Skodan huolto Tampere

Aloittaja P.Alikka, 12.01.10 - klo:22:28

« edellinen - seuraava »

mla

Juu RS-Huolto huomioi oikeasti omat öljyt hinnassa. Veho ei tunnu niitä huomioivan sillä hinta tuntui olevan sama vei omat öljyt tai ei.

Vehon palvelussa ei ole mitään vikaa, mutta hinnoissa on.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

VAG!

Lainaus käyttäjältä: SNG - 12.03.12 - klo:19:25
No itsellä viime huollon tarjous Vehosta "noin 400EUR", RS-Huollosta jotain 230EUR.

Ja kuten kaikki tiedämme, niin usein nämä "noin hinnat" heittävät aika reilustikin ylöspäin. Vaikka mitään poikkeavaa ei tehtäisikään. Jos oikein RS-huollon hinnoitelun olen käsittänyt, niin heillä on kiinteät hinnat. Lisätyöt toki päälle.

SNG

Joo näin on tuolla RS-huollossa. Hinta laskussa oli sentilleen sama kuin etukäteen sovittiin.

P.Alikka

Lainaus käyttäjältä: SNG - 12.03.12 - klo:21:19
Joo näin on tuolla RS-huollossa. Hinta laskussa oli sentilleen sama kuin etukäteen sovittiin.

Jep, samat kokemukset ko. paikasta! Neljä eri kertaa Ocu tuolla vieraillut ja joka kerta hinta on ollut juuri se mitä on sanottu jo puhelimessa. Ei siis yllätyksiä. Parhaana plussana oli kun tuota Octaavin moottorin tyhjäkäynnillä kuulunutta ylimääräistä ääntä (laturin vapaakytkin kappaleina) ei saatu samalla kertaa jakohihnanvaihdon kanssa kuriin ja jouduin viemään auton toisena päivänä uudelleen, niin tuolle toiselle huoltopäivälle sain sijaisauton ilmaiseksi, kun minulle tuli tuosta vaivaa  ;D Palvelua nykypäivänä ja parhaasta päästä! Sijaisauto huollonajaksi ei tuolla muuten maksa muutenkaan kuin 25â,¬/pvä, eli ei paha. Jos siis Skoda vielä tähän taloon tulee (joka hyvinkin mahdollista), niin tuonne sen kyllä huoltoon vien.
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

Repe_Ruutikallo

Lainaus käyttäjältä: mla - 12.03.12 - klo:20:29
Juu RS-Huolto huomioi oikeasti omat öljyt hinnassa. Veho ei tunnu niitä huomioivan sillä hinta tuntui olevan sama vei omat öljyt tai ei.

Oliko Vehon laskuun siis merkitty moottoriöljynkin hinta? Eikös siinä ole kaikki eritelty. Jos pannaan asiakkaan öljyt ja silti laskutetaan liikkeen öljystä, mennään jo rikoksen poluille. Tai jos pannaan liikkeen öljyt ja otetaan asiakkaan täysi kannu haltuun.

mla

Lainaus käyttäjältä: Repe_Ruutikallo - 13.03.12 - klo:06:10
Oliko Vehon laskuun siis merkitty moottoriöljynkin hinta? Eikös siinä ole kaikki eritelty. Jos pannaan asiakkaan öljyt ja silti laskutetaan liikkeen öljystä, mennään jo rikoksen poluille. Tai jos pannaan liikkeen öljyt ja otetaan asiakkaan täysi kannu haltuun.

Ei ole laskuissa ollut erikseen öljyjä - vei sitten omat tai ei. Mainitsin viimeisellä kerralla jopa siitä ja hinnastakin, mutta silti lasku oli lähes 500e - 30tkm huollosta. Sen jälkeen haistatin Veholle ja päätin tosiaan käyttää RS-Huoltoa.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Urlaub

RS-huollosta on minullakin erinomaiset kokemukset Fordsonien osalta. Hinta ja laatu on vähintäänkin kohdallaan. Onhan se outoa, että yleisimpien töiden hinnaston näkee netistä ja hinnat vieläpä pitävät. Myös mystisemmät viat ja ongelmat on selvitetty nopeasti ja kohtuullisen edullisestikin.

Firman historiahan on sellainen, että legendaarisen tamperelaisen Ford-kauppiaan Kivitilan miehet laittoivat oman firman pystyyn samoihin aikoihin kun Kivitila myytiin osuuskaupalle. Osaamista lähti matkaan sen verran paljon, että homma toimii. Parin vuoden Fordien kanssa askartelun jälkeen firma laajensi Skodan huoltoihin ja linja on näemmä pitänyt.

Taitaa se huollon nimessä oleva RS tulla ennemminkin Fordeista kuin Skodista..

P.Alikka

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 13.03.12 - klo:08:14
Taitaa se huollon nimessä oleva RS tulla ennemminkin Fordeista kuin Skodista..

Sehän tulee sanoista Rahaa Säästäen, ainakin nettisivujen mukaan  ;) ööö voi toki olla, että viittaa myös joihinkin ripeämpiin Ford malleihin  ;D
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

Repe_Ruutikallo

Ilmoittavat olevansa oikein maahantuojan valtuuttama huolto, joten hulluahan on sitten olla RS:ää käyttämättä... kunhan tuo huomenna saatava TSI 105 -Roomster aikanaan huoltoa tarvitsee. :)
Tästä on varmaan ollut muualla juttua, mutta mitenkäs tuo ajatus öljyjen vaihdosta 15 000 kilsassa tai vuodessa? Käytetäänkö silloinkin Longlife-öljyä, ja miten pitää varmistua että takuuasiat säilyy kondiksessa? Vaihdattaa RS-huollossa, vai käykö "kevyempi" ratkaisu?

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Repe_Ruutikallo - 13.03.12 - klo:12:16
Ilmoittavat olevansa oikein maahantuojan valtuuttama huolto,

Itse alkujaan epäilin mielessäni tämän väitteen todenmukaisuutta, mutta helppohan se oli tarkistaa:

http://www.skoda.fi/new_site/retail/retail_view.php?kaupunki=00037

Epäilys johtui lähinnä siitä, että LMS Tampereella ei ole valtuutettu huolto, vaikka vähän sen suuntaisia kommentteja on täälläkin ollut. Turuus se sitä on.

SNG

No ei LMS-huolto ole ainakaan valtuutettu Skoda-huolto, mutta eikö muka ole edes VW-huolto kun logokin löytyy heidän sivuiltaan?

Wekotin

#41
Lainaus käyttäjältä: SNG - 13.03.12 - klo:17:28
No ei LMS-huolto ole ainakaan valtuutettu Skoda-huolto, mutta eikö muka ole edes VW-huolto kun logokin löytyy heidän sivuiltaan?
Valtuutetut huoltopisteet: Volkswagen
Valtuutetut huoltopisteet: Skoda

Lehtonen Motorsport Oy Turku näyttäisi olevan molemmille merkkikorjaamo. Ihme juttu jos Tampere ei muka ole.

Taky

Lainaus käyttäjältä: Wekotin - 13.03.12 - klo:17:36
Lehtonen Motorsport Oy Turku näyttäisi olevan molemmille merkkikorjaamo. Ihme juttu jos Tampere ei muka ole.

Tai mahdollisesti niin kuin Laakkonen aikoinaan VW:n kanssa, HKI ei ollut merkkihuoltoa kun Laakkosen toimipiste Pitskussa Stockmannin vieressä, mutta Hämeenlinna oli - auto huollettiin HKI:ssä ja huoltokirjaan ilmestyi Hämeenlinnan toimipisteen leimat....
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

VAG!

Lainaus käyttäjältä: SNG - 13.03.12 - klo:17:28
No ei LMS-huolto ole ainakaan valtuutettu Skoda-huolto, mutta eikö muka ole edes VW-huolto kun logokin löytyy heidän sivuiltaan?

Mistään en mitään tiedä, mutta Volkkarin ja Skodan nettisivujen mukaan LMS Tampere ei ole kummankaan merkin "valtuutettu" huolto. Turku on.

sutton

Lainaus käyttäjältä: mla - 13.03.12 - klo:07:30
Ei ole laskuissa ollut erikseen öljyjä - vei sitten omat tai ei. Mainitsin viimeisellä kerralla jopa siitä ja hinnastakin, mutta silti lasku oli lähes 500e - 30tkm huollosta. Sen jälkeen haistatin Veholle ja päätin tosiaan käyttää RS-Huoltoa.

Minulla oli kyllä laskussa kaikki eritelty litramäärää ja hintaa myöten! Että sillain...

mla

Lainaus käyttäjältä: sutton - 14.03.12 - klo:02:28
Minulla oli kyllä laskussa kaikki eritelty litramäärää ja hintaa myöten! Että sillain...

Huolto oli jonain pakettina laskussa. Siitä on jo reilu vuosi kun viimeksi viitsin käyttää Vehoa, joten lasku on kirjanpidossa, niin en saa tarkistettua enää tuota.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

jaripetteri

Kyllä mullakin Veholla vähensivät omat öljyt ja se oli laskussa mutta hinta oli kuitenkin aika paljon yli sen mitä tilatessa oli puhuttu niin jäi kanssa viimeiseksi huolloksi Veholle. Ihan hyvää työtä mutta silti jäi vähän vedätyksen maku tuosta suuhun.
OBD.fi - eXplore Your Car --- ID.4 1st Max 150kW, e-Golf 100kW & Mini R52S Sidewalk
Ex. GTE Variant, TwinDoor TDi, vRS TFSi Combi, TFSi Q SB, S4 TFSI Avant, IV GTI, R53.

mla

Vehon työnjäljessä/-laadussa ei ole valittamista. Hinta vain on järkyttävä siellä verrattuna kilpailijaan. Jopa Laakkonen huoltaa halvemmalla VW/Seatit kuin Veho Skodat.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Loungeliner

Itse vaihdatin Vehossa vuoden ja n. 11 tkm vanhenneet LL-öljyt ja suodattimen uusiin tuohon Octaviaan. Puhelimessa luvattuun hintaan verrattuna loppulaskussa oli prosenttialennusta öljystä (ovh-hinta törkeä) sekä suodattimesta. Hintaeroksi jäi lopulta 8 euroa Vehon tappioksi, minkä voin sietää...

Wekotin

Kysyin VW:n maahantuojalta ja LMS Tampere on virallinen huoltopiste Volkkarille.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Wekotin - 14.03.12 - klo:09:09
Kysyin VW:n maahantuojalta ja LMS Tampere on virallinen huoltopiste Volkkarille.

Katsoin tarkemmin VW:n nettisivujen huoltolistausta ja Tampereella on listauksen mukaan Suomen Autohuolto niminen puulaaki, joka on valtuutettu huolto. Sijaitsee näköjään samassa osoitteessa kuin LMS:
http://www.suomenautohuolto.fi/www/?paikkakunta=tampere&info=yhteys&paikka=merkkihuolto

Lienevät siis sama firma?

jaripetteri

OBD.fi - eXplore Your Car --- ID.4 1st Max 150kW, e-Golf 100kW & Mini R52S Sidewalk
Ex. GTE Variant, TwinDoor TDi, vRS TFSi Combi, TFSi Q SB, S4 TFSI Avant, IV GTI, R53.

LKo

#52
Kävinpä minäkin testaamassa RS-Huoltoa.

Teetin Skoda 2.0 TDI 110 Yetiin extra öljynvaihdon kun tuli 4500 Km mittariin.
Tämä on lähinnä oman mielenrauhani takia, koska auto oli ollut liikkeen koeajoautona
enkä tiennyt että miten sitä oli kohdeltu.

Sain ehdottomasti parasta palvelua jota olen huoltoliikkeessä aiemmin tavannut.
Ajan varaus toimi tehokkaasti ja tarkasti. Ja työ tehtiin odottaessa sujuvasti.
Täsmällinen hinta hommalle sanottiin varattaessa (124â,¬) ja se piti sentilleen kutinsa.

Laskussa oli eriteltynä
- 5,20â,¬ Lisäalennus (en tiedä mistä se tuli)
12,60â,¬ Suodatin
73,49â,¬ 5w-30 Longlife Castrol EDGE 17,09 â,¬/litra 4.3 ltr
 1,51â,¬ Jätehoitonmaksu
 1,69 â,¬ Pientarvikelisä
-------------------------------------
84,00 â,¬ Varaosat yhteensä
40,00 â,¬ Työ                          

Sen verran kommentoin lähtiessäni töiden vastaanottajalle että "Tänne tulen seuraavaankin huoltoon"
Ja menen kanssa. Noilla hinnoille en viitsi edes lähteä omia öljyjä metsästämään. Mikäli huolto tuosta jotain lisäkatetta saa, niin sen heille kyllä mielelläni suon.
 
ps.
Samalla tarkastettiin ettei nyt käynnissä olevat takaisinkutsukampannjat edellytä toiminepiteitä.


Skoda Yeti 2.0 TDI 110 4x4 Active

Reissumies

Lainaus käyttäjältä: LKo - 29.03.12 - klo:15:31
Kävinpä minäkin testaamassa RS-Huoltoa.

Sain ehdottomasti parasta palvelua jota olen huoltoliikkeessä aiemmin tavannut.
Kuulostaa hyvinkin tutulta, itse olen ollut RS:n kanta-asiakas jo muutaman Skodan ajan. Kavereilla on siellä kyllä asenne kohdallaan. Asiat tehdään huolella ja myös oma-aloitteisesti tarkistetaan aina huoltokampanjat ja annetaan joitakin suosituksiakin osista, jotka heidän mielestään tulisi vaihtaa. Ei siis mennä vain laput silmillä ja tehtäisiin vain pyydetyt jutut äkkiä pois!

Nimenomaan tuo asioiden jämäkkä hoito alusta loppuun sovitusti on se jota ei aina muualta huolloista löydy. Täytyy kyllä sanoa, että myöskin Hatanpään Veho on hoitanut huollot hyvin, mutta hinnan ja ajanvarauksen joustavuuden osalta olisi petrattavaa. Metro-Auto olikin sitten karvas pettymys, tästä kokemuksesta on kylläkin jo jokin vuosi aikaa ja en tiedä onko muutosta parempaan tapahtunut.

Kun minullakin auto on työkalu, korostuu huollon toimivuus todella keskeiseen osaan merkkiä valittaessa. Siksi allani onkin jo 4. Ocu, mihinkä sitä hyvää vaihtaisikaan... ;)
5 * Octavia vm. 2003-2015
Superb Combi 2018 Elegance/2.0 TDI/DSG-7
Superb Combi 2023 1.4 TSI PHEV Style iV BusinessLine DSG Autom.

heppi

Ehdottomasti auto huoltoon RS-huoltoon, löytyy sarankulmasta ja edullinen sekä hyvä palvelu. Huoltojen hinnatkin löytyy nettisivuilta suoraan. Suoritin Skoda Octavia 1.8 TSI 90tkm huollon ja hinta oli 248 â,¬ ja sama huolto oli metroautossa 400eur. Eroa hinnassa löytyy kyllä

http://www.rsh.fi/

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy