Golf V Variant 2.0TDI DSG "Black Bird"

Aloittaja MasTurbo, 30.04.11 - klo:19:05

« edellinen - seuraava »

MasTurbo

Käyn kokeilee mutta olen sitä aika roimasti painellut..infoa kohta.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Late

Tässä sinun bluetooth/usb laitteen ohjekirja: http://www.blaupunkt.de/fileadmin/user_upload/Service/SERVICEDOKU_ZIEL/BA/GB/7607545550001_BA_GB.pdf

Toivottavasti oikea laite ;)

Kai muistitikulla blaupunkt kansio jossa musiikit ?

Tälläiset kansiot pitää olla:

X:\Blaupunkt\
Playlists (can only be used with OLED
display!)

X:\Blaupunkt\CD01
containing up to 99 MP3 files

X:\Blaupunkt\CD02

X:\Blaupunkt\CD03

X:\Blaupunkt\CD04

X:\Blaupunkt\CD05

X:\Blaupunkt\CD06

MasTurbo

Tuota on tavattu tässä pari viikkoa ;D juurikin tuo kapistus on.Ongelma on se että tukeeko rns-300 usb lähdettä mp3 soittamiseen ja jos tukee,miten se valitaan lähteeksi :-X

Late

Näyttäisi vaan tukevan muistitikkua tuo USB-portti.

MasTurbo

On kansiot noin ja juurikin muistitikkua sinne on tyrkitty :-[

tsiih

Eihän ole tikku väärässä tiedostojärjestelmässä? Jos vaikuttaa.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

MasTurbo

Hyvä yritys tsiih, mutta tikku FAT32:na.  :D

Edelliseen omistajaan(oli noin vuoden ennen minua suomessa tämä auto) sain eilen illalla yhteyden mutta hän ei ole edes usb väylää käyttänyt.

Idän Jari

Mulla on toi sama kapistus RCD-300:n perässä.
En ole kuin 1-4 G:n tikkuja käyttänyt, on hidas kampe.
En ole yrittänyt virrat päällä edes laittaa, tuntuu olevan ronkeli laite.
Jos olen tikun vaihtanut, tai biisejä muuttanut, ottaa oman aikansa (minuutteja) että löytää uudet biisit.
Eli biisit mp3:na oikeaan hakemistorakenteeseen (iso/pienet kirjaimet), tikku koneeseen, CD -nappia kahdesti painaen, radion näyttöön tulee CD1 jne, valitse CD ja odota.
Jotta toi lähti toimimaan jouhevasti vaati päivitysen uusimpaan versioon.

Pääsääntöisesti toi toimii, bt:lle on haaste jos sammuttelee autoa ja/tai nousee autosta virrat päällä ja käy kantaman ulkopuolella. Musiikin puolelta tuo sammuttelu saattaa tuoda NO CD tai CD ERR tekstit ruutuu, mutta kun vaan painaa nappia niin yleensä se lähtee toimimaan, viimeistään kun katkaisee virrat (joko radiosta tai sitten koko autosta hetkeksi).
Mutta "perus"ajo, auto käyntiin-ajo kohteeseen-sammutus toimii kuin se kuuluisa junan WC.

epjskoda

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 12.05.11 - klo:16:38
Mutta kuinkas tuo usb tikun käyttö musiikissa?

Minkä kokoinen tikku sinulla on?.
Itse törmäsin aikoinaan yhden Pioneerin kanssa, tikun kokoon. Käyttiksessä oli oikein määrätty joku, minimi GB määrä (olisiko ollut peräti 2GB) ja minä tappelin nuukuuttani, illan sellaisen vanhan puolen gigan tikun kanssa, kun sellaisia sattui olemaan kotona. Ennen kuin tulin lukeneeksi sen käyttiksen!

MasTurbo

4gb kingston ja kokeiltu myös 512:lla tikulla ilman tulosta.Jos joku asuu tässä liki varkautta ja haluaa kahvia ja pullaa niin saa kokeilla saada toimimaan tuota.

MasTurbo

Jaa eikö kelleen kahvi ja pulla kelpaa ;D

2x fk1000p ei ollut hyvä joten joten esipesu ja dodon blue velvet päälle.Välillä muutakin kuin mequn #16:sta.

MasTurbo

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

MasTurbo

Ha..Sinäpä sen lempinimen sille keksit  ;D

Tos®

Pitää toivoo ettei vaan räjähdä samalla lailla kun itse pelissä  ::)
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

MasTurbo

haha.Ai nii kun tuo on se tykinkuula  ;D

Sanoinkin muksulle että ottas jonku toisen värisen  :-X

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Eku-81

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 15.05.11 - klo:12:20

2x fk1000p ei ollut hyvä joten joten esipesu ja dodon blue velvet päälle.Välillä muutakin kuin mequn #16:sta.

Kohta naapurillakin on uudempi Golffi ku naapurikateus tekee tehtävänsä.. Näkyy siellä toi 4-korinen..

MasTurbo

Tuli soiteltua tänään myllytyksen perän kun sellaselle on tarvetta tässä jossain vaiheessa.Tämä tulenee teetettyä reilun kuukauden päästä ja paikaksi valikoitui paikallinen "TuoHan auto" fixaamo joka on erikoistunut brilliant käsittelyihin.
Näillä näkyin teetän vain myllytyksen ja vedän omat tökötit sitten pintaan. Katsotaan nyt.

MasTurbo

Tänään kävi lintu myllytyksessä.
Huomenna jos soittelis Eibachin jousien perään.

MasTurbo

Jee jee.
Eibachin jouset tilattu ja alle menee 13.6.
Samalla hankin tällaiset..joskin koossa 17".Ne saanen alle 14.6.

Tilaneteet elää ja näillä mennään  :D

makelja

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 15.05.11 - klo:12:20

Minä taas palasin Megun #16:een, kokeiltuani Dodon Purple Hazea. Menetti kiillon ihan liian nopeasti. Nyt pari kerrosta #16:tta ja hyvältä näyttää.

tsiih

Kiinnostais tuo vaahtojuttu. Olen niin hidas esipesuaineen kanssa että aina ehtii kuivahtaa. Onko kovin hidas huuhdella?

On muuten todella hienot nuo pölykapselit, harmi että olet niistä luopumassa  :P
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

MasTurbo

Puhut vähän mutta asiaa.Harvassa on #16:sta voittajat.Piti muiden kamojen kyljessä tilata lisää kun pohja jo paistaa.

makelja

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 02.06.11 - klo:19:56
Puhut vähän mutta asiaa.Harvassa on #16:sta voittajat.Piti muiden kamojen kyljessä tilata lisää kun pohja jo paistaa.

Laitoin alle Chemical Guys Wet Mirror Finish sealerin, niin tuli melkoinen kiilto. Nyt kylläkin jo siitepölyn peitossa koko pirssi, joten kuvia ei viitsi enään laittaa.

Tos®

Pakko oli tilata foam lance kranzlen liittimellä :D
Saa nähä miten AG powermax 4 toimii
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 02.06.11 - klo:19:39
Kiinnostais tuo vaahtojuttu. Olen niin hidas esipesuaineen kanssa että aina ehtii kuivahtaa. Onko kovin hidas huuhdella?

On muuten todella hienot nuo pölykapselit, harmi että olet niistä luopumassa  :P

Ei ole työläs huuhdella.JOS auto on hyvässä vahassa ja sitä pesee usein,ei tuon foamauksen jälkeen mekaanista eli hankaavaa pesua edes tarvitse.
Itsellä foam lancessa on muutaman aineen combo joita yhdessä käyttämällä ei juurikaan tarvitse hangata kun pesee usein.
1)Valet pron snow foam
2)Loraus megun tai dodon tms pesuainetta
3)Pinelinea vajaa desi

Noilla toimii tosi hyvin.
Ainoa vaan että kun autossa on joku hyvä vaha niin ei meinaa foami tarttua ;D Silloin vaan lacesta lisää kamaa säätö nupista.

Eli Tsiih summa summarum, suosittelen todellakin.
Unohda ne puutarhaletkuun tulevat foam gunit.Lance tai joku muu pesuriin tuleva.

E:Joo on ihan mahtavat noi kapselit.Onko sulla samanlaiset?Jos ei,voin myydä  :-*

tsiih

Toki mulla on samanlaiset  :D
Jeba, täytynee hommata tuo vaahtoase, kiva kun kerroit soppareseptinkin. Laiska sienestäjä kun olen.

Rice

Tuo foam lance taitaa olla aika tuntematon vehje täällä Suomessa vielä.
Aika monesti kun vaahdottanut autoa niin ohikulkijat pysähtyvät kattomaan mitä hittoa tuokin hommaa.
Opel Astra
Volvo V60

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy