New Beetle

Aloittaja Kupla73, 19.03.10 - klo:14:36

« edellinen - seuraava »

Taky

Lainaus käyttäjältä: Napakettu - 22.09.11 - klo:16:43
Uusimmassa Moottori lehdessä on jo mainintoja hinnoista.
1.6 TDI 24255

No tuohan ei ole ollekaan paha lähtöruutu, toki lisävarustehinnoittelu saattaa kääntää tilanteen kovinkin toisenlaiseksi.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

lari

Nyt löytyy täältä  http://www.volkswagen.fi  myös uuden Beetlen tiedot.

Varustelumalleista löytyy vain  Beetle ja Sport , mutta se Design malli puuttuu, Siis se jossa kojelaudassa on autonväriset paneelit etc, eli se siis joka on eniten retro. Samoin ne retro tyyliset vanteet nimeltään "Circle White". No ehkä tuohon settiin tulee täydennystä...

Anshjelm

Lainaus käyttäjältä: Napakettu - 22.09.11 - klo:16:43
Uusimmassa Moottori lehdessä on jo mainintoja hinnoista.
1.2TSI 21244â,¬
2.0 TSI Sport 34271â,¬
1.6 TDI 24255
Oliko noi kaikki manuaaleja? Tomaatti kupla kyllä kiehtoisi. Eikä nuo hinnat nyt niin kamaloita ole.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Anshjelm - 23.09.11 - klo:21:23
Oliko noi kaikki manuaaleja? Tomaatti kupla kyllä kiehtoisi.
2 litrainen on tomaatti, halusi tai ei.

Anshjelm

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 23.09.11 - klo:21:34
2 litrainen on tomaatti, halusi tai ei.
Itselle kun kelpaa sekä että mutta hallitus on tullut opetettua liian hyvälle. Vit**ilee jos esim. huollon ajan on manuaali. Ja vaikka kuinka haluaisi olla se mulkero joka köröttelee jollain kivalla pelillä ja emäntä vaan möhköllä niin pitää "yrittää" molempien näkökulmaa kattoa.

Tuossa 2 litraisessaa 35-40te on vaan aika paljon jopa retro-porno kuplasta. Noh kun pääsen sormella koitteleen niin eiköhän se sitten selvene.

Vaginisti

Olikos se vasta jouluna tulossa maahan? Pitää kyllä heti käydä kokeilemassa kun tulee. Ei toi 1.2TSI ole edes pahan hintainenkaan, kaippa siihenkin dsg:n saa jossain vaiheessa?

jaripetteri

eikös se alkuperäinenkin ollut ensin 1200... ;)
OBD.fi - eXplore Your Car --- ID.4 1st Max 150kW, e-Golf 100kW & Mini R52S Sidewalk
Ex. GTE Variant, TwinDoor TDi, vRS TFSi Combi, TFSi Q SB, S4 TFSI Avant, IV GTI, R53.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 23.09.11 - klo:22:22
Ei toi 1.2TSI ole edes pahan hintainenkaan, kaippa siihenkin dsg:n saa jossain vaiheessa?
En pidättäisi henkeä tuon puolesta. Maahantuojan politiikka näiden "ei niin volyymimallien" kohdalla näyttää olevan tyyliä "suppea mallisto". R:t, Sciroccot jne., tarjolla vain muutamia vaihtoehtoja ja valmiiksi asiakkaan puolesta päätetyillä voimansiirroilla. Pikkumaan pikku näpertelyä.

Toki pikkutsiippaan ei taida saada DSG:tä missään ainakaan vielä. Suomessa ei varmaan ikinä.

nemos

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 23.09.11 - klo:23:20
Maahantuojan politiikka näiden "ei niin volyymimallien" kohdalla näyttää olevan tyyliä "suppea mallisto". R:t, Sciroccot jne., tarjolla vain muutamia vaihtoehtoja ja valmiiksi asiakkaan puolesta päätetyillä voimansiirroilla. Pikkumaan pikku näpertelyä.

Mitähän maahantuoja tuosta politiikasta lopulta hyötyy? Tehdastilauksina autot tulevat kuitenkin, niin mitä hyötyä rajoittaa valinnanmahdollisuuksia? Tuontiautojen vaikeuttaminen tulevaisuudessa?
Volvo XC60 T8 Inscription

GTI

Itseäni kiinnostaisi eniten 1.4 Sport,mutta sitäkään ei ainakaan aluksi saa DSG:llä.Joten odotellaan!

VW:t

Ennen kuin suomessa on valikoimissa nämä erikoisemmat versiot, on uutuuden viehätys mennyt ja odotellaan uutta Golfia. Valitettavasti rajoitettu saatavuus ja välillä hinnoittelu pilaavat joidenkin mallien myynti menestyksen.

jkuisma

Lainaus käyttäjältä: GTI - 24.09.11 - klo:09:18
Itseäni kiinnostaisi eniten 1.4 Sport,mutta sitäkään ei ainakaan aluksi saa DSG:llä.Joten odotellaan!

Heh, jep, täälläkin jo haaveiltiin "hampaisiin asti varustetusta" 1.4TSI Sport DSG:stä mutta ei se mitään - hyvä näin - autokuume laantui hetkessä :-) Mielestäni valittu mallipaletti on todella epätasapainoinen: en usko kumpikaan näistä vastaa "premium-kauppakassin" vaateita: veikkaan että siihen tarkoitukseen kuitenkin iso osa Beetleistä Suomessa menee. "Järki-ihmiset" ostavat sitten tarpeidensa mukaan joko Polon tai Golf GTI:in. Tuo 1.4TSI olisi ihan "nyrkk silmään" malli nykyiseen suhdanteeseen. Ei voi kuin ihmetellä. Sinällään hinnat yllättivät "positiivisesti". Tuon 2.0TSI:n varustelistan saa ruksia kokonaan ja silti päädyttiin "vain" 45 tonniin. Olin jo henkisesti varautunut että yksnelonen täydellä varustelulla menisi yli neljän kympin. Mutta ei, ei enää yhtään 2-litraista kauppakassia ainakaan meidän perheeseen...

Vrod

Useampi malli bongattu Frankfurtin IAA messuilla viikonloppuna. Kaksjakoinen fiilis jäi..tavallaan ihan hieno mutta tavallaan aika "tuning" etuvalojen yms vuoksi. Fender edition oli hieno vaikka olikin puupaneelia sisällä. Voishan tollasen EHKÃ,, kakkosautoksi huolia jos sellaista joskus tarvitsisi  ;D
MB

lari

Beetlen mallipaletin täydennyksistä kertoo VW:n asiakaspalvelu ystävällisesti seuraavaa:

Kiitos mielenkiinnostanne Volkswagen Beetle mallistoon.
Design-versiot tulevat täydentämään valikoimaa ensivuoden loppupuoliskolla 1,4 TSI 118 kW (160 hv) DSG- sekä 1,6 TDI DSG-malleina.


En sitten tullut kyselleeksi muista täydennyksistä , mutta aika pitkään menee että saadaan noikin tarjontaan. Tosin ei ole Saksan VW saitillakaan vielä kuin 1.4 manuaalina , eli ei DSG:tä sielläkään muuhun kuin tuohon 2.0 malliin (sama kuin täällä Suomessa).  Toki design malli siellä on jo tilattavissa, mutta Suomen Beetle malli (se standard) on hieman paremmalla perusvarustelulla kuin Saksan vastaava standard Beetke malli. Anyway retroiluun design toisi mukavan tujauksen lisää... ja varsinkin ne circle white vanteet...

Onko muilla päivityksistsä lisää tietoa ?

Jarde

Taas sitä pihdataan niitä automaatteja. Ihme touhua VAG!
Tänään tuli muuten vastaan Mini Coupe. Jossain sanottiin, että se tulee myyntiin lokakuussa, mutta kadulla se nyt automyyjän toimesta liikkui. Ja katsaus hinnastoihin kertoo, että mallisto on tarjolla aika runsaana samantein ja hintakaan ei oo ihan kamala. 25 700 alkaen mallilla Cooper ja 122 hv. Erittäin näyttävä auto kahdelle! Vau! Niin no onhan se pienempi, kuin Beetle...

VW:t

Pitäisi varmaankin hakea Design versio Saksasta kesällä käytettynä. Saattaisi jo löytyä 6kk/6000km vanhoja. Mitenköhän tulli autoveron meinaa laskea kun vastaavaa tuskin löytyy Suomen hinnastosta.

lari

Tuollainen on mielessä myös käväissyt...  Milloin se 6kk/6000km pitää olla täynnä  : ostohetkellä vai Suomen tulliin ajaessa ?


lari

BTW - norjalaiset ovat tajunneet valita design tuotteet myyntiin:

Den nye Volkswagen Beetle tilbys som to utstyrsversjoner i Norge; Design og Sport. I første omgang tilbys følgende versjoner:

1,2 105 hk TSI Design
1,6 105 hk TDI Design
1,4 160 hk TSI Sport

7-trinns DSG automatgirkasse vil bli tilgjengelig på samtlige modeller høsten 2012.

VW:t

 :-\
Lainaus käyttäjältä: lari - 29.09.11 - klo:06:33
Tuollainen on mielessä myös käväissyt...  Milloin se 6kk/6000km pitää olla täynnä  : ostohetkellä vai Suomen tulliin ajaessa ?



Tuskin tuo kilometri määrä on mikään ongelma.Mittariin esim. 1000km lisää saa helposti ennen kun ollaan suomen rajalla. Tulli katsoo rajalla km autoveron arviointia varten.
6kk säännöstä en osaa sanoa, mutta sekin selviää helposti kysymällä jos tiukille menee.
Onhan siinä myös se hyvä puoli ettei suomessa tule niin paljon vastaan näitä Desing -malleja, "beetlejä" ja sportteja vaan.  ;D

lari


lari


Kirjeenvaihtoa ja pientä updatea:

Q: Onko kuplasta tulossa Desing-mallia?
A: Design- malli on tulossa, viimeistään ensivuoden puolessavälissä, toivottavasti jo nopeammin.

Q: Onko kuplaan saatavilla Circle black/white vanteita?
A: Tulee tuohon Design- varusteluun lisävarusteeksi versiona Circle White

Q: Onko suomeen tulossa 1.4tsi konemallia?
A: Tulee ensivuoden puolivälissä 1,4 TSI DSG Design ja Sport-varusteluilla

Toimitusaika on noin 5-6kk uudelle Kuplalle.


VW:t

Ei taida tulla Beetlestä kovin kummosta myyntimenestystä, ainakaan vielä ensi vuonna.
Toimitusajat pitkiä ja mielenkiintoisimmat versiot (pl. 2.0T) tulevat vasta kesän jälkeen.
Tuskin suomen valikoimiin saadaan Desing-mallia kovin monena moottori/vaihteisto yhdistelmänä. Ehkä sitten 5-vuoden kuluttua, kun malli on jo vanhentunut eikä kauppa muuten käy. Olisi ihan kiva kuulla mihin perustuu tämä suomen VW malli politiikka. Taitaa olla vain entisissä itä-blogin maissa suppeampi tai huonompi malli politiikka. Monella muulla automerkillä tilanne on paljon parempi (monella kyllä vielä huonompikin).

Anshjelm

Lainaus käyttäjältä: lari - 11.11.11 - klo:10:05
Q: Onko suomeen tulossa 1.4tsi konemallia?
A: Tulee ensivuoden puolivälissä 1,4 TSI DSG Design ja Sport-varusteluilla

Tämä korvamerkitty nyt takaraivoon. Design ja keltainen tipu DSG.

VW:t

Lainaus käyttäjältä: Anshjelm - 25.11.11 - klo:22:38
Tämä korvamerkitty nyt takaraivoon. Design ja keltainen tipu DSG.

Tämän ovat minullekin kertoneet. Jos saamastani vastauksesta ymmärsin, niin ainut Design versio olisi juuri tuo 1.4 TSI.

lari

On se outoa tuo mallipolitiikka jos tosiaan 1.4 TSi jää ainoaksi Design-malliksi ! Mulle ainakin riittäisi mainiosti 1.2 TSI ja samalla hinta pysyisi maltillisena (hintaerot 1.2 TSI vs. 1.4 TSI - se vahvempi - on aika isot), mutta koska koko auton yksi juju on retro (ja tyyli) niin Design-malli on mulle ainakin ainoa joka sitä retroa tarjoaa sopivasti...   Ja ei luulisi kauhiasti maksavan jos mallivalikoimaa pidettäisiin parempana kun kuitenkin suurin osa menee tehdastilauksiin. No ehkä pitää sitten vaan pitää yksi auto ja tehdä ugrade siihen... tai ei siihenkään...

No ainahan jää sitten vaihtoehdoksi halpalento germaniaan...


Cyclic Stig

Beetle Cabriolet.






Tsuku

Näistähän saa melko siistejä. Valoluomet vaan pois.


Tikka

Tämän päivän Startissa oli koeajossa uusi VW Kupla. Koeajon voi katsoa täältä: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/start/videot

Skula

Tää on kyllä niin  :-*



Romurautaa ja paalivehkeitä.

Skula

Ei toi kyl oo mitenkään huono ilman panoraamaakaan..  :o Hmm..

Romurautaa ja paalivehkeitä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy