Passat b8 -2015 ei tule lämmintä taakse

Aloittaja KOPEX, 11.12.22 - klo:17:16

« edellinen - seuraava »

KOPEX

Onko kukaan korjannut tuota yllä olevaa vikaa , eli tulee vain kylmää taakse , pitääkö koko keskikonsoli purkaa että pääsee moottoriin käsiksi ? ilmeisesti siinä vaihdekepin etupuolella

makelja

Varmaan kannattaa laittaa tämä tuonne oikeaan osastoon. Ei liity mitenkään foorumin yleisiin asioihin.

-edit-
https://www.vagarena.fi/index.php?topic=52128.0

Siellä oli jo vastaava ketju.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy