Siis meinaatko että tks kirjottaa bullshittiä
Kaikista pahin ongelmapesä oli kaksoisahdettu 103kW 1.4TSI, moottoritunnus BMY – –
Jutulle olisi enemmän pohjaa jos kertoisi mistä VW-liikkeestä auto on ostettu,missä korjausta tehdään (ei pelkästään Laakkonen). Kuva öljyisestä moottorista reikä kupeessa lopettaisi epäilyn Vaikea uskoa jos auto on ostettu ja huollettu VW-liikkeessä,ajettu 60000km. Maahantuoja ja liike vetäytyisi vastuusta moottorin lauetessa. Kumpikin osapuoli tietää varmuudella tapahtuman menevän kuluttajaviranomaisille,miksi pilata mainetta koska korvausvastuu on kuitenkin edessä.Ei kai VW:llä niin hölmöjä olla
Onko tuontipeli vai Suomesta uutena hankittu ?
Jutulle olisi enemmän pohjaa jos kertoisi mistä VW-liikkeestä auto on ostettu,missä korjausta tehdään (ei pelkästään Laakkonen). Kuva öljyisestä moottorista reikä kupeessa lopettaisi epäilyn
Vieläkö epäilet?
Selvä photari kuva
Jokin tässä viimeisimmässä ketjurikossa ei täsmää,en oikein ota uskoakseni tätä tapahtumaa.
Jutulle olisi enemmän pohjaa jos kertoisi mistä VW-liikkeestä auto on ostettu,missä korjausta tehdään (ei pelkästään Laakkonen). Vaikea uskoa jos auto on ostettu ja huollettu VW-liikkeessä,ajettu 60000km.
En oikein ota uskoakseni että jäsen Zaasalla olisi Rs-octavia, kun tuo avatar kuvakin on nettikuva...Autotallissakin olevat kuvat voivat olla koeajoautosta
Kaikista pahin ongelmapesä oli kaksoisahdettu 103kW 1.4TSI, moottoritunnus BMY ja myös sen rinnkkaisversio eli se 170hv malli jota käytettiin mm. V-korimallin GT Golfissa. Noissa oli paljolti niitä ketjunvenymisiä ja jaon sekoiluja. Noita vaivasi myös kompressoriahtimeen liittyvän magneettiventtiilin ongelmat. Nuo moottorit hävisivät hiljalleen lähes kaikista autoista joissa ne oli VAG:ssa käytössä. Nissä joissa tuo ketju on tehny jonkun tempun tai magneettiventtiili on kiukutellut on varmasti tehty jo kertaalleen joku korjaus ja täysin korjaamattomia mahdollisia vikapesiä ei vaihtohalleissa enää juurikaan ole. Sitä ei sitten kukaan tiedä, että tuleeko nuo ongelmat joskus uudelleen takaisin vaikka ne olisikin jo kertaalleen korjattu johonkin autoon.Noiden tilalle tuli kaksoisahdettu 118kW 1.4 TSI sekä yhden ahtimen 90/92kW 1.4TSI/1.4TFSI joissa ei ole ollut niin laajalti vikoja. Muutamia yksittäistapauksia toki on ollut, mutta ei samanlaista vika-aaltoa kuin noissa esimmäisissä TSI-moottoreissa.Uusimmassa 1.2TSI/1.2TFSI moottoreissa oli ketjun kanssa ongelmaa ja siitähän oli oikein kampanja joka koski isoa joukkoa Seatteja, Audeja, VW:tä ja Skodaa. Ketju, kiristin ja laahain vaihdettiin ja siihen oli/on oikein oma korjaussarjansa. Kaikkiin kmpanja-autoihin vaihdettiin ketju ihan varulta ja osastahan se olikin jo kerinnyt laueta vaikka kampanjaa ei oltu ehditty vielä edes tehdä.
Ei tarvitse epäillä,kuva kertoo aina enemmän kuin tuhat sanaa :)Ei tavitse asiaa kuitenkaan suurennella tai vetää herneitä,paljon täälläkin kirjoitetaan paikkaansa pitämättömiä juttuja provoilu mielessä.
Eli tästä ketjusta? Annatko vinkkiä mikä on provo?Waiski
Moni varttuneen polven automies on ajanut parhaat kilometrinsä jakohihnallisilla autoilla ja vaihdattanut hihnat huolto-ohjelman mukaisesti määräkilometreillä.Kun sitten on hankittu ensimmäinen jakoketjullinen auto, oletuksena on ollut, että moottori kestää ketjun osalta koko käyttöajan. Yllätys on melkoinen, kun autoon tuleekin vikoja, joista ennen ei ollut tietoakaan.Petetyksi siinä itsensä tuntee, ja reaktiot ovat sen mukaisia.
Nytkin mennään kyllä ketjuilla Audeissa ja Bemarissa, mutta näissä moottorityypeissä ei tartte pelätä ketjun venymistä.
Oletko varma asiasta?
Onkos CAXA koneesta tavattu paljon näitä topicin oireita?