Vw Jetta mk1 "oldschool"

Aloittaja Mikko83, 03.12.09 - klo:12:18

« edellinen - seuraava »

Mikko83

Tälläinen kampe toimii päivittäisenä käyttöautona. Ajettu n.529tkm. Vuonna 2001 pääsin tälläisellä mk1 ajamaan ja siitä lähti minun volkkarin fanittaminen. 7vuotta tuli etsiskeltyä tällaista 2ovista coupe Jettaa,ja kun viimeinkin sopiva yksilö sattui kohdalle niin pitihän se poimia talteen.

Tekniikkahan on Volkkarin pomminvarmaa ydinsodan kestävää 1.6 dieseliä 4vaihteisella askilla varustettuna. Kulutus siinä 4-5l/100km.

Tämä on oikein hauska auto ajaa,ja yllättävän hyväkin. Isommastakin vauhdista uskaltaa kädet irroittaa hetkeksi ratista,sillä auto menee luotisuoraan,ei vempuile yms,mitä näin vanhasta voisi luulla.

Tähän on niin kiinnytty,että tästä ei tulla luopumaan ikinä.  ;)



Kyllä jettamies on aina jettamies.

SciroSJK

Hieno on Jettasi ja taustalla näkyvä huoltsikka upean RETRO!

Mahtaneeko olla kuvattu Tampere-Lahti väliltä.....paikkakunnan nimeä en saa nyt palautettua mieleen??

Mikko83

Kyllä. Hauhon Shelli on kyseessä. Kesän olin Heinolassa ja eukon kanssa käytiin sitte Tampereella rellestämässä ja kun huomattii tämä Shell niin päätettiin paluumatkalla käydä ihmettelemässä  :D
Kyllä jettamies on aina jettamies.

Pertsa



Tässä pieni lisäannos retroa tuohon Mikon Jettan kuvaan



SciroSJK

LainaaKyllä. Hauhon Shelli on kyseessä.

Just, Hauhohan se olikin! Tutulta näytti...

Mikko83

Kiitos Pertsa hienosta kuvamuokkauksesta  8)
Kyllä jettamies on aina jettamies.

Kiviharju

Aivan upea retrokuljin ;D
Jos arvostelut olisi käytössä, tulisi ehdottomasti 5 tähteä! tai tuleehan näin kuitenkin.
Audi A4 Allroad quattro -17

Tos®

Tuo "sepia" efekti on kuin suoraa mummon valokuvista: "Kun auto tuli kylään"   :P

+++++++++++++++
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Pertsa

Itse asiassa se ei ole sepia, vaan väreihin on vaan lisätty hiukan keltaista ja punaista, eli yritetty saada aikaan hiukan kellastunut vanha valokuva.

SciroSJK

#9
LainaaTässä pieni lisäannos retroa tuohon Mikon Jettan kuvaan


jos hiotaan kuvia, YKSITYSKOHTIA, tuossa hienossa kuvassa on 1 vakava virhe!!

Hmmmmmm...mikä

arvauksia????

Tos®

Lainaus käyttäjältä: SciroSJK - 06.12.09 - klo:01:52
LainaaTässä pieni lisäannos retroa tuohon Mikon Jettan kuvaan


jos hiotaan kuvia, YKSITYSKOHTIA, tuossa hienossa kuvassa on 1 vakava virhe!!

Hmmmmmm...mikä

arvauksia????

Eurokilvet?
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Karvis

Lainaus käyttäjältä: SciroSJK - 06.12.09 - klo:01:52
LainaaTässä pieni lisäannos retroa tuohon Mikon Jettan kuvaan


jos hiotaan kuvia, YKSITYSKOHTIA, tuossa hienossa kuvassa on 1 vakava virhe!!

Hmmmmmm...mikä

arvauksia????

Tuolla bensapumpun ja nurkan välissä pilkistää jonkun liika tuoreen riisikipon keula :D
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

SciroSJK

Tos: ei näy kilvet tuossa retrotussa kuvassa;)

Karvis: en tiedä mikä tuo punainen on, mutta jos sekin unohdetaan;)

Virhe loistaa.... ;D

Jos tuo kuva olisi otettu aikoinaan uudesta Jetasta, kuvasta näkyy asioita joita ei ollut olemassakaan tuohon aikaan...heh ::)

Karviksen ikää en tiedä, Tos lienee silloin ajellut polkutraktorilla Golfien sijaan:D

Reneto

Lainaus käyttäjältä: SciroSJK - 06.12.09 - klo:01:52

jos hiotaan kuvia, YKSITYSKOHTIA, tuossa hienossa kuvassa on 1 vakava virhe!!

Hmmmmmm...mikä

arvauksia????

Liian uudesta autosta pölärit?

Valkoiset takavalovilkut?

E: lisätään vielä yksi arvaus: Roiskeläpät puuttuvat!
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Karvis

Takalasissa on UVW:n tarra :o
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

SciroSJK

LainaaLiian uudesta autosta pölärit?

Valkoiset takavalovilkut?

E: lisätään vielä yksi arvaus: Roiskeläpät puuttuvat!

Reneto, ehkä nuokin, mutta EI;)

Vihje: virhe on kahdessa paikassa :P

SciroSJK

LainaaTakalasissa on UVW:n tarra

Ei sekään, koska joku tarra olisi voinut olla takalasissa eikä kuvasta saa selvää mikä tarra on!

Vihje #2: "virhettä" ei suomessa ollut vielä tuohon aikaan....

Reneto

Metallirunkoiset lyhtypylväät. Taisivat aikoinaan olla myrkyllä kyllästettyjä puupölkkyjä.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

SciroSJK

Reneto....

Ei sekään... kyllä metallisia tolppia varmaan tuohon aikaan jo oli...olikin!


SciroSJK

Vihje #3:

Virhe liittyy tavalla tai toisella autoiluun ???

Mikko83

LainaaLiian uudesta autosta pölärit?

Valkoiset takavalovilkut?

pölärit? Nuo on VWn alkuperäsiet aluvanteet joita tuohon aikaan on saanut merkkiliikkeestä ostettua  ;D

Takavalot on originaalit joista aurinko polttanut vilkun lasit kirkkaaksi, melkoista luomutuningia?

Autossa on nykyään aluperäiset rekisteritunnukset. Ei EU kilpiä.  8)
Kyllä jettamies on aina jettamies.

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Mikko83 - 06.12.09 - klo:12:59

pölärit? Nuo on VWn alkuperäsiet aluvanteet joita tuohon aikaan on saanut merkkiliikkeestä ostettua  ;D


Sori  :-[  On niin peittävää mallia ja kaukaa otettu kuva että hämäsi.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Pertsa

Jaahas.....
LainaaTuolla bensapumpun ja nurkan välissä pilkistää jonkun liika tuoreen riisikipon keula
LainaaTakalasissa on UVW:n tarra


   

Kiviharju

Vihreät letkun bensapumpuissa?

äh... Lisää vihjeitä!
Audi A4 Allroad quattro -17

Erkka

Pysäköinti liikennemerkki?
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Hege

Liian uudet bensapumput taaimmaisella mittaripaikalla?

Ironic32


Pertsa

Jettan renkaissa on vuoden 2009 ilmaa?

Erkka

Ironic32 taisi vetää pisimmän korren?  ;D
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Erkka

Pertsa, sä oot hauska. Mä repesin... ;D

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 06.12.09 - klo:20:44
Jettan renkaissa on vuoden 2009 ilmaa?
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy