Uusi A3 2011/12

Aloittaja Flat, 21.01.10 - klo:14:20

« edellinen - seuraava »

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Apaju - 25.02.13 - klo:19:21
^
Varusteet vakiona Business Sport -mallissa. Business-mallissa vakiona Akustinen pysäköintijärjestelmä takana
Esite on mallia 2/13,myyjän mukaan juuri tullut.Tässä on ruksattu akustisen pysäköintijärjestelmä taakse vakioksi Business Sporttiin.

Ota näistä nyt selvää  ;)

Tänään oli jäätikön valkoinen Sbortback liikkeen pihassa kattokaitein ja sumarein varustettu.Luulin hetken Sportiksi, sisältä löytyikin normi jakkarat.Hyvältä näytti valkoinenkin A3 :)

Hiihtäjä

Onkos kellään käryä moniko ampeerinen akku bensakoneisessa A3Sb:ssä on? Lähinnä mietin juuri polttoainelämmittimen kannalta. 1,4 kone siis, jos 1,8:ssa on edes isompi. Nykyisessä on ollut 90ah ihan jees mutta luulenpa että tulevassa on pienempi, toivottavasti edes reilut 70ah!

Apaju

^
Etkan mukaan uuden A3:n akut ovat välillä 44Ah-72Ah ja voisi veikata, että tehokkain olisi diesilissä, joten saattaa olla bensakoneen akut lähempänä 60 Ah
VW ID.3 Life

Hiihtäjä

Voi kerpele sentään. Nehän laittaa näihin yhtä tehottomia akkuja kun johonkin Hondiin!! Olisin odottanut edes reilun 70ah:n akkua mutta saapa nähdä. Jos on lähempänä 60aH teholtaan niin eipä tuossa valtavasti ole lämmitysreserviä käytössä kun on karkeasti 30% kapasiteetiltään pienempi mitä nykyisessä, olkoonkin että tälläinen minimylly 1,4tfsi pyörähtää varmaan aika iisisti vrt 3L 6-syl diesel :D

Karvis

Aikoinaan Yetissä oli muistaakseni 60Ah akku ja hyvin silläkin Eberiä poltteli, keleistä riippuen latailin akkua Defan laturilla kerran-pari viikossa kun ajot on pääasiassa pätkäajoa.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

jv

Lainaus käyttäjältä: Warlord - 25.02.13 - klo:15:11
Onko kukaan koeajolla kokeillut tuota Bt audio streamingiä, eism. iPhonella? Toimiiko, minkälainen äänenlaatu?

Ihan hyvin pelitti, äänenlaatu oli ok perusämyreillä varustetussa koeajoautossa.

Taskukeke

^Itsekin kokeilin tuota BT:tä koeajolla, sen verran hyvin soi ja oli niin näppärä käyttää, että seuraavan autonvaihdon yhteydessä tuo on kyllä ehdottomasti toivelistalla. :)

Warlord

Ok, täytyy testata koeajolla!

Osaako joku sanoa, kuuluuko esim. peilin säätimen/puhallussuuttimien "rinkuloiden"/sähköisen käsijarrulipareen "kromi"somisteet tuohon sisätilan alumiinioptiikkapakettiin? Esite/hinnasto ei tuota oikein varmista. Esite puhuu jostain "sisätilojen alumiinisomisteista", mitä ei löydy hinnastosta.  :-\
VW Polo mk.6

- Heavy Metal will never die!! -

Make49

Lainaus käyttäjältä: Warlord - 26.02.13 - klo:15:04
Ok, täytyy testata koeajolla!

Osaako joku sanoa, kuuluuko esim. peilin säätimen/puhallussuuttimien "rinkuloiden"/sähköisen käsijarrulipareen "kromi"somisteet tuohon sisätilan alumiinioptiikkapakettiin? Esite/hinnasto ei tuota oikein varmista. Esite puhuu jostain "sisätilojen alumiinisomisteista", mitä ei löydy hinnastosta.  :-\
Mielestäni juuri nuo kuuluu siihen reilun satasen pakettiin, ovissa ja koelaudassa olevia listoja jos haluaa muuttaa niin ne on erihintaan.

Vice

Sain tänään tiedon myyjältä, jossa Mrk:n kertoma tieto vahvistettiin. S-tronic + 1.4T COD valmistus alkaa vasta kesäkuussa  :(
Toimitus ehkä Heinäkuussa..??

Huono juttu omalla kohdalla........

Markku J

Tänään peruutettiin minun A3 -liisarin tilaus. ALD ilmoitti peruuttaneensa sen ilman kuluja. Harmillista, mutta olin tuohon jo henkisesti valmistautunut. Auto olisi tullut 9.4. ja työt loppuvat 17.4. En olisi kehdannut sitä viikoksi "korkata".

1.8 "APR" Q

LainaaTänään peruutettiin minun A3 -liisarin tilaus. ALD ilmoitti peruuttaneensa sen ilman kuluja. Harmillista, mutta olin tuohon jo henkisesti valmistautunut. Auto olisi tullut 9.4. ja työt loppuvat 17.4. En olisi kehdannut sitä viikoksi "korkata".
Todella p..... juttu!
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

LEMMY

Lainaus käyttäjältä: Vice - 26.02.13 - klo:16:27
Sain tänään tiedon myyjältä, jossa Mrk:n kertoma tieto vahvistettiin. S-tronic + 1.4T COD valmistus alkaa vasta kesäkuussa  :(
Toimitus ehkä Heinäkuussa..??

Huono juttu omalla kohdalla........

No voi paska. Mulle ei ole mitään ilmoitusta kyllä tullut vielä. Enkä jaksa nyt tällä viikolla ainakaan ees kysellä. Alkaa syömään miestä odottaminen marraskuun lopusta johonkin kesäkuun loppuun... Itse lopetan projektin Kesäkuun loppuun töissä ja sen puoleen ei ole väliä kun ja jos tolla saan ajella niin kauan. Sellaset kaupat kyllä tehtiin. Alkais himottaa se nelikko tolla aikataululla. Mutta ei uusista projekteista hajua vielä ja kaikkia rahoja en autoon pistä ja velkaa en ota. Eli kai se sit on kärvisteltävä ja ajettava Leoniin kilsoja vaan  ::)
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

Newman

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 26.02.13 - klo:16:47
Tänään peruutettiin minun A3 -liisarin tilaus. ALD ilmoitti peruuttaneensa sen ilman kuluja. Harmillista, mutta olin tuohon jo henkisesti valmistautunut. Auto olisi tullut 9.4. ja työt loppuvat 17.4. En olisi kehdannut sitä viikoksi "korkata".
Harmillista totta tosiaan. Uusi A3 on maanmainio käyttöauto, oikeanlaisten kompromissien sulavalinjainen yhdistelmä, jossa ei ole mitään erityisen huonoa! Olen ajellut sillä enemmän kuin Bemarilla.

Vice

Onkos Mrk:lla tai muilla tietoa mistä tämä tuotannon lykkäys kesäkuulle johtuu S-tro+1.4T COD paketilla?
Harmittaa etten tätä huomannut kysyä myyjältä tänään...

Ktk

Ei oo tietoo miks, semmost se Gyntteri ja kumppanit vaan on päättänyt.. Mutta näin nyrkkisääntönä niin aina uuden automallin eri versioiden tuotannon aloituksen suhteen kannattaa olla realistisen varovainen.

jv

Lainaus käyttäjältä: jv - 25.02.13 - klo:23:49
Ihan hyvin pelitti, äänenlaatu oli ok perusämyreillä varustetussa koeajoautossa.

Tarviiko muuten tuota BT-ominaisuutta varten erikseen connectivity-paketin vai saako tuohon normi-MMI-radioon sädetettyä mp3:t puhelimesta..?

VW_Johan

Tänään on vähän sellainen jouluaatto-fiilis.... :)

Voimasavu

Lainaus käyttäjältä: VW_Johan - 27.02.13 - klo:08:01
Tänään on vähän sellainen jouluaatto-fiilis.... :)

Niin on! Ja samalla haikea olo kun pitää vanhasta erinomaisesti palvelleesta "sotaratsusta" luopua. Jotenkin noihin autoihin kiintyy... ;D

FroDoZu

Mikäs se siinä möllöttää  8)
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Warlord

VW Polo mk.6

- Heavy Metal will never die!! -

Voimasavu

Lainaus käyttäjältä: FroDoZu - 27.02.13 - klo:08:56
Mikäs se siinä möllöttää  8)

Jätkä ehti ensin! ;)

Eikös sinulla ole verhoilun värinä musta/hopea? Miltä näyttää livenä? Itse mietin aluksi sitä, mutta otin kuitenkin musta/musta yhdistelmän.

psxgamer

Make49

No niin tästä se lähtee, onnea vaan ensimmäiselle SB:lle ja omistajalle.

FroDoZu

Lainaus käyttäjältä: Voimasavu - 27.02.13 - klo:09:09
Jätkä ehti ensin! ;)

Eikös sinulla ole verhoilun värinä musta/hopea? Miltä näyttää livenä? Itse mietin aluksi sitä, mutta otin kuitenkin musta/musta yhdistelmän.

Itse en ole livenä vielä autoa nähnyt, tullut viime yön kuljetuksessa vasta liikkeeseen ja vakoilija lähetti kuvan  :-*. Ajoon ehkä viikon päästä kunhan renkaat saan. Eli muut ehtii kyllä ensin tienpäälle  ;D

Sisusta on tosiaan musta/hopea, koitan viimeistään perjantaina/lauantaina saada sisältäkin kuvia.
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Ktk

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 27.02.13 - klo:09:14
1.2TSI tulee briteissä saataville, kohta Suomeen?

Tulee kyllä.

Newman

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 27.02.13 - klo:09:31
Tulee kyllä.
Miettisin kahdesti tuota pienempää 1.2 TS(F)I -konetta A3:n yhteyteen. Nimittäin tämä uudempi 90 kilowattinen on yllättänyt meikäläisen todella puun takaa.

Okei, se ei ole raketti mutta sellainen käytännöllinen puurtaja ja perheautossa miltei eleettömän oloinen (ainakin kevyessä A3:ssa). Moottori vastaa ainakin manuaalivaihteilla kaasuun yllättävän lineaarisesti. Lisäksi se ei syö öljyä, käy suht' siististi, lämpenee nopeasti ja kulutuskin on maltillinen. Jos koko paketti (1.4 TFSI 90 kW) vain pysyy nipussa niin onpa ihanteellinen käyttömoottori.

psxgamer

Kaikkihan riippuu hinnasta. Onko 1.2 -> 1.4TSI ero tonni, pari vai kolme...

Newman

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 27.02.13 - klo:09:42
Kaikkihan riippuu hinnasta. Onko 1.2 -> 1.4TSI ero tonni, pari vai kolme...
Eikä riipu. Jos siis tarkoituksena on saada tasapainoinen paketti. Mutta epäilemättä sillä pienemmälläkin pärjää, varmasti. Ainakin Suomen oloissa. Saisi kyllä omasta mielestäni olla sitten reippaasti edullisempi, jotta sellaisen ottaisin.

Nudde

LainaaMikäs se siinä möllöttää

Onnea, hieman pesua ehkä kaipaa...... odotamme lisäkuvia! Ja samalla näyttää sinulla olevan Park Assist, laita nyt siitä jokunen kuva kanssa, mitä se näyttää, montako palkkia ym. Näyttääkä se ajolinjan?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy