Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan VAG-meeting

Aloittaja Late, 12.07.11 - klo:22:01

« edellinen - seuraava »

wolf6

A3 Premium

Late

Olipa hyvu.ä päivä tapaamiselle  :) Ei kun uudestaan järjestää kahden viikon päästä. ;) Oli onneksi väkeä.

TPP

Skoda Octavia III Combi RS TDI Man. Rallye Green
Ex. Peugeot 306 -97
Ex. Skoda Octavia RS TDI HB -07
Ex. Nissan Primera GT -97

MVA

Hyvä meeting oli, ja uusi meeting voisi olla 3.8.2011. Sama paikka ja sama kellonaika.

Jos siihen mennessä olisi taas jotain uutta saanut autoon paikalleen...

tibis

Lainaus käyttäjältä: Late - 21.07.11 - klo:00:11
Olipa hyvu.ä päivä tapaamiselle  :) Ei kun uudestaan järjestää kahden viikon päästä. ;) Oli onneksi väkeä.

Oliko teillä monta paikkalla? Kohta ehkäpä tule muuto Oulun niin mä olen sit mukana  :D

MVA

Lainaus käyttäjältä: tibis - 21.07.11 - klo:22:15
Oliko teillä monta paikkalla? Kohta ehkäpä tule muuto Oulun niin mä olen sit mukana  :D
Meetingissä oli paikalla 2 Audia, 1 Volkswagen ja 3 Skodaa. Tervetuloa.

tibis

Lainaus käyttäjältä: MVA - 21.07.11 - klo:22:27
Meetingissä oli paikalla 2 Audia, 1 Volkswagen ja 3 Skodaa. Tervetuloa.

5 on jo mun mielestä aika hyvä tulos  :)

MVA

Lainaus käyttäjältä: tibis - 21.07.11 - klo:22:29

Ihan jees, kunhan ei yksin tarvitse kahvia juoda  ;D

Guest-141908

Lainaus käyttäjältä: tibis - 21.07.11 - klo:22:15
Me miitataan sit tibiksen kans kahestaa! :D

MVA

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 21.07.11 - klo:22:32
Minä hurautan RS:llä Ouluun teidän miittiin  ;D

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: tibis - 21.07.11 - klo:22:29

Tibis:llä toi yhteenlasku tuntuu sujuvan hyvin.  ;)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

MVA

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 21.07.11 - klo:22:33
Tibis:llä toi yhteenlasku tuntuu sujuvan hyvin.  ;)
Jos hän vain tarkoitti että kunhan on 5 miitissä on hyvin  8)

makkis

Kalajoen apsilla vaanii polliisiräsä... no joo, muistuu mielen se pimmerimiesten muutaman vuoden takainen katastrooffi. Viime perjantaina kävin siitä Alfan tankin täyttämässä joten hengessä mukana  ;D

Mulla asuu puol sukua siinä särkillä joten tulee aina siellä kortteerattua sen valitettavan harvoin kun sukuloimaan viitsii lähteä.

MVA

Lainaus käyttäjältä: makkis - 21.07.11 - klo:22:46
Kalajoen apsilla vaanii polliisiräsä... no joo, muistuu mielen se pimmerimiesten muutaman vuoden takainen katastrooffi. Viime perjantaina kävin siitä Alfan tankin täyttämässä joten hengessä mukana  ;D

Mulla asuu puol sukua siinä särkillä joten tulee aina siellä kortteerattua sen valitettavan harvoin kun sukuloimaan viitsii lähteä.
Tervetuloa. Miliisi-RäSät on tiedossa  ;D, hopeaa ja mustaa löytyy Oulun ja Kokkolan LP:ltä.

makkis

Alfalla vai Bemarilla?

Muita ei nyt tällä haavaa taloudesta löydy  ;)

Tosin Bemarilla kurvasin rouheasti Lahden miittiinkiin eikä nuo lättyyn lyöneet...

MVA

Lainaus käyttäjältä: makkis - 21.07.11 - klo:22:58
Alfalla vai Bemarilla?

Muita ei nyt tällä haavaa taloudesta löydy  ;)

Tosin Bemarilla kurvasin rouheasti Lahden miittiinkiin eikä nuo lättyyn lyöneet...
Ihan sama, vaikka baijerilaisella.  ;D

tibis

tibis

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 21.07.11 - klo:22:32
Lainaus käyttäjältä: MVA - 21.07.11 - klo:22:33
Minä hurautan RS:llä Ouluun teidän miittiin  ;D

Hieno juttu dude, olin kyllä Oulussa viikkon äsken että olisin voinut tulla miittiing sillon myös. Mutta sillon kai ei ollut..vai oliko? Mutta olsin sillon tullut appiukkon autolla..

MVA

Lainaus käyttäjältä: tibis - 21.07.11 - klo:23:23
Hieno juttu dude, olin kyllä Oulussa viikkon äsken että olisin voinut tulla miittiing sillon myös. Mutta sillon kai ei ollut..vai oliko? Mutta olsin sillon tullut appiukkon autolla..
Ei tietääkseni Oulussa ollut viikko sitten meetingiä, ainoastaan Rotuaari-Piknik (tms.) ja sekin torin rannassa  :D.

Docw

Jos tuossa parin viikon päästä on miitti Oulussa niin hurautan sinne Airbussilla, joudun tosin varmaan jättämään sen Oulunsaloon parkkiin ;D

tibis

Lainaus käyttäjältä: MVA - 21.07.11 - klo:23:25
Ei tietääkseni Oulussa ollut viikko sitten meetingiä, ainoastaan Rotuaari-Piknik (tms.) ja sekin torin rannassa  :D.

onko kalajoki ABC lähellä Oulua?

MVA

MVA

Lainaus käyttäjältä: Docw - 21.07.11 - klo:23:30
Jos tuossa parin viikon päästä on miitti Oulussa niin hurautan sinne Airbussilla, joudun tosin varmaan jättämään sen Oulunsaloon parkkiin ;D
Pidetään lentokentällä miitti  ;D. Kulkineita ei sitten saa riviin parkkiin  ;D, kun se Airbus on siellä aitojen takana  8).

Guest-141967

Lainaus käyttäjältä: MVA - 21.07.11 - klo:23:45
Pidetään lentokentällä miitti  ;D. Kulkineita ei sitten saa riviin parkkiin  ;D, kun se Airbus on siellä aitojen takana  8).
Joo, se tuo Oulunsalo on tympeä paikka kun vedetään kaiken maailman aitoja hyvien baanojen ympärille. Itsekin tullut "siellä sisällä" ohjailtua kulkuvälineitä. Kuitenkin MVA lähtisit viivoja ruinaamaan "bussin" kanssa.. :D

Vaan jos sopii, niin voihan sitä Oulunsalossakin treffata, tai jos Docw asemalta kauemmas lähtee niin jopa Kaakkurinkulman teboililla/vast siinä Lentokentäntien ja moottoritien risteyksessä. Lentokentällä on "tunnettu" pysäköintiongelma kuitenkin.

wolf6

Lainaus käyttäjältä: Late - 21.07.11 - klo:00:11
Lämpöäkin riitti :D. Kyllä se mullekin parinviikon päästä sopii.
A3 Premium

Docw

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 22.07.11 - klo:07:26
Joo, se tuo Oulunsalo on tympeä paikka kun vedetään kaiken maailman aitoja hyvien baanojen ympärille. Itsekin tullut "siellä sisällä" ohjailtua kulkuvälineitä. Kuitenkin MVA lähtisit viivoja ruinaamaan "bussin" kanssa.. :D

Vaan jos sopii, niin voihan sitä Oulunsalossakin treffata, tai jos Docw asemalta kauemmas lähtee niin jopa Kaakkurinkulman teboililla/vast siinä Lentokentäntien ja moottoritien risteyksessä. Lentokentällä on "tunnettu" pysäköintiongelma kuitenkin.

Vietän reilut pari viikkoa akselilla Oulunsalon-Kempele-Haukipudas-Rovaniemi että kyllä ne muutkin paikat passaa  :)

MVA

Lainaus käyttäjältä: Docw - 22.07.11 - klo:13:51
Vietän reilut pari viikkoa akselilla Oulunsalon-Kempele-Haukipudas-Rovaniemi että kyllä ne muutkin paikat passaa  :)
Pitäsikö järjestää sitten seuraava miitti vaikka Limingassa Tupoksen ABC:llä?

MVA

Docw

Lainaus käyttäjältä: MVA - 27.07.11 - klo:22:41
Ja milloin?

Maisemissa ensi viikon torstaista pari viikkoa eteenpäin, viikonloput ei passaa mutta viikolla joku ilta?

MVA

Lainaus käyttäjältä: Docw - 27.07.11 - klo:22:54
Maisemissa ensi viikon torstaista pari viikkoa eteenpäin, viikonloput ei passaa mutta viikolla joku ilta?
Ensi torstai ei sovi, ja sitten lauantaina on reissuun lähtö, etelä-savoon ja viikon päästä siitä takaisin pohjois-pohjanmaalle.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy