Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan VAG-meeting

Aloittaja Late, 12.07.11 - klo:22:01

« edellinen - seuraava »

Vankka

Lainaus käyttäjältä: J.s.T - 15.09.13 - klo:20:16
Joo audimiitti alkoi klo 16.

Arkena itse olen aika laiska lähteen illalla tuonne ajeleen jäälistä, mut ihan ok jos muille käy muuten.

Itse voisin ehdottaa esim. joka kuukauden viimeinen lauantai klo. 16 Kaakkurin Teboililla.

Ainakin tuolla Opel puolella toimii nykyään hyvin, kun on joka kuun ensimmäinen lauantai.

Nonni siinä siinäpä se! Eli joka kk vika La ja klo 16. Mitä sitä sen enempää mutkistelemaan.

Seuraava yritys siis 28.9. ja Klo 16 ja Kaakkuri TB
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

J.s.T

Hienoa. Yritetään kaikki päästä paikalle.

re2

Vähän laiskasti on tämmöisiin rientoihin tullut osallistuttua (eli toistaiseksi ei vielä koskaan), mutta jos kerran nyt olette tätä melkein kotipihaan järjestämässä, niin voisihan sitä neitsyyden korkata tältäkin harrastukselta.

Ainahan se on mielenkiintoista nähdä minkälaisia partoja tuttujen nimimerkkien taakse kätkeytyy. Toivottavasti saadaan hyvä osanotto "avausmiittiin".

Docw

Joo, ei voi sillä verukkeella jäädä pois ettäkö liian kaukana olisi... Pannaan kalenteriin ja katsotaan sitten tarkemmin lähempänä.

Docw

Lainaus käyttäjältä: Docw - 15.09.13 - klo:22:25
Joo, ei voi sillä verukkeella jäädä pois ettäkö liian kaukana olisi...

Heh, harkitsin asiaa vielä toistamiseen ja tulin siihen tulokseen, että ehkä tällainen kevyt 8000km+ etäisyys saattaa sittenkin olla vähän liikaa. Ehkä miehen heikkoutta, mutta taidan jättää möötten väliin  :D

ePa

Kalenteriin merkattu ja ilta(päivä)vapaatakin on myönnetty. Tosin saatan tulla aavistuksen myöhässä.

Vankka

Määki oisin tulossa kuhan karpalosuolta ehdin. 

VW Golf Variant CL

Vankka

Miittien vanhat jäärät on nyt ilmoittanut tulevansa. Pari uutta naamaa ei ois pahitteeksi.

VW Golf Variant CL

J.s.T

Juu muistakaahan tulla,m eiköhän sitä itsekin kerkeä.

Guest-397164

Jes... ulkomaanmatkat takana, ja lomat anottu. Tulossa ollaan siis..

Vankka

Tulossa ollaan oon vielä olhavassa mut pommittelen paikalle hieman myöhässä

VW Golf Variant CL

re2

Perheellisen päivä on yllätyksiä täynnä, enkä harmillisesti päässytkään paikalle. Ohi tuli ajeltua kuitenkin hetki sitten. Yritin siinä nopeasti zoomailla onko pihassa kovastikin normista poikkeava kattaus henkilökuljettimia. Ei ehtinyt ihmeemmin rekisteröimään.

Toivottavasti paikalle saatiin kuitenkin kelpo edustus.

Guest-397194

No me kävimmä kaffet juomassa ja maailma tältä lauantailta parantamassa.

Edustus saatiin J.s.T:n, ePa:n, Vankka:n ja minun toimesta paikalle. Ensi kerralla sitten Docw, re2 sekä muut ohi ajelleet mukaan. Ei me purra. :)

Docw

Tällaisena kovana miittimiehenä (kävinhän minä silloin oliko se 2010? :) ) harmitti niin kovin, että piti nousta ylemmäs katselemaan josko miittipaikalle asti näkyisi. No ei ihan näkynyt, mutta melkein. Tällaisena korkeanpaikan kammoisena oli tuossa tilanteessa vain mielessä, että jos pleksi pettää niin kai sitä sellaisen vauhdin saa että mies kaivaa Kaakkuriin asti yltävän kuopan pudotessaan :)

re2

^ Oriental Pearl Tower, I presume? Kiehtovia ovat korkeahkot ihmisrakennelmat.

Late

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 28.09.13 - klo:17:19
No me kävimmä kaffet juomassa ja maailma tältä lauantailta parantamassa.

Edustus saatiin J.s.T:n, ePa:n, Vankka:n ja minun toimesta paikalle. Ensi kerralla sitten Docw, re2 sekä muut ohi ajelleet mukaan. Ei me purra. :)

Katso jos kulkentuu sinne saakka kenties..  ;)

Docw

Lainaus käyttäjältä: re2 - 28.09.13 - klo:18:28
^ Oriental Pearl Tower, I presume? Kiehtovia ovat korkeahkot ihmisrakennelmat.

Sama paikka, tehneet jonkun pikkupoikien avaruus/pelimaailman tuosta :) Korkeammat siinä vieressä oli pilven sisällä niin piti joutessaan kipaista tuohon. Jonoa oli hiukkasen vähemmän kuin kymmenen vuotta sitten :)

Mielenkiinnolla odottelen Shanghai towerin valmistumista siihen naapuriin.

wolf6

Lainaus käyttäjältä: Late - 28.09.13 - klo:18:31
Katso jos kulkentuu sinne saakka kenties..  ;)
Samoin voisi kävästä joskus. Eihän se täältä ole kuin noin 135 km matkaa :)
A3 Premium

Guest-397239

No johan täällä kuhisee... eGetin oli vissii samassa pihassa käyny, mutta ei uskaltanu jutulle tulla.

Hmph... semmosia ne inttipojut on. ;)

Vankka

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 28.09.13 - klo:18:58
No johan täällä kuhisee... eGetin oli vissii samassa pihassa käyny, mutta ei uskaltanu jutulle tulla.

Hmph... semmosia ne inttipojut on. ;)
Täh... Kynätaistelija saakeli :D

VW Golf Variant CL

Vankka

Nostellaampas nyt tätäkin, kun topikkiaki siirretty.

Eli seuraava miitti olisi 26.10.2013 kellien näyttäessä 16.00

Ohan tuohon pari viikkoa mut kalenterit käteen ja loma-anomukset vetämään.

VW Golf Variant CL

Ghzeit

Perhana! Ei sattunu kohdilleen nuo päivät. Olisi ollut mielenkiintoista kuokkia osasto pohjanmaan miittiin kun Kalajoella hengailen huomisesta tuonne 22. päivään saakka.
Valakia Octavia RS TFSI BWA '07 - Hyviä kilometrejä, missä menetkään!
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=13852.0

Guest-401927

Lainaus käyttäjältä: Ghzeit - 09.10.13 - klo:20:10
Perhana! Ei sattunu kohdilleen nuo päivät. Olisi ollut mielenkiintoista kuokkia osasto pohjanmaan miittiin kun Kalajoella hengailen huomisesta tuonne 22. päivään saakka.
Jos äärimmäinen hätä on niin vertaistukiryhmä kokoontuu myös epäviralliseen aikaan. Lyhyemmällä varoitusajalla toki ei välttämäti kaikki pääse mukaan, mutta jos Ouluun eksyt niin kahvilla voidaan käydä.

Henri S

Lainaus käyttäjältä: Ghzeit - 09.10.13 - klo:20:10
Ei muutakun kättä pystöön jos vastaan tulee moccan anthrazit värinen B7 passatti jossa tummat lasit  :)
Hohhoijaa!

Vankka

Lainaus käyttäjältä: Henri S - 09.10.13 - klo:20:58
Ei muutakun kättä pystöön jos vastaan tulee moccan anthrazit värinen B7 passatti jossa tummat lasit  :)
Sattupa eilen oulun heinäpäässä kadun varressa kuvaukseen sopiva passatti silmiin.

VW Golf Variant CL

Henri S

Lainaus käyttäjältä: Vankka - 09.10.13 - klo:20:59
Sattupa eilen oulun heinäpäässä kadun varressa kuvaukseen sopiva passatti silmiin.

En ollu minä, jollakin samanlainen auto. Joskus syksyn aikana tämäkin voi jossain päin oulua nähdä. Jos saisi DeletedUser:n kanssa sovittua miitti.
Hohhoijaa!

Late

Lainaus käyttäjältä: Henri S - 09.10.13 - klo:22:59
En ollu minä, jollakin samanlainen auto. Joskus syksyn aikana tämäkin voi jossain päin oulua nähdä. Jos saisi DeletedUser:n kanssa sovittua miitti.

Eipäs kukaan taaskaan bongannut.. Kun tuli tiistaina pyörittyä Oulun Yliopistollisen sairaalan nurkilla.. ;)

Vankka

Lainaus käyttäjältä: Late - 10.10.13 - klo:11:39
Eipäs kukaan taaskaan bongannut.. Kun tuli tiistaina pyörittyä Oulun Yliopistollisen sairaalan nurkilla.. ;)
Eipä ihme ku ConD ajelee pitkin pyöräteitä nuilla nurkilla. Itekki oon siinä likeellä, mutta koulussa. Ilmoteereeppa ens kerralla niin sovittelee kahvittelut jonnekkin.

VW Golf Variant CL

Vankka

Nyt on jo pikku-Lauantai...

Ainakin minä olisin tulollaan!

VW Golf Variant CL

Vankka