Yleistä Sciroccosta

Aloittaja RoccoScientist, 07.12.09 - klo:00:30

« edellinen - seuraava »

Mikko

^ Toivottavasti pääsette molemmat. :)
Omalta osalta tämän päivän muut menot peruuntui niin voi kämpän siivoamisen ohella keskittyä vaan auton puunaamiseen ennen miittiä.

snoogie

Pieni logistinen ongelma, en ole löytänyt ketään ajokuntoista hakemaan autoa, näyttää pahasti että jää taas tänäänkin miitti väliin. :/

Mikko

No toivottavasti logistiset haasteet ratkeaa, en tiedä kannattaako miittiä muuten pitäkään jos varmoja osallistujia on vaan kaksi.

pahasutta

Mä oon kyllä sellanen 95% varma, joskin menee minuuttipeliksi ehtiä viideksi. ;)

RoccoScientist

Pieni myöhästyminen tuskin haittaa. Kolmekin miittaajaa riittää ainakin minulle. :)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Mikko

No minä tuun ainakin paikalle vaikka yksin. :D Pääseepähän vähäksi aikaa pois täältä siivoamisen keskeltä. :P

snoogie

Vieläkin autottomana, kaveri lupasi heittää hakemaan autoa, mutta vasta kuuden jälkeen, :/ Sori, taitaa jäädä taas väliin.

Mikko

Mistä mihin olis pitänyt päästä?

Mikko

Kiitos kaikille miittiin paikalle päässeille! Oli kiva turista, nähdä uusia naamoja ja ihmetellä niitä olemattomia kolinoita. On se vaan kumma, että aina kun yrittää jollekin demota niin mitään ei kuulu. ;D

Ehkä se vaan on Sciroccon hieman kevyestä perästä johtuvaa, eikä mitään enää kuulu kun joku on takapenkillä. Tai sitten takapenkki kolisee.

Mikko

snoogie

Hienolta näyttää taas, omakin auto jo pihassa. Surkea osallistumisprosentti omalla kohdalla (0%), mutta kyllä vakaasti jossain vaiheessa aion päästä perillekin asti. ;)

Mikko

Saatiin onneksi samanvärinen yllätysosallistuja paikkaamaan. :)

Levjsa

Hyviä kuvia olet Mikko ottanut! Onneksi satuin paikalle näkemään upeat autonne. Olen nimittäin se "turisti" joka oli ihmettelemässä paikan päällä.  :)

skriko

Millä ihmeellä tuo RoccoScientistin auto aina kiiltää noin komeasti.

Mikko

Phtoshopilla. ;D
Tuo vihreä on kyllä sellainen väri, että näyttää vähän likaisenakin tosi kiiltävältä. Luonnossa ja valokuvissa.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 16.10.11 - klo:23:34
Phtoshopilla. ;D
Tuo vihreä on kyllä sellainen väri, että näyttää vähän likaisenakin tosi kiiltävältä. Luonnossa ja valokuvissa.

Kyllä ne valkoisetkin ihan hienoja olivat. Sininenhän oli alussa myydyin väri ja vieläkin niitä on toiseksi eniten. Olit siinä Mikko kyllä vähän oikeassa, kun tuolla aikaisemmin sanoit, että en uskalla oikein hankkia asioita, vaan ajattelen sitä myyntiä. Onkohan vanhakin nuortunut kun uskalsin kuitenkin ton vihreen ottaa. Silloin ajattelin saako tota koskaan kellekkään myytyä kun on noin erikoinen väri. Mutta aattelin että kait Suomeen lisäkseni joskus toinenkin hullu mahtuu.

Mikko

^ Minä taas jänistin tuossa väriasiassa ja tilasin himoitsemani vihreän sijaan valkoisen. Toki vaimon vastustuksellakin oli osansa.

Tuo tämäniltaisen miitin sininenkin on vaihtumassa vuodenvaihteessa vihreäksi, näin saimme kuulla. Eli kyllä niitäkin osteaan.

Mikko

Eilen miitissä oli puhetta LED-rekisterikilven valoista. Itse ajattelin jossain vaiheessa laittaa sellaiset R-line takavalojen (ja mustan keskikonsolin taustan, jos onnistuu) lisäksi tilaukseen AHW-Shopista. Tuli mieleen, että olisiko kiinnostusta kimppatilaukseen? Ei tuo 18 euroa toimituskuluina mikään paha ole, mutta kun kuormaan mahtuisi enemmänkin samaan hintaan.

snoogie

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 17.10.11 - klo:10:26
Eilen miitissä oli puhetta LED-rekisterikilven valoista. Itse ajattelin jossain vaiheessa laittaa sellaiset R-line takavalojen (ja mustan keskikonsolin taustan, jos onnistuu) lisäksi tilaukseen AHW-Shopista. Tuli mieleen, että olisiko kiinnostusta kimppatilaukseen? Ei tuo 18 euroa toimituskuluina mikään paha ole, mutta kun kuormaan mahtuisi enemmänkin samaan hintaan.

Mulla olis kiinnostusta, näyttäisi olevan aika lailla edullisempikin kuin täältä suomen maalta.

RoccoScientist

Kiitokset miitistä minunkin puolestani. Mukavaa, että vähän kauempaakin oli jaksettu ilmaantua paikalle. =) Ensi kerralla sitten hoidetaan miitin yhteyteen ehkä muutakin toimintaa kuin parkkipaikalla seisoskelua ja kahvittelua.

Lainaus käyttäjältä: skriko - 16.10.11 - klo:23:29
Millä ihmeellä tuo RoccoScientistin auto aina kiiltää noin komeasti.

Vähän harmittaa, ettei Mikko voi photoshopilla käsitellä myös todellisuutta, sillä auto ei kyllä puhtaanakaan näytä luonnossa ihan noin kiiltävältä. :D Nyt tuossa on vielä sellainen ohut harmaa kerros päällä, mikä ei pelkällä painepesurilla ole lähtenyt pois.

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 17.10.11 - klo:10:26

Minullekin voisi laittaa tuollaiset LED-valot tilaukseen.

pahasutta

Jep. Oli mukava tavata nimimerkkejä ja koeajaa TSi madallettuna ja DSG:llä. Kiitos vaan, Mikko. Komeat on kuvat kyllä! Pikantti lisämauste toi "rising blue" Polo rivin jatkeena. :D
Kenties ehkä ens kesänä menee tilaukseen R-takavalot ja madallusjouset, tällä erää en ryhdy kimppaan.

Mikko

No katsellaan tuota kimppatilausta käytännössä vähän myöhemmin, menee kuitenkin varmaan ensi kuun puolelle joka tapauksessa. :)

excalibur

Scirocco tuli koeajettua syyskuussa ja melkeenpä heti meni tilaukseen.
1.4 TSI 118kW DSG. Salsa Red, Sport Pack varustuksella ilmestyy Helsingin liikenteeseen joulukuussa sitten.

Mikko

Onnea! Ja tervetuloa. :)

snoogie

Tervetuloa excalibur!

excalibur

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 18.10.11 - klo:14:39
Onnea! Ja tervetuloa. :)

Kiitokset!
Civic TypeR oli tuossa aikaisemmin, mutta pari viime vuotta menny B-mersun kanssa. On se mahtavaa päästä tuosta traktorista eroon ja päästä ajelemaan sporttisemmalla autolla.

HJP

Lainaus käyttäjältä: excalibur - 18.10.11 - klo:14:37
Scirocco tuli koeajettua syyskuussa ja melkeenpä heti meni tilaukseen.
1.4 TSI 118kW DSG. Salsa Red, Sport Pack varustuksella ilmestyy Helsingin liikenteeseen joulukuussa sitten.
Hieno peli tulossa! Kauan onkin jo vierähtänyt siitä kun viimeksi olen Stadissa nähnyt Salsa Red värityksellä ja  Sport-paketilla olevan Sciroccon, päivämäärä näyttäisi olevan 7.9.2010 (oman Sciroccon myyntipäivä).

proV1

Onnittelut excalibur ja tervetuloa myös minun puolesta joukkoomme! :)

Sattuipa samat ajatukset itsellenikin! Olen tässä myös tilausta viritellyt. Tarkoituksena olisi tilata juurikin ne led-rekkarivalot ja mahdollisesti uudet poljinpinnat. Joten mielellään tulisin mukaan tilaukseen!

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: proV1 - 18.10.11 - klo:15:27
Onnittelut excalibur ja tervetuloa myös minun puolesta joukkoomme! :)

+1 =) Palstalta taitaa löytyä yksi toinenkin Salsa Red Sciroccon kuski, mutta hän ei ole liiemmin mielestäni kirjoitellut.

Miitistä jäi muuten hieman kalvamaan mieltä tämä ovien klonksuminen, jonka yllätysvieraamme näytti. Tuon voi siis todeta laskemalla ikkunan ala-asentoonsa, ovi kiinni ja kokeilemalla kuinka paljon ovessa on klappia pelkkien tiivisteiden varassa ollessaan. Ovea saa oikeasti työnnettyä sisemmäs varmaan puolisen senttiä. Yllätysvieraamme oli ratkaissut asian laittamalla oveen muutaman millin paksuisen tiivistenauhan n. 20 cm:n matkalle tuon oven karmissa olevan tiivisteen kohdalle niin, että lukko osuu tuon tiivisteen keskivaiheille. Näin tiiviste ei aiheuta mitään kummempia vääntövoimia oveen ja ovi istuu tukevammin paikoillaan. Pitäisi käydä rautakaupasta katselemaan josko löytyisi sopivaa tiivistenauhaa, kun en miitissä vielä rohjennut ruveta askartelemaan.

snoogie

^ Ootas kun kuulet tuon mun alustan takapään kolinan. :) eilen nostettiin kaverin kanssa perä ylös, kaikki oli alustasta kunnolla paikallaan eikä mikään pitänyt kolinaa kun heiluteltiin. Ei saatu oikein ääntäkään mihinkään kunnolla paikallistettua, vaikka toinen kontissa istuikin kuuntelemassa.

Seuraavaksi pitää purkaa kontin verhoilu tieltä, ei sinne iskarin yläpäähän pääse muuten käsiksi. Josko sieltä on jotain huonosti kiinni. Jos ei mitään tuollakaan ole, niin sitten ei muuta kuin liikkeeseen katsottavaksi.

Onko tuosta Das autosta kokemuksia? Onko edullisempi kuin merkkikorjaamot?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy