Passatin alkuperäinen puhelinteline + RNS 510

Aloittaja janir82, 16.05.11 - klo:22:27

« edellinen - seuraava »

JMTL

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 29.07.11 - klo:16:10
Itellä on luuri aina kojelaudan lähettyvillä Spotifyn takia, ni toi oma adapteri sopii hyvin tarpeisiin :) 6,5" houkuttelee enemmän :)
Osta multa Pupa toi Touch adapteri!  :)
Octavia Combi -19
exät 8 x VAG

Pupa

ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

JMTL

Octavia Combi -19
exät 8 x VAG

Pupa

Lainaus käyttäjältä: JMTL - 03.08.11 - klo:08:48
Se meni eilen kaupaksi.  :)

Okei, no pitää katella onks toi iPhone 4:sen teline toivotunlainen ja pistää sit Touch Adapter tulee, jos meno ei miellytä :) Kiitti kuitenki tarjonnasta.
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Teppo

Onkos kellään sellaista ongelmaa, että kun puhelin soi ja siihen vastaa niin menee hetki ennen kuin ääni tulee kaiuttimista, eli aivan kuin bt yhteys katkeaisi kun vastaa ja menee se pari sek ennen kuin yhteys taas muodustuu. Bt yhteys muuten on kyllä ok ja kun puhelin soi tulee soittoääni skopeista ihan normaalisti.

Alustana ihan normi auton bt ilman mitään adaptereita ja puhelin.

Killer

Olisko porukalla kiinnostusta sovitusadapteriin joka sopii tuohon alkuperäiseen telineeseen ja siihen vois sitten kiinnittää esim yleismallisen telineen ruuvilla kiinni esim tällainen

Olen suunnitellut tekeväni/teettäväni omaan sellaisen ja niitä vois saada kerralla sitten useampia.
Hinnaksi tulee arviolta 15-20â,¬ / kpl
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

Teppo

Olen kiinnostunut. Olisiko se vain teline vai saisiko siihen myös autosarja mahdollisuuden?

Mikäli saa myös autosarjaan kiinni tilaan varmuudella.

Killer

Siis pelkkä telineadapteri tuohon alkuperäiseen saksan puhelintelineeseen.
Laita vaikka yksityisviestillä sähköpostiosoite niin laitan pari kuvaa valmiista tuotteesta.

Killer

Tuolta näyttää telinesovite johon on kiinnitetty Tokmannin yleispidike. Tuohon Tokmannin telineeseen sopii juuri Lumia820 silikonisuojan kanssa. Tuosta pystyy jopa jotenkin seuraamaan navigaattoria.

Vankka

Lainaus käyttäjältä: Killer - 13.03.13 - klo:08:07
Tuolta näyttää telinesovite johon on kiinnitetty Tokmannin yleispidike. Tuohon Tokmannin telineeseen sopii juuri Lumia820 silikonisuojan kanssa. Tuosta pystyy jopa jotenkin seuraamaan navigaattoria.

Millä tuo tulee kiinni? Ja kuin vee tuo leuka on? Jos tuonne mahtus HTC one X niin vois kelvata mullekkin. Ilmeisesti nuo leuat on siirrettävät?

Edittiäedittiä!

Tuo tais tulla kiinni siihen Orkkis telineeseen??
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Killer

Juu orkkistelineeseen tulee kiinni adapteri niinkuin kaikki puhelinpidikkeet tai Bluetooth adapterit.
Voin tehdä vaan pelkkää tuota adapteria johon itse voi touhuta minkä tahansa pidikkeen esim 2-puoliteipillä niinkuin tuokin. Silloin sopii lähetettäväksi vaikka kirjeessä.

Tuohon Tokmannin yleispidikkeeseen menee muistaakseni 40-85mm leveydellä olevat laitteet. Jousipidikkeet nuo siivet molemmilla puolilla. Tuo oma lumia ja vaimon asha pysyvät tuossa hyvin vaikka olisi nimismiehenkiharaa tiessä.

Wekotin

Eikös tuo ole ihan originaali puhelinteline, mutta se vaatii puhelinkohtaisen adapterin.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=5450.0

pohjoissavonprinssi

Saakohan tuon mokkulan irroteltua jälkiä jättämättä?

Killer

Ei varmastikkaan. Siihen tulee varmasti johtoja ja on varmaanki ruuveilla kiinni kojelaudassa.

Itse tein siihen kojelaudan telineeseen sopivan muoviadapterin johon saa yleismallisen kännykkätelineen kiinni.

Turmio

Itsellä golffissa kans kyseinen mokkula.
Telineeseen menee tosiaan nippu johtoja ja koaksiaali antenni piuha.

Olisin kiinnostunut miten mokkulan saa irti kojelaudasta.
Hanskalokeronkin irrotin mutta siellä ei selvinnyt mitään.

Olisi tarkotus ruuvata tuon tilalle teline Samsung s4 puhelimelle.

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: Wekotin - 29.10.13 - klo:18:45
Eikös tuo ole ihan originaali puhelinteline, mutta se vaatii puhelinkohtaisen adapterin.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=5450.0

Jos on basic mallin bluetooth ton kaverina nii ei tarvi mitää adaptereita. Ton pystyy koodaamaan myös niin että paritus onnistuu ilman adaptereita (koodaus 0016421).

Tanhis

Siihen telineeseen saa ostettua bluetooth mokkulan jonka jälkeen sen saa paritettua oman puhelimen kanssa bluetoothilla. Eli aina kun menet autoon ja laitat virrat päälle niin puhelin parittuu ja kun katkaiset virran niin paritus katkeaa. Vastaus tulevaan puheluun tapahtuu ratin napeilla.

Ja on myös olemassa ns premium mokkula missä on näyttö.

Ja miinuksena on se että kaikki puhelimen äänet tulee sen jälkeen auton stereoitten kautta esim kun muksut pelaa takapenkillä angrybirdsiä niin tarttee bluetoot ottaa puhelimesta pois päältä. On varmaankin myös puhelinkohtaista mitkä äänet menee jakoon.
If it ain't broke don't fix it

teeemus

Itellä passatissa tollanen kanssa aloin tänää irroittamaan sitä väkivalloin, ja sainkin irti mutta siiihen tosiaan tulee johtoja ja jää melko iso reikä siihen jos ottaa irti kokonaan. Laitoin takas paikalleen ja kysymys onkin voiko johot pistää kylmästi poikki ?  Reijän saa peitettyä jollain ehkä.
V70 2.5T

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: Tanhis - 01.11.13 - klo:10:48
Siihen telineeseen saa ostettua bluetooth mokkulan jonka jälkeen sen saa paritettua oman puhelimen kanssa bluetoothilla. Eli aina kun menet autoon ja laitat virrat päälle niin puhelin parittuu ja kun katkaiset virran niin paritus katkeaa. Vastaus tulevaan puheluun tapahtuu ratin napeilla.

Ja on myös olemassa ns premium mokkula missä on näyttö.

Ja miinuksena on se että kaikki puhelimen äänet tulee sen jälkeen auton stereoitten kautta esim kun muksut pelaa takapenkillä angrybirdsiä niin tarttee bluetoot ottaa puhelimesta pois päältä. On varmaankin myös puhelinkohtaista mitkä äänet menee jakoon.

Yksi viesti ylempänä. Turha maksaa siitä BT-adapterista yhtään mitään.

Lainaus käyttäjältä: teeemus - 02.11.13 - klo:17:00
Itellä passatissa tollanen kanssa aloin tänää irroittamaan sitä väkivalloin, ja sainkin irti mutta siiihen tosiaan tulee johtoja ja jää melko iso reikä siihen jos ottaa irti kokonaan. Laitoin takas paikalleen ja kysymys onkin voiko johot pistää kylmästi poikki ?  Reijän saa peitettyä jollain ehkä.

Ne johdot taitaa mennä suurin osa apparin penkin alla olevalle BT-moduulille + luultavasti jotain virransyöttöpiuhoja muualle. Jos pistät johdot poikki niin kannattaa ainakin eristää ne päät hyvin ettei mee oikkariin. Lisäks saat siitä vikakoodin aikaiseksi jos ei tuota "kehtoa" ruksi pois koodauksista. En tiä onko kehdossa muuta oleellista (bluetooth antenni?) mitä moduuli tarvitsee jos sen BT toiminnon haluat autoosi jättää.

avioninprinssi

Itellä löytyy kans toi mokkula tosta koelaudasta, mutta ei monitoimirattia. Saako ton bluetoothin silti toimimaan? Apparin penkin alla on 1K8 035 730 D bluetooth yksikkö.

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: avioninprinssi - 27.11.13 - klo:16:36
Itellä löytyy kans toi mokkula tosta koelaudasta, mutta ei monitoimirattia. Saako ton bluetoothin silti toimimaan? Apparin penkin alla on 1K8 035 730 D bluetooth yksikkö.
Tuo mainitsemani koodaus vaatii valitettavasti monitoimiratissa olevan puhelinnäppäimen jotta pystyy parittamaan. Jos on kattovalojen vieressä ne puhelinnapit niin saattaa onnistua paritus silläkin.

duuhannes

Lainaus käyttäjältä: Killer - 31.10.13 - klo:10:09
Ei varmastikkaan. Siihen tulee varmasti johtoja ja on varmaanki ruuveilla kiinni kojelaudassa.

Itse tein siihen kojelaudan telineeseen sopivan muoviadapterin johon saa yleismallisen kännykkätelineen kiinni.

Voisitko laittaa kuvia ja ohjeet myös olisi hienot?
2008 Passat 2.0 TDI DSG Highline

duuhannes

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 17.05.11 - klo:13:59
Forumin käyttäjistä ainakin Sniiki sai tuon perustelineen koodattua toimimaan ilman erillisiä mokkuloita tai adaptereita. Kannattaa kahlata forumin ketjuja.

Tässä linkki naapurifoorumin ketjuun.

Ei keltään löytyisi tallesta tätä UVW:n ohjetta kun ei näytä enään olevan pystyssä nuo sivut?

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: duuhannes - 03.12.13 - klo:19:49
Ei keltään löytyisi tallesta tätä UVW:n ohjetta kun ei näytä enään olevan pystyssä nuo sivut?

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=18080.msg411222#msg411222

Elikkäs 0016421 koodi BT moduuliin jos moduuli on se Basic malli (taisi olla laitenumero 729-loppuinen).

E: jaa olitkin kysellyt tuossa ketjussa jo, vastailen sinne.

Sniiki

Isket tuon koodauksen moduuliin ja koitat toimiiko (muista ottaa alkuperäinen koodaus talteen).

Jos moduuli huolii tuon koodin niin paritus tapahtuu virtojen päälle kytkemisen jälkeen tietyn ajan sisällä painamalla kaksi kertaa ratin luuri-näppäintä, jolloin auto piippaa kerran ja auton BT on näkyvillä paritettavaksi, eli haet puhelimesta BT laitteita ja pitäisi löytyä VW UHV tms. Paritussalasana on 0000.

duuhannes

Ei mene jakeluun.
Voisiko joku laittaa minulle kuvin selitettynä mitä minä tarvitsen, että saan BT:n toimimaan tässä härpäkkeessä?

Olen katsellut näitä laitteita ebaystä, mutta ei mene jakeluun, että miten tämä adapteri sopii tuohon autossa olevaan kapulaan. Kapulassa kun ei näytä olevaan mitään liittimiä.
http://www.ebay.com/itm/Original-VW-Bluetooth-Adapter-Pairing-Adapter-Touch-Adapter-3C0-051-435-TA-/390715176484?pt=Freisprechanlagen&hash=item5af8707624

Autossa oleva kapula liitteen kuvassa.

avioninprinssi

Itse ihmettelin tätä telinettä kanssa, mutta minulle väännettiin rautalangasta niin kyllä ne liittimet sieltä löytyi. Eli nosta sit telineen yläosaa ja sen jälkeen painat alhaalta/keskeltä sisäänpäin niin sieltä paljastuu liittimet mihin se bluetooth touch adapter menee.

duuhannes

No nyt tuli erinomaista rautalankaa. Sieltähän ne löyty.
Kiitoksia kovasti!  :D

Vielä sellainen kysymys, että tarviiko tuohon tehdä muuta kuin klikata adapteri paikoilleen?
Tarviiko esim. koodata mitään mihinkään?

Mistä olette löytäneet itsellenne tuon adapterin ja mitä se maksoi?

avioninprinssi

Sen verran tuore passatin omistaja että en oo vielä saanut ostettua tuota adapteria mutta ebaysta olen kattonut. 100â,¬ pintaan oli.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy