Ja taas laukes pumppusuutin

Aloittaja JeeJee, 13.06.11 - klo:14:53

« edellinen - seuraava »

tsiih

^Näin on eikä elämästäkään selviä hengissä.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

oshar

Onko nämä autot, joihin vaihdettu takuuseen kaikki suuttimet kerralla, huollettu merkkihuollossa? Sillähän ei pitäisi olla väliä, mutta...

Kiinnostaa, koska vasta 1 suutin vaihdettu takuuseen (aukoton merkkihuoltokirja) ja nyt harkitsen 120tkm huoltoa  muualla, kuin merkkihuollossa.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: oshar - 07.01.13 - klo:21:58
Onko nämä autot, joihin vaihdettu takuuseen kaikki suuttimet kerralla, huollettu merkkihuollossa? Sillähän ei pitäisi olla väliä, mutta...

Kiinnostaa, koska vasta 1 suutin vaihdettu takuuseen (aukoton merkkihuoltokirja) ja nyt harkitsen 120tkm huoltoa  muualla, kuin merkkihuollossa.
Meillä oli parikin viimeisin huoltoa muualta, kuin merkkihuollosta. Eivät maininneet sanallakaan asiasta, vaan korvasivat ilman purnausta.
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

Skugsted

Morjensta.

Itsellä tämmöinen "pahamaineinen" passatti ostoaikeissa mielessä. Auto jota olen katsastellut on Variant Comfortline 2,0 TDI 103 kW vm -06 mittarissa 261tkm. Auto on saksan tuontiautoja ja huoltohistoria täydellinen.

Törmäsin kuitenkin yllätys yllätys google haulla tähän ketjuun ja rupesin tuota asiaa miettimään kun aika paljon negatiivisia kokemuksia tuntuu ko. Autosta olevan..

Kysyisinkin teiltä enemmän ongelman kanssa painineilta neuvoa että mitä tuosta autosta nyt kannattaa ottaa selvää ennen ostoa. Luonnollisestin se että onko pumppusuuttimet vaihdettu, tuon varmaan saa selville ihan merkkihuoltoon soittessa. Siellä ilmeisesti näkyvät tiedot jos ovat suuttimia Saksan aikanakin vaihtaneet?

Mikä näistä moottorikoodeista on nyt se kaikkein "luotettavin"?

Sorry tyhmyyteni, japsit aina alla toimineet hyvin mut tekis mieli haistella uusia tuulia.. :)

duke7

^ näitä Siemensin pietzosuuttimia, joista tämäkin ketju siis kertoo, on 103 kW koneista vain moottorikoodissa BKP. Tehokkaammat pumpparikoneet on myös Siemensillä.
Jos päädyt BKP koneeseen niin tarkista suuttimien lisäksi onko niiden johtosarja vaihdettu. Yleensä kyllä on jos kaikki suuttimet on vaihdettu. Minun Passattiin vaihdettiin toisen suuttimen kanssa johtosarja.
Suuttimen lisäksi kannattaa kuunnella kylmän koneen (ei tarvitse olla jäässä mutta siis ei ajettu) äänet epävireisen marakassien soiton varalta. Jos sellaista kuuluu niin kaksoismassavauhtipyörä on sökö. Nuo kun hajoavat noin 100-150 tkm välein, tainnut jotkut päästä 200 tkm. Ã,,änen kyllä tunnistaa ja tuosta löytyy myös juttua palstalta.

Ei ole kuitenkaan tarkoitus pelotella, ihan hyviä autoja nämä ovat.

rambleri

Lainaus käyttäjältä: Skugsted - 08.01.13 - klo:23:32
Morjensta.

Itsellä tämmöinen "pahamaineinen" passatti ostoaikeissa mielessä. Auto jota olen katsastellut on Variant Comfortline 2,0 TDI 103 kW vm -06 mittarissa 261tkm. Auto on saksan tuontiautoja ja huoltohistoria täydellinen.

Törmäsin kuitenkin yllätys yllätys google haulla tähän ketjuun ja rupesin tuota asiaa miettimään kun aika paljon negatiivisia kokemuksia tuntuu ko. Autosta olevan..

Kysyisinkin teiltä enemmän ongelman kanssa painineilta neuvoa että mitä tuosta autosta nyt kannattaa ottaa selvää ennen ostoa. Luonnollisestin se että onko pumppusuuttimet vaihdettu, tuon varmaan saa selville ihan merkkihuoltoon soittessa. Siellä ilmeisesti näkyvät tiedot jos ovat suuttimia Saksan aikanakin vaihtaneet?

Mikä näistä moottorikoodeista on nyt se kaikkein "luotettavin"?

Sorry tyhmyyteni, japsit aina alla toimineet hyvin mut tekis mieli haistella uusia tuulia.. :)

Kannattaa oikeasti miettiä tarkkaan. Mulla oli vastaava -07 ja  oli huonoin auto mikä koskaan on omassa ajossa ollut. Tai siis hyvä ajaa ja meni tosi pienellä kokoonsa nähden, mutta ne jatkuvat pikkuviat mitkä tätäkin foorumia selaamalla löytyy. Ekan kerran kun jätti tielle (polttoaineen siirtopumppu) niin meni vaihtoon 160tkm ajettuna. Yksi suutin oli omaani vaihdettu ja niitä ei sen vuoden aikana mitä auto oli ajossa mulla onneksi mennyt. Vw tarjoaa varmasti parempiakin auto/moottorivaihtoehtoja jos kokeilla tahtoo. Itse katsoisin tuon ikäluokan Passateista ehdottomasti 1.9 koneella olevia.

Finnhopper

Lainaus käyttäjältä: rambleri - 09.01.13 - klo:07:07
Kannattaa oikeasti miettiä tarkkaan. Mulla oli vastaava -07 ja  oli huonoin auto mikä koskaan on omassa ajossa ollut. Tai siis hyvä ajaa ja meni tosi pienellä kokoonsa nähden, mutta ne jatkuvat pikkuviat mitkä tätäkin foorumia selaamalla löytyy. Ekan kerran kun jätti tielle (polttoaineen siirtopumppu) niin meni vaihtoon 160tkm ajettuna. Yksi suutin oli omaani vaihdettu ja niitä ei sen vuoden aikana mitä auto oli ajossa mulla onneksi mennyt. Vw tarjoaa varmasti parempiakin auto/moottorivaihtoehtoja jos kokeilla tahtoo. Itse katsoisin tuon ikäluokan Passateista ehdottomasti 1.9 koneella olevia.

No ei se nyt ihan niinkään aina ole. Mulla on 311tkm ajettu passatti ja 2.0 TDI BMP koneella. Tämä on 8V ja normipumppusuuttimilla varustettu vekotin ja en kyllä ottaisi tuon tilalle 1.9 konetta koska tuntui että vakionakaan(103kW/140hp) tehoja ei ollut yhtään liikaa ja nyt ohjelmoituna on jo miellyttävä (~170hp) vaikkei mikään tykki olekaan. Ehkä omastani oli sitten noita 'pikkuvikoja' jo korjattu, mutta olen tuolla itse päästellyt nyt about 120tkm eikä suurempaa valittamista. Ainoastaan kyrsi tuo DPF tuossa laitteessa mutta siitä päästiin eroon ja samalla ohjelmoinnilla sitten vähän tehoja lisää.
VW T5 2005 4Motion

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Finnhopper - 09.01.13 - klo:11:34
No ei se nyt ihan niinkään aina ole. Mulla on 311tkm ajettu passatti ja 2.0 TDI BMP koneella. Tämä on 8V ja normipumppusuuttimilla varustettu vekotin ja en kyllä ottaisi tuon tilalle 1.9 konetta koska tuntui että vakionakaan(103kW/140hp) tehoja ei ollut yhtään liikaa ja nyt ohjelmoituna on jo miellyttävä (~170hp) vaikkei mikään tykki olekaan. Ehkä omastani oli sitten noita 'pikkuvikoja' jo korjattu, mutta olen tuolla itse päästellyt nyt about 120tkm eikä suurempaa valittamista. Ainoastaan kyrsi tuo DPF tuossa laitteessa mutta siitä päästiin eroon ja samalla ohjelmoinnilla sitten vähän tehoja lisää.
Tarkkaa konetyyppiä en nyt muista, mutta itselläni myös tuo 2.0 Tdi 8-venttiilisenä versiona. Ajettu nyt 197100 km ja kaikkiin kilometreihin olen ollut tyytyväinen. Ohjelmointi tehtiin tähänkin n. 60 tkm:n kohdalla ja parani vaan entisestään. Hiukkasloukustakaan ei ole ollut muuta ongelmaa, kuin paine-ero anturi on kerran vaihdettu. En tiedä edes uskaltaako tätä vaihtaa mihinkään, kun tuntuu uudemmissa konsernivehkeissä kaikissa olevan jotain ongelmia.  ;D

Itse uskallan suositella tätä 8-venttiilistä 2-litraista myös paremmillekkin kavereille. (ei ole muuten tarvinnut kertaakaan lisätä edes öljyä huoltojen välissä, vaikka onkin huoltonäytön mukaan eli lähes 30 tkm)

SNG

LainaaTarkkaa konetyyppiä en nyt muista, mutta itselläni myös tuo 2.0 Tdi 8-venttiilisenä versiona.

Pumppariscouteissa moottorin tyyppi BMM.

Ilman murheita menty täälläkin 106tkm. Huojentavaa kuulla että voi päästä paljon pidemmällekin ilman murheita. Erityisesti pelottaa kaksoismassa, dpf, pa-pumput, ehkä turbokin.

No sitten sais tehokkaan pelin, kun poistattaisi dpf:n, vaihtaisi avarretun tai isomman ahtimen ja Karalan customisoftat kylkeen ;D

EDIT: Niin itsellä mennyt tähän mennessä: Pakokaasun paineanturi (takuu), 3. hehku (ALD takuu) ja vetarin suojakumi (ALD takuu) sekä akku (omaan piikkiin). Auto on siis ollut itsellä uudesta saakka, ensin liisarina, sitten omana.

Paras autoni tähän saakka!

haheinol

Mulla on Audi A4 2.0TDI 125kw -07 mallia B7. En moottorin speksejä tiedä tarkemmin, mutta mittarissa 213tkm, kun se jätti seiskatielle Porvooseen perjantaina n. klo 23. Syyksi paljastui myöhemmin vika pumppusuuttimessa.

Kiitos liikkumaturvan, mulla oli hinausauto paikalla puolessa tunnissa, auto hinattiin Porvoon Laakkoselle (lähin merkkihuoltamo). Ilmoittivat että mulla on käytettävissä 80e taksiin (lentokentälle) josta Aviksen vuokra-autolla kotiin.

Maanantaina soitin sovitusti Porvoon Laakkoselle, josta ilmoittivat, että auto lienee tiistaina kunnossa, mikä piti paikkansa. Sain tekstarin 9:40 tänään tiistaina aamulla että oma auto on noudettavissa, ja että vuokra-auton voi jättää Laakkosen pihaan ilman ylimääräistä kustannusta.

Autosta vaihdettiin kaikki pumppusuuttimet (4kpl). Huollon hinta kuulemma 2600e, mutta meni takuuseen. Oma kustannus 0 euroa. Mä hain itse auton käytettynä Saksasta kesällä 2010.

En jotenkin osaa olla yhtään pahoillani koko tapahtumaketjusta. Olkoonkin, että säikähdin että mitä h*lvettiä tapahtuu kun auto sammuu täydestä vauhdista kesken ajon moottoritiellä.

SNG

Skodallakin ilmeisesti nyt kampanja noiden pumppusuutinten osalta. Ongelma koskettanee ainoastaan ocu RS dieseleitä (pumpparikoneella).

janetski

2,0 tdi 170hv vm.06 Passatista laukes pumppusuutin viime viikolla, mittariin pyörähti just 150000km. Vaihtoivat Rovaniemen Pörhöllä kaikki suuttimet + johtosarjan valmistajan piikkiin. Mainitsivat sielläkin, että jonkin sortin kampanja alkoi niillä nyt noiden pumppareiden suhteen.

Itse käytin autoa Pörhöllä kesällä 2012 isoilla kierroksilla alkavan nykimisen vuoksi. Silloin sanoivat 3 sylinterin arvojen heittelevän ja kertoivat sen olevan menossa rikki hetkenä minä hyvänsä. Silloin ei kuitenkaan maahantuoja suostunut kustantamaan suuttimen korjausta vaan käskivät tuoda auton sitten heille kun se jättää tielle. No näin sitten viimein tein!

oshar

Pientä lohtua ja ehkä valoakin tunnelin päässä niille, jotka pelko perseessä odottavat seuraavan pumppusuuttimen laukeamista:
Tehtaan kampanja 23h9 tuli myös suomeen ja siinä verrataan piezo pumppusuuttimen valmistenumeroa johonkin taulukkoon ja jos numero sieltä löytyy, vaihdetaan uuteen. Tarkistus, vaihto ja osat tehtaan piikkiin. En tiedä mitkä autot/moottorit kuuluu tähän kampanjaan, ainakin Passat 2008 125Kw BMR kuuluu. Varasin heti ajan...

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: oshar - 18.01.13 - klo:11:56
Pientä lohtua ja ehkä valoakin tunnelin päässä niille, jotka pelko perseessä odottavat seuraavan pumppusuuttimen laukeamista:
Tehtaan kampanja 23h9 tuli myös suomeen ja siinä verrataan piezo pumppusuuttimen valmistenumeroa johonkin taulukkoon ja jos numero sieltä löytyy, vaihdetaan uuteen. Tarkistus, vaihto ja osat tehtaan piikkiin. En tiedä mitkä autot/moottorit kuuluu tähän kampanjaan, ainakin Passat 2008 125Kw BMR kuuluu. Varasin heti ajan...
Milloin tämä kampanja on tullut? Varmaankaan ei tule automaattisesti kutsua tarkastukseen vaan joutuu taas itse vaivautumaan oikeuksiaan puolustamaan.

Edit: UK:ssa kyseiseen kamppanjaan sisältyvät konetyypit:

The following vehicles with the engine codes listed are affected.

Passat 3C 2006-2008 with the BKP, BMA, BWV, BVE, BKP, BVE, BMA, BWV, BMR, and BUZ engines

Golf 5 2006-2009 with the BMN engine

Touran 2006-2010 with the BMN engine

Lyödäänkö vetoa, että Seat tai Skoda ei kuulu kampanjan piiriin? >:(

oshar

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 18.01.13 - klo:12:29
Milloin tämä kampanja on tullut? Varmaankaan ei tule automaattisesti kutsua tarkastukseen vaan joutuu taas itse vaivautumaan oikeuksiaan puolustamaan.

Minulle kerrottiin, että 10.1.2013. Asia selvisi huollon yhteydessä Tallinnassa Moller Autossa, siellä sitä ei minun aikataulujen vuoksi keretty tehdä. Suomessa ehdotettiin, että tarkistus tehtäis seuraavan huollon yhteydessä... 30tkm on liian pitkä aika odotella, niinpä aika varattiin ensi viikolle.

Nakunaakka

Kuinkas tuo takuu toimii pumppusuutinten osalta -07 ocussa jossa BMM 2.0TDI aj. 154tkm ja kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä.. Onko se vaan jostain tietystä vuosimallista eteenpäin vai voiko se enää käsittää näin vanhoja malleja?

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Remolux - 18.01.13 - klo:12:42
Kuinkas tuo takuu toimii pumppusuutinten osalta -07 ocussa jossa BMM 2.0TDI aj. 154tkm ja kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä.. Onko se vaan jostain tietystä vuosimallista eteenpäin vai voiko se enää käsittää näin vanhoja malleja?
Eipä näissä BMM-koneissa ole tuotakaan ongelmaa juuri ollut. Sisällä Bosch:n suuttimet. Koskee enimmäkseen 170 -heppaisia ja muutamia 140 -heppaisia Tdi versioita. Ajelet huolettomana vaan eteenpäin. :)

SNG

LainaaLyödäänkö vetoa, että Seat tai Skoda ei kuulu kampanjan piiriin

Itse itseäni lainaten:

LainaaSkodallakin ilmeisesti nyt kampanja noiden pumppusuutinten osalta. Ongelma koskettanee ainoastaan ocu RS dieseleitä (pumpparikoneella).

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: SNG - 18.01.13 - klo:12:57
Itse itseäni lainaten:
Hyvä ettei lyöty, vielä kun ratkiaisi tuo itseäni koskettava Seat-osuus :) Johtaisi toteutuessaan todennäköisesti siihen, että nettiautosta poistuisi yksi Seat FR myynnistä :)

Nakunaakka

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 18.01.13 - klo:12:46
Eipä näissä BMM-koneissa ole tuotakaan ongelmaa juuri ollut. Sisällä Bosch:n suuttimet. Koskee enimmäkseen 170 -heppaisia ja muutamia 140 -heppaisia Tdi versioita. Ajelet huolettomana vaan eteenpäin. :)

tuli viel soitettua scodan merkkihuoltoon jossa varmistui moottorin tyypiksi BMM ja huoltopäällikkö sanoi että heillä on 3 autoon vaihdettu yksittäisiä suuttimia vuoden 2007 jälkeen jotka mennyt takuuseen vaikka kilometrejä olisi ollut 200tkm. Huh helpotus.. Muutenkin kyseinen kone on kohtuu varma, ei ole suurempia vikoja.

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 18.01.13 - klo:12:59
Hyvä ettei lyöty, vielä kun ratkiaisi tuo itseäni koskettava Seat-osuus :) Johtaisi toteutuessaan todennäköisesti siihen, että nettiautosta poistuisi yksi Seat FR myynnistä :)
Eli selvisi, ettei tuo kampanja tietenkään koske Seat-malleja. Vastineeksi tarjosivat kampanjaa "korjaamokampanja 23J6", jossa ilmeisestikkin tarkastetaan ainoastaan suutinelementit? Johdinsarjoista eivät maininneet mitään. :(

Onkohan tuosta pelkästä tarkastuksesta mitään hyötyä? Käsittääkseni nuo ongelmat ei itsestään juurikaan varoittele etukäteen.

DJDH

Mulla BMR oikuttelee pätkimällä ja aika-ajoin epätasasella tyhjäkäynnillä. Vcds:llä selvis, että 3. suuttimen korjausarvot heittelee tyhjäkäynnillä ja kierroksilla vielä enemmän. Ajossakin tuon huomaa, mutta toimii kuitenkin kohtuu normaalisti. Huomenna huolto ja kaikkien suuttimien vaihto.
Skoda Superb LB 2020
Passat B8 Variant BiTurbo

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: DJDH - 21.01.13 - klo:11:13
Mulla BMR oikuttelee pätkimällä ja aika-ajoin epätasasella tyhjäkäynnillä. Vcds:llä selvis, että 3. suuttimen korjausarvot heittelee tyhjäkäynnillä ja kierroksilla vielä enemmän. Ajossakin tuon huomaa, mutta toimii kuitenkin kohtuu normaalisti. Huomenna huolto ja kaikkien suuttimien vaihto.
Meillä ainoa oire, joka voisi ongelmiin viitata on tärinä. Mutta se taitaa olla tuon koneen ominaisuus, ei vika.

Urlaub

Ketjun uusimpien viestien ajamana poikkesin iltapäivällä paikallisen VW-liikkeen marmoritiskillä..

Kysyin pitääkö kutinsa nettitieto 125 kW:n moottorilla varustetun ´06 Passatin osalta tuoreesta kampanjasta? Huoltoneuvoja hymyili vinosti ja sanoi, että: "Saattaa pitääkin..". Rekisteritunnuksella ei löytynyt mitään tietoja ja huoltoneuvoja kysyikin milloin auto on tuotu Suomeen? Valmistenrolla selvisi vaihtokampanjan alkaneen Suomessa 14.1.13. Laitettiin saman tien aika varaukseen ja ensi viikolla pitäisi vaihtua kaikki pumppusuuttimet uusiin.

Ei mitään kysymyksiä huoltohistoriasta tai edes ajokilometreistä. Ei kuulemma vaikuta asiaan.

Nythän tämän ketjun lopputulema kuulostaa todella hyvältä!

Sääli niitä, jotka ovat kantaneet marmoritiskille tuhatlappusia ja sääli hyvän auton tuhriintunutta mainetta.

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 21.01.13 - klo:18:33
Ketjun uusimpien viestien ajamana poikkesin iltapäivällä paikallisen VW-liikkeen marmoritiskillä..

Kysyin pitääkö kutinsa nettitieto 125 kW:n moottorilla varustetun ´06 Passatin osalta tuoreesta kampanjasta? Huoltoneuvoja hymyili vinosti ja sanoi, että: "Saattaa pitääkin..". Rekisteritunnuksella ei löytynyt mitään tietoja ja huoltoneuvoja kysyikin milloin auto on tuotu Suomeen? Valmistenrolla selvisi vaihtokampanjan alkaneen Suomessa 14.1.13. Laitettiin saman tien aika varaukseen ja ensi viikolla pitäisi vaihtua kaikki pumppusuuttimet uusiin.

Ei mitään kysymyksiä huoltohistoriasta tai edes ajokilometreistä. Ei kuulemma vaikuta asiaan.

Sääli niitä, jotka ovat kantaneet marmoritiskille tuhatlappusia ja sääli hyvän auton tuhriintunutta mainetta.
Ja sääli meitä, joilla on "Eurosshopper" Audi.  ;D Pirkka-Audiinkinhan tuo kampanja on jo voimassa, mutta ei Seattiin. Ei ainakaan tule tähän talouteen toista Seattia.

rate

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 21.01.13 - klo:18:33

Yllä olevan viestin innoittamana otin itsekkin yhteyttä "marmorin työnjohtoon" ja varailin myös ajan loppujen pumppusuuttimien vaihtoon(kahdesti jättänyt tielle k.o. vian vuoksi).

työnjohdon mukaan ovat olleet osaan asiakkaista jo yhteydessä kampanjan tiimoilta :o

Tontzaaa

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 21.01.13 - klo:19:31
Ja sääli meitä, joilla on "Eurosshopper" Audi.  ;D Pirkka-Audiinkinhan tuo kampanja on jo voimassa, mutta ei Seattiin. Ei ainakaan tule tähän talouteen toista Seattia.

Siis onko täämmönen kampanja voimassa Skodaan tällä hetkellä? Mihin konetyyppeihin ja onko vuosimalleja eritelty?
Skoda Octavia 2.0TDI DSG 2005

MikkoP

Minullakin nyt sitten ilmeisesti laukesi pumppusuutin. Aamulla oli vaimo tulossa töistä, niin oli alkanut auto nykimään ja moottorin vika valo oli syttynyt. Auto seis ja sammutus, niin eipä lähtenyt enää käyntiin. Soitto liikkumisturvaan ja auto pörhölle.

Eivät alkaneet pörhöllä arvailemaan syytä, mutta mainitsi kuitenkin, että pumppusuuttimien osalta on vaihtokamppanja käynnistynyt ja vaihdetaan kaikki. Se minulle jäi epäselväksi, että vaihtavatko nyt kaikki jokatapauksessa, vai vain jos on tarpeen.

Auto on Touran vm 09 (rakisteröity 08) 2.0 TDI, 125 kW.

rate

Lainaus käyttäjältä: MikkoP - 22.01.13 - klo:10:07
Minullakin nyt sitten ilmeisesti laukesi pumppusuutin. Aamulla oli vaimo tulossa töistä, niin oli alkanut auto nykimään ja moottorin vika valo oli syttynyt. Auto seis ja sammutus, niin eipä lähtenyt enää käyntiin. Soitto liikkumisturvaan ja auto pörhölle.

Eivät alkaneet pörhöllä arvailemaan syytä, mutta mainitsi kuitenkin, että pumppusuuttimien osalta on vaihtokamppanja käynnistynyt ja vaihdetaan kaikki. Se minulle jäi epäselväksi, että vaihtavatko nyt kaikki jokatapauksessa, vai vain jos on tarpeen.

Auto on Touran vm 09 (rakisteröity 08) 2.0 TDI, 125 kW.

Minulle sanoivat juurikin Pörhöllä, että tarkastavat pumppusuuttimien osanumerot ja vaihtavat vain tietyn tyyppiset.

MikkoP

Meni melko ripeästi ja vaivattomasti tuo homma, no aamulla oli tietenkin sitä hinausauton odottelua yms. Mutta siis, soittivat jonkin aikaa sitten Pörhöltä, että auton saisi tulla hakemaan. Sinne oli vaihdettu 4 kpl uusia pumppusuuttimia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy