Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

Mikko

JRocco

Hyvä. Näillä näkymin olen paikalla viimeistä kertaa scirocolla.

oopp99

Sääennuste ei näytä hyvälle. Kylmäasemallekos me oltiin menossa? :)
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

Mikko

Joo, mietin just samaa, että pitäisikö kylmäaseman lisäksi varuilta kehittää joku paikka jossa pääsee edes sateensuojaan?

JRocco

Täälpäin sataa vettä kaatamalla ja paha krapulaki on nii jää miitti välii

Mikko

Onkohan tuonne muutenkaan kukaan tulossa? Vettä sataa täälläkin. Autokin on kattoa myöten kurassa ja talvirenkaat edelleen alla. :D

niko

Vähän kanssa epäilen että osallistujamäärä saattaa olla aika lähellä nollaa..  ::)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Mikko

Sadetutkan mukaan sadealueen raja kuitenkin häämöttää jo. :) Mutta mä en ainakaan viitsi lähteä ajamaan tuonne asti vain todetakseni ettei muita tullutkaan. No katsellaan neljään asti.

Kinli

Ei oo kyllä renkaanpotkimiselle suunniteltu tää keli.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

Oisko johonkin parkkihalliin päässyt? Espoon länsirajalla ei enää sada, muttei toi keli muutenkaan ulkonaseisoskeluun houkuttele. Vai siirretäänkö toiseen ajankohtaan?

oopp99

Siirretään ihmeessä. Tällä kertaa ei arpa osunut kelien suhteen...

EDIT. Tuollahan näemmä yleistä vagarena-miittiäkin suunnitellaan. Muuten olisin jo ehdottanutkin että pidetään sen kanssa samassa mutta näyttää olevan ainakin viimeisenä siellä ehdoteltu pvmäärää 25.4. joka ainakaan itselleni ei käy lainkaan... Saa nähdä minkä valitsevat.
Scirocco 2009 2.0 TSI DSG (Dynaudio, ACC, Xenon), APR stg1, EBC, Whiteline, Powerflex, Eibach, Collinite :)

RoccoScientist

Siirto käy minullekin.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

JRocco

näillä näkymin vielä kuukausi scirocco alla, joten jos sen miitin saisi järjestetty kuukauden sisään :)

JRocco

Se niistä miiteistä mun osalta; olishan se ollut mukava olla vielä yhdessä miiitissä. Ei ole enää sciroccoa

niko

Saahan sitä tulla mukaan vähän erilaisillakin laitteilla ;)
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

Mikko

Pitäiskö tätä keskustelua taas vähän herätellä. ::)

skriko

Lainaus käyttäjältä: JRocco - 17.05.14 - klo:18:32
Se niistä miiteistä mun osalta; olishan se ollut mukava olla vielä yhdessä miiitissä. Ei ole enää sciroccoa

Pääsitkö alle 15 500â,¬ välirahalla??

dena

Ilmoittaudun foorumille, hankin keväällä punaisen GT:n tinavanteilla. Miitillä käyminen kiinnostaisi, aikataulu on nyt lähiaikoina kiireinen, mutta kesämmällä.
Miittiä varten puheenaihetta voisi antaa takaluukun onneton "popperi" ja ratkaisu siihen. Ainakaan altean tai ocun kaasujouset eivät olleet ratkaisu ongelmaan, testattu on.

JRocco

Onkohan kukaan joka asuu PK-seudulla, niin nähnyt minun entistä Sciroccoani?

Mikko

Olisko nyt loppukesästä enemmän intoa pk-seudun miitille? Toistaseksi ainakin kelit passaisi jossain seisoskeluun. :)

skriko

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.07.14 - klo:20:56
Olisko nyt loppukesästä enemmän intoa pk-seudun miitille? Toistaseksi ainakin kelit passaisi jossain seisoskeluun. :)

Täällä vois olla intoa, jos olisi lämmin ( +20 ) ja ei mitään mahdollisuutta sateelle. Tulen mopolla, koska Rocco seissyt kohta kuukauden tallissa.

Kinli

Jees. Kiinnostaa.

niko

Kuulostaa hyvältä, mukana!
VW Scirocco 1,4TSI 118kw

RoccoScientist

(x) Kiinnostaa
(  ) Ei kiinnosta

Mikko

Mites olis huomenna illalla? 5.8.? Olis auto puhtaana ja tekemisenpuutetta. ;D

Jos ei passaa niin ehdotuksia kehiin. Myös paikkaa voisi haarukoida.

RoccoScientist

Huominen ei käy minulle, viikonloppu sopisi varmaan tällä viikolla parhaiten.

oopp99

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 04.08.14 - klo:20:43
Mites olis huomenna illalla? 5.8.? Olis auto puhtaana ja tekemisenpuutetta. ;D

Jos ei passaa niin ehdotuksia kehiin. Myös paikkaa voisi haarukoida.

Mikko näemmä oppinut että pakko tehdä konkreettisia ehdotuksia jos haluaa miitin toteutuvan. :)
Periatteessa allekirjoittaneelle saattaisi tänään jopa aikataulut mätsätä, mutta vasta klo 19 alkaen. Mutta kesäillathan ovat makeita näillä keleillä! Helsingin itärannikolla, puolivälissä HKI-Porvoo välillä on myös muutamia tosi makeita terassiravintoloita pikkuteiden varsilla joissa on tullut poikettua näillä keleillä mutta en ulkoa muista paikkojen osoitteita...

Mikko

Ei tainnut onnistua miitti näin lyhyellä varoitusajalla. :)
Mites ensi viikko? Keskiviikoksi on ohjelmaa, mutta muuten vielä järjestettävissä. Tuleva viikonloppu menee arkunkantohommissa.

Kinli

Oon mökillä ja palaan sivilisaation pariin vasta ens viikon alkupuoliskolla.

JRocco

Minä voin tulla kuokkimaan, jätän Brz:an kauemmaksi teista :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy