Audi a3 2.0 T

Aloittaja Audifin2, 10.10.12 - klo:20:15

« edellinen - seuraava »

Audifin2

Ajattelin tulla tänne kysymään jos täältä saisi fiksuja vastauksia "osta uusi r8 niin kulkee" tyyppisille vastauksille.
Eli auto on vm.04 ja tuntuu, että tehot on kateissa auto ei tunnu ahtavan oikein missään välissä ja muutenkin pari sataa heppaiseksi autoksi kiihtyy aivan liian laiskasti.
Tällä hetkellä kiihtyvyys luokkaa ahtamaton diesel 1.9l....
Olen lukenut netistä paljon tietoa jostain n75 ventiilistä jne...?
Olisiko kenelläkään mitään järkevää tietoa mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa autolla on ajettu n.75tkm ja tiedän kyllä, että vika paikkoja on mahdottoman paljon..  :-\

lemmentalja

Itsellä aikanaan octvaviassa samalla moottorilla samantyyppistä ongelmaa. Tämä ei tehnyt sitä tosin joka kiihdytyksellä... Vaihdoin by bass venttiilin ja taas alkoi potkimaan. Ei ollut marmorillakaan kallis, muistaakseni alle 100â,¬. Vikavaloja ei kojetauluun silloin sytyttänyt ja koodeja en luetuttanut ennen kuin osan vaihdoin...
VAG: Passat 3B, Passat 3Bg 1.8T, Golf IV, Jetta V Fsi, Octavia II Mpi, Octavia II Fsi, Octavia II Rs Tfsi, Ibiza St Tsi, Fabia II Combi Rs, A3 8P, Leon Fr Tfsi, Leon Tsi, Leon Tsi, Leon Fr Tdi CR, Golf VI Tsi, Golf VI TSI

Audifin2

Kiitos tiedosta!
Täytyy kokeeksi vaihtaa tuo samalla kun ilmamäärä mittarin puhdistan.

jaripetteri

Bypass on omastakin menossa vaihtoon, on noissa alkupään 2.0 TFSI:ssä vielä kalvomallinen ja se on korvattu kestävämmällä mäntämallisella ihan alkuperäisosanakin. Ja mitään muuta sinne ei kannata laittaakkaan tilalle.
OBD.fi - eXplore Your Car --- ID.4 1st Max 150kW, e-Golf 100kW & Mini R52S Sidewalk
Ex. GTE Variant, TwinDoor TDi, vRS TFSi Combi, TFSi Q SB, S4 TFSI Avant, IV GTI, R53.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy