Oletko ajanut yli 200 km/h vauhdeilla liikenteessä (arveluttava aihe)

Aloittaja makkis, 23.06.11 - klo:22:43

« edellinen - seuraava »

rob-s

Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Keke78

Tiistina ajelin mittarin mukaan pikkasen reilua 200 km/h töihin mennessä ja meinas käydä ns. köpelösti. Oli nimittäin tuossa motarilla jota ajelen töihin menossa jonkun sortin tietyömaa ja olivat jyrsineet oikeaa kaistaa sen verran että siinä oli sellanen 70mm kynnys + 50 km/ rajoitus. No vitut minä huomaa tuollasia kun kaasu pohjassa mennään vasta heräneenä ja tottakai ajoin kyseiseen paikkaan sen reilut 200 mutta luojan kiitos oikealla kaistalla meni auto peräkärryn kanssa joka tajus hiljentää ja vaihtaa vasemmalle kaistalle mun eteen. Jos oisin sen 200 täräyttäny siihen kynnykseen niin en tiiä mitä helvettiä ois tapahtunu. Ainaki ois renkaat puhjenneet,hyvällä tuurilla siitä kaiteeseen ja oisin selvinny jopa hengissä. Huonolla tuurilla auto ois ottanu jonkun sortin loikkaa ja pompannu kaiteen yli pöpelikköön ja se ois ollu sit siinä.
Fabia rs combi -11

Korvaton

Ei kai toi paikka ollu lahentien päässä siinä ennen kehä1:sen ramppia?

Keke78

Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 07.07.12 - klo:17:45
Ei kai toi paikka ollu lahentien päässä siinä ennen kehä1:sen ramppia?

Noup. Joensuu ja Kuopioon vievä 'motari'.
Fabia rs combi -11

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 07.07.12 - klo:17:43
Tiistina ajelin mittarin mukaan pikkasen reilua 200 km/h töihin mennessä ja meinas käydä ns. köpelösti. Oli nimittäin tuossa motarilla jota ajelen töihin menossa jonkun sortin tietyömaa ja olivat jyrsineet oikeaa kaistaa sen verran että siinä oli sellanen 70mm kynnys + 50 km/ rajoitus. No vitut minä huomaa tuollasia kun kaasu pohjassa mennään vasta heräneenä ja tottakai ajoin kyseiseen paikkaan sen reilut 200 mutta luojan kiitos oikealla kaistalla meni auto peräkärryn kanssa joka tajus hiljentää ja vaihtaa vasemmalle kaistalle mun eteen. Jos oisin sen 200 täräyttäny siihen kynnykseen niin en tiiä mitä helvettiä ois tapahtunu. Ainaki ois renkaat puhjenneet,hyvällä tuurilla siitä kaiteeseen ja oisin selvinny jopa hengissä. Huonolla tuurilla auto ois ottanu jonkun sortin loikkaa ja pompannu kaiteen yli pöpelikköön ja se ois ollu sit siinä.

Jepjep, ehkäpä se luonnonvalinta korjaa - toivottavasti ei tule sivullisia uhreja...ei herneitä, tämä on vain mielipide.  ;)

Keke78

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 07.07.12 - klo:18:06
Jepjep, ehkäpä se luonnonvalinta korjaa - toivottavasti ei tule sivullisia uhreja...ei herneitä, tämä on vain mielipide.  ;)

Nää oot vaan katkera ko sulla ei kulje 200 :-)
Fabia rs combi -11

ahonekal

Valitettavasti tällaiset kuspäät yleensä tappaa täysin viattomia. Kun on annettu lusikalla niin ei voi lapiolla vaatia!

heifetz

Parin kuukauden päästä tulee kokeiltua kun on vuokrattu Golf GTI viikonlopuksi. Saksassa siis ;D
MB W246 B200 -12
Ex. A1 Sportback Ultra -16
Ex. Renault Kadjar TCe 130 Zen S17 -17
Ex. Volvo V40 D2 -13
Ex. BMW E61 525dA Touring LCI -08
Ex. Octavia II Combi 1.6TDI DSG -12
Ex. BMW E81 118d -09
Ex. A3 CC 1.6 -04

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: ahonekal - 07.07.12 - klo:18:15
Valitettavasti tällaiset kuspäät yleensä tappaa täysin viattomia. Kun on annettu lusikalla niin ei voi lapiolla vaatia!

Näin se vain on ja ovat itse asiassa ylpeitä tekemisistään, tämä topicci sen hyvin osoittaa. Tyhmää, lapsellista ja surullista.

Passatti

Menkää Saksan motareille ajelemaan tollaisia nopeuksia.Ei sielläkään saa motarilla joka paikassa ajella vapaita nopeuksia.Ajelin viime viikolla 205 km/h Saksan motarilla .GPS mittasi tämän.
Always lead, never follow

Late

dosetti

En. Kymmentä vaille kaksisataa edellisellä autolla. Suljettu alue tietty.

Keke78

Kylläpä on taas jeesustelijoita liikenteessä. Räsällä ei tarvi paahtaa 20 kilometriä jotta pääsis 200km/h. Jos normaalisti ajan 120 mittarinoopeutta motarilla niin se on about 10 sekkaa kaasu pohjassa niin lasissa on 200km/h, aika helppo kattoa tuolle aikajänteelle onko muuta liikennettä.

Olen pahoillani mutta aion vastaisuudessakin uhmata kanssaihmisten turvallisuutta ja ajaa suomen teillä +200 tarkoin harkituissa paikoissa.
Fabia rs combi -11

XUE

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 07.07.12 - klo:18:18
Näin se vain on ja ovat itse asiassa ylpeitä tekemisistään, tämä topicci sen hyvin osoittaa. Tyhmää, lapsellista ja surullista.

Juuri näin, tuollaisilta pitäisi ottaa ajokortti sekä auto pois tarpeeksi pitkäksi
aikaa että tulisi järkiinsä. Jos se on mahdollista ollenkaan.
Ei voi ymmärtää >:(
VW Passat Sedan 1.4TSI DSG R-line vm2013

VW Passat Variant 1.8TSI DSG R-line vm2010
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6097.0

Juppa

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 07.07.12 - klo:18:41
Olen pahoillani mutta aion vastaisuudessakin uhmata kanssaihmisten turvallisuutta ja ajaa suomen teillä +200 tarkoin harkituissa paikoissa.
Kuten tietyömailla?

t: Tietyöläinen

Korvaton

LainaaJos normaalisti ajan 120 mittarinoopeutta motarilla niin se on about 10 sekkaa kaasu pohjassa niin lasissa on 200km/h,
No ei se jumalauto RS nyt ihan 10sekkaan kiipee tota nopeusväliä....

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 07.07.12 - klo:18:41
Kylläpä on taas jeesustelijoita liikenteessä. Räsällä ei tarvi paahtaa 20 kilometriä jotta pääsis 200km/h. Jos normaalisti ajan 120 mittarinoopeutta motarilla niin se on about 10 sekkaa kaasu pohjassa niin lasissa on 200km/h, aika helppo kattoa tuolle aikajänteelle onko muuta liikennettä.

Lainaus käyttäjältä: Juppa - 07.07.12 - klo:18:45
Kuten tietyömailla?

t: Tietyöläinen

Että se siitä tarkoin harkitsemisesta. Etkä ole varmaan tippaakaan pahoillasi, ehkä sitten jos/kun jotain tapahtuu. Säälittävää uhoamista.

Keke78

Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 07.07.12 - klo:18:49
No ei se jumalauto RS nyt ihan 10sekkaan kiipee tota nopeusväliä....

NO ei niin, anteeksi suunnattomasti. Sanotaan nyt sitten vaikka 20sekkaa 120-200.  Ei siinä silti tarvi pitkään hehkuttaa ja helposti pystyy ennakoimaan mahdollisen muun liikenteen.

Skoda Fabia RS MK2 acceleration
Fabia rs combi -11

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 07.07.12 - klo:18:57
Että se siitä tarkoin harkitsemisesta. Etkä ole varmaan tippaakaan pahoillasi, ehkä sitten jos/kun jotain tapahtuu. Säälittävää uhoamista.
Tosimies ei anteeksi pyytele  ;D  ;)

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 07.07.12 - klo:18:57
NO ei niin, anteeksi suunnattomasti. Sanotaan nyt sitten vaikka 20sekkaa 120-200.  Ei siinä silti tarvi pitkään hehkuttaa ja helposti pystyy ennakoimaan mahdollisen muun liikenteen.

Ja tulee peräkärrymies vastaan tai ajat kynnykseen, renkaat puhkeaa, josta lennät tietyöläisen niskaan?  ;D Ei muuta kuin jatka samaa malliin, osasi olet valinnut.

Keke78

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 07.07.12 - klo:19:02
Ja tulee peräkärrymies vastaan tai ajat kynnykseen, renkaat puhkeaa, josta lennät tietyöläisen niskaan?  ;D Ei muuta kuin jatka samaa malliin, osasi olet valinnut.

Noin jos ajattelee niin ei voi koskaan tehdä muuta kuin istua bunkkerissa ja syödä ionisoituja papuja + joditabletteja.

Eikä mua loppujen lopuksi edes suunnattomasti kiinnosta muiden turvallisuus, olen itsekäs paskiainen :-)

ps. kokoomus rules :-)
Fabia rs combi -11

Jonde

Autobaanalla tätä topikin mukaista touhua harrastettu. Jälkikäteen mietittynä oli kivaa kokeilla, mutta aivan älyttömän tyhmää vetää pimeällä baanalla monta sataa kilometriä niin paljon kun auto kulki. Nyt en tekisi samaa uudelleen. Silloin pari peuraa ja yksi kolari väistettiin tuurilla, jonka takia myöhemmin asiaa mietittyäni päädyin ylläolevaan mielipiteeseen.

Ktk

Tuossa jokunen aika sitten sain mittariin 298km/h, oli sen verran jengiä pyörimässä jaloissa ettei tuon parempaan pystynyt. Autossa olisi vielä ollut varoja semmoisen 15-20 km/h verran. Ai perkules että jäi korpeamaan tuo puuttuva 2 kilsaa...

Ja btw., ihan laillisesti.

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 07.07.12 - klo:19:14
Noin jos ajattelee niin ei voi koskaan tehdä muuta kuin istua bunkkerissa ja syödä ionisoituja papuja + joditabletteja.

Eikä mua loppujen lopuksi edes suunnattomasti kiinnosta muiden turvallisuus, olen itsekäs paskiainen :-)

ps. kokoomus rules :-)
Nyt tulee kyllä lähes selvänmiehenpuhetta kokorahalla...

JeanC

LKo

Miksi ihmeessä olisin moista vauhtia ajanut.  :o
Meillä on tapana lähteä riittävän aikisin liikkeelle, ettei tule kiirettä.
Skoda Yeti 2.0 TDI 110 4x4 Active

TAG

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 07.07.12 - klo:17:43

Kuolonkolareista suurin osa tapahtuu kesällä hyvissä olosuhteissa, syynä tolkuton ylinopeus. Tää on niin kuultu taas tänä kesänä joka tuutista. Heitit hyvän kuvauksen miten tuolle tilastolle pääsee mukaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy