Poloon sytytyksen sähköt

Aloittaja Polo_83-86, 15.07.21 - klo:14:59

« edellinen - seuraava »

Polo_83-86

Morjens!

Olen vaihtanut -83 vuoden polon mottiin -86 vuoden polon moottorin, mutta ei anna kipinää?

virranjakaja saa puolalta virtaa muttei jaa sitä tulpile, löytyisikö joltain sähkökaaviota tähän uudemman koneen sytytykselle?
myös neuvot otetaan vastaan, pitäisi saada piuhat oikein..










Tos®

Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Polo_83-86

Laitatko tos noista puolan johdoista ja ecun johdoista lisää kuvia?

Polo_83-86

Lainaus käyttäjältä: Polo_83-86 - 15.07.21 - klo:14:59
Morjens!

Olen vaihtanut -83 vuoden polon mottiin -86 vuoden polon moottorin, mutta ei anna kipinää?

virranjakaja saa puolalta virtaa muttei jaa sitä tulpile, löytyisikö joltain sähkökaaviota tähän uudemman koneen sytytykselle?
myös neuvot otetaan vastaan, pitäisi saada piuhat oikein..

:EDIT:
SÃ,,hköt saatu pelaamaan, osaisiko joku kertoa miksi antaa kipinää ja starttaa normaalisti, muttei pysy käynnissä ja hetken päästä hukkaa kipinän?
senverran sain selvitettyä, että ilmeisesti polttaa puolan. auton runko uinut kattoamyöten edellisen moottorin kanssa, voisiko olla, että vettä on vielä jossain väärässä välissä?










Tos®

Ootko tuon jo uusinut?
https://www.motonet.fi/fi/varaosat/630/86528/autot/volkswagen-vw/polo-1976-1994?vuosimalli=1986#Sytytys-ja-hehkutus
Sytytysmoduli Bosch/Hall

Vissiin mokkula lämpenee ja on syystä kiinnitetty peltiin joka on ilmanoton likellä.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Polo_83-86

mulla löytyy nuita syttybokseja usiampia, oon kokkeillu muutamalla mutta ei oo ollu vaikutusta. nyt vaihoin virtalukon, putsailin liittimet crc:llä mitä löysin ja vaihoin hapettuneet releet uusiin.

Toimi moitteettomasti, ei nyt ajossa ole ollut, mutta kävi käynnissä ja pysyi käynnissä. Kunnes taas hukkasi kipinän. Yhden kipinän antoi tämän jälkeen kun kokkeilin yhellä tulpalla samalla, kun muut 3 oli paikallaan, mutta sen yhen ainoan kipinän jälkeen, ei mitään. Vaikka miten starttasi. Hetken ku antoi olla, antoi taas yhden kipinän, mutta sitten taas ei mitään.

Tos®

#6
Mites se puola, ootko koittanu toisella?

Jos ei niitä sähkökaavoja mistään löydä, niin https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do
Tuonne sijoittaa 7 euroa niin löytyy, sillä saa tunnin aikaa koluta paikkoja.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Polo_83-86

Puolan ilmeisesti polttaa, kun uus puola korjannu aina vian ja löytäny taas kipinän.. hetkeksi.

pitääpäs kahtoa tuolta se sähkökaavio, kiitoksia vinkistä!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy