Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

JRocco

jees, eli ei sovita miittiä?  :D

Taskukeke

Jos odoteltais sen verran et saa laitettuu kesärenkaat alle? :D Talvimiitti jälleen kerran meni vähän ohi.

JRocco

niinhän se meni koko talviki ohi  :D jos ennen toukokuuta sais miitin aikaiseksi niin pääsisin itsekkin mukaan, vielä silloin olisi scirocco alla. Toukokuun jälkeen ei ole enää sciroccoa.

Mikko

Meni varmaan ohi talvikelejä odotellessa, joita ei sitten koskaan oikein tullutkaan. Kyllä mun puolesta voi talvirengasmiitinkin pitää, vaikka kurasilla autoilla. Vähän vaihtelua. :D

Sciroccot alkaneet siinä määrin vähenemään täältä foorumilta ettei meitä kovin montaa kohta ole renkaita potkimassa.

JRocco

väki vähenee... täytyy säästelle sciroccoo nii saa seuraava omistaja hyvän yksilön :)

skriko

Lainaus käyttäjältä: JRocco - 02.03.14 - klo:20:04
väki vähenee... täytyy säästelle sciroccoo nii saa seuraava omistaja hyvän yksilön :)

Mikäs tulee alle? Et kauaa viihtynyt Roccon puikoissa.

JRocco

tilalle tulee Subaru BRZ

skriko

Lainaus käyttäjältä: JRocco - 04.03.14 - klo:21:30
tilalle tulee Subaru BRZ

Vaude. Hieno auto on sinulle tulossa.

niko

Lainaus käyttäjältä: JRocco - 04.03.14 - klo:21:30
tilalle tulee Subaru BRZ
sitähän ei ole myöskään kielletty tuomasta näytille miittinkiin..  ;)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

RoccoScientist

Jos järjestettäisiin "ennen ja jälkeen" -miitit? ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

konga

Nykyinen Auto: 2014 cupra leon
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19632.0

Kuvia viimevuosien Autoista joita omistanut:
http://www.flickr.com/photos/100144176@N05/

JRocco

Kyllähän BRZetal voisi tulla kuokkimaan miittiin :D jos miitti enne toukokuuta tapahtuu niin voi olla että olen paikalla scirocolla :)

Kyllä se tuo hinnan pudotus vaikkutti suuresti auton vaihtoon :)

Taskukeke

Tuli otettua varaslähtö kesärenkaiden kanssa. Viikonloppuna ruuvasin alle, joten voidaan pitää miitinkiä koska vain. :)
Olisko jollain jotain hyviä paikkaehdotuksia?

Mikko

Joku paikka jossa pääsee sisälle? Ei taida vielä olla ihan niin lämmin että viitsisi pitkään ulkona seisoskella. Pitääkö autotkin saada talliin? Itselläni pyörii alla vielä ainakin muutaman viikon talvipyörät, en ennen huoltoa viitsi vaihtaa. Mutta onneksi noilla nykyisillä ei hävetä ajella. :)

Kinlin R jos saataisiin paikalle niin olisi kiva vertailla äänentoistoa, toki joku Dynaudiollinenkin olisi kiva verrata. Ovet kun pitää ottaa kesämmällä uudelleen auki (ne välimuovit rämisee taas) niin samalla vaihtaisi elementit, jos eroa on riittävästi.

oopp99

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 11.03.14 - klo:13:22
Joku paikka jossa pääsee sisälle? Ei taida vielä olla ihan niin lämmin että viitsisi pitkään ulkona seisoskella. Pitääkö autotkin saada talliin? Itselläni pyörii alla vielä ainakin muutaman viikon talvipyörät, en ennen huoltoa viitsi vaihtaa. Mutta onneksi noilla nykyisillä ei hävetä ajella. :)

Kinlin R jos saataisiin paikalle niin olisi kiva vertailla äänentoistoa, toki joku Dynaudiollinenkin olisi kiva verrata. Ovet kun pitää ottaa kesämmällä uudelleen auki (ne välimuovit rämisee taas) niin samalla vaihtaisi elementit, jos eroa on riittävästi.

Kyllä äRrä pitäs paikalle saada taas joo, Kinli hoi! ;)
Mullahan on Dynaudion setti itselläni ja enköhän paikalle taas myös tule. Lukitkaa vaan paikkaa ja/tai aikaa niin päästään taas seisoskelemaan jonnekin.
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

Kinli

Emmä kehtaa tulla. Tää pitää nii hirveetä pöhinää ja köhinää ku on toi avoin intake. :P

(toki tulen paikalle.)
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

Ehdottakaa joku nyt jotain aikaa ja paikkaa. :)

Taskukeke

Jos aloitettaisiin vaikka päivällä, minulle sopisi tällä hetkellä keskiviikkoillat parhaiten. :)

oopp99

Lainaus käyttäjältä: Taskukeke - 16.03.14 - klo:13:43
Jos aloitettaisiin vaikka päivällä, minulle sopisi tällä hetkellä keskiviikkoillat parhaiten. :)

Ehdottaisin tiistai tai ke ilta, jos siis arkena halutaan ihmetellä... Sunnuntai-iltahan ei varmaan olisi huono myöskään...?
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

RoccoScientist

Minulla on aika lailla viikosta kiinni miten kerkeän, mutta kun en auton puolesta kuulu joukkoon, niin sopikaa paikka ja minä sitten ilmaannun kuokkimaan jos pääsen. =)

Mikko

Tämä nyt tuntuu venyvän ja vanuvan eteenpäin. Itselläni on arki-illat säännöllisen epäsäännöllisesti aika täynnä kaikenlaista, mutta kyllä tuolta vapaatakin löytyy/järjestyy. Sunnuntait voisi kyllä olla parempia. :)

niko

Itsekin antaisin äänen kyllä sunnuntaille  8)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

JRocco

Sunnuntai on parempi kuin arkipäivät.

Ja minä heitän paikka ehdotuksen, St1 Helsinki Kyläsääri =D ja sitten omat mielipiteenne asiasta?

oopp99

Lainaus käyttäjältä: JRocco - 24.03.14 - klo:12:51
Sunnuntai on parempi kuin arkipäivät.

Ja minä heitän paikka ehdotuksen, St1 Helsinki Kyläsääri =D ja sitten omat mielipiteenne asiasta?

Kokeillaanpa kepillä että kuinka moni olisi mukana ylläolevassa paikassa su 13.4. klo 1700?

Itse olen tämän-, sekä ensiviikon sunnuntait reissun päällä, mutta 13.4. alkaen käy sunnuntait aika hyvin lähes milloinvain. Varmaan alkuilta aikana paras?

Taskukeke

13.4. sopisi ainakin minulle näin alustavasti.  :)

Mikko

Sopinee myös minulle. :)

juhoa1

mikäs oli paikka jos uskaltas tulla kurkkii seatin kanssa =p

Mikko

Onko se nyt sitten 13.4, klo 17 ja paikkana ST1, Helsinki, Kyläsaari? :)

RoccoScientist

Saattaapi sopia minullekin. =)

JRocco

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.03.14 - klo:10:51
Onko se nyt sitten 13.4, klo 17 ja paikkana ST1, Helsinki, Kyläsaari? :)

Sopii näillä näkymin hyvin. Vaikka itse paikkaa ehdotin, nii mikä mahtaa olla se virallinen osoite/tien nimi paikalle :D ?
Jotta löytäisisin perille :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy