Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan VAG-meeting

Aloittaja Late, 12.07.11 - klo:22:01

« edellinen - seuraava »

Docw

Lainaus käyttäjältä: MVA - 27.07.11 - klo:23:02
Ensi torstai ei sovi, ja sitten lauantaina on reissuun lähtö, etelä-savoon ja viikon päästä siitä takaisin pohjois-pohjanmaalle.

Ma-Ke 15-17.8 sopisi itselleni parhaiten.

MVA

Lainaus käyttäjältä: Docw - 27.07.11 - klo:23:04
Ma-Ke 15-17.8 sopisi itselleni parhaiten.
Nuo sopii myös minulle. Meeting voisi olla ke 17.8.2011 klo 18:00 Tupoksen ABC:llä?

Docw

Lainaus käyttäjältä: MVA - 27.07.11 - klo:23:05
Nuo sopii myös minulle. Meeting voisi olla ke 17.8.2011 klo 18:00 Tupoksen ABC:llä?

Sopii hyvin. Pitääpä alkaa valikoimaan lähipiiristä parhaiten paikalle vääntäytymiseen soveltuva vaggine :)

Toivottavasti tuonne saataisiin kunnon miitti pystyy niin tulisi mukavasti naamat nimimerkkien takaa tutuksi...

MVA

Lainaus käyttäjältä: Docw - 27.07.11 - klo:23:11
Sopii hyvin. Pitääpä alkaa valikoimaan lähipiiristä parhaiten paikalle vääntäytymiseen soveltuva vaggine :)

Toivottavasti tuonne saataisiin kunnon miitti pystyy niin tulisi mukavasti naamat nimimerkkien takaa tutuksi...
Aivan, viidakkorumpua pitää paukutella että kunnon miitti saataisiin kasaan.

Guest-143150

Le Fu! Meikä karkaa loman jälkee kouluttautumaan tuollon 15-17.8. Ennen sitä pliis? :D

MVA

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 27.07.11 - klo:23:34
Le Fu! Meikä karkaa loman jälkee kouluttautumaan tuollon 15-17.8. Ennen sitä pliis? :D
Minä olen takaisin savosta la 13.8.2011 iltana, aiemmin en pääse.

Docw

No mitenkäs olisi Sunnuntaina 14.8 iltasella? Enköhän saa sen järjestymään...

MVA

Lainaus käyttäjältä: Docw - 28.07.11 - klo:01:16
Kyllä sunnuntainakin voi pitää meetingiä.

Guest-143214

Passaa!

Ketäs muita pääsisi tuollon sunnuntaina mukaan? Ehditkö tulla käymään MVA ennen reissuasi piuhannokassa, vai ootellaanko tuonne asti koodailujen suhteen?

MVA

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 28.07.11 - klo:12:55
Passaa!

Ketäs muita pääsisi tuollon sunnuntaina mukaan? Ehditkö tulla käymään MVA ennen reissuasi piuhannokassa, vai ootellaanko tuonne asti koodailujen suhteen?
Vaikea sanoa, mutta ilmoittelen.

-Matti-

Lainaus käyttäjältä: Docw - 28.07.11 - klo:01:16

Kyllähän tuo luultavasti passaa,kun lomakin on lusittu tämänviikon jälkeen..
Oem+

re2

Kah... Vasta nyt huomasin, että ollaanhan niitä miittejä värkkäilemässä lähinurkillekin. Hyvä niin. Saatanpa itsekin kurvailla paikalle tuolloin, jollei pakottavaa estettä satu. Mukavahan se on nähdä mitä nimimerkkien taakse kätkeytyy.

MVQ

Mä lähden pitkälle reisulle ensi viikonloppuna, joten en pääse ainakaan tämän kertaiseen möötteen. Olis voinu tulla paikalle vaikka tuolla ei-VAGginella  ;D
A4 (B8) FL 2.0TFSI q str & Ford Mustang GT convertible - ex-VAG: A4 (B6) Avant 1.8T q, A4 (B7) Avant 2.0T q sport S-line, A4 (B8) 2.0TFSI q str

MVA

Ehdotan että Oulun meetingin ajankohta on 14.8.2011 klo 18:00:11 ja paikkana Tupoksen ABC.

RiMa

Saatampa määki pyörähtää jos aikataulut antaa myöten.
Octavia II 2.0 TDI (BKD) *tankkaukset*

VCDS (Oulu)

MVA

Lainaus käyttäjältä: RiMa - 01.08.11 - klo:21:44
Saatampa määki pyörähtää jos aikataulut antaa myöten.
Meetingiin vaan.

Karvis

21.8 voisi mullakin olla saumaa pyörähtää paikalla jos silloin olisi haluja pitää miittinkiä, ollaan silloin muutenkin kulussa Oulussa.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Docw

Lainaus käyttäjältä: MVA - 01.08.11 - klo:21:14
Ehdotan että Oulun meetingin ajankohta on 14.8.2011 klo 18:00:11 ja paikkana Tupoksen ABC.

Kannatetaan. Karistan kotimaan pölyt kengänpohjista seuraavalla viikolla joten seuraava viikonloppu ei käy minulle, mutta toivottavasti muu poppoo saa jatkettua säännöllisellä miittiperinteellä niin tulen sitten taas mukaan kun tulee koti-ikävä..

Guest-144200

14.8 Tupokselle siis...

Jos Karvis tulee Ouluun 21.8 nii pitäisikö mennä johonkin aikaan iltapäivästä jädelle torinrantaan kelivarauksella? Parkkitilaa löytyy ja hyvät jädekopit on lähellä. Parraassa tapauksessa "naapurifoorumin" (FFP) möötte saattaa olla samaan aikaan paikanpäällä. :)

karu898

Koitanpa järjestellä tuota Tupoksen miitinkiin saapumista. Kerron asiasta Yetillemme jo tänään...

¤kkk¤

AutoCOM 2011/3

RiMa

Mutruhuulella karautan paikalle  :( ellei heti tyrmätä  :-\
nimim. S60 koukun solmuun ajanut.

VCDS (Oulu)

Guest-147424

Lainaus käyttäjältä: RiMa - 14.08.11 - klo:12:08
Mutruhuulella karautan paikalle  :( ellei heti tyrmätä  :-\
nimim. S60 koukun solmuun ajanut.

Hyundai Santa Fe:n koukku rikkoo skodasta koko etupuskurin. Isällä on kokemusta asiasta, kun hyntikka peruutti päälle. Peltiä ja muovia saa rahalla. Teretulemast!

RiMa

Tämä oli omakämmi  :( 100m edessäpäin oli kolari ja volvoilija huomasi vähä myöhässä pysähtyneen jonon, minä sitten liianmyöhään.
Yllättävän pieneksi jäi skodan vauriot, ei edes syylärin yms. kennoihin tullut mitään, volvosta vääntyi vetokoukku puskuriin kiinni ja puskurin muovit painui kasaan.

VCDS (Oulu)

Late

Minä taidan tällä kertaa jättää väliin meetingin.

Guest-147444

Isällä meni vaihtoon tuon Santa Fe:n jäljiltä puskuri tukineen, konepelti, ilmastoinnin/moottorin kennot edestä ja x määrä muuta muovirompetta. En tiedä minkälainen tarkalleen tuo koukku oli, mutta pitkälle on FL sokotan keulaan uponnut. Noh... sattuuhan näitä.

Docw

Miitti pidetty, vähän jäi kaivelemaan kun en saanut potkia renkaita mutta muuten oli oikeinkin mukavaa :D Virallinen miittikuva tuli napattua, audi-mies lähti ennen kuvan ottoa suorittamaan omatoimista muilutusta itärajan suuntaan joten yksi on kuvasta poissa.

Sen verran positiivinen fiilis jäi että jatkossakin tulee varmasti mahdollisuuksien rajoissa miitteihin eksyttyä.

Guest-147541

Mehän käytiin ja möötättiin Docw:n, MVA:n ja RiMa:n kanssa tupoksella! Herätimme toiminnallamme huomiota sen verran, että saimme mukaan mustana hevosena paikalle Audillaan karauttaneen kaverin jonka nimeä en nyt kuollakseenkaan muista. Foorumi kuitenkin oli tuttu ja taisi sanoa herra ajavansa käyttäjän a-o entisellä B6-A4 Audilla.

Yhtä kaikki... keli oli mahtava ja käsittääkseni Docw:kin tarkeni. :) Mukava oli tavata porukkaa yhtä kaikki. Tulkaa jatkossa muutkin mukaan.

Mites Karviksen ensi viikonlopun seikkailut? Joudetaanko me jädelle?

MVA

Hyvä meeting oli. Kelikin oli kohdallaan, tais olla +22C.

Minä voin tulla meetingiin myös ensi viikonloppuna, jos sellainen on.

a-o

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 14.08.11 - klo:21:28
Foorumi kuitenkin oli tuttu ja taisi sanoa herra ajavansa käyttäjän a-o entisellä B6-A4 Audilla.

;D

Sepä olikin hyvä peli!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy