Polo 6R tilaukset

Aloittaja Erkka, 03.12.09 - klo:07:41

« edellinen - seuraava »

Riku Rassi

#360
Unohdin ne pari päivitystä sieltä kotisivulta, mutta nyt nekin on siellä... Sitä keskikyynärnojaa en ole kokeillut, kun sattuneesta syystä en ole Poloa ajanut...!

Semmoinenkin jäi mainitsematta, että Turun VV-Autossa oli vielä 77KW "heti mukaan Poloja". Saman värinen kuin tuo meidän ja manuaali. Sen ainoa lisävaruste oli tuo ajmomukavuuspaketti.
A lawyer with his briefcase can steal more money than a hundred men with guns

eGetin

Laitappa tuonne sivuillesi tekstin taustalle joku tumma väri ettei ottaisi niin pahasti silmiin lukea tekstiä :)

Erkka

Saman huomasin minäkin. Todella vaikealukuista ja silmiin "häikäisevää" punaisella taustalla.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

automaattori

Noi Polon eturoiskeläpät on aika kammottavat. Pilaa muuten tyylikkään muotoilun.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Kivi

Sweet! Tuli automyyjältä ilmoitus, että auto on valmistunut yli kuukauden etuajassa ja luovutus onkin jo pääsiäisen jälkeen (alkuperäisesti luovutus oli arvioitu toukokuun puoleenväliin) :) Onkohan myynti ollut ennusteita pienempi, vai valmistetaankohan GTI-malleja esim. tietyissä erissä..

Riku Rassi

LainaaLaitappa tuonne sivuillesi tekstin taustalle joku tumma väri ettei ottaisi niin pahasti silmiin lukea tekstiä

...siis ajatuksena oli että kotisivun taustaväri olisi auton värinen tai jotain siihen suuntaan. Mutta "yleisön pyynnöstä" ja vaimon toivomuksesta muutin väriä hiukan ystävllisempään suuntaan. Toivottavasti tuo teki sivustani luettavamman.

Mitä taas tulee roiskenläppiin, niin olen automaattorin kanssa 100% samaa mieltä. Pitänee vaihtaa ne lyhyempiin jossain vaiheessa.
A lawyer with his briefcase can steal more money than a hundred men with guns

Punderz

Lainaus käyttäjältä: Riku Rassi - 10.02.12 - klo:13:08
1.2 TSI Punainen, varustuksella
• Polo paketti (bi-xenon ja päiväajovalo-ledit, led-takarekisterikilven valot, tummennetut takalasit, keskikyynärnoja)
• Nahkainen monitoimiohjauspyörä
...

Onnea Rikulle hienosta Polosta! Ja kipsikään ei ole hassumman näköinen.  :)

Katselin kuvia punaisilta sivuiltasi, ja ihmettelin että mikäs monitoimiratti se on kun puolet napeista puuttuu...  :o GTI:ssä on oikean käden puolella vielä kuusi nappia lisää, joilla liikutaan ajotietokoneen valikoissa.

Rupesin pohtimaan että onkohan niin, että kun valitsee lisävarusteeksi monitoimiratin, oikean puoleiset napit tulevat vain GTI:hin? Vai tulevatko myös Highlineen? Volkkarin sivuilla Highlinessä on monitoiminäyttö, kuten GTI:ssäkin; onko se samanlainen?
Polo GTI 2012 Shadow Blue, Audi Q7 4.2 TDi V8 2008

Erkka

Poloihin ainoastaan GTI-malliin tulee monitoimirattiin molemmin puolin painikkeet.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Punderz - 05.04.12 - klo:10:51Volkkarin sivuilla Highlinessä on monitoiminäyttö, kuten GTI:ssäkin; onko se samanlainen?
Ei aivan, GTI:ssä on nopeusmittarissa enemmän lukemia ja jäähdytysnesteen lämpötila ja polttoaineen määrä on viisareilla kun normi-Polossa ei lämpömittaria ole ollenkaan ja polttoaineen määräkin kaivetaan ajotietokoneesta. ::) Lisäksi normimallissa on eri tavalla toteutettu tuo monitoiminäyttö, esim. kirjaimet ovat GTI:n vastaavia pienemmät ja tosiaan käyttö tapahtuu pyyhkijän viiksestä. Esim. Youtubesta löytyy videoita eri mittaristoista.
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Riku Rassi

LainaaPoloihin ainoastaan GTI-malliin tulee monitoimirattiin molemmin puolin painikkeet.

Joo,... nää "perusmallit" on vailla moisia hienouksia.  ;) Laitoin muuten kotisivulle uusia kuvia ja hiukan muutakin.
A lawyer with his briefcase can steal more money than a hundred men with guns

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: Riku Rassi - 05.04.12 - klo:18:27
Laitoin muuten kotisivulle uusia kuvia ja hiukan muutakin.

Hyvä vanne-, verhoilu- ja värivalinta sinulla Polossasi! Sumuvalot olisi olleet kyllä paikallaan, kuten itsekin totesit, ilman niitä näyttää halvemmalta keulasta.

Pupa

#371
Itsehän vaihdatin omaan 1.2 TSI:hin GTI:n mittariston ja R-line ratin molemminpuoleisilla napeilla ja DSG-vaihteenvalitsimilla :)

VW Polo 6R 1.2 TSI DSG with GTI speedometer Sweaptest/Staging
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Punderz

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 12.04.12 - klo:11:33
Itsehän vaihdatin omaan 1.2 TSI:hin GTI:n mittariston ja R-line ratin molemminpuoleisilla napeilla ja DSG-vaihteenvalitsimilla :)

On kyllä hieno tuo mittaristo ja staging, ihan kateeksi käy...   :D

Polo GTI 2012 Shadow Blue, Audi Q7 4.2 TDi V8 2008

Riku Rassi

#373
Kävimme eilen Turun uuden Volkswagen centerin avajaisissa. Siellä oli Polo TSI highline 1.4L 160 HP moottorilla varustettuna odottamassa omistajaansa. Empä ole ennen sellaista nähnyt. Onko muilla havaintoja vastaavista malleista?

Tuskin on sillä asia selvisi..., niillä oli ollut Polo sekä Golf vierekkäin ja niissä oli mennet laput väärinpäin. Että semmonen tapaus vain.
A lawyer with his briefcase can steal more money than a hundred men with guns

qsla

#374
Odottavan aika osaa olla sitten pitkä :) Talouteen tuli tilattua Polo 1.2TSI DSG Highline, xenon paketilla.  Kohta 3viikkoa kulunut tilauksesta ja vielä pitäisi jaksaa odottaa kuukausia :(

Edit: Auto meneekin ilmeisesti tuotantoon vko22 jotenka jos hyvin käy Polo saapuu juhannukseksi :)
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

eha

Onko Poloinen pudonnut kaikilta ensirekisteröinti listoilta, taitaa olla suomessa konsernin hylkiö malli ?

Pupa

Lainaus käyttäjältä: eha - 31.05.12 - klo:06:37
Onko Poloinen pudonnut kaikilta ensirekisteröinti listoilta, taitaa olla suomessa konsernin hylkiö malli ?

Todella paljon noita näkee ainakin liikenteessä. Eilenkin ajelin kahden muun Polon kanssa letkassa pitkin Tuusulanväylää.
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

qsla

Poloja kyllä näkee paljon täällä Tampereen nurkilla. Jokapäivä yksi tai kaksi tulee vastaan jossain :)  Meiteenkin tilattu Polo on rullannut ulos tehtaalta ja purjehtii kohti saksanmaata :D

Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

Golffari

Do diin kolmas klonkswagen on kohta tulossa pihaan.
Uusin tulokas on 1.2TSI poloinen, väriksi valittiin toffee brown ( metalli/helmiäisväri ) viikon päästä
pitäisi olla luovutuskunnossa.

Saa nähdä miten silmä tottuu tähän ruskeaan.
VW....?

Golffari

Yee...huomenna 28.7 on auton luovutus.
taitaa jäädä unet vähiin ensi yönä.
VW....?

hapi

Noniin, neljän vuoden VW-tauon jälkeen
14.8. tilattu Polo 1.6 TDI DSG Highline
Toimitus joskus marraskuun puolivälissä, odottavan aika on pitkä...

Candy-valkoinen
Seashell-sisusta
Varusteita:
Comfort-paketti
Xenon-paketti
Monitoimiratti
Valo-ja näkyvyyspaketti
Media in -liitäntä
Climatronic
Rivazza-vanteet + renkaat 215/45 R 16
Sima-vanteet + Continental-nastat
VW T-Cross Sport DSG

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: hapi - 28.08.12 - klo:20:17
Noniin, neljän vuoden VW-tauon jälkeen
14.8. tilattu Polo 1.6 TDI DSG Highline
Toimitus joskus marraskuun puolivälissä, odottavan aika on pitkä...

Candy-valkoinen
Seashell-sisusta
Varusteita:
Comfort-paketti
Xenon-paketti
Monitoimiratti
Valo-ja näkyvyyspaketti
Media in -liitäntä
Climatronic
Rivazza-vanteet + renkaat 215/45 R 16
Sima-vanteet + Continental-nastat

Hyvä paketti! Vaaleaa sisustaa itse ensin pelkäsin, että likaantuu, mutta ei ole vajaassa kahdessa vuodessa mennyt miksikään.   

Erkka

hapi, onneksi olkoon hyvästä ja pirteästä autovalinnasta. Hyvillä varusteilla tilasit. Täytyy myöntää, että odottavan aika on todella pitkä.  ;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

hapi

Lainaus käyttäjältä: hapi - 28.08.12 - klo:20:17
Noniin, neljän vuoden VW-tauon jälkeen
14.8. tilattu Polo 1.6 TDI DSG Highline
Toimitus joskus marraskuun puolivälissä, odottavan aika on pitkä...



Luovutus 31.10. eli pari viikkoa arvioitua aiemmin  ;D
VW T-Cross Sport DSG

Beehoo

25.8 jätetty tilaus

1.2 TSI 66kW DSG Comfortline

- Candy valkoinen
- Xenon -paketti
- Comfort paketti
- Design pack white
- Nahkaverhouiltu ratti ja muut härpäkkeet

Viimeisin tieto 27.10 että odottaa laivaan lastausta Espanjan päässä. Kyllä alkaa tosiaan tuskaista olla odotus.

hapi

Polo 1.6 TDI DSG Highline
Tässä kuva uudesta kulkineesta, lisää kuvia tulossa jossain vaiheessa
VW T-Cross Sport DSG

nira

11.8.15 tilattu Polo 1.0 MPI Trendline
Ulkoväri: Flash Red
Lisävarusteet:Comfort-paketti

Winku

Tulipa regattua tällekin foorumille kun perheeseen on liittymässä toinen VAG:gine frouvan Up!:n lisäksi. Tilasin eilen BlueGT:n ja tänään tuli vahvistus että alustava laskettu aika olis tehtaalla vko 22, Suomeen tulo kestänee kolmisen viikkoa joten ei taida irrota ajoon vielä Jussiksi.

Tilaus noin:
Malli: (6C1BNXW4B) Polo, 4-ovinen
Moottori: 1,4 TSI 110 kW (150 hv) ACT
Varustelutaso: BlueGT 18 140 â,¬ 3 265,51 â,¬ 21 405,51 â,¬
Ulkoväri: (0Q0Q) Pure White -normaaliväri ilman lisähintaa
Värikoodi 0Q0Q
Istuinverhoilu: (RU) Kangas/Alcantara -verhoilu Blue Speed ilman lisähintaa
Lisävarusteet
(WFB) Comfort-paketti 485 â,¬ 88,60 â,¬ 573,60 â,¬
Vakionopeussäädin Pysäköintitutka Park Pilot. Pysäköintitutka edessä ja takana. Etäisyysnäyttö ja äänimerkki. Monitoiminäyttö
(PLB) Valo- ja näkyvyyspaketti 200 â,¬ 36,54 â,¬ 236,54 â,¬
Automaattinen ajovalojen kytkentä Saattovalot Sadetunnistin Automaattisesti himmentyvä sisäpeili
(PDA) Sport Select -alusta. 395 â,¬ 72,16 â,¬ 467,16 â,¬
Madallettu n. 15 mm. Iskunvaimennuksen säätö Normal tai Sport.
(PF2) Mukautuva vakionopeussäädin ACC. 565 â,¬ 103,22 â,¬ 668,22 â,¬
Pysäytystoiminto DSG-automaatin yhteydessä. Ympäristönvalvontajärjestelmä Front Assist hätäjarrutustoiminnolla.
(KA1) Peruutuskamera Rear Assist. 285 â,¬ 52,07 â,¬ 337,07 â,¬
Staattisilla apuviivoilla.
(2FSW) Nahkaverhoiltu Sport-monitoimiohjauspyörä 305 â,¬ 55,72 â,¬ 360,72 â,¬
DSG-mallissa vaihteenvalitsimet ohjauspyörässä.
(6E1) Keskikyynärnoja edessä 125 â,¬ 22,84 â,¬ 147,84 â,¬
(4X3) Ikkunaturvaverhot sivuikkunoissa. 455 â,¬ 83,12 â,¬ 538,12 â,¬
Hinta yhteensä 20 955 â,¬ 3 779,77 â,¬ 24 734,77 â,¬


Mietiskelin tuota kun VW:n sivuilla mainostetaan että Poloon saisi 2800 E edun ja toisaalta jälleenmyyjä antoi 15" talvigummit vanteineen kaupan päälle vaikken siitä mitään mainosta missään nähnytkään että mikähän ton auton "normaali"hinta mahtaa olla?

silverado

Helmikuussa tilattiin, tänään oli luovutus.
Silkkisininen Polo bgt, kahdella ovella...

Winku

Lainaus käyttäjältä: silverado - 27.04.17 - klo:16:48
Helmikuussa tilattiin, tänään oli luovutus.
Silkkisininen Polo bgt, kahdella ovella...

Eli toimitusaika 8 - 12 vkoa tilauksesta? Varusteltiinko Suomessa?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy