Skoda octavia combi 2012 1.8 Tsi DSG

Aloittaja WannabeDJ, 18.04.12 - klo:21:32

« edellinen - seuraava »

livejungle

Minulta hajosi viime talvena Octavian tehdaswebaston (bensa) pumppu. Meni virhetilaan kun oli ajastuksella.
Kun nollattiin vikatila pois, niin lämmitti jos oli moottori käynnissä. Moottori kierrätti vettä.
Ajastuksella kuumeni liikaa, kun webaston pumppu ei toiminut. Taisi maksaa pari saturaista uusi pumppu töineen.

WannabeDJ

No niin nyt on aikaa päivittää tännekkin ocun kuulumisia.
Mittarissa on täällä hetkellä n.53tkm ja luotettavaksi kulkupeliksi on osottautunut  8)
Mitään vikaa ei ole tullut tuon viime kesäisen webasto ongelman jälkeen.

Viime viikonloppuna kävin koeajamassa ocun RS TDI:n ja mukavalta tuokin tuntui harmi vain että toimitusajat on aika ruhtinaaliset 7-9kk
mutta skodassa pysytään ainakin seuraavan auton verran.



Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

Pientä päivitystä tännekkin.
Mittarissa nyt melkein 62.000km ja viime viikolla sanoi webasto kertaalleen itsensä irti niin kuin vuosi sitten eli näytöllä tuo "Error: Aux. heater"
Ei muuta kuin autopajalle ja tällä kertaa ei vika koodien nollauksella päästy vaan webaston pumppu meni vaihtoon ja nyt on taas pelittää.

Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

WannabeDJ

Mittarissa oli 71845km kun sanoin hei,hei! tälle oculle ja lähdin autokaupasta uudella RäSällä.

Eli tämän ketjun voi lukottaa minun puolestani.
Toyota camry 2.0 -89, Toyota corolla 1.6 -95, Nissan almera 1.8 -01, Octavia 1.8 Tsi DSG -12, Octavia 2.0 TDI RS DSG -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy