Tiguan 2018 sisäilman lämpö

Aloittaja Jza, 18.09.24 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Jza

Tänään aamulla huomasin, että Climatron Tiguanissa ei sisäilma lämpene.
Moottorin lämmöt normaalisti keskellä, sisälämpötilan säädöt "HI", eli yli 29,5 astetta ja silti puhaltaa viileää ilmaa sellaisella lehmän henkäyksen teholla.
Vastaavasti lämpöasetuksella "16" puhallin puhaltaa vimmatusti kylmää ilmaa eli puhallin toimii kyllä.
Onkohan tämä joku sisätilan lämpöanturijuttu vai mikä?
Ja missä se mahtaisi olla?

Jacce75

Kannattaa ensin varmistua että paisuntasäiliössä on tarpeeksi nestettä. Toinen vaihtehto on lämmityslaitteen kennon tukkeutuminen.
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

Tos®

Varsinkin jos paisuntasäiliössä lukee MIT SILIKAT.
Silikaattipussin saa ongittua pois jos on vielä ehjä, google auttaa.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy