Eiköhän ilmoitettu arvo ole konsernipolitiikkaa. Selväähän se on että kiihtyy nopeammin jos samalla tekniikalla painavemmatkin kiihtyvät. Ja dsg on vageissa aina ollu nopeampi, oli sitten etu tai neliveto.
150 kg painoerollakin varmaan asian kanssa jotakin tekemistä ?
Mitäs veikkauksia suomi hinnasta st 4drive leon cuprasta? 44te?
Saksasta poimittua..
Saksassa hinnat alkaen malli 39.220 € ja etuvetoisena 37 220 €. Taisit ottaa jo lisävarusteet tuohon ^^.
Saksan sivuilta tuon käy äkkiä tarkastamassa: http://konfigurator.seat.de2.0 TSI Start&Stop 221 kW (300 PS) DSG 4Drive 39.220 €Siihen suomilisä + verot päälle niin mitä lieneekään. Liikaa, joka tapauksessa.
Mihin verrattuna? Audi S3 1540kg, A3 190hp 1460kg. Leon Cupra ST 300hp painot; 1440kg - 1466kg - 1545kg
Jaa-a, epäilen ettei voi olla 10-13 t€ eroa R:ään...ei kukaan ostaisi jälkimmäistä!
Kyllä kait noissa ilmoitetuissa suorituskyky lukemissa jotain mätää on. Audi S3 sportback quattro dsg, 310hp, paino 1540kg, vääntöä 400nm, 0-100km/h 4,6 sekuntia. Lähes vastaavan Leon Cupra 300hp 5,9 sek.
Väärin ne tuolla on, oikea lukema 4drive Cupralle on 0-100km/h 4,9 s. Löytyy teknisistä tiedoista, sivu 27:http://media.seat.de/flv/seatde/pdf/SEAT_Prospekturen/Preislisten/SEAT_Leon_ST_NEU_Preisliste_Ausstattung_technischeDaten.pdf