja jos paikka on jossain päin helsinkiä nii mä en välttämättä kerkeä ajoissa. Työ matka sattuu tällä hetkellä olemaa 55km pohjoseen kotoonta, työpaikalta helsinkiin tulee siis sellanen 188km, mutta en anna matkan häiritä kun Scirocco miittiin kerrankin mahdollisuus päästä mukaa  :) karataa töistä aikaisemmin :)

JRocco

Joko lyödään Miittiaika/päivä lukkoon?

RoccoScientist

Tuon ajan pitäisi käydä minullekin.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Mikko

Otetaanko siis:

EDIT: päivä vaihdettu :)

niko

Siirretäänkö päivää aikaisemmaksi, keskiviikkoisin tuolla tosiaan on ne prätkien kokoontumisajot.. Itse olen myös ke-illan töissä..  ::)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

exari

Tulen kuokkimaan kävellen tai perusvalkoisella cresentillä.

Mikko

Kyllä minulle tiistaikin käy, itseasiassa paremmin. Mutta mites muut, muistaakseni oli jotain estettä tiistaina useammalla?

JRocco

Mulle käy päivä kun päivä. Minun puolesta lyödään lukkoon tuo päivä

Mikko

No vaihdetaan sitten: :D

Scirocco-miitti (saa tulla kuokkimaankin)
Tiistai 10.9.2013, klo 18.30
Paikka: Haltiala, Helsinki

Laamannintien P-alue, kuvassa C:llä merkitty alue. Vaihdetaan sitten tarvittaessa.

JRocco

No nyt se on virallista! :) toivotaa että sää suosii 8)

niko

Noniin, siellä ollaan sillon!  8)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Kinli

Taitaa kartingharkat jäädä väliin.
Paikalla siis. :)
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

RoccoScientist

Tiistaina en valitettavasti kerkeä kuokkimaan. Ilmainen seminaari-illallinen vie tällä kertaa voiton, mutta ehkä sitten ensi kerralla saadaan korealainen rumentamaan miittikuvia. ;)

RoccoScientist

Kannattaa muuten laittaa foorumia vähemmän selaileville 'roccokuskeilla yksityisviestiä miitistä. Siitä kun lähtee ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen ilmoitus ja viime kerralla ainakin nimimerkki pahasutta saatiin tuolla keinolla mukaan miittiin.

Mikko

Laitoin käyttäjille pahasutta ja Typerä80 viestiä, tuleeko muita vielä mieleen?

Taskukeke

Pienen tauon jälkeen täällä taas. Hyvä, olette jo päivänkin lyöneet lukkoon. :) Tiistai sopii minulle ihan ok, näillä näkymin pääsen siinä 18.30 aikaan paikalle.

Tänään sain autonkin vihdoin pajalta, hyvää työtä olivat tehneet. En omalla silmälläni huomannut mitään sävyeroja muihin pelteihin verrattuna. Ainoat miinukset ovat lasinnostimen mielenkiintoiset äänet kun sitä käyttää, sekä auton likaisuus. Kuljettajan puolen lasi oli todella likainen, sekä sisältä että ulkoa. Myös peilin alle oli jäänyt jotain tahmeaa ainetta. Täytyy nyt katsoa lähteekö tuosta lasinnostimesta vielä valittamaan. Toimii kuitenkin ihan ok, ainoastaan mietityttää että voiko tuo levitä käsiin käytössä. Scirocossa kuitenkin tuo lasinnostin joutuu hieman normaalia kovemmalle käytölle.

niko

Tunnustaako joku käyneensä vakoilemassa tulevaa miittipaikkaa tänään n. klo 14.30 valkoisella sciroccolla  ;D laamannintiellä mateli vastaan, oltiin Taskukeken kanssa valepuvussa valkoisella VI Golffilla
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

oopp99

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.09.13 - klo:20:59
No vaihdetaan sitten: :D

Scirocco-miitti (saa tulla kuokkimaankin)
Tiistai 10.9.2013, klo 18.30
Paikka: Haltiala, Helsinki

Laamannintien P-alue, kuvassa C:llä merkitty alue. Vaihdetaan sitten tarvittaessa.

Yritän löytää paikalle.
Ja ei, ei ollut allekirjoittaneen valkoinen kulkine joka siellä on tänään liikkunut.
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

JRocco

Kuinkas kaukaanta ihmiset on tulossa, vai onko ihan naapurissa tuo parkkipaikka? :D

sjobbe

Mä tuun jos vaan muistan. Pitäjänmäestä.

Mikko

JRocco: Taitaa kaikki muut olla Helsinki-Espoo -akselilta. Vai oliko joku ihan Vantaalta asti, en muista. :D

hosee

Jos sää suosii ja aikataulu sallii, niin toivottavasti kukaan ei loukkaannu jos tulen kuokkimaan Valkoisen Möhkön kanssa?

Sattuisiko kukaan olla tulossa paikalle VCDS:n kera? Navin koodaukset edelleen tekemättä....
Nyt: Mini John Cooper Works (F56), Alfa Romeo Tonale Q4 280 Veloce
Ex VAG mm. Seat Born, VW Beetle 2.0TSI DSG Sport, VW Golf VI 1.4TSI DSG, VW Passat CC 1.8TSI DSG

Taskukeke

Kävikös joku eilen iltapäivällä valkoisella yksilöllä katsastamassa miittipaikan?  ;) Tuli vaan mieleen kun ajeli vastaan siinä "nurkilla"

Mikko

Alkaa miittikelit painamaan päälle. Autokin oli puhdas. ;D
Toivottavasti huomenna ei sada.

JRocco

koko päivän jaksoi täällä sataa ja onneksi illan hämärtyessä sain auton pestyä :) toivottavasti säily puhtoisena perille :D

Huomenna paistaa vissii aurinko miitti paikalla :D

Taskukeke

Huomiseksi tosiaan luvattu ihan mukavaa säätä. Kerkeän juuri ja juuri pesemään auton huomenna ja itse miittipaikalle sitten hieman myöhässä. Katsotaan saataisiinko edellisen kerran osallistujaennätystä parannettua. ;) Olikos se 8, 10, vai peräti 11 se viimekertainen osallistujamäärä?

Mikko

Yhdeksän meitä oli, kahdeksan kerrallaan. :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy