Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan VAG-meeting

Aloittaja Late, 12.07.11 - klo:22:01

« edellinen - seuraava »

ePa

Joko hätäsimmät kävi kahvittelemassaja renkaita potkimassa?

Jäikö tälle päivälle ketää? Monen aikaa telkkarissa juostaa kumin palan perässä, jos se määrää kerran elämän tahdin?

Guest-234657

15:40 alkaa tuo jääkendo, joten lienee niin että leijonanosa porukasta istuu telkun ääressä, vai? :D

Oisko ny ihan älytön ajatus jos heivaisi viikolla eteenpäin tätä kimppakaffittelua ku ei kuitenkaa kukaa alle päivän varoituksella mihinkää jouda?

Lördag ja kello 18, sato tai paisto? Paikkana Tupos tai Torinranta jos paistaa arska kovasti? (saa tuoretta tötteröä)

Mites meillä ePa sen varjomiitin kans? Itellä ei ehkä toi lätkä oo se tärkein, mut vaimo istahtanee telkunääreen tuossa... :)

MVA

Ei tullut eilen käytyä renkaita potkimassa  ;D.

Tälle päivälle minä olen vapaa renkaiden potkimiseen ja ei minun tarvitse olla päivystämässä tv:n ääressä kumman maaliin musta kumin palanen menee  8).

ePa

Täähä menee iha vatuloinniksi. Joku ihme kumin palanen sotkee kaikki suunnitelmat.

Ens la klo 18@ tupos aakkosbaari. Ne tulee jotka pääsee. Ok? Jostainha se o alotettava. Vai sekoittaako euroviisut sillo päivärytmin?

Cond: tänää varjomiitti ok. Soittelen.

Vankka

Lainaus käyttäjältä: ePa - 20.05.12 - klo:11:20
Täähä menee iha vatuloinniksi. Joku ihme kumin palanen sotkee kaikki suunnitelmat.

Ens la klo 18@ tupos aakkosbaari. Ne tulee jotka pääsee. Ok? Jostainha se o alotettava. Vai sekoittaako euroviisut sillo päivärytmin?

Cond: tänää varjomiitti ok. Soittelen.

Mä voisin tuonne kurvailla. Samalla vois hakee vähän savulohta siitä vierestä...
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

JNorr

Vois koittaa päästä elävien kirjoihin tuohon mennessä ja tupsahtaa myös paikalle.
VW Passat B7 2.0TDI DSG 4Motion R-line -13         Ex:VW Jetta VI 1.6 TDI DSG -11 ,  VW Golf V 1.4 TSI -06

Guest-236462

Alkaa lähestyä "the" kellonaika. Tulkaas ny taas kaikki Kynnellekykenevät paikalle, ite ainaki oon tulossa. Viime kesänä saatiin jopa kaksi "sattumalta" paikanpäälle sattunutta mukaan, joten ei meitä pelätä kannata. :)

MVA

MVA

ePa

Oliha se. Kolmen rohkean voimin hörpittiin kahvit.

MVA

Late

Nyt sitten sovittu 30.6 Kalajoki ABC klo 15:00

Vaikka onkin samana päivänä BMW kokoontuminen.. heh..

Juppa

Lainaus käyttäjältä: Late - 16.06.12 - klo:19:04
Nyt sitten sovittu 30.6 Kalajoki ABC klo 15:00

Vaikka onkin samana päivänä BMW kokoontuminen.. heh..
Paikalle odotettavissa vieraileva tähti, minä siis. Työreissu suuntautuu keski-pohjanmaalle, ja ajattelin mm. tuon viikonlopun viettää sillä suunnalla. :)

wolf6

Minäkin lähden ajelemaan ja olen paikalla ;D
A3 Premium

Henri S

Hohhoijaa!

MVA

MVA

wolf6

A3 Premium

MVA

Late

Juu satoi kokoajan. Mutta paikalla oltiin. Liikaa noita BMW katiskoja liikenteessä oli.. ;)

Late

Mitäs jos kokeilisi 17.7 järjestää miittiä Kalajoen ABC:llä.. ketä olisi tulossa??

Henri S

Minä olen tulossa jos ei vaan ole muuta menoa.
Hohhoijaa!

Late

Niin ja tietenkin voisi jollekin päivälle yrittää Kokkolan jotakin järjestää jos siellä suunnalla olisi jotakin liikenteessä.

wolf6

Lainaus käyttäjältä: Late - 14.07.13 - klo:22:55
Mitäs jos kokeilisi 17.7 järjestää miittiä Kalajoen ABC:llä.. ketä olisi tulossa??
Minä tuun ;D
A3 Premium

ePa

Late

Lainaus käyttäjältä: ePa - 15.07.13 - klo:08:40
Keskellä viikkoa keskiviikko.

No can do.

No joo.. taitaa olla huono ajankohta.. kun ei paljoa ole väkeä tulossa tällä kertaa.. Pitäisikö kenties siirtää hamaan tulevaisuuteen.. ???

Kuitenkin pitää tuosta 17.7 kiinni eli Kalajoen ABC:llä klo 18  ken tulkoon sitten.. ;)

Petri M

Lainaus käyttäjältä: Late - 15.07.13 - klo:18:39
No joo.. taitaa olla huono ajankohta.. kun ei paljoa ole väkeä tulossa tällä kertaa.. Pitäisikö kenties siirtää hamaan tulevaisuuteen.. ???

Kuitenkin pitää tuosta 17.7 kiinni eli Kalajoen ABC:llä klo 18  ken tulkoon sitten.. ;)

Parikilometriä olis vaan matkaa...
Jos olen Kokkolasta tullut takaisin niin pitää tulla paikalle.

Late

Niin tänään klo 18 Kalajoen ABC:llä miitti.

wille84

Aika hiljaiselta näytti ABC:n pihassa tänään..

wolf6

Lainaus käyttäjältä: wille84 - 17.07.13 - klo:20:11
Aika hiljaiselta näytti ABC:n pihassa tänään..
Oli siellä kasitien puoleisessa päässä valkoinen A4:nen, ruskea Passat b7 ja sininen Golf VII ;D
A3 Premium

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy