Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan VAG-meeting

Aloittaja Late, 12.07.11 - klo:22:01

« edellinen - seuraava »

Jones81

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 14.08.11 - klo:21:28
Mehän käytiin ja möötättiin Docw:n, MVA:n ja RiMa:n kanssa tupoksella! Herätimme toiminnallamme huomiota sen verran, että saimme mukaan mustana hevosena paikalle Audillaan karauttaneen kaverin jonka nimeä en nyt kuollakseenkaan muista. Foorumi kuitenkin oli tuttu ja taisi sanoa herra ajavansa käyttäjän a-o entisellä B6-A4 Audilla.
Morjens.
b6 kuski ilmoittautuu. Paljon olen tätä foorumia seurannut mutta harvemmin osallistunut keskusteluihin. Täytyypä seurata ketjua jos lähtis miittiin mukaan ihan asiasta tehden joskus. Reissuhommat tahtoo vaan haitata harrastuksia.
-Jouni-
B6 tdi quattro. b7 3,0tdi

Docw

keli oli mahtava ja käsittääkseni Docw:kin tarkeni. :)

Pitkät kalsarit oli valmiudessa, ei kyllä tarvittu tällä kertaa :)

Guest-147560

Lainaus käyttäjältä: Jones81 - 14.08.11 - klo:21:59
Morjens.
b6 kuski ilmoittautuu. Paljon olen tätä foorumia seurannut mutta harvemmin osallistunut keskusteluihin. Täytyypä seurata ketjua jos lähtis miittiin mukaan ihan asiasta tehden joskus. Reissuhommat tahtoo vaan haitata harrastuksia.
-Jouni-
Teretulemast vaan joukkoon somaan!
Niinhän se on, että monesti reissuhommat ja jotkut töiksikin kutsuttavat ajanvietteet haittaa harrastuksia. Jospa tuota itsekin joutaisi käydä tässä vähän lähempänä porukkaa morjestelemassa. Ainakin silloin on pikku pakko tulla paikalle jos homman jalalle panijaksi intoutuu yhtään. :)

re2

Olisipa ollut kerrassaan mainio keli osallistua tämän päiväiseen miittiin, mutta ilta menikin sitten vieraita isännöidessä. Jos reboundia tämän tiimoilta tulee, niin yritetään uudelleen.

pepe

itsekkin vois joskus raahautua paikalle jos työt vaan sallivat.tämäkin pvä meni töissä 10-22 :P

Guest-148464

Oliskos sunnuntaina 21.8 porukalla joutoja treffata? Aikatauluna varmaan kello 18 lie sopivin? Paikallinen kelikin näyttää jokseenkin lupaavalta, joten olisiko ajatusta jos ns. sassin montussa torinrannassa tapaisi? Tilaa olisi kohtuudella ja torin jädekopitkin taitavat olla vielä käytössä.

Ajatuksia, ehdotuksia ym?

MVA

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 18.08.11 - klo:12:08
Oliskos sunnuntaina 21.8 porukalla joutoja treffata? Aikatauluna varmaan kello 18 lie sopivin? Paikallinen kelikin näyttää jokseenkin lupaavalta, joten olisiko ajatusta jos ns. sassin montussa torinrannassa tapaisi? Tilaa olisi kohtuudella ja torin jädekopitkin taitavat olla vielä käytössä.

Ajatuksia, ehdotuksia ym?
Hyvin sopii miitti sunnuntaina 21.8.2011. Pitäisikö miitin olla tällä kertaa aiemmin, esim klo 15? kun viimeksi se oli klo 18.

Torinranta/SASsin monttu käy paikkana mainiosti.

psssst

Tervetuloa Suomen Volkkariyhdistyksen kesäkauden päättäjäisiin!
Oulun Hietasaari, POHTO.
26.8. - 28.8.

Vesijäähyvolkkarit paikalle ehdottomasti ja muillakin kulkineilla voi tulla nauttimaan ohjelmasta ja katselemaan volkkareita.

http://www.fvwa.fi/tapahtumat/details/227-kesaekauden-paeaettaejaeiset

Late

Lainaus käyttäjältä: MVA - 18.08.11 - klo:12:48
Hyvin sopii miitti sunnuntaina 21.8.2011. Pitäisikö miitin olla tällä kertaa aiemmin, esim klo 15? kun viimeksi se oli klo 18.

Torinranta/SASsin monttu käy paikkana mainiosti.

Huono juttu kun on sunnuntaina.. :(

Kun sitä matkaa jo aika pitkästi Oulun seudulle :(

MVA

Guest-148491

Lainaus käyttäjältä: MVA - 18.08.11 - klo:13:37
Käy lauantai myös.
Ei minullakaan mitään Lauantaita vastaan ole, koitin vaan peesailla Karvista ajatusten suhteen. Katsotaan kuulemmeko miehestä mitään. :)
Kello 15 sopii myös. Ehtii käydä kaupassa sitten kotimatkalla saunajuomat hakemassa. :)

ePa

Klo 18 on "ffp" miitti montussa sunnuntaisin ja kun on kylmä niin porukat linnoittautuu Tuiran tebarille. On siellä muitakin kuin ffpläisiä.

Guest-148496

Lainaus käyttäjältä: ePa - 18.08.11 - klo:14:34
Klo 18 on "ffp" miitti montussa sunnuntaisin ja kun on kylmä niin porukat linnoittautuu Tuiran tebarille. On siellä muitakin kuin ffpläisiä.
Näin muistelin myös. Oulun miitin topikki on ollu keväästä asti lähes "kuollut", mutta luotan sisäpiiritietoosi. :D

MVA

Karvis

Mites Karviksen ensi viikonlopun seikkailut? Joudetaanko me jädelle?

Valitettavasti meidän Oulun reissu näyttäisi peruuntuvan, suunnitellussa kyläilypaikassa on flunssaa liikkeellä joten ei tuon 4 viikkoisen kanssa oikein viitsisi sinne haalautua :-\
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

MVA

MVA

Miten olisi miitti Sunnuntaina 28.8.2011 klo 17:00 ja paikkana Kalajoen ABC vai Tupoksen ABC vai Raahen ABC?

-Matti-

Voisin mä lähteä kahvittelemaan Raahen abc:lle sunnuntaina jos paikka vain kelpaa muille osallistujille  :D
Oem+

MVA

Lainaus käyttäjältä: -Matti- - 26.08.11 - klo:21:06
Voisin mä lähteä kahvittelemaan Raahen abc:lle sunnuntaina jos paikka vain kelpaa muille osallistujille  :D
Yes, voisi huudella hieman Keski-Pohjanmaan suuntaan myös kun sieltä ei ole pahemmin kommenttia "tipahtanut" viime aikoina meeting asioihin  ;D.

-Matti-

Olipas runsaasti osallistujia tämän päiväisessä miitissä,minä ainoastaan  ;D
No jos jotain positiivista hakee niin tulipa juotua hyvät kahvit pullan kera..
Oem+

MVA

Lainaus käyttäjältä: -Matti- - 28.08.11 - klo:17:46
Olipas runsaasti osallistujia tämän päiväisessä miitissä,minä ainoastaan  ;D
No jos jotain positiivista hakee niin tulipa juotua hyvät kahvit pullan kera..
Minä onnistuin helteessä unohtamaan koko miitin  8).

Late

Minä taas ollut jossain muualla.. :) Tullut pyörittyä etelä-pohjanmaan puolella.  Ehkä jossain välissä vielä kerkeää.. ;)

MVA

Milloin juotaisiin pohjois-pohjanmaalla kahvia ja potkittaisiin renkaita?

-Matti-

Voishan tuota juoda vielä ennen ku tulee lumet maahan ja pakkaset..
Mitenkäs tuleva v.loppu sopii?
Oem+

MVA

Lainaus käyttäjältä: -Matti- - 27.10.11 - klo:21:01
Voishan tuota juoda vielä ennen ku tulee lumet maahan ja pakkaset..
Mitenkäs tuleva v.loppu sopii?
Hyvin sopii. Mikä olisi paikkana? AakkosBaari'C, mutta millä paikkakunnalla?

Guest-167312

Oiskohan täällä Oulun suunnalla muitakin jotka voisivat tulla renkuloita potkiin?

Koitan hinata painopistettä vähän tännepäin että tulisi itselläkin lähdettyä. :)

MVA

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 27.10.11 - klo:21:05
Oiskohan täällä Oulun suunnalla muitakin jotka voisivat tulla renkuloita potkiin?

Koitan hinata painopistettä vähän tännepäin että tulisi itselläkin lähdettyä. :)
Pianhan Touranilla Pattijoen ABC:lle talvinopeusrajoituksilla ajaa :D.

-Matti-

Lainaus käyttäjältä: MVA - 27.10.11 - klo:21:02
Hyvin sopii. Mikä olisi paikkana? AakkosBaari'C, mutta millä paikkakunnalla?

Joo kyllähän aakkosbaari´C passaa,Pattijoella tai Tupoksella jos Oulusta on osallistujia..
Ja Cond vois suunnata Touranin keulan Pattijokea kohti  :D
Oem+

-Matti-

Nyt kyllä taitaa jäädä kahvittelut väliin jos miittiä tämän viikonlopun aikana järjestetään..
Tänään tuli tieto että huomenna ja sunnuntaina pitäis töihin mennä..
Oem+

Vankka

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 27.10.11 - klo:21:05

Minä ainakin pyörin täällä Oulussa, voisin kans kyllä tulla harrastaa renkaanpotkintaa.

Pihassa on samanlainen Passatti kuin minulla, paitsi minulla on valea sisuta ja tuossa tumma. Väri ja vanteet (kesällä) passaa, liekkö omistaja pyörii täällä?
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy