Skoda Octavia RS TDI Combi -06/07

Aloittaja Macce, 21.03.10 - klo:20:04

« edellinen - seuraava »

Macce

Laitetaan nyt tämäkin Vähä niinku Vw tänne ;D Marraskuussa tuli ostettua RS vaikka passattia olin kauan katsellu. Auto oli alkuperäisessä kunnossa ostaessa ja on melkein vieläkin :-\

H&R Cup Kit tuli laitettua alle kun olin viikon ajanut autolla
Kesävanteiksi löytyi OZ Ultraleggera kokoa 8x18 ET45
Pitkille vaihtui 55W Xenonit
Maski tuli vaihdettua FL malliin samoin merkit

Tulossa myllytys ja vahaus kunhan saan aineet ja koneen ja jotain muuta pientä ja huomaamatonta :)

[ylläpito on poistanut liitteen]

TPi

Lainaus käyttäjältä: Macce - 21.03.10 - klo:20:04
Laitetaan nyt tämäkin Vähä niinku Vw tänne ;D Marraskuussa tuli ostettua RS vaikka passattia olin kauan katsellu. Auto oli alkuperäisessä kunnossa ostaessa ja on melkein vieläkin :-\

H&R Cup Kit tuli laitettua alle kun olin viikon ajanut autolla
Kesävateiksi löytyi OZ Ultraleggera kokoa 8x18 ET45
Pitkille vaihtui 55W Xenonit
Maski tuli vaihdettua FL malliin samoin merkit

Tulossa myllytys ja vahaus kunhan saan aineet ja koneen ja jotain muuta pientä ja huomaamatonta :)

Hyvä, ensimmäinen RS Octavia esittelyssä ja hienolta näyttää! Yllättävän hyvin näyttää istuvan tuo FLn maski. Menikö ihan heittämällä paikoilleen?

Macce

#2
No ei ihan heittämällä mutta aika helposti. Joutui tuota yhtä ritilää leikkaan muutaman sentin sisäpuolelta että konepellin avausvipu liikkuisi. Ja tuo FL maski on tarkoitettu alhaalta ruuvattavaksi kiinni kun vanha oli niillä pika kiinnikkeillä. En ollut ollenkaan varma, että se käy tuohon kun tilasin sen ;D Olen miettinyt että pitäisikö tuo kromi maalata korinväriseks?

JeanC

Kyl on tyylikäs Räsä, komiat vanteet. Hauskoja kilometrejä  ;)

tn62634

Upea on! Eroaa toppahoususkodasta kuin yö päivästä!

Karvis

Hyvältä näyttää :)

Itsekkin katsellut tuota FL:n maskia, sillä saisi mukavasti lisää ilmettä. Oisko sulla kuvaa kuinka tuo maski istuu tuosta alareunasta puskuriin nähden, tuo FL:n maski kun on aikalailla pyöräkämmän mallinen puskurin muotoihin nähden :-\

Lainaus käyttäjältä: Macce - 21.03.10 - klo:20:35
Olen miettinyt että pitäisikö tuo kromi maalata korinväriseks?

Tähän on helppo vastata: Ei pitäisi ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Macce

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 21.03.10 - klo:21:14
Hyvältä näyttää :)

Itsekkin katsellut tuota FL:n maskia, sillä saisi mukavasti lisää ilmettä. Oisko sulla kuvaa kuinka tuo maski istuu tuosta alareunasta puskuriin nähden, tuo FL:n maski kun on aikalailla pyöräkämmän mallinen puskurin muotoihin nähden :-\

Tähän on helppo vastata: Ei pitäisi ;)
Ei ole kuvaa sivusta voin huomenna ottaa. Maski tulee alareunasta aavistuksen verran kauemmaks kuin vanha, ei huomaaa jos ei tiedä. Mutta omaan silmään se ottaa.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Male80

#7
Lainaus käyttäjältä: Macce - 21.03.10 - klo:20:35
Olen miettinyt että pitäisikö tuo kromi maalata korinväriseks?
Ehdottomasti pitäisi. Perustelut alla:
Krominen
Krominen 2
Maalattu
Maalattu 2
VW 1302 -71 / Volvo V60 D3 R-Design -12

TPi

Lainaus käyttäjältä: Macce - 21.03.10 - klo:22:02
Ei ole kuvaa sivusta voin huomenna ottaa. Maski tulee alareunasta aavistuksen verran kauemmaks kuin vanha, ei huomaaa jos ei tiedä. Mutta omaan silmään se ottaa.

Karviksen kanssa samaa tosiaan mietin itsekkin, erottaako tuon paljaalla silmällä vai ei. Mutta jos viitsit napata kuvan ja laittaa näkyville, niin sillähän sen näkee.


Lainaus käyttäjältä: Male80 - 22.03.10 - klo:07:14
Ehdottomasti pitäisi. Perustelut alla:
Krominen
Krominen 2
Maalattu
Maalattu 2


Heh, olin juuri kaivelemassa esimerkkiluonteisia kuvia Male:n Ocusta mutta kerkesi asianosainen ensin  8)


Macce

#9
Nyt kävin ottamassa kuvan, en tiedä selviääkö siitä mitään toivottavasti. Maskin alareuna tulee samalle tasolle kuin rekisterikilpi. Ainakin siniseen sopii toi korinvärinen oikein hienosti ei hyppää niin silmille kuin tuo krominen.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Macce - 22.03.10 - klo:17:24
Ainakin siniseen sopii toi korinvärinen oikein hienosti ei hyppää niin silmille kuin tuo krominen.
Mutta mustassa koko maski häviää jos kromisen osan maalaa mustaksi :-\ Siihen ei mielestäni sovi korinvärinen.

Ja jos suoraan sanotaan, olisi tuohon Malen vanhaan RäSään sopinut musta maskinreunus minun mielestäni paremmin kuin korinvärinen ;)
Audi A4 Allroad quattro -17

jaripetteri

Tuossa vanha mustana:


ei mielestäni toimi ihan niin hyvin kun omassa valkoisessa mutta siitä ei nyt oo yhtään kuvaa harmikseni laittaa... ei tuokaan kyllä paha ole, korostaa kivasti logoa...  ::)
OBD.fi - eXplore Your Car ---  GTE Variant & e-Golf 100kW
Ex.  TwinDoor TDi, vRS TFSi Combi, TFSi Q SB

Macce

#12
Tänään tuli Silent Coat installation package ja Spleniä kotiin ;D Nyt kun vielä kerkeis alkaa laittamaan. Ensimmäisenä ajattelin laittaa peräluukun ja sitä kautta edetä nokkaa kohti.
Nyt on peräluukku erisetty yllättävän paljon sinne sai levyjä menemään. Kyllä äänimaailma on nyt paljon miellyttävämpi mitä ennen, ehdottomasti kannatti. Laitoin vielä tuota Spleniä noihin rengas koteloiden ympärille. Seuraavana vuorossa ovet, joutuu varmasti ensiks tilaamaan tavaraa lisää.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Macce

#13
Eilen tuli puuhasteltu 9 tuntia auton maalipinnan kanssa ja moottoritilakin jäi vielä pesemättä. Autoa ei ollut varmasti ennen vahattu ja maalipintä oli aika "kauheassa" kunnossa. Aika uskomatonta jälkeä sitä saa näin aloittelijakin aikaan oikeilla aineilla ja tavikkeilla. Koneena käytin epäkeskokonetta DAS-6 Sillä aloittelija ei saa mitään anteeksiantamontonta aikaan ;D

Homma meni näin:

Pineline pesu
Shampoo pesu
Claybar
Pesu
Menzerna 203s--> Eliten oranssi laikka
Lime Prime--> Menzernan keltanen laikka
Megu #16
Dodo Juice Blue valvet


[ylläpito on poistanut liitteen]

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy