Passat GTE

Aloittaja Tonttu66, 21.10.15 - klo:19:51

« edellinen - seuraava »

akk

^ Voi tuossa olla huonoakin tuuria, ja ei kai mikään tuote ole täysin viaton pitkällä tähtäimellä. Itsellä on ollut VAG:n DSG 6 -vaihteista laatikkoa kolmessa aiemmassa autossa, ja kaikki ovat ainakin kestäneet minun aikana yli 60 tkm (yleensä 3 vuoden aikana)
Arteon Shooting Brake ehybrid 2021

TWBE

Lainaus käyttäjältä: akk - 04.11.22 - klo:13:11
^ Voi tuossa olla huonoakin tuuria, ja ei kai mikään tuote ole täysin viaton pitkällä tähtäimellä. Itsellä on ollut VAG:n DSG 6 -vaihteista laatikkoa kolmessa aiemmassa autossa, ja kaikki ovat ainakin kestäneet minun aikana yli 60 tkm (yleensä 3 vuoden aikana)

Volkswagenillakin tiedetään että 100 000km ajettu automaattivaihteisto ei vielä pitäisi olla tuhansien eurojen korjauskunnossa. Ja tehtaan vastaantulo on enemmän kuin tervetullutta siinä vaiheessa. Kyllä noita tapauksia on suomessa paljon, jotka eivät tule mainostamaan sitä tänne foorumille.

peksinaattori

Lasikaton luukku naksuaa ärsyttävästi kiinni ollessaan, onko tähän mitään lääkettä tiedossa? Poistuu hetkeksi kun käyttää raollaan.
Ã,,rsyttävää kun muutenki niin arka kaikelle resonoinneille niin käy ketuttaa. Mitähän se talvella sit

Milu

Itsellä myös napsui lasikattoluukku. Sain sitä vähäksi aikaa paremmaksi kun suihkuttelin silikonia sinne tiivisteet sisään pillillä. Eli raotin tiivisteen alareunaa irti ja silikonia sinne tiivisteen sisälle tyhjään tilaan. En tiedä mikä sen äänen teki. Ehkä tiivisteen reunat jotenkin pääsee liikkumaan ja napsahtelevat. Todella ärsyttävä se oli.

IKH-72

Kellää muulla kokemusta natinasta jossain matkustajan puolen etuoven suunnasta (Passat GTE Variant -21) ? Nyt syksyn viileillä alkanut kuulua aika jatkuva natina jostain sieltä oven yläkulman kaiuttimen (ihan peruspopit autossa) suunnilta mutta ihan tarkaa kohtaa hankala paikallistaa. Eli jos jollain olisi jotain korjausehdotusta niin olisin kiitollinen. Kokemukseni mukaan huollot eivät kovin mielellään näitä natinoita selvittele jos ei ole ihan todella yleinen tyyppivika.

peksinaattori

Lainaus käyttäjältä: IKH-72 - 09.11.22 - klo:13:21
Kellää muulla kokemusta natinasta jossain matkustajan puolen etuoven suunnasta (Passat GTE Variant -21) ? Nyt syksyn viileillä alkanut kuulua aika jatkuva natina jostain sieltä oven yläkulman kaiuttimen (ihan peruspopit autossa) suunnilta mutta ihan tarkaa kohtaa hankala paikallistaa. Eli jos jollain olisi jotain korjausehdotusta niin olisin kiitollinen. Kokemukseni mukaan huollot eivät kovin mielellään näitä natinoita selvittele jos ei ole ihan todella yleinen tyyppivika.
Kokeile apparin niskatuen syvyyssäätöä, mulla resenoi se vaikka kuulosti tulevan ihan muualta.

peksinaattori

Lainaus käyttäjältä: Milu - 08.11.22 - klo:19:58
Itsellä myös napsui lasikattoluukku. Sain sitä vähäksi aikaa paremmaksi kun suihkuttelin silikonia sinne tiivisteet sisään pillillä. Eli raotin tiivisteen alareunaa irti ja silikonia sinne tiivisteen sisälle tyhjään tilaan. En tiedä mikä sen äänen teki. Ehkä tiivisteen reunat jotenkin pääsee liikkumaan ja napsahtelevat. Todella ärsyttävä se oli.
Testataan tätä, kiitos.

Carl0s

Onko muuten muut huomanneet nyt ilmojen viiletessä että jossain kuskin oven luona "vetää"? Itsellä ärsyttävästi muuten kabiinissa on lämmin, mutta tietyissä tilanteissa esim. jyrkissä käännöksissä tuntuu vasemassa jalassa "kylmä rintama". Tämä katoaa muutaman sekunnin kuluttua ilmestyttyään, mutta tuntuu jotenkin ilkeältä :/

Netissä törmäsin että jengillä on kuskin ovi jostain syystä suhissut, mutta en löytänyt miten tuo on ratkaistu (tuohan voisi olla looginen syy) ja toisaalta, en ole kauhiasti itse huomannut että ovi suhisisi.

ajay

Uskaltaako Passat GTE:tä ostaa? Tätä palstaa luettuani en ole oikein saanut kysymykseeni vastausta.

Vuosia olen ajellut erilaisilla bemareilla, joissa on ollut vaihtelevasti erilaisia vikoja. Isoja rahanmenoja ei ole itselleni tullut mutta pelkästään korjailun vaivakin ärsyttää.

Ajattelin seuraavaksi kokeilla hybridiä ja vaihtoehdoiksi ovat nousseet joko Passat GTE tai Toyotan uuden mallin RAV4.

Tällä palstalla on kuvausta hyvin moninaisista ikävistäkin vioista Passat GTE:ssä. Jotenkin tullut kuva että Passatissa olisi jopa vielä enemmän kaikenlaista kuin bemareissa. Toisaalta GTE passattia lienee aika paljon Suomessa. Kuinka todennäköisesti saan käsiini jatkuvasti korjattavana olevan pommin? Olen katsellut 2018 uudempia ja alle 100000 ajettuja. Vai alanko nyt suosiolla vain katsoa toista vaihtoehtoa? Passatti olisi varmaan ajoltaan, fiilikseltään ja varusteltain lähempänä nykyistä 5 sarjan bemaria. Toyotassa saisin todennäköisesti huolettomuutta, mutta enemmän melua ja huonomman ajettavuuden. Ja on myös kallimpi. 

Mikav

Itsellä eka VW lähes 30 vuoden autoilun jälkeen ja kun Skoda lähti lunastukseen niin kovan "pakko"etsimisen ja vertailun jälkeen aika lailla ainoana järkevänä vaihtoehtona pidin Passatia, kun hybridiä etsin. Oikeastaan nyt 4kk ajon jälkeen ainoa vika siinä on se, että se ei ole sähköauto. Mahdottoman hyvä laatuvaikutelma tullut tähän mennessä, hiljainen, riittävän tehokas. Myönnän kyllä, että laitoin silti sen nettiautoon myyntiin, koska alkoi täyssähköä tekemään mieli. Jos nyt siis esim. sattuisit etsimään sopivaa yksilöä  ;D

Polestar 2 LRDM

VAG_Possu

Harvemmin ihmiset kertovat positiivisia kokemuksia näille palstoille, joten niitä lukemalla saa autojen toimivuudesta useimmiten väärän käsityksen.

Meillä on ollut nyt 4,5 vuotta ajossa -16 mallin GTE. Kilometrejä on tullut noin 70 tkm, yhteensä mittarissa nyt 162 tkm. Ainoa mitä huoltojen lisäksi on joutunut tekemään on ollut 12V akun vaihto ja sekin ennakoivana toimenpiteenä. Ajoakku ottaa yhä parhaimmillaan 7 kWh sähköä sisäänsä ja kesällä sähkollä pääsee vielä parhaimmillaan 40 km. Bensan keskikulutus on ollut koko ajan alle 2 l/100 km. Kokonaisuutena olen ollut erittäin tyytyväinen autoon.

Jos huollot tekee muualla kuin marmorilla, niin huoltokulutkin pysyvät kurissa tiheästä huoltosyklistä huolimatta.
Porsche 911 (997 Carrera S)
Porsche 911 (964 Carrera 2)
Passat GTE -16
Cupra Born e-boost 58 kWh -22

jaripetteri

Mulla kanssa ollut GTE 2016 nyt reilun kolme vuotta ja noin 60tkm. Ainoat viat olleet turbon hukkaportin solenoidi ja lämmityslaitteen yhden läppämoottorin hajoaminen. Molemmat korjasin itse. Lisäksi vaihdoin ennakoivasti 12V akun kun se oli vielä alkuperäinen.

Autossa tosiaan ei ole muuta vikaa kuin että se ei ole täyssähkö.

DSG mekatroniikka ongelmia olen yrittänyt seurata ja tullut siihen tulokseen että kolmannen kytkimen jumittumisen kanssa olisi yhteyttä siihen kuinka paljon ja pitkään ajelee pelkällä sähköllä. Jos polttis ei muutamaan viikkoon käy käynnissä ei myöskään tuo kolmas kytkin, joka irroittaa moottorin voimalinjasta, liiku ja se todennäköisemmin jumii. Ei tuo nyt takuu varma tapa ole mekatroniikkaa jumittaa tai pelastaa mutta ainakin itse olen säännöllisesti pitänyt polttistakin käytössä. Tuo nyt parina viime vuotena tapahtunut kuin itsestään kun autolla ajettu lähes kaikki ajot eikä aina pääse sähköllä. Alkuun oli toisena autona diesel ja silloin sillä ajettiin kaikki pitkät matkat, GTE:n kulutus oli alkuun 0,9l josta se nyt on noussut päälle 2l. Nyt toiseksi autoksi tuli e-Golf ja sillä tarkoitus ajella mahdollisimman paljon paikallispyöritykset ja pidemmät matkat GTE:llä. Mutta pitää kyllä sanoa viikon kokemuksella että kyllä Passatissa on paljon enemmän autoa kuin Golfissa vaikka paljon niissä samaa onkin.

e-Passat olis kova...  ::)
OBD.fi - eXplore Your Car ---  GTE Variant & e-Golf 100kW
Ex.  TwinDoor TDi, vRS TFSi Combi, TFSi Q SB

makelja

1v 9kk GTE Pasatilla takana. 35tkm.
Mitään tiellejättävää ei ole ollut. Ainoat ongelmat on olleet MIBn kanssa.
Itse ajan aina kerran viikossa koneen lämpimäksi, koska suurin osa ajoista menee sähköllä. Tänä vuonna tankannut 2,5 tankillista. Kilsoja tullut noin 16t.
Laatuvaikutelma on kiitettävä. Aiempiin Audeihin verrattuna samaa tasoa.
Ja tosiaankin tänne yleensä tulee ne ongelmat ei hyvät kokemukset. Tämä on mulla neljäs DSG laatikolla oleva auto. Kertaakaan ei ole ollut ongelmia. 3 ollut märkälevyisiä ja yksi kuiva.
ID Aeroa odotellessa.

ajay

Rohkaisevia viestejä! On varmasti niin että viat korostuvat keskusteluissa. Passatti on monta kertaa ollut ostolistalla mukana, mutta aina tähän asti jäänyt valitsematta. Nyt kohtuuhintasissa hybridissä ei oikein tunnu olevan vaihtoehtoja. Passatti on kyllä laatuvaikutelmaltaan hyvin lähellä premiumia. Jotenkin tuntuu että ero on vain kaventunut, jos sitä enää edes on.

Tuossa polttomoottorin vähäisessä käytössä voisi hyvinkin olla jotain perää ongelmien alkulähteenä. Itselleni ei kyllä tuota ongelmia käyttää polttomoottoria säännöllisin väliajoin, jos sillä jotain hyötyä saa.

Miten olette kotilatauksen  hoitaneet? Onko jotain suosituksia kohtuuhintaisista latausasemista? Vai pärjääkö tavallisella pistorasialla?

jaripetteri

Passatin DSG ongelmat eivät varsinaisesti johdu DSG:stä joka näissä märkälevykytkimisenä 6 lovisena askina on itseasiassa ihan luotettava. Siihen samaan mekatroniikan on vaan ympätty tuo kolmas kytkin ja se ei ole niin luotettava viritys.

Latailin ekan talven auton omalla shukolla, toiseksi talveksi hankin 16A shukon ja seuraavaksi Wallbox Pulsar Plus latausaseman kun sattu black friday tarjous sopivasti eteen. Tuohon olen tyytyväinen, pitäisi vielä kuormanhallinta virittää taloautomaatioon, palikat siihen jo olemassa.

Auton omalla pärjää muuten mutta esilämmitys toimii paremmin kun on tarjolla 16A. Auton oma taitaa olla 10A tai 8A max. 16A shukosta on vähän siinä ja tossa kannattaako. Hybridiä lataillaan muutama tunti mutta kauempaa en kyllä 16A latailisi shukosta. Mullakin tuossa shukolaturissa se on erikseen kytkettävä 16A etten sillä lataillut täysillä kuin tarvittaessa.

Latausaseman hankin myös tulevaisuutta ajatellen ja nythän sillekin tuli enemmän käyttöä. Tosin tuolla e-Golfilla tuntuu pärjäävän 10A shukolla paremmin kuin yön aikana se ehtii silläkin lataamaan ja päivällä ei pikaisesti ole tarvetta niin kuin hybridillä. Mutta jos on, niin täydet 7,2kW nyt sillekin tarjota ja 22kW saakka tuo venyy vaikkakin 11kW nyt maksimi, koska kaapelit rajoittaa. Mutta se on aseman asennustekninen juttu, mun voimavirtarasiasta ei saa kuin 16A. Eikä omat autot enempää osaa hyödyntääkään.
OBD.fi - eXplore Your Car ---  GTE Variant & e-Golf 100kW
Ex.  TwinDoor TDi, vRS TFSi Combi, TFSi Q SB

Banned

Itse olen ajanut nyt ~40 tkm 2016 mallisella GTE:llä. Mittarissa tällä hetkellä 78 000 km.
Eipä ole vikoja vielä sattunut kohdalle. Taitaa enemmän ilmetä vasta tuolla päälle 100 tkm ajetuissa noita mekatroniikka yms. ongelmia.
Passat GTE

makelja

Mulla on laturina yksinkertainen 32A 3-vaihe laturi. Siinä ei ole mitään hienouksia, vaan annan auton hoitaa ajastukset jne. Tuollainen tuli hankittua kun oli samanhintainen kuin 16A yksivaihelaturi. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Talossa on 3x35A syöttö, mutta autokatoksessa on 16A 3-vaihe rasia. Siinä välissä on  Thomannin  muunnin.
Onneksi ei tarvitse pelata minkään kuormantasauksen sun muun kanssa, kun aiempi omistaja on on liittynyt 3x35A liittymällä verkkoon.

Immunity

Vuoden 2016 GTE ollut nyt vähän vajaa 2 vuotta (77tkm --> 133tkm). "Ylimääräisiä" huoltokuluja tuo muidenkin mainitsema 12V akku, joka nyt iän puolesta muutenkin vaihtokunnossa sekä ahtopaineen säätötanko, joka katkesi. Ei mitään isompaa siis.

Tilava auto 2+3 hlö perheelle, suorituskykyä löytyy, hyvät ergopenkit ja ajo-ominaisuudet. Ajoakku tikissä, kerta kesällä vielä 54km onnistui ajamaan (vaikka pienempi akku kuin faceliftissa). Omalla ajoprofiililla kulutus kesäisin n. 3,3L ja talvisin 4,1L/ 100km. Jos ei olis työmatka-ajoa, niin oltaisiin siellä 2L tuntumassa. Kärri tulee myös nätisti perässä sähkölläkin.

Erittäin tyytyväinen olen ollut ja kustannussäästö omalla ajoprofiililla on ollut huomattava verrattuna dieseliin vastaavalla suorituskyvyllä. Ensi vuoden alkupuolella/ keväällä uusi auto tilalle. Täyssähkö ei vielä riitä, mutta hybridi se ainakin on ja mahdollisesti myös Passat GTE.

Mitorah

Vuoden 2018 GTE  (81000km), nyt ollut ajossa kolmisen kuukautta ja sen on kyllä huomannut että vaikka mittarissa loistaa rangea 42 km, niin ei kyllä kaupunkiajossa tunnu pääsevän kuin +/- 20km. Tuntuu että kun puoliso aja 5 km töihin niin rangesta tippuu 10, sama takaisin tullessa. Kulutus näyttää semmosta ~30 kWh / 100km. Tämä siis syksyllä, että talvikelejä mielenkiinnolla odottaen, että pääseekö tuolla enää saman päivän aikana kaupassa käymään sähköllä ilman latausta välissä. Hieman oon kyllä pettynyt tuohon rangeen kokonaisuudessaan.

Mutta on se kyllä hyvä ajaa ja muutenkin jämerän oloinen auto. Vielä ei mitään vikoja ole löytynyt ja toivottavasti ei löydykkään.

Wiiseli

Lainaus käyttäjältä: Mitorah - 14.11.22 - klo:21:26
Vuoden 2018 GTE  (81000km), nyt ollut ajossa kolmisen kuukautta ja sen on kyllä huomannut että vaikka mittarissa loistaa rangea 42 km, niin ei kyllä kaupunkiajossa tunnu pääsevän kuin +/- 20km. Tuntuu että kun puoliso aja 5 km töihin niin rangesta tippuu 10, sama takaisin tullessa. Kulutus näyttää semmosta ~30 kWh / 100km. Tämä siis syksyllä, että talvikelejä mielenkiinnolla odottaen, että pääseekö tuolla enää saman päivän aikana kaupassa käymään sähköllä ilman latausta välissä. Hieman oon kyllä pettynyt tuohon rangeen kokonaisuudessaan.

Mutta on se kyllä hyvä ajaa ja muutenkin jämerän oloinen auto. Vielä ei mitään vikoja ole löytynyt ja toivottavasti ei löydykkään.
Kannattaa ajella pidempään ja mutustella hieman josko vähän erilaisella ajotyylillä saisi lisää sähkökilsoja. Auton esilämmitys ja akkujen latauksen ajastus ennen lähtöä lisää kilsoja. Olen tullut 1.5 vuoden aikana siihen tulokseen, että n. 10 km: n ajon jälkeen alkaa kulutus tippua selkeesti eli akku lämpeemään. Esim. 5 kilsan matkalla voi kulutus olla helposti 30, jos auto on ollut lähtiessä kylmä ja sitä lämmitetään tavoite lämpötilaan puolet matkasta. Kuivilla keleillä kannattaa harkita ilmastoinnin pois jättämistä. Sillä saa vähän lisää kilsoja.
PASSAT GTE VM. 2020

tily89

Lainaus käyttäjältä: ajay - 12.11.22 - klo:19:09
Uskaltaako Passat GTE:tä ostaa? Tätä palstaa luettuani en ole oikein saanut kysymykseeni vastausta.

Vuosia olen ajellut erilaisilla bemareilla, joissa on ollut vaihtelevasti erilaisia vikoja. Isoja rahanmenoja ei ole itselleni tullut mutta pelkästään korjailun vaivakin ärsyttää.

Ajattelin seuraavaksi kokeilla hybridiä ja vaihtoehdoiksi ovat nousseet joko Passat GTE tai Toyotan uuden mallin RAV4.

Tällä palstalla on kuvausta hyvin moninaisista ikävistäkin vioista Passat GTE:ssä. Jotenkin tullut kuva että Passatissa olisi jopa vielä enemmän kaikenlaista kuin bemareissa. Toisaalta GTE passattia lienee aika paljon Suomessa. Kuinka todennäköisesti saan käsiini jatkuvasti korjattavana olevan pommin? Olen katsellut 2018 uudempia ja alle 100000 ajettuja. Vai alanko nyt suosiolla vain katsoa toista vaihtoehtoa? Passatti olisi varmaan ajoltaan, fiilikseltään ja varusteltain lähempänä nykyistä 5 sarjan bemaria. Toyotassa saisin todennäköisesti huolettomuutta, mutta enemmän melua ja huonomman ajettavuuden. Ja on myös kallimpi.

Omien kokemuksien perusteella en ostaisi ilman lisäturvaa tms joka korvaa viat pienellä omavastuulla, enkä ostaisi autoa jossa akkutakuu jo mennyt.



Mitorah

Lainaus käyttäjältä: Wiiseli - 14.11.22 - klo:21:58
Kannattaa ajella pidempään ja mutustella hieman josko vähän erilaisella ajotyylillä saisi lisää sähkökilsoja. Auton esilämmitys ja akkujen latauksen ajastus ennen lähtöä lisää kilsoja. Olen tullut 1.5 vuoden aikana siihen tulokseen, että n. 10 km: n ajon jälkeen alkaa kulutus tippua selkeesti eli akku lämpeemään. Esim. 5 kilsan matkalla voi kulutus olla helposti 30, jos auto on ollut lähtiessä kylmä ja sitä lämmitetään tavoite lämpötilaan puolet matkasta. Kuivilla keleillä kannattaa harkita ilmastoinnin pois jättämistä. Sillä saa vähän lisää kilsoja.

Voi olla hyvinkin mahdollista. Ja oon kyllä huomannu, että jos työmatka koostuisi tasaisesta ajosta 40-60 kmh vauhtia niin kyllä se kulutus aika kovasti tippuu. Mutta tuo viiden kilometrin matka on semmosta stop&go rallia valojen kanssa, että siksi se varmaan on noinkin kova tuo kulutus. Auto on ladattuna aina 80% ja ajastukella sitten viimeiset 20%. Oon miettiny kyllä, että jos laskisi tuota normaalivarausta 60-70% niin oisko sillä sitten vaikutusta, mutta jos tarvii lähteä johonkin yllättäen niin on hyvä olla jonkin verran latinkia tuossa vehkeessä ettei ihan bensa-ajoksi mene.

mattix

Lyhyessä matkassa keskeisimmät itse ajo- ja tieprofiileihin liittymättömät tekijät ovat lämmitys/ilmastointi ja akun lämpötila. Jos lähtee juuri ladatulla akulla liikkeelle eikä pidä lämmitä tai viilennä autoa reippaasti, niin kantama kasvaa mukavasti.

Kun työmatka on 5-10 km, sisältää motaria tai satkun tietä sekä lähtee kylmällä akulla ja lämmittää autoa +24 asteeseen, niin kulutus liippaa 30 kWh/100 km. Vastavuoroisesti olen Passatilla päässyt n. 14-15 kWh/100km ja Golfilla 12-13 kWh/100km, kun ajaa rauhallisesti kesälämpimillä yllä olevat asiat huomioiden.

TeroPee

Sen mitä itse olen Tarracolla huomannut niin kesällä viilennyksen päällä tai poissa oleminen ei juurikaan vaikuta toimintamatkaan. Ilmeisesti sähköllä pyöritettävä kompressori ei paljoa haukkaa virtaa. Lämmitys sen sijaan vaikuttaa toimintamatkaan paljonkin, kesän 48km rangesta ei talvikaudella ole jäljellä kuin ehkä juuri ja juuri 30km hallista täydellä akulla lähtiessä.
Torni hakusessa / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

IKH-72

Lainaus käyttäjältä: TeroPee - 15.11.22 - klo:16:55
Sen mitä itse olen Tarracolla huomannut niin kesällä viilennyksen päällä tai poissa oleminen ei juurikaan vaikuta toimintamatkaan. Ilmeisesti sähköllä pyöritettävä kompressori ei paljoa haukkaa virtaa. Lämmitys sen sijaan vaikuttaa toimintamatkaan paljonkin, kesän 48km rangesta ei talvikaudella ole jäljellä kuin ehkä juuri ja juuri 30km hallista täydellä akulla lähtiessä.
Samat havainnot. Toki nyt kylmemmällä tuo range-arvio voi mennä välillä aika pahasti pieleen. Jos ajaa tasaista ajoa yhtä mittaa niin voikin ennustuksesta huolimatta päästä 40 km. Mutta jos ajo on nykivää ja ajo tapahtuu useassa osassa joiden välillä auto pääsee jäähtymään niin se toimintamatka putoaa kyllä 30 km tienoille.

zava

On näköjään turvalasia GTE Passatin sivulasit, onneksi niin ettei tullut lasi kivestä sisälle. Kysymys kuulluu että onko tämä vakiovaruste vai joku lisääänenvaimennuspaketti? Auto ruotsintuonti.

Paljonkohan mahtaa maksaa uusi?






image upload
eGolf 2019
Passat GTE Variant 2018
Ex. Passat Variant 1.9TDI 2007, Touran 1,9TDI 2006, Golf 1.9 TDI 2000

Mitorah




Tuossa on eilisen ajotulos täyteen ladatulla akulla. Näytti 38km lähdöstä. Jäljelle jäi alle 10km ja uskon että se riittäis puoleen. Pitääköhän huolestua akun kunnosta, kun tuntuu muilla olevan huomattavasti parempia tuloksia? Tuntuu että muilla on kuitenkin pidempi kantama.

ECOisti

Ei ole taas We Connect toiminut viikkoon. Mites muilla?
Mihin näistä pystyi soittamaan ja reklamoimaan / selvittämään vikaa?
Kerran olin johonkin ulkomaiseen numeroon yhteydessä, mutta eipä ole enää tallessa. Ja palvelu oli toki suomenkielistä sielläkin.

makelja

Siellä on taas jotain isompaa häikkää. En pääse minäkään kirjautumaan. Eilen huomasin.

ECOisti

Lainaus käyttäjältä: makelja - 18.11.22 - klo:11:48
Siellä on taas jotain isompaa häikkää. En pääse minäkään kirjautumaan. Eilen huomasin.

Ok, hyvä tietää, etten ole ainut. Vaikka ei se tätä palvelua saa toimimaan!  :D

Löysin itseltäni sähköpostista jonkun VW digitaalisten palveluiden numeron, johon olin joskus yhteydessä. Mutta enpä taida alkaa sinne soittelemaan, ei vika muistaakseni korjaantunut viimeksikään, vaikka mitä konsteja mies ehdotteli sieltä päästä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy