Skoda octavia combi 2012 1.8 Tsi DSG

Aloittaja WannabeDJ, 18.04.12 - klo:21:32

« edellinen - seuraava »

WannabeDJ

Tälläinen ilmestyi kotiimme 3.4.2012

Tässä hiukan varusteita:
Bolero-soitin
Duo-osanahkaverhoilu
Etusumuvalot & musta metalliväri
Kattokaiteet & Sound system
Monitoimiohjauspyörä
MDI-multimediasovitin
Webasto
Proxima kevytmetallivanteet
Pysäköintitutkat eteen ja taakse
Sunset tummennukset
Säilytyslokero tavaratilan suojuksessa
Tavaratilan ja matkustamon väliverkko

Nyt mittarissa reilut 1200km ja todella tyytyväinen tähän ocuun olen ollut :-*


Otin myös 14.4.2012 maalipinnalle kestopinnoite käsittelyn (silver one) vuoden takuun antoivat tuolle käsittelylle
nyt vain pitää välttää harjapesuja ;D

Tässä muutama kuva käsittelyn jälkeen. Harmi että oli sateinen ja pilvinen päivä kuvien otto hetkellä :-\







Todella läheltä otettua kuvaa maalipinnasta  :D














Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

RSOCUstin

Onnittelut hienosta valinnasta.
Pisteet vaalealle sisustalle ja SoundSystemille.
Tuo vaalea sisusta on kyllä niin "porno" edellisessä kulkineessa oli sellainen reilun vuoden ja vaikka aluksi sitä pelkäsin niin hyvin toimi. Vaikka oli vähän paskaset työt.
Mites Soundit toimii Boleron kanssa.

P.Alikka

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 18.04.12 - klo:21:37
Pisteet vaalealle sisustalle ja SoundSystemille.

Samoilla linjoilla, omaan silmään tuo kontrasti vaaleilla penkeillä ja mustalla kojelaudalla on niin hieno! Onnittelut uutukaiselle! Olikos tämä niitä Plus-paketillisia?
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

arskas_s

Onnittelut mustasta ja vaaleasta valinnasta.  ;)
2022 VW ID.4 GTX Business Max ex. SEAT Alhambra 2,0 TSI Style DSG
VW Touran 2.0 TDI DSG Highline, Skoda Octavia 1.8T Combi, Skoda Octavia 1.8 SLX 20V, Volvo

WannabeDJ

Lainaus käyttäjältä: P.Alikka - 18.04.12 - klo:21:40
Samoilla linjoilla, omaan silmään tuo kontrasti vaaleilla penkeillä ja mustalla kojelaudalla on niin hieno! Onnittelut uutukaiselle! Olikos tämä niitä Plus-paketillisia?

Juuh tässä oli tuo Pluss-paketti mukana
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

#5
Kiitos kaikille onnitteluista ;)
Bolero-soittimena on ihan asiallinen ainut miinus bassoa jos on hiukankin liikaa niin ovi pahvit alkaa rämisemään aika kovaa mutta riippuu kyllä biisistäkin   :D muuten todella puhtaat äänet antaa.
Tänään kävin duuni keikalla varkaudessa ja todella mukava oli ajaa pitkää matkaa tällä. Rekkojen ohittelu oli todella vaivatonta ja hauskaa


Yksi kuva vielä tuosta sisustasta ;D

Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

TPi

Lainaus käyttäjältä: WannabeDJ84 - 19.04.12 - klo:16:34
Kiitos kaikille onnitteluista ;)
Bolero-soittimena on ihan asiallinen ainut miinus bassoa jos on hiukankin liikaa niin ovi pahvit alkaa rämisemään aika kovaa mutta riippuu kyllä biisistäkin   :D muuten todella puhtaat äänet antaa.
Tänään kävin duuni keikalla varkaudessa ja todella mukava oli ajaa pitkää matkaa tällä. Rekkojen ohittelu oli todella vaivatonta ja hauskaa


Yksi kuva vielä tuosta sisustasta ;D

Komea paketti, onnittelut minunkin puolestani! Ulkoväri ja etenkin sisustan väri näyttävät hyvältä  8) Viimeaikaisten esittelyjen perusteella uudet Octaviat näyttävät jakautuvan kahteen leiriin, Magic Black ja Candy White  :D

Sisustaan on tullut pieniä värimuutoksia -11/-12 välillä. Sinulla näyttää olevan alamuovilistat mustia samoin kuin B-pilarin muovi puoleen väliin asti, kun taas esimerkiksi minun -11-rekisteröidyssä Ocussa kyseiset muovit ovat vielä vaaleita. Ei varmasti yhtään huono muutos, vaalea väri on arka likaantumaan etenkin lähellä jalkatilaa.

Verrokiksi sisustakuva omasta autosta (Sport-paketti, siksi mustat penkit) -> http://koti.mbnet.fi/tupitkan/kuvat/Octavia/Sisusta_2012.jpg

WannabeDJ

Lainaus käyttäjältä: TPi - 20.04.12 - klo:09:11
Komea paketti, onnittelut minunkin puolestani! Ulkoväri ja etenkin sisustan väri näyttävät hyvältä  8) Viimeaikaisten esittelyjen perusteella uudet Octaviat näyttävät jakautuvan kahteen leiriin, Magic Black ja Candy White  :D

Sisustaan on tullut pieniä värimuutoksia -11/-12 välillä. Sinulla näyttää olevan alamuovilistat mustia samoin kuin B-pilarin muovi puoleen väliin asti, kun taas esimerkiksi minun -11-rekisteröidyssä Ocussa kyseiset muovit ovat vielä vaaleita. Ei varmasti yhtään huono muutos, vaalea väri on arka likaantumaan etenkin lähellä jalkatilaa.

Verrokiksi sisustakuva omasta autosta (Sport-paketti, siksi mustat penkit) -> http://koti.mbnet.fi/tupitkan/kuvat/Octavia/Sisusta_2012.jpg

Kappas kappas on ne sitten jotain pientä muutosta tehneet sisutaan -11 & -12 väillä empä olisi heti tuota huomannut mutta nyt kun laitoit kuvan omastasi niin sitten vasta tuon huomaa  ;). Onko sinulla pysynyt kuinka nuo vaaleat pinnat puhtaina omassa ocussa?
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

VAG!

Lainaus käyttäjältä: TPi - 20.04.12 - klo:09:11
Sisustaan on tullut pieniä värimuutoksia -11/-12 välillä. Sinulla näyttää olevan alamuovilistat mustia samoin kuin B-pilarin muovi puoleen väliin asti, kun taas esimerkiksi minun -11-rekisteröidyssä Ocussa kyseiset muovit ovat vielä vaaleita. Ei varmasti yhtään huono muutos, vaalea väri on arka likaantumaan etenkin lähellä jalkatilaa.

Eikö Ocussa voi valita kumman haluaa? Superbissa voi valita haluaako mustan vai vaalea alaverhoilun. Alaverhoilulla tarkoitan keskikonsolin puolivälistä alaspäin olevaa aluetta. Jos valitsee tumman verhoilun, niin myös B-pilarin alaosa tulee mustana. Vaaleassa koko B-pilari on sitten vaalea.

WannabeDJ

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 20.04.12 - klo:16:51
Eikö Ocussa voi valita kumman haluaa? Superbissa voi valita haluaako mustan vai vaalea alaverhoilun. Alaverhoilulla tarkoitan keskikonsolin puolivälistä alaspäin olevaa aluetta. Jos valitsee tumman verhoilun, niin myös B-pilarin alaosa tulee mustana. Vaaleassa koko B-pilari on sitten vaalea.


Tähän valitsin tuon Duo-osanahkaverhoilun että en tiedä onko sitten tuossa Alcantara-osanahkaverhouksessa sitten alaverhoilu sitten vaalea?
Eikä myyjä tuosta asiasta minulle maininnut mitään.
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

TPi

Lainaus käyttäjältä: WannabeDJ84 - 20.04.12 - klo:16:21
Onko sinulla pysynyt kuinka nuo vaaleat pinnat puhtaina omassa ocussa?

Täytyy myöntää, että yllättävän hyvin ovat pysyneet puhtaana, vaikka aluksi pelkäsinkin hieman mitenköhän tässä käy.. Mutta mustien kanssa on jo sitten paljon huolettomampaa  :)


Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 20.04.12 - klo:16:51
Eikö Ocussa voi valita kumman haluaa? Superbissa voi valita haluaako mustan vai vaalea alaverhoilun. Alaverhoilulla tarkoitan keskikonsolin puolivälistä alaspäin olevaa aluetta. Jos valitsee tumman verhoilun, niin myös B-pilarin alaosa tulee mustana. Vaaleassa koko B-pilari on sitten vaalea.

Mielestäni Ocussa ei ole tuota valinnanvaraa, vaan tulee aina tietyn kaavan mukaan. Jostain muistan lukeneeni/kuulleeni, että 2012-mallista eteenpäin alaosat vaaleassa sisustassa ovat aina mustia. Nyt oli hyvä hetki tarkistaa WannabeDJ84:n kuvista ja näin tosiaan näyttää olevan.

WannabeDJ

Laitetaampa kuvaa nyt kun 16" kesärinkulat on vaihdettu alle.
Reilut 2500km tullut ajettua ja toistaiseksi ilman mitään ongelmaa sen kun menovettä muistaa vain tankata  ;D

Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

Nyt on mittarissa muutama kilometri alle 10.000km ja täytyy myöntää että todella mukava ajaa pitkää matkaa johtuen tuosta DSG:stä  ;)
Tässä hiukan kuvaa mökkitien aikaan saannosta ja siitä kun käytin ocua pesulla.
(pahoittelen kuvien huonoa laatua. Otettu puhelimella nuo kuvat)








Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

Hiukan päivitystä:

Mittarin näyttäessä noin 18500km paloi kaksi takavalon polttimoa peräkkäisinä päivinä. Toinen oikealta ja toinen vasemmalta puolen.
Vaihdoin nuo palaneet polttimot ja samalla vaihdoin kaikki pyyhkiänsulat eli hienosti on pelannut octavia tähän asti  :)

Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

Sattuu ja tapahtuu Vol.1

Viime viikonloppuna Volvo V50 teki lähempää tuttavuutta octavian takalistoon.
Itse olin pysähtynyt kääntymään kotini parkkipaikalle kun volvo rysäytti persuksiin.
Ei kuulema huomannut että olin pysähtynyt kääntymään  >:(
Noh onneksi ei tuon pahempaa jälkeä tullut. Puskuri otti hiukan pahaa mutta ei muuta vakavempaa.
Tänään kävin näyttämässä Autoklinikalla ja vakuutus sotkujen jälkeen varataan aikaa korikorjaamoon.
Mittarissa nyt 20084km



Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

Sattuu ja tapahtuu vol.2 

Kesärenkaiden vaihtoa  8)

Perjantaina (19.4) rengasliike ei saanut yhtä pyöränpulttia auki. Aikaa oli mennyt tässä vaiheessa n.1,5h. Sovittiin että kokeillaan ma-ti uudestaan kun saavat uuden työkalun



Tiistai aamuna (23.4) rengasliike oli saanut uuden työkalun mutta eipä se auttanut. aikaa tässä meni (n.1h) Pyysivät menemään vuosaaren pisteeseen jossa "paremmat" työkalut ja 2h myöhemmin rengas vanteineen saatiin irti (melkein)



Yhden rikkoutuneen rälläkän,hitsauksien ja kymmenien leka lyöntien jälkeen oli rengasliike jo voiton puolella.
aikaa siis kesäpyörien alle laittoon meni n.5,5h.
Mutta saimpa 5L tuulilasinpesunestettä, pari pulloa vanteiden puhdistus ainetta ja digitaalisen rengaspainemittarin :D
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

ntix

Ei saisi nauraa, mutta ei mahda mitään  ;D Pisteet sinnikkyydestä ja yrityksestä.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

JeanC

Mites tuo pultti saatiin lopuksi irti?

SNG

Jaa-a, kaikkea sitä näkee kun...

Ettei vain olisi vedetty syksyllä pulttipyssyllä kuivana pultit kiinni, ja tuosta pultista hajotettu samalla kierteet tai sitten pultin kartio korkannut vanteeseen kiinni.

Voi olla että kierre navasta mennyt ja korjaus jarrulevyn vaihto uuden vanteen lisäksi.

Maksaja toivottavasti joku muu kuin auton omistaja!

WannabeDJ

Lainaus käyttäjältä: ntix - 23.04.13 - klo:19:33
Ei saisi nauraa, mutta ei mahda mitään  ;D Pisteet sinnikkyydestä ja yrityksestä.

Kyllä perjantaina otti päähän mutta tiistaina kun näin että parhaimillaan viisi ukkoa oli hallin puolella ocun kimpussa miettimässä että miten helkatissa tuon vanteen saa irti niin ei voinut kun nauraa.


Lainaus käyttäjältä: JeanC - 23.04.13 - klo:19:39
Mites tuo pultti saatiin lopuksi irti?

Ne naputteli pienellä lekalla tuota palaa mikä oli enää kiinni ja sitten pulti löystyi hiukan että sen pystyi pihdeillä kierrittämään irti.
Tämän palan annoin heille lahjaksi laitettavaksi hyllynpäälle  ;D

Lainaus käyttäjältä: SNG - 23.04.13 - klo:20:26
Jaa-a, kaikkea sitä näkee kun...

Ettei vain olisi vedetty syksyllä pulttipyssyllä kuivana pultit kiinni, ja tuosta pultista hajotettu samalla kierteet tai sitten pultin kartio korkannut vanteeseen kiinni.

Voi olla että kierre navasta mennyt ja korjaus jarrulevyn vaihto uuden vanteen lisäksi.

Maksaja toivottavasti joku muu kuin auton omistaja!

Sitä epäilivätkin että syksyllä olisi laitettu kuivapultti kiinni ja vielä aivan liian tiukkaan.
Katsoin itsekkin niitä kierteitä mutta näyttivät ihme ja kumma ihan hyvä kuntosilta ja kesävanne meni hyvin kiinni mutta seurataan tilannetta ja maksaja on kyllä tämä kysyinen rengasliike jos jotain ilmenee ja se on kyllä varma  >:(
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

Tässä pari viikkoa sitten huomasin että ilmastointi ei tahtonut enään puhaltaa viileätä ilmaa. 30tkm huolto oli aika lähellä jo jotenka päätin varata ajan huoltoon ja saisivat samalla katsoa ilmastointiakin. Autoa kun hain huollosta sanoivat että 30tkm huolto on tehty ja pari palanutta polttimoa vaihdettu mutta kun he olivat paineistanut typellä ilmastointi järjestelmää oli lauhdutin vuotanut oikeasta alanurkasta. Kysyin että millos tämä saadaan kuntoon. Työnjohto sanoi että uuden lauhduttimen tilaukseen Tsekeistä menee 2vkoa!! No eipä siinä nyt muukaan auttanut kun varata uusi aika lauhduttimen vaihtoon. Pari viikkoa tuli ajaletua ilman ilmastointia näiden etele suomen pahinten helteiden ajan ja eipä siitä ajamisesta hirveästi nauttinut kun ulkona +30C' ja auton sisällä ties kuinka paljon enemmän.
Noh eilen vein auton huoltoon ja nyt on taas mukava körötellä menemään ilmastoidussa autossa.

Matka jatkuu!  8)
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

TPi

Näitä on ollut enemmänkin  ;) Mutta pääasia, että nyt toimii!
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=15448.0;topicseen

WannabeDJ

Lainaus käyttäjältä: TPi - 19.06.13 - klo:15:46
Näitä on ollut enemmänkin  ;) Mutta pääasia, että nyt toimii!
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=15448.0;topicseen

Kappas enpä huomannut että tämänkin vika olisi "ilmiö" ocussa  :o
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

Taky

#23
Lainaus käyttäjältä: WannabeDJ - 23.04.13 - klo:23:04
Ne naputteli pienellä lekalla tuota palaa mikä oli enää kiinni ja sitten pulti löystyi hiukan että sen pystyi pihdeillä kierrittämään irti.

Enpä aikaisemmin huomannut tätä casea.

Uskomaton suoritus - itsellä parinkin lukkopulttia pyöristyi Octavissa ja ei irroittaminen noin vaikeaa ollut.

1. pienella - about 4-5mm- poralla pulttiin reikä, sitten 11-12mm perään niin että poraus meni suurin piirtein pultin kartion ja kierteen leikkauskohtaan. Poraamiseen riitti ihan normi terä+akkuporakone.

Varovainen napautus tuurnalla pultin kantaan jolloin se katkesi kartion ja kierteen rajasta - vanne tuli pois ilman mitään vaurioita.

Itse pultin tynkä tulikin sitten sormilla pyörittämällä pois kuten sinunkin tapauksessa kun kierettä ei enään mikään jännittänyt.


Ja em operaatio omalla kohdallani kahdesti joten voi kokemuksesta sanoa että se toimii.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Ouzi

Täytyy olla kyllä todellinen mestari et on saanut pultit noin tiukkaan kiinni. Luulis jo et pultit katkeis. Mikä firma on noin kiristänyt ?

WannabeDJ

Lainaus käyttäjältä: Ouzi - 19.06.13 - klo:21:05
Täytyy olla kyllä todellinen mestari et on saanut pultit noin tiukkaan kiinni. Luulis jo et pultit katkeis. Mikä firma on noin kiristänyt ?

Firma on vantaan tikkurilassa sijaitseva tikkurilan rengas Oy joka sai aikaan tämän vanteen tuhoamis episodin.
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

Angus

Lainaus käyttäjältä: WannabeDJ - 20.06.13 - klo:08:58
Firma on vantaan tikkurilassa sijaitseva tikkurilan rengas Oy joka sai aikaan tämän vanteen tuhoamis episodin.

Samaa kokemusta saman firman samasta pisteestä. 2008 keväällä kun nyk. Golffin ostin, hommasin tuolta contin kesäkumit, sivusta seurailin ku kaverit ampuu pyssyllä vanteet huolella kiinni. No syksyllä kun renkaanvaihto koitti oli pultit aivan v***n tiukalla, yksi erityisesti, lopulta siihen vaadittiin 2kpl aikuista miestä seisomaan ristikkoavaimen päällä ja toiset kaksi kääntämään samaa avainta jotta pultti löystyi. Sanomattakin selvää miten esim. rengasrikko tienpäällä olisi aiheuttanut hiuksien harmaantumista!
| Käytä parkmanissa koodia QZGTS saat 10â,¬ Edestä ilmaista parkkiaikaa | http://quadlock.refr.cc/KN8LBBX |

LetK012

Lainaus käyttäjältä: WannabeDJ - 20.06.13 - klo:08:58
Firma on vantaan tikkurilassa sijaitseva tikkurilan rengas Oy joka sai aikaan tämän vanteen tuhoamis episodin.

Tuttua toimintaa Tikkurilassa minullekin, tosin jo vuosien takaa. Nykyinen rengasliikkeeni kiristää pultit/mutterit aina lopuksi momenttiavaimella käsin. :D

Ocun vika on se suunnittelukukkanen, että napa on porattu läpi, eli pulttien kierre saa talven aikana kosteutta ja suolaa esteettä takakautta. Olen tuon havaittuani ottanut tavaksi rasvata pultit aina renkaan vaihdon yhteydessä kevyesti kuparitahnalla. Jumit loppui siihen. 8) Tässä tosin taisi vika olla siinä, että pultin kartio leipoi aluun kiinni liiallisen voiman takia.
Octavia 2.0 TDI 4x4 L&K DSG (2012)
ex: Octavia 1.9 TDI 4x4 (2006)

WannabeDJ

Lainaus käyttäjältä: LetK012 - 26.06.13 - klo:22:59
Tuttua toimintaa Tikkurilassa minullekin, tosin jo vuosien takaa. Nykyinen rengasliikkeeni kiristää pultit/mutterit aina lopuksi momenttiavaimella käsin. :D

Ocun vika on se suunnittelukukkanen, että napa on porattu läpi, eli pulttien kierre saa talven aikana kosteutta ja suolaa esteettä takakautta. Olen tuon havaittuani ottanut tavaksi rasvata pultit aina renkaan vaihdon yhteydessä kevyesti kuparitahnalla. Jumit loppui siihen. 8) Tässä tosin taisi vika olla siinä, että pultin kartio leipoi aluun kiinni liiallisen voiman takia.

Veikkaan itsekkin tätä että pultti "hitsautui" aluun kiinni liiallisen voiman takia. Tuo kuparitahna on kyllä oiva tuote siihen että pultit lähtee renkaan vaihdon yhteydessä ilman suurempia hankaluuksia.
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

Viikonloppuna sitten päätti webasto sanoa itsensä irti. Oltiin mökiltä lähdössä aamulla ja ajatelin laittaa autonlämpiämään mutta kauko-ohjain välkytti nopeasti vihreää valoa. Tiesin että tankkissa oli reilusti yli puolitankkia menovettä että siitä se ei ainakaan johtunut ja kun menin autoon sisälle ihmettelemään syytä tähän niin tälläinen vika oli näytöllä. Nähtävästi kun vikaa tulee webastoon niin myös tuo "aux.heating" valikko häipyy valikosta kokonaan.


Eilen käytin auton VEHO:lla ja eivät löytäneet vian syytä. Olivat vain resetoinneet vian ja sen jälkeen webasto oli toiminut normaalisti eli seurataan tilannetta.
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy