Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

Typerä80

ikea on paras emäntäparkki,nytki se jakso ihastella soppakauhoja tuntitolkulla....olin kännykäl netis ni sil on aika tuska kirjotella tänne ja kysyä ajo-ohjeita.Mietin vaan että mikä vatun helikopterijuttu :P.Noh eiköhän näitä tilaisuuksia vielä tule.....Hienoja kuvia saitte ja osanottajia oli mukavasti,josko ens kerralla rikkoutuisi 10 kävijän maaginen raja :D
Get big or die trying :D

Kasis

Hernesaaren kärjessä Wärtsilän telakan vieressä oltiin. Sieltä löytyy Copterlinen he-ko kenttä.
Joo, ihmiset (yleensä naiset) menee Ikeas(ta)sa sekaisin, tiedän tunteen/tuskasi.  ;)
Tosin olen itsekin käynyt ostoksilla siellä.  8)
Scirocco & VI Golf Variant

sjobbe

Oli ihan jees, joo. Täällä oltiin http://www.eniro.fi/s/hFP
Toinen vastaava mutta huomattavasti tilavampi paikka olisi tämä: http://www.eniro.fi/s/hFU

Eniro ei ole päivitellyt kuviaan, ja tuolla on oikeasti enemmän tilaa, sillä autot, laivat ja hallit on poissa.

Mikko

Lainaus käyttäjältä: pahasutta - 11.09.12 - klo:11:52
Et tiedä kuinka paljon otti päähän kattoa sitä riviä kun ekan kuvan avasi. :D Jotenki ei paikan päällä tajunnu.

;D Mä mietin tätä ihan samaa. Ei siellä paikan päällä tosiaan huomannut, mutta kun kuvat latasi koneelle niin heti pomppasi silmään tuo epäsymmetria.

Mikko

Muutama kuva vielä. :)

hosee

^Hienoja kuvia + tyylikkäät jälkikäsittelyt
Nyt: Mini John Cooper Works (F56), Alfa Romeo Tonale Q4 280 Veloce
Ex VAG mm. Seat Born, VW Beetle 2.0TSI DSG Sport, VW Golf VI 1.4TSI DSG, VW Passat CC 1.8TSI DSG

pahasutta

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 11.09.12 - klo:19:24
Muutama kuva vielä. :)

No on kyllä todella hienoa jälkeä! Laatukauraa. <3

RTWteam

Nostan hattua kuvien laadusta vaikka sisällä en hattua pidäkkään.  :P

Pekka T

Mikon kuvat ovat todella hienoja, mutta se todellisuus...

No, ehkä minä vain olen niin mielikuvitukseton (tylsä).   :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

RoccoScientist

Tässä yksi editoimaton miittikuva:

Itse tykkään editoiduista enemmän. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Pekka T

Täytyy todeta, että Mikko on todella taitava photoshopin käyttäjä.  ;D
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 11.09.12 - klo:22:51
Mikon kuvat ovat todella hienoja, mutta se todellisuus...

Kaksi viimeisintä kuvaa melkein suoraan kamerasta, lähinnä vaan valkotasapaino laitettu kohdalleen. Mustavalkokuvasta otettu vaan värit pois. Ekassa kuvassa vaan sävyjä säädetty ja tuossa taivaskuvassa kaksi valotusta: taivas ja autot. Näitä on minun mittapuulla muokattu todella vähän. Jostain syystä kuvat onnistui jo sen verran hyvin. ;)

KingMo

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 11.09.12 - klo:23:07
Kaksi viimeisintä kuvaa melkein suoraan kamerasta, lähinnä vaan valkotasapaino laitettu kohdalleen. Mustavalkokuvasta otettu vaan värit pois. Ekassa kuvassa vaan sävyjä säädetty ja tuossa taivaskuvassa kaksi valotusta: taivas ja autot. Näitä on minun mittapuulla muokattu todella vähän. Jostain syystä kuvat onnistui jo sen verran hyvin. ;)

Ohessa vaatimaton Mikko  ;D
Skoda Octavia RS 2.0 TSI 2014
Ford Mustang Boss 302 1970 ratapäiväkimppaprojekti

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: KingMo - 11.09.12 - klo:23:13
Ohessa vaatimaton Mikko  ;D
:D

Kateeksi käy noita Mikon kuvia. Tosin mulla ei olis toisaalta aikaa tai kiinnostusta perehtyä valokuvaamiseen kännykameraa enempää. Siksipä ilolla katselen tuollaisia otoksia joissa on selkeästi tiedetty hommasta "normikuvaajaa" enemmän.
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

pahasutta

Mäkin annoin eilen vielä rakkautta muutamalle miittikuvalle ja poistan sen turhahkon setin dropboxista pian. Kyl noi Mikon savannahit ja madallus vieläkin toimii. Vaan toimi ne muutkin pirssit. Oma oli jotenkin punkeron näkönen tossa seurassa. :P

Ei ihan toi oma kamera kestäny niitä sataman monivärivalaistusolosuhteita ja käsitellessä meinaa hajota värit sit lopullisesti. Mut yleisesti oma fiilis on, että varsinkin autokuvissa saa vähän reilummin venyttää sääntöjä. Esim. http://www.speedhunters.com/ on mahtava ja hyvän maun rajoissa helposti. Omille kuville saa tehä just mitä haluaa. Mikon kuvista uskon helposti, ettei oo paljon tarvinnut tehdä koneen ääressä. Ilta-auringon kultaset sävyt lämmittää ja yökuvissa haettiin salamoilla vähän fiilistä, jota ei luonto tai katuvalot tarjoa. Onpahan vaan ärsyttävän teräviä, sävykkäitä ja siistejä. Ennen se oli niin että "Hienoja kuva, sulla on varmaan tosi hyvä kamera." Nyt se on että "Hienoja kuvia, oot varmaan hyvä photoshoppaamaan."  ;)

pahasutta

Vähän offtopiciksi menee, mutta oopp99 kehui miitissä crosskarteja hauskoiksi peleiksi ja käytiin sitten kokeilemassa parin kaverin kanssa. Kyllä siinä sai virnettä pyyhkiä pois ajon jälkeen. Ei vielä ihan kaikkia metkuja oppinu, mutta pitäähän sitä jättää ensi kertaan.
Vika kierros kypäräkamerasta käsin: Crosskart Hyvinkää 18.09.2012

hosee

En ole tiennytkään että näitä löytyy Suomesta.... Ajettavuus näyttää "mielenkiintoiselta".  :D
Nyt: Mini John Cooper Works (F56), Alfa Romeo Tonale Q4 280 Veloce
Ex VAG mm. Seat Born, VW Beetle 2.0TSI DSG Sport, VW Golf VI 1.4TSI DSG, VW Passat CC 1.8TSI DSG

Kasis

^^ hauskaltahan tuo näytti. :)
Minkä hintaista huvia tuo on?

pahasutta

Lainaus käyttäjältä: Kasis - 19.09.12 - klo:14:10
^^ hauskaltahan tuo näytti. :)
Minkä hintaista huvia tuo on?

Ökyhuvia. 50â,¬ / 5 kierrosta. Se on sellanen ison pojan huvipuistoreissu ajallisesti hyvin tiivistettynä. Silti pakko harkita jos vielä toistamiseen menisi tänä syksynä. Täältä ja täältä löyty jotain.

oopp99

Lainaus käyttäjältä: pahasutta - 18.09.12 - klo:22:42
Vähän offtopiciksi menee, mutta oopp99 kehui miitissä crosskarteja hauskoiksi peleiksi ja käytiin sitten kokeilemassa parin kaverin kanssa. Kyllä siinä sai virnettä pyyhkiä pois ajon jälkeen. Ei vielä ihan kaikkia metkuja oppinu, mutta pitäähän sitä jättää ensi kertaan.
Vika kierros kypäräkamerasta käsin: Crosskart Hyvinkää 18.09.2012

Perskeles Mikko minkä teit! Itsekin olimme taas tulossa eilen mestoille, mutta tuli yllättäviä kiireitä ja lähtö jäi. Tänään sitten taas onkin jo suunnitellut menot eikä pääse. Nähdähän tuolla siis ensi viikon torstaina, sillon on uudet top-listatkin niin voit yrittää suoraan kärkeen jos nyt oli liian kovat ajat! ;)

EDIT:
Niin, ja muistakaahan tsekkailla tuolta samana päivänä ennen radalle menoa ettei ole tapahtumaa peruttu (kuten tänään on): http://www.hyua.fi/
Näin syksyllä kelit on mitä on...

PS. Mielestäin 50 eur/5 kierrosta ei ole paha hinta laitteilla joita nopeampia ei suomessa juuri missään ajamaan pääse... :)
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

pahasutta

Lainaus käyttäjältä: oopp99 - 20.09.12 - klo:10:06
Perskeles Mikko minkä teit! Itsekin olimme taas tulossa eilen mestoille, mutta tuli yllättäviä kiireitä ja lähtö jäi. Tänään sitten taas onkin jo suunnitellut menot eikä pääse. Nähdähän tuolla siis ensi viikon torstaina, sillon on uudet top-listatkin niin voit yrittää suoraan kärkeen jos nyt oli liian kovat ajat! ;)

EDIT:
Niin, ja muistakaahan tsekkailla tuolta samana päivänä ennen radalle menoa ettei ole tapahtumaa peruttu (kuten tänään on): http://www.hyua.fi/
Näin syksyllä kelit on mitä on...

PS. Mielestäin 50 eur/5 kierrosta ei ole paha hinta laitteilla joita nopeampia ei suomessa juuri missään ajamaan pääse... :)

Niko on nimi, mutta muuten hyvä pointti. ;) En kyllä varmaan ensi viikolla heti ole lähdössä, mutta ehkä niillä vikoilla viikoilla. Kattoo ny. Porukalla sit? :)

oopp99

Lainaus käyttäjältä: pahasutta - 20.09.12 - klo:15:44
Niko on nimi, mutta muuten hyvä pointti. ;) En kyllä varmaan ensi viikolla heti ole lähdössä, mutta ehkä niillä vikoilla viikoilla. Kattoo ny. Porukalla sit? :)

Köh, köh, miten iskikin lukihärö kriittisellä hetkellä. Syvimmät pahoitteluni tästä. :)
Sullahan lienee mun puhelinnumerokin vielä taannoisten kattotelinekauppojen osalta (kiitos niistä!) joten ei muutakun viestiä tännepäin kun luulet mukaan ehtiväsi! Yleensä on lähdetty Hyvinkäätä kohti siinä 1530-1600 aikoihin.
En tiedä mitä meinasit 'viimeisillä viikoilla', noilla näes ajetaan talvellakin...

PS. Kiitoksia kaikille kuvia laittaneille, ensi kerralla tulen kyllä puhtaammalla autolla itsekin paikalle! :) Upeita kuvia.
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

Typerä80

Pitäiskö pitää vielä yksi scirocco miitti ja käydä samalla vetää tota crossicarttia?Alkoi kovasti kiinnostamaan :).50e on kova hinta,mutta ei tollasesta asiasta mistä saa kunnon kiksit ja etenkin kun ei ole aikaisemmin tollasia kokeillut..Jos sinne sais yli 6 henkilöä ni sais kunnon kisat :)
Get big or die trying :D

Kasis

^ ja sen jälkeen ikuinen porttikielto.  ;D

oopp99

Sinne mitään porttikieltoa saa... :)

Mä olen tähän tietoon kahden kaverin kanssa menossa heti ekana päivänä kun rata on kuiva ja tuo järjestetään. Tuolla ylempänä linkkaamani linkin takaa löytyy infoa ajopäivien aamuna/ jo edellisenä päivänä. Nythän on kolme edellistä ajopäivää kaikki peruttu radan pehmeyden vuoksi...

Talven allahan voisi jonkun Sciroccojen vahailumiitinkin pitää? Ainakin mun pitäis talvivahat vetää vielä pintaan. Mistä lämmin tila tähän?

Mikko

Lainaus käyttäjältä: oopp99 - 27.09.12 - klo:22:16
Talven allahan voisi jonkun Sciroccojen vahailumiitinkin pitää? Ainakin mun pitäis talvivahat vetää vielä pintaan. Mistä lämmin tila tähän?

Minä olen tuon tehnyt paikallisen ostarin hallissa, siellä kun on pesupaikkakin. Lämpötila on nyt ainakin plussan puolella, riippuen ulkolämpötilasta. Sähköähän tuolta ei saa, joten käsipelillä on homma tehtävä.

Pesukinnas.comin kautta löydetyn tiedon mukaan Vantaalta löytyisi sitten juuri tähän hommaan tarkoitettua vuokrattavaa tilaa. Hintakaan ei porukalla muodostuisi mitenkään hirveäksi, jos vaikka vuorokaudeksi ottaisi. Omasta näkökulmasta on vähän korvessa, joka voi tähän aikaan vuodesta tarkoittaa, että koko työ menee aikalailla hukkaan kun auto on kurassa taas kotipihalla. :)

LainaaPesupaikkamahdollisuus osoitteessa Taivaltie 4, Vantaa.

Pesutarkoitukseen rakennettu paikka palvelee omatoimista pesutarkoitusta.
Käytössäsi on hyvät välineet mm. tehokas pesuri ja -imuri, paineilma ja sopimukseen mukaan höyrypesuri, painehuuhtelulaite ja otsonointilaite, matalanostin ym. Autonpesuun saat vielä esipesuaineen. Autosi tiskaamiseen tarvitset mukaasi omat pesuvälineet- ja aineet (oma kinnas ja esipesu ja/tai shampoot sekä kuivausvälineet tms. - omassa ämpärissä nämä kulkee mainiosti).

Hinnasto on (sis. alv. 23%):

- Ensimmäinen tunti 20,00 euroa
- Seuraavat tunnit 10,00 euroa
- Päivävuokra sis. yösäilytysmahdollisuuden 60,00 euroa
- Erikseen sovittavat hallivuokrat sopimuksen mukaisesti

Voimme myös myydä useamman kerran pesukortteja.

Oikeudet hinnanmuutoksiin pidätetään.

Foam Lance -mahdollisuus tuolta taisi puuttua, voisi pyytää faijan tuomaan oman pesurin lanceineen mökiltä niin sitten sekin ehkä onnistuisi. Jos kiinnostusta on niin tuolta voisi varmaan kysellä. :)

niko

Putkenpäät tuli tänään poimittua mukaan Metroautolta. Kävin työmatkalla piruttain kyselemässä, kun ei 2-3vk odottelun jälkeen ollut kuulunut mitään ja kappas, siellähän ne makasivat.. Minulle ne tilannut myyjä oli kuuleman mukaan jäänyt sairaslomalle, eikä kukaan muu ollut sitten saanut ilmoitetuksi minulle, että tulepas noutamaan. Eipä tarvitse Metroautossa(kaan) enää asioida  ;)

E: tulipa kirjoitettua mihin sattuu, onnistuisko valvojilta tän siirto tonne "yleistä sciroccosta" -palstalle? Kiitos  :)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Redown

Millos seuraavaa miittinkiä??
Nykyinen: Audi A5 Coupe 3.0TDI Quattro
Exät: Porsche Boxster 2.5 -99, VW Scirocco 1.4TSI Sport -09, VW Golf 2.0TDI 4MOTION Highline -05, Seat Leon TopSport 1.9TDI -03, Volvo V70 2.5T AWD, VW Vento 1.9TDI -92 jne.

Mikko

Jos ennen lumentuloa löytyisi joku päivä kun ei sada. Ehdotuksia ajasta ja paikasta?

oopp99

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 06.10.12 - klo:19:56
Jos ennen lumentuloa löytyisi joku päivä kun ei sada. Ehdotuksia ajasta ja paikasta?

Viime miitissähän joku heitti seuraavaksi paikkaehdotukseksi sen Kyläsaaren teollisuusalueen. Siellä olis ainakin tilaa. Itselle tuli mieleen kun noita kuvia taas katseli että vähän erilaisia kuvauksia saisi toki toteutettua myös Vuosaaren tunnelissa. Meettiin vaikka siihen abc:lle ja sit kuvaajat tunneliin. :)

Kesän miitteihin sitten ehdottomasti tapaaminen tänne:
http://www.moottorikahvila.fi
Sinnehän voi jopa ilmoittaakin päivän millon tapaaminen on jos haluaa siitä muillekin tiedottaa...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy