Edelleen varastossa turhan panttina, hae pois 120 Eurolla!
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - miz #1
Myydään / Vs: Thule kattotelineet, Seat Sportstourer12.04.24 - klo:17:50
Edelleen varastossa turhan panttina, hae pois 120 Eurolla!
#2
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat25.02.24 - klo:13:11
^^
Omassakin oli kolinaa oikealla edessä, ja siitä useamman kerran mainitsin huollossakin. Eivät koskaan löytäneet tai kuulleet mitään, samanlaisena pysyi niin kauan kuin auto mulla oli. #4
Myydään / Vs: Seat Sportstourer PHEViin hifiä07.02.24 - klo:22:19
Erkkasarja ja rc165 koaksiaalit myyty.
#5
Myydään / Thule kattotelineet, Seat Sportstourer04.02.24 - klo:14:01
Thule WingBar Edge setti myynnissä. Hyvä ja ehjä, sopii 2020 Sportstoureriin, ehkä muihinkin.
WingBar Edge putke 860 + 770mm, ja lukittavat jalkasarjat. 180 Eur, uusi setti kaupassa n.400 Eur. Helsingissä, kuvat ja lisätiedot: o4o6694455 #6
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)29.01.24 - klo:18:28
Tulevan autonvaihdon myötä Leon Sportstourerista otetaan hifit pois ja palautetaan alkuperäiset paikalleen.
Nyt olisi tarve saada Styroxinen säilytyslaatikko tavaratilan kannen alle, kellään kiinnostusta vaihtaa päittäin? Muotoon valettu lasikuitukotelo verhoiltuna jää ylimääräiseksi, nyt 1x8", sopii myös 2x8".. Lisätietoa tuolta myyntiosiosta tai o4o6694455 #7
Myydään / Seat Sportstourer PHEViin hifiä29.01.24 - klo:18:25
Tulevan autonvaihdon myötä Leon Sportstourerista otetaan hifit pois ja palautetaan alkuperäiset paikalleen.
Kiinnostuneelle pari vuotta käytettyä Gladen hifiä tarjolla. Mosconi vahvistin siirtyy näillä näkymin seuraavaan autoon. Etuovet: Gladen One 8" slim T6 erillissarja Takaovet: Gladen RC 6,5" 2-tie koaksiaali Subbari: Gladen SQX 08 Tavaratilan välipohjan alle muotoon laminoitu subbarikotelo myös kaupan, tai vaihto päittäin styrox laatikkoon. Tämä menee siis heittämällä alkuperäisen styroxisen säilytyslaatikon tilalla, ja jää tilaa myös latausjohdolle. Mieluiten vaihdossa styrox laatikko minulle, ettei tarvi tilata uutta K-autosta. Lisätietoa ja kuvia o4o6694455 #8
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)21.01.24 - klo:13:37
Mulla on ollut automaatilla kohta kolme vuotta, ei juurikaan koskaan tarvitse muuttaa mitään, edes lämpötilaa.
Toiminut harvinaisen hienosti. Ja siellä valikossa on valittu puhallus myös alas? #9
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat11.01.24 - klo:19:16
Meni itselläkin nuo paksun kuuran peittoon, sekä tutka että parkkisensorit.
Pyyhkimällä puhtaaksi loppui herjat. #10
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia PHEV iV09.01.24 - klo:21:14Lainaus käyttäjältä: Tonzu - 09.01.24 - klo:09:58Tyhmästi kyl suunniteltu jos käyttää webastoa ja lähtee ajamaa polttiksella nii käyttää ajoakkua lämmitykseen sen jälkeen. Webaston käyttö varmasti vähentää sähkön tarvetta, mutta kun se sisätilan kierron vesimäärä on aika pieni, niin alkaisi puhaltamaan varmaan kylmää jollei jollain keinolla lämmitettäisi ennen bensamoottorin lämpenemistä. #11
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia PHEV iV08.01.24 - klo:21:08
^^
Ajoakku. ^ Lämmitykseen. Sähkölämppäri lämmittää täydellä teholla sisätiloja kunnes moottorilta alkaa tulemaan lämmintä vettä lämmitykseen. Akku tyhjänä kylmälähdöissä on alkuun kova kulutus kun se lämmitykseen tarvittava sähkö tehdään bensamoottorilla. #12
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)02.01.24 - klo:18:01Lainaus käyttäjältä: Keksi - 01.01.24 - klo:15:10Uskaltaako painaa huomenna aamulla starttinappia -34C pakkasessa? Lohkolämppäriä ei ole.. No, uskalsitko? Startin hyytymisestä käynnistyminen ei näissä ainakaan jää kiinni #13
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat02.01.24 - klo:18:00
^
Mulla on ollut auto latauksessa käytännössä aina katoksessa, ja kolmen vuoden aikana ongelmia luukun kanssa 0. Taitaa syynä olla näissä solenoidin jäätymisissä taivasalla lataus, jolloin sinne lukitustapin väleihin pääsee vettä/kosteutta ja jäätyy sopivassa kelissä kiinni. Luokattomia varmaankin kuitenkin ovat koko konsernin laajuudessa, kun eivät tunnu kestävän ulkokäyttöä (taivasalla) kuten pitäsi. #14
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia PHEV iV30.12.23 - klo:15:17
^
Ymmärtääkseni ohjainlaitteessa on eroja, vähintään uudelleen koodaus pitää tehdä että toimii parkkitutkat ja avustimet oikein kärry kytkettynä. #15
Formentor / Vs: Full link24.12.23 - klo:10:27
^
Juu, on mullakin ollut 2016 malli johon piti jälkikäteen hommata. Mutta näissä uudemmissa on käsittääkseni kyllä kaikissa valmiina sekä Cupran että Seatin puolella. #16
Formentor / Vs: Full link23.12.23 - klo:17:56
No kyllähän näissä kaikissa uusissa tuo pitäisi olla vakiona käytettävissä. Langallisena ja langattomana.
#17
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)07.12.23 - klo:16:54
Tuli turhaan manattua, näköjään tuo osaa tosiaan nykyään jatkaa latausta.
Läpi tuli ja asentui. En kyllä huomannut muuta eroa vanhaan kuin CarPlayn muuttunut resoluutio.. #18
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)06.12.23 - klo:21:14
Mulla kanssa yritti latailla, mutta tuntuu olevan sama kuin aikaisempienkin OTA -hommien kanssa. Jossain kohtaa latausta napsahtaa kaiuttimissa, verkkoyhteys katkeaa ja infotaiment kaatuu. Sitten saakin odotella että koska se näkyy uudestaan ladattavissa.
Saavat hoitaa tuon seuraavassa huollossa jollei tässä kuukauden aikana asennu. Viimeksi päivityksen lataukseen meni 6 viikkoa. Ihan hyvä auto, mutta joltain osin on aika vitsiä nämä softat. #19
Formentor / Vs: Hybridiajo pakkasella05.12.23 - klo:09:59
Piti vielä lisätä, että jos akun lataa vähän ennen lähtöä, niin se samalla lämpeää sen verran että itsellä on onnistuneet sähköajot ulkolatauksessa vielä -18 lämmössä. Mitä pidempään auto seisoo kovassa pakkasessa, sen varmemmin lähtee bensalla.
#20
Formentor / Vs: Hybridiajo pakkasella04.12.23 - klo:19:06
^
Polttomoottori käynnistyy pääsääntöisesti kun akun lämpötila on kylmempi kuin -10. Kylmällä akulla sähkötehoa on aika rajoitetusti tarjolla, ja kaasupolkimen painaminen starttaa melko herkästi bensamoottorin jos tehoa haluaa enemmän kuin kylmältäakulta voidaan ottaa. Jos autolla lähtee lämpimästä hallista, niin pakkasella ei juurikaan ole merkitystä ajoon. Rangeen vaikuttaa eniten 5kW sähkölämmitys, renkaan vaikutus on marginaalinen tuohon verrattuna. #21
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat24.11.23 - klo:18:58
^
Ihan samaa ongelmaa on Volkkarinkin merkillä noissa osissa. Kostea ilma, ja lämpötila lähellä nollaa niin alkaa kessyn ongelmat. Pakkasella ei ole mulla ollut mitään vikaa toiminnassa, mutta tuossa nollan paikkeilla on. #22
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Connectista luopuminen.23.11.23 - klo:10:59
^
Juuri noin toimii itselläkin. Jos piuhasta on virtaa saatavilla, käyttää aina sitä. Jos ei, niin akusta. #23
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Connectista luopuminen.20.11.23 - klo:20:29
Itse käytän jatkuvasti mm. Lämmityksiä ja ajastuksia.
Ei tuo 115 eur / 2 vuotta enää ihan älytön ole. #24
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Liikenne merkit12.11.23 - klo:11:53
Merkkejä on eri kokoisia, sallittu koko riippuu mm. sijainnista ja nopeusrajoituksesta.
Parkkihallissa voidaan käyttää pientä merkkiä, jollaista esim maantiellä ei saa käyttää. #25
León / Vs: Cupra Leon e-hybrid04.11.23 - klo:16:45Lainaus käyttäjältä: Larsson - 02.11.23 - klo:11:18Siirryin juuri ensimmäistä kertaa töpseliplugari autojen maailmaan. Ostin Cupra Leon SportsTourerin e-hybridin vm2021. Autossa tuli ainoastaan Type2 --> Shuko töpseli kotilataukseen. Tarttisin siis esim duunipaikalla lataamiseen käsittääkseni Type 2 --> Type 2 letkun ? Onko tämän hankinnassa jotain mitä pitäisi huomioida että homma pelittää ? Näihin riittää 1 vaihe 16A kaapeli, jollei ole esim täyssähkäriä tarpeen ladata samalla piuhalla. Toki nuo 32A ja 3 vaihepiuhatkin toimii, mutta vähän turhaa maksaa kun auto ottaa vain 1x16A. #26
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat23.10.23 - klo:13:52Lainaus käyttäjältä: v6e - 23.10.23 - klo:08:04 Onko ongelma siis auton navin paikannuksessa, vai puhelimen / Android auton kanssa? Jos auton navi toimii niin kuulostaa Androidin ongelmalta. Mapsithan päivittyy puhelimella, ja jos nyt on uusi ongelma android auton kanssa niin kuulostaisi puheimen tai sen käyttiksen ongelmalta? #27
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat19.10.23 - klo:15:00Lainaus käyttäjältä: Tos® - 19.10.23 - klo:11:13 Mulla ei ole phevissä lämmennyt koskaan kuskin penkki ja ratti ajastettuna. Niitä ei saa edes valittua pois asetuksista. Oikean puolen penkin saa valittua päälle ja pois, ja se lämpenee 😂 Ei ole hirveästi häirinnyt kun lämpenevät tarvittaessa nopsaan, mutta voisi varmaan patistella seuraavassa huollossa. #29
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat06.10.23 - klo:15:55
Niin eikös nämä tässä puhutut päivitykset (1941 jne) koske vain sitä infotaimentin softaa? Ei moottorin tai muunkaan ohjausta joka vaikuttaisi kulutukseen?
Tsekkasin vielä nuo äänet, asetuksissa on ”näyttö ja sen alavalikossa erikseen infotaimentin äänet ja muut äänet (”muut napit” ehkä). Se vaikuttaa kaikkiin kosketusnappeihin, myös valoihin. #30
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat06.10.23 - klo:13:00
Ei ole ollut ongelmia kulutuksen kanssa. Todellinen kulutus vs auton näyttämä on olleet aina parin desin sisällä.
Onko sulla jotkut äänet päällä infotaimentissa? Siellä on muistaakseni valikossa aktivoitavana näppäinäänet päälle/pois. |
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |