Miittiketju

Aloittaja RoccoScientist, 07.09.12 - klo:23:15

« edellinen - seuraava »

RoccoScientist

Nooh, miltäs näyttää? Perjantain puolella ollaan jo, mutta entäs lauantai tai sunnuntai? Sää on vielä varsin lämmin, mutta myös ilmeisen epävakaa. FMI:n ennusteiden mukaan sunnuntaina saattaisi olla vain puolipilvistä (Foreca tosin povaa sadetta). Käykö varsinaisille Scirocco-kuskeille mikään päivä? Tällaisena luopiona en ensimmäisenä uskalla ehdottaa aikaa ja paikkaa, saadaan vielä pelkkien aasialaisten autojen kokoontumisajot aikaiseksi. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Kinli

Oon mökillä koko vkl. :/
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

Seuraava ehdotus?  :D

Kinli

Oisko esim. torstai?

Jos tää miitti joskus toteutuu niin voisko joku ottaa vcdsää mukaan? :)

Mikko

Tulevan viikon torstai passaa kyllä. Ennustetta kun katsoo niin pitänee jonkunlainen säävaraus kuitenkin ottaa.

Mikko

Taitaa taas siirtyä hamaan tulevaisuuteen?

RoccoScientist

Torstai on ainakin itselle vähän huono. Sään puolesta koko loppuviikko näyttää epävakaiselta. Oliko jollain tiedossa jokin hyvä sisätila, mihin voisi mennä?

Kinli

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 19.08.14 - klo:15:17
Taitaa taas siirtyä hamaan tulevaisuuteen?

Siirretään vaikka ens viikolle. Ma-ti-ke käy mulle, sen jälkeen taas Lontoossa vajaa viikon.

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 21.08.14 - klo:13:38
Siirretään vaikka ens viikolle. Ma-ti-ke käy mulle, sen jälkeen taas Lontoossa vajaa viikon.

Jonka jälkeen on mun vuoro lähteä sumuisille saarille. Ensi viikon ma-ti-ke illat on vielä vapaina. Sen jälkeen sitten 6-7. syyskuuta oleva viikonloppu.

Tänään olisi sään puolesta ollut hyvä päivä. Ainakin vielä toistaiseksi, mutta ainakin mulla on jo muuta menoa.

Kinli

Juu, yllättävän ok keli tänään. Mä asennan nuo VWRn jouset kohta joten tää ilta menee siinä.

RoccoScientist

No mitenkäs tuo maanantai? Mulle näyttäisi sopivan tuo ilta parhaiten.

Kinli

Oltiinko eilen sittenkään miitissä? :D

(viestit kadonnu johonkin?)

Mikko

Kyllä mä muistaisin olleeni ja jonkun kuvankin laitoin tänne eilen illalla todisteeksi. :D

JWM

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 26.08.14 - klo:10:43
Kyllä mä muistaisin olleeni ja jonkun kuvankin laitoin tänne eilen illalla todisteeksi. :D
Ai, en ole ainoa joka sekoilee.  ;D Muistan kyllä kuvan nähneeni.

RoccoScientist

Jahas, tietokantaongelmista ei näköjään päästykään ihan vielä eroon.

Mikko

Tuossa vielä kuva tästä suursuosion saavuttaneesta miitistä. :D

JRocco

Ompas siellä porukkaa :D kun olisin tiennyt niin olisi BRZ ollut myös rivissä :D Tuo paikka näyttää siltä että siellä voisi pitää uuden miitin.

RoccoScientist

Ei se määrä, vaan laatu... ;) Paikka oli kyllä varsin sopiva miittaamiseen. Omasta puolestani seuraavankin miitin voisi pitää tuolla, eikä sen pitämistä tarvitsisi tällöin ainakaan kevääseen asti odottaa.

Mikko

Pitäiskö vielä ennen talvirengaskelejä ottaa yksi yritys? :)

RoccoScientist

Hieman hitaalla ollaan. :D Ennemmin ehkä talvirengaskeleillä. Sen verran märkää ollut viime aikoina. Pakkasella auto pysyy puhtaana paremmin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy