Golf V Variant 2.0TDI DSG "Black Bird"

Aloittaja MasTurbo, 30.04.11 - klo:19:05

« edellinen - seuraava »

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: Timpe85 - 19.06.11 - klo:19:06
Mites on Eibachit toiminu ? Toimii vakioiskarin kanssa ihan hyvin ? Mulle on tulossa Eibachin Pro-Kit heinäkuun alussa Audiin ja käyttökokemuksia kaipailen :)

Et tule pettymään.

Ihan uskomaton ajettavuus kaarteissa vakioihin nähden.Tänäänkin rampilla joka tekee 180' kurvin sai nopeutta nostaa ihan hymyssä suin  ;)

Eiköhän siinä ole niitä kokemuksia ihan tapeeksi ;)
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Jarru somistelun tarpeet haettu. Mastonin mustaa ja hopeaa hammeritea, pensseleitä ja teräsharja. Rasvanpoistospray täytyy vielä hakea. Tilasin uudet värinänestojouset etujarruihin. Entiset ois pitäny hioa ja maalata niin päätin laittaa uudet.

Katsoo saako juhannuksen aikaa askarrelrua valmiiksi.kuvia sitten.

Kale

Lainaus käyttäjältä: Timpe85 - 19.06.11 - klo:19:06
Mites on Eibachit toiminu ? Toimii vakioiskarin kanssa ihan hyvin ? Mulle on tulossa Eibachin Pro-Kit heinäkuun alussa Audiin ja käyttökokemuksia kaipailen :)

Kyllähän ne vakioiskarit tuntuu aluksi hyviltä ja kestävätkin jonkun aikaa mutta väittäisin, että kuolevat nopeammin kuin jousille tarkoitetut iskarit. Netistä löytyy kyllä kauppoja mistä saa sen verran edukkaasti pro-systemiä että suosittelisin laittamaan suoraan sen. Kalliimpaahan se on ostaa iskarit samalla kertaa mutta pitkässä juoksussa säästää sen alustan uudelleen ruuvaamisen hinnan.

MasTurbo

Totta tuokin mutta parilla kaverilla, toisella audissa ja toisella skodassa on ollut nyt pro-kit kiinni 70tkm ja toisella vajaan 100tkm.. Vakio iskareilla siis. Joten rohkenen myös väittää niiden kestävän ihan hyvin. Kumpaankaan niitä ei uutena asennettu vaan noin 50tkm kohdalla. Itse aikoinaan octaciaan mietin pro-kittiä ja marmoritiskiltä sanoivat että -30mm jouset vakio tolpat kestää mutta enempi madaltavia ei suositella. Vakio sport alustathan perustuu myös 20-30mm lyhempiin jousiin myös:)

Mutta ihan kuin vaan.sopeuta budjettiisi.

Kale

Perusvolkkarin vakiosport alustat on 10-20mm matalampia ja niissä on käsittääkseni eri iskarit kuin perusalustoissa.

Ville R

Kyllä vakioiskarit vielä menee -30mm kanssa ihan hyvin. Usein vaan autolla on ajettu jo aika lailla kun alustaa muutetaan. Silloin on järkevää, kun kerran puretaan/kulmat säädetään, vaihtaa myös iskarit

Timpe85

Omalla autolla on ajettu nyt 85tkm ja jouset tulee parin viikon päästä alle. Tämä on ihan budjettiratkaisu kun oli pakko saada myös uudet vanteet kierojen tilalle. Käsittääkseni Pro-Kit on suunniteltu vakioiskareille..täytyy toivoo ettei iskarit heti korkkaa :D
Audi A3 8Y 40TFSIe

MasTurbo

Satuloiden maalaus ollut käynnissä jo mutaman tunnin.Takajarrut hoideltu ja toinen edestäkin mutta pitää tovi odotella että saa lykättyä värinänesto jousen takasin ilman että satulassa on masturbon vesileima.

MasTurbo

Etu:

Taka:

Maalina voin kyllä suositella tuota mastonin Hammeritea.Sama kuin vasaralakka mutta pintakuvio on sileä.Vaikuttaisi tekevän aika lujan pinnan  :o

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

MasTurbo

Emmä tiiä, vetäsin jouseen hieman hopeeta että on pikkusen edes kontrastia. Noi kun on ne vanhat jouset jotka oli ihan ruosteessa. Tilasin uudet mutta eivät kerenny tulla. Uudethan on teräksen väriset ja niitä en maalaa.

MasTurbo

MasTurbo

Vdubshitsistä tuli autoon tarra "get a life, get a vw",mallia internal.Kuskille tuli myös "eat,sleep,vw" paita.Nopee toimitus.Perjantaina maksoin paypalilla ja nyt tavarat käsissä.

MasTurbo

Nyt on sachsin super touringit paikallaan. Kaverin kanssa jumpattiin kolmeen tuntiin. Huomenna vianorille kulmien säätöön. Vaikuttaa oikein napakalta setiltä tuo sachs+eibach.

MasTurbo

Sain toisen maskin maalarilta..Hyvä tuli. Vielä kun sais ehjänä revittyä nuo kaarevat kromihirvityslistat irti ja maalautettua niin kelepais..

Ton-1

Omasta mielestä olet 'mustamaalannut'  ;D jo sitä sun maskia riittävästi, voisi jättää vaikka noin.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

MasTurbo

Siis maskihan jää tollaseks ;) mutta nuo valojen alla olevat listat kun sais irti ilman puskurin irroitusta.

Ville R

Saahan ne, tuo ritilä missä on sumari lähtee samalla. Sitten on helppo irroittaa se kromihäsmäkkä siitä koko paketista

MasTurbo

Miksi se ritilä pitää irroittaa?

Tos®

Muistaisin kans, että ritilä ja kromilista olis yhtä puuta
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Ville R

LainaaMiksi se ritilä pitää irroittaa?

Koska et pääse muuten siihen kromihimmelin kiinnikkeisiin käsiksi. Niitä on miljardi ja jos vaan nyppäät niin toista miljoonaa kiinnikettä menee rikki

MasTurbo

Mutta siis jos ne on yhtä osaa kaikki niin tuo listan pätkähän ei mahdu pois tuosta paikaltaan?Antakaas hyvät vinkit?

Ville R

Ei se ole yhtä puuta kun minä olen henk.koht. sen irroittanut. Ota se koko ritilä irti ja katso mitä takaa löytyy. Jos sulla on joku irroitustyökalu millä voi avittaa klipsejä ni käytä sitä tai talttapäämeisselillä varovasti taivuttaen niitä kiinnikkeitä. Siellä on samanlaiset kiinnikkeet kuin millä puskurin alareuna on kiinni

MasTurbo

Mulla kun on manuaali Saksaks niin ei oo apua.ELi saako tästä itse nollattua "SERVICE NOW" huomautuksen?
Soittelin huoltoon ja kyselin mitä pitäs huoltaa niin kaikki luetellut on jo tehty itse.Talveksi vielä uusi polttoainesuodin..

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

MasTurbo

joo ei haittaa kiinteä väli.Liekkö se sitten 15 vai 30tkm?

Tos®

Luultavasti se on vuosi/15tkm, en ole tuota menetelmää käyttänyt
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Koivuviita

Pirun hieno toi maalattu maski. Kerropa, miten maali on pysynyt. Ei kiveniskemiä?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.

eGetin

Kiinteä väli on 15tkm, jos on VCDS saa huoltovälin nollattua itsekin niin, että Longlife säilyy.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy