New Beetle

Aloittaja Kupla73, 19.03.10 - klo:14:36

« edellinen - seuraava »

Skula

Sanokaa nyt työ muutkin mielipiteenne - perustelkaa... Panoramakatolla vai ilman? Punamusta-teemalla se tulee joka tapauksessa..

Minun silmään tuo alkaa näyttää hyvältä jo ilmankin, ja sitten tuo alkaa jo olla naurettavan halpa noin "erilaiseksi" ajoneuvoksi... (what you get for money)

(kuvat edellisellä sivulla)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Markku J

Hieno on tämä Beetle. Kuvissa kiinteäkattoinen näyttää paremmalta, mutta kuvakulmat saattavat hämätä. Itse ottaisin sittenkin panoraamakatolla ja just puna-musta -teemalla. Tosi sopivan hintainen, erilainen ja pirteän oloinen auto. Herättää omistamisen halua.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 20.12.11 - klo:19:44Herättää omistamisen halua.

Juu, liikkeessä ei Polot, Golfit(edes se avo) ja Sciroccot herättäneet mitään kipunoita pusseissa... Ymmärrän hyvin että tässäkin Vantaan liikkeessä yksilö pidetään erillään, siellä maahantuojan tiloissa.. Eihän kukaan ostais noita jos Beetle olis samassa hallissa näytillä  8)

XUE

kakkosautoksi Cabriolet ja 2.0TSI DSG voisi olla aika namu!
Vähän niinku köyhän miehen Porsche 911 Cabriolet :)
VW Passat Sedan 1.4TSI DSG R-line vm2013

VW Passat Variant 1.8TSI DSG R-line vm2010
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6097.0

Skula

Kysyin myyjältä tuleeko avomalli.. Ei kuulemma ole tiedossa.. Sain luvan tulla myllyttämään myyjän jos näin kuitenkin käy..

Onko tuo nyt jotain pelkkää fiktiota, tuo avoversio siis?

JoJio

Skulalle tulossa siis uus kupla?  ;)

VW:t

Lainaus käyttäjältä: skula - 20.12.11 - klo:20:05
Kysyin myyjältä tuleeko avomalli.. Ei kuulemma ole tiedossa.. Sain luvan tulla myllyttämään myyjän jos näin kuitenkin käy..

Onko tuo nyt jotain pelkkää fiktiota, tuo avoversio siis?

Kyllä avomalli pitäisi tulla, mutta yllätys yllätys, ei suomen tuontiohjelmaan.

automaattori

Lainaus käyttäjältä: skula - 20.12.11 - klo:19:37
Sanokaa nyt työ muutkin mielipiteenne - perustelkaa... Panoramakatolla vai ilman? Punamusta-teemalla se tulee joka tapauksessa..

Minun silmään tuo alkaa näyttää hyvältä jo ilmankin, ja sitten tuo alkaa jo olla naurettavan halpa noin "erilaiseksi" ajoneuvoksi... (what you get for money)

(kuvat edellisellä sivulla)

Ilman muuta panoraama+punamusta-teema. Perusteluna arveltu vitutuksesi kun auto tulee ja siinä onkin perinteinen katto, alahuulessa pieni pettymys, tosin hyvin pieni. Panoraamakatollisen nähtyäsi et malta odottaa sitä hetkeä kun saat istua omaan Beetleen ja huomaat miten kaikki näyttää hyvältä ja tilantuntu on Häkkisen sanoin maximaalista ;D
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Nudde

Kuvissa ja paperilla näyttää hyvältä, mutta miten livenä? Onko joku jo sellaisen nähnyt? Minulle sopisi se musta/punainen teema, ilman panoraamakattoa, mutta katto saisi olla musta ilman panoraamaa, olen niin vanhanaikainen että autossa pitää  olla oikea katto :) Toinen minkä takia varmaan jää minulla kauppaan on liian pieni kontti, no voisihän sitä aina ajella takapenkit kaadettuna, harvoin on enemmän porukkaa kyydissä. Tavaratilan takaosaa vaan korotetaan että siitä tulee tasainen, nyt ei näyttänyt olevan näin. Aika korkea nostokynnys taitaa olla takaloosteriin, se ei ole hyvä, ja sitten suurin murhe, kun liikkuu pääkaupunkiseudulla 2-ovisuus ei oikein ole hyvä, aina joku on tunkenut siihen viereen parkkiin, jäisi varmaan monet kerrat ulkopuolelle.............miksi sitä ei tehdä 5 ovisena ? :) Muuten näyttää hyvältä, ja hinta aika sopiva, kai siihen pitää joskus tutustua, löytyykö jo liikkeestä pjääkaupunkiseudulta?

XUE

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 20.12.11 - klo:20:38
ja sitten suurin murhe, kun liikkuu pääkaupunkiseudulla 2-ovisuus ei oikein ole hyvä, aina joku on tunkenut siihen viereen parkkiin, jäisi varmaan monet kerrat ulkopuolelle.............miksi sitä ei tehdä 5 ovisena ?

Siis mitä? Ikäni olen ajanut pk-seudulla eikä 2-ovisuus ole siihen ollut este!
Oletko siis kömpinyt autoosi jostain takaovista vai?
Hehhh sorry mutta en ole koskaan kuullut tai nähnyt moista!

5-ovinen Kupla what?
VW Passat Sedan 1.4TSI DSG R-line vm2013

VW Passat Variant 1.8TSI DSG R-line vm2010
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6097.0

Markku J

Kun olin Ruotsissa eräässä konferenssipaikassa (Johannesbergs Slott lähellä Arlandaa) 2 viikkoa sitten, niin siellä oli joku VAG -diilerien kokoontuminen, ja jokunen uusi Beetle pihassa. Todella hienoja. Olivat vielä ajaneet ne hienosti näytille päärakennuksen pihalle. Kelpaisi minulle.

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: skula - 20.12.11 - klo:19:37Sanokaa nyt työ muutkin mielipiteenne - perustelkaa... Panoramakatolla vai ilman? Punamusta-teemalla se tulee joka tapauksessa..
No niinno, jos se tulee kesäkäyttöön niin panoraamakatto tuo varmasti kivaa fiilistä kabiiniin, mutta jos otat ilman niin ottaisin tilalle Fender soundsystemin ja popittaisin ikkunat levällään. ::) Samalla sais nätit valolistatkin oviin ja kaiuttimien ympärille. :D Myöhemmin sitten teippauttais(it) katon kiiltävän mustaks?

Toisaalta jossei ota luukka niin pitäiskö sen tilalle ottaa kans Climatronic? ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Nudde

LainaaSiis mitä? Ikäni olen ajanut pk-seudulla eikä 2-ovisuus ole siihen ollut este!

No mulla on ollut monet karrat todella vaikea tulla sisään ovesta, ja ei ole 2 ovinen ollut koskaan. Parkkipaikoilla, työpaikalla ym. Jos ei sinulle ole sattunut niin ihme, jos parkkeeraat normipaikkoihin.

LainaaOletko siis kömpinyt autoosi jostain takaovista vai?

pelkääjän puolelta joutunut menemään, ja kerran yksi kaveri joka on laiha kuin tikku pääsi juuri ja juuri sisään, en minä.

LainaaHehhh sorry mutta en ole koskaan kuullut tai nähnyt moista!

minä olen monesti.

Lainaa5-ovinen Kupla what?
Mulla oli hymiö perässä :)

Markku J

Pitäähän Beetleen ilman muuta ottaa Fender -audio ja Climatronic. Sen verran mukavasti hinnoiteltuja ovat nämä herkut. Olisi kiva ruksia itselle sopiva Beetle, kun voisi kerrankin ottaa kaikki, mitä haluaa.

Nudde

LainaaPitäähän Beetleen ilman muuta ottaa Fender -audio ja Climatronic. Sen verran mukavasti hinnoiteltuja ovat nämä herkut. Olisi kiva ruksia itselle sopiva Beetle, kun voisi kerrankin ottaa kaikki, mitä haluaa.

Climatronic on pakko ottaa ja se Fender kanssa, ei ole muuta vaihtoehtoa! ja halpojahan ne ovat VW:llä.

Skula

Ainakin Vantaan maahantuonnin puolella pääsee käpistelemään 2.0TSI versiota.. Ja kyllä se luonnossa on (jopa mustana) upea ilmestys.. Siinä vieressä kun on alkuperäinen Kupla, niin yhdennäköisyyttä on onnistuttu kyllä ottamaan enemmän nykyiseen malliin kuin siihen Beetle I:een.. (imFo)

Takakontti riittää upeasti(vs Polo,Fabia). 2-ovisuus on hidaste takapenkille siirryttäessä, ei este.. Varsinkin kun EI asu Kehä I:n sisällä  ;D

Skula

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 20.12.11 - klo:21:00
Climatronic on pakko ottaa ja se Fender kanssa, ei ole muuta vaihtoehtoa! ja halpojahan ne ovat VW:llä.

Noi tekee yhteensä yli 2ke.. EI ole minusta pikkuraha(kuitenkin lähes 10% auton hinnasta!), varsinkin kun autolla EI ajeta miehekkäitä määriä.. Eri asia jos ajaisin vain tällä, ja tällä sitten sen 35tkm.

Tällä ajetaan kuitenkin pääosin yksin... Climatronic ei tuo kuin vähän näköä kabiiniin, ja poppikoneesta nauttiminen jää minimaaliseksi, ja se vaatii sit jo vähintään sen RCD510 soittimenkin..

Nudde

LainaaNoi tekee yhteensä yli 2ke..

kyllä, ja minulla oli vaan se 2.0 mielessä, eli silloin ei niin paljon, ja esim. ilman Climatronicia n ostaisi autoa.......makuja kullakin, mutta ymmärrän sun pointtisi. Mutta sitä en ymmärrä että tehdään autoja ilman Climatronicciä............

Evighetsmaskinen

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 20.12.11 - klo:21:05

Mutta sitä en ymmärrä että tehdään autoja ilman Climatronicciä............
En minäkään, ja lisäisin vielä ilman DSG:tä  ;D

Nudde

LainaaEn minäkään, ja lisäisin vielä ilman DSG:tä 

juuri näin, mutta ei tarvitse välttämättä olla DSG............ ei muita kokemuksia kuin koeajossa, ja en ole oikein tykästynyt, on ollut hieman tökkivä ja miettivä.

Nudde

Luinko hinnaston oikein että sport-mallissa, siis 2.0 litraisessa on climatronic vakiona! Asiaa.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 20.12.11 - klo:21:20
Luinko hinnaston oikein että sport-mallissa, siis 2.0 litraisessa on climatronic vakiona! Asiaa.

Hintakin pikkasen eri kuin 1.2 TaloudellisuusSisäistettynäItseensä mallissa.

Minusta taas jos haetaan talouteen edullista autoa jolla ajetaan pieniä kilometrimääriä, niin tuon 2.0TSI:n hankintaa en pysty perustelemaan.. Mutta täällähn sitä ja varusteiden täysmääräistä ruksimista perustelevatkin Audi kuljettajat joilta on Audin lisävarustehinnoittelu sokaissut mielen  ;D Ei pahalla, ymmärrän intonne, kerrankin jotain saisi halavalla  ;)

Markku J

Climatronicin voisin tinkiä omasta konfiksesta, mutta Fenderiä en. Jos on manuaali-ilmastointi, niin sekin riittää. Audiota on niin hankala jälkeenpäin rakentaa.

eGetin

2-oviset autot ovat ihmisille jotka ovat timmissä kunnossa ja taipuvat vielä edes johonkin. Ei se autoon sisälle pääseminen ole todellakaan ongelma ahtaassakaan rakosessa - ja tuossa meikän Golfissa on ISOT ovet.

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 20.12.11 - klo:21:29
Climatronicin voisin tinkiä omasta konfiksesta, mutta Fenderiä en. Jos on manuaali-ilmastointi, niin sekin riittää. Audiota on niin hankala jälkeenpäin rakentaa.
Ööö... anteeksi mitä? ;D Miten sää sen Climatronicin ajattelit jälkiasentaa? Kaiuttimet nyt vaihtaa erkkikin, samoiten soittimen mikäli on samalla rakenteella kuin Volkkarit aina aiemminkin.

Cyclic Stig

Hieno on tämä uusi Beetle, säväyttävin Volkkari pitkäään aikaan. Ainakin kuvien perusteella hienompi/ persoonallisempi kuin Scirocco. Pitäisi nähdä livenä.

Skula

Mitä livenä mustaa 2.0TSI:tä katselin niin kyykystä katsottuna näytti hivenen turhan korkealta... Vaikea sanoa, kun tila oli melko pieni jossa pääsin ihmettelemään. Mutta uskoisin että tälle voisi tehdä pienen alustanvirityksen, maltillinen 15-20mm voisi tiputtaa.. Mutta aika näyttää.. Jotenkin minua ei orkkiskorkeus häirinnyt livenä, kuin esim Pasuunassa, Golfissa teki/tekee... Kuitenkin näin vakionakin hieno auto.. Sytytti heti livenä, vielä enemmän minua kuin kuvissa.. Ohjaamossakin osattu ottaa jotenkin nostalgista otetta mukaan sillai sopivasti.. Ei välttämättä kaipaa yhtään mitää tuunausta..

Ainoa asia mikä pitäisi hoitaa.. On se varaosaselvitys.. Mikä on sen Sporttispoilerin varaosanumero  8)

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: skula - 20.12.11 - klo:19:37

Panoramakatolla. On se vaan sen verran upean näköinen sen kanssa, vaikuttaa mielestäni yllättävän paljon ulkonäköön.
Niin ja onnittelut loistavasta valinnasta! Vielä siihen se mainitsemasi spoileri ja se on siinä :-*

Nudde

LainaaAinoa asia mikä pitäisi hoitaa.. On se varaosaselvitys.. Mikä on sen Sporttispoilerin varaosanumero

Meinaatko ostaa sellaisen, siis auton ja spoilerin?

Skula

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 21.12.11 - klo:08:46
Meinaatko ostaa sellaisen, siis auton ja spoilerin?

Tilaus on jo sisällä. Olin vain äsken myyjän kanssa puhelimessa ja keskustelimme tästä avoversiosta.. Hän ei ollut enää varma siitä ettei sellainen tulis suomen myyntivalikoimiin... (vähän kai hyshys juttua)

Otti varmaan aika todesta sanomani että jos avo tulee vuoden aikana myyntiin niin myllytän myyjän...  ::)

Tässä hän nyt selvittää asiaa, ja kun auton toimitusaika on 6kk joka tapauksessa, niin tilaus pidetään sisällä ja katsotaan mitä tehdään jos alkaa näyttää siltä että avoversio on tulossa niin sitten tilaus vaihdetaan siihen..

jkuisma

Lainaus käyttäjältä: skula - 20.12.11 - klo:21:28
Hintakin pikkasen eri kuin 1.2 TaloudellisuusSisäistettynäItseensä mallissa.

Minusta taas jos haetaan talouteen edullista autoa jolla ajetaan pieniä kilometrimääriä, niin tuon 2.0TSI:n hankintaa en pysty perustelemaan.. Mutta täällähn sitä ja varusteiden täysmääräistä ruksimista perustelevatkin Audi kuljettajat joilta on Audin lisävarustehinnoittelu sokaissut mielen  ;D Ei pahalla, ymmärrän intonne, kerrankin jotain saisi halavalla  ;)

Jep, oikeassa olet. Ja se pani itsenikin vähän mietteliääksi kun väännettiin tuossa kauppiaan kanssa vaihtoa 2.0TSI:hin. Sain loppuhinnaksi "ruksailujen" jälkeen 43 tonnia... Sillä saa mukavan varustuksen mutta toisaalla vaakakupissa tuo 2.0TSI ei ole fiksu moottori kehän sisälle nurkka-ajoon ja ulkoisesti "melkein samanlaisen" hinnat-alkaen mallin saa 25 tonnilla. Tiedossa tuollaiselle hampaisiin asti varustetulle huuuurja arvonpudotus, harmi kyllä. Ehkä se pitäisi ostaa käytettynä. Valintoja, valintoja...

VW:llä oli tosiaan päivän "Koeajotapahtumat" ainakin kolmessa pk-seudun VW-liikkeessä viime viikolla. Sai ottaa itse lyhyet tyypitkin - ihan VW:ltä se tuntui :-)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy