Masturbon 1.4tsi octavia

Aloittaja MasTurbo, 17.05.12 - klo:11:31

« edellinen - seuraava »

HAL9000

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:19:58
Niin. Seuraavaks ostan jonkun muun kuin vaggineen ihan siksi kuinka sisäsiittoista ja kusipää porukkaa täältä löytyy.
Ja herkkähipiäistä...
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

automaattori

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:19:58
Niin. Seuraavaks ostan jonkun muun kuin vaggineen ihan siksi kuinka sisäsiittoista ja kusipää porukkaa täältä löytyy.

Toivottavasti tuo oli lupaus!
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 22.07.12 - klo:20:00
Ja herkkähipiäistä...

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Nimimerkin perusteellahan kyseessä on kuitenkin ns. sinkkumies, varmaan joku reppana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo korjaamiset. Saattaishan niillä vähän parempi "laksi käydä"...

En mä tiedä mutta mun mielestä nämä sun jutut on lapsellisia ja ihan turhaa trollaamista.

Tämä ketju on yksi harvoista tällä foorumilla, jossa joku on nähnyt vaivaa ottaa kuvia ja näyttää mitä on saanut aikaan. Kiitokseksi saa vittuilua. Jos aihe ei kiinnosta ja on turhaa, niin onko pakko seurata? Mutta huvinsa kullakin...

MasTurbo

Joo vituttaa tällanen asiaton paskanjauhanta siellä minne se ei kuulu. Ja kyllä, minä päätän mikä tähän topikkiin kuuluu.

.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 22.07.12 - klo:19:29
Ja kalvotus taitaa olla yksiselitteisesti kiellettyä, joten valon värit on vain sivuseikka.
Missä noin mainitaan?

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 22.07.12 - klo:20:08
Toivottavasti tuo oli lupaus!

Minä sentään teen jotain enkä jauha pelkästään. Joten eiköhän tuokin lupaus aikanaan järjesty.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

eGetin

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:20:18
Minä sentään teen jotain enkä jauha pelkästään. Joten eiköhän tuokin lupaus aikanaan järjesty.
Ei muuta kuin datsuni kiertoon ;D

MasTurbo

Siitä ei toinna luopua. 16kk ajoaikaa ja ei veny jakoketju.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

autofanaatikko

Justhan mä kehuin tuossa aiemmassa viestissä, että tämä on hienosti, tyylillä ja maulla tuunattu Octavia. Eli en ole tosiaankaan haukkunu tätä autoa, sen kuskia tai ylipäätään autolaittoharrastusta. Totesin vaan, että itseäni ei enää autojen jälkivarustelu ja tuuninki kiinnosta. Se vaihe on mennyt itselläni jo ohi ja tosiaan itse käytän rahojani jatkossa myöhemmin johonkin muuhun (tai pistän säästöön) kuin auton tuunailuun. Totesin myös että minusta se ei ole huono juttu jos joku tuunailee autoaan ja en tosiaan tuomitse sitä. Monet tuunatut autot näyttää hienoilta jos ne madaltamiset, vanteet sun muut ei mene ihan älyttömyyksiin ja on tehty hyvällä ja sellaisella maulla mistä minä pidän. Mut tosiaan itte en jaksa ja viitsi enää panostaa auton jälkilaittoihin. Lämppärin hankin ja talvirenkaat aluvantein, joskus pesetän ja välillä vahautan, mutta muuta en enää aio jatkossa noille malmikasoille tehdä.

TeBsu

Ei se foorumi vaihtamalla parane... Mut erottuva valkoinen ocu, tästä ei tuu kissalanpojat ensimmäisenä mielee :D
lord of the rings

Karvis

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 22.07.12 - klo:20:12
Missä noin mainitaan?

Saattaisi liittyä jollain tavalla valojen E-hyväksyntään ;) Laittomat ne on, mutta se on eriasia huomaako muutosta kukaan jolla olisi valtuudet asiaan puuttua :)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

JeanC

Lainaus käyttäjältä: J1978=autofanaatikko=J1978 - 22.07.12 - klo:14:58
tiedän että olen aika erikoinen suomimies ja automies
Vähän liiankin erikoinen  ;D

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 22.07.12 - klo:21:02
Saattaisi liittyä jollain tavalla valojen E-hyväksyntään ;) Laittomat ne on, mutta se on eriasia huomaako muutosta kukaan jolla olisi valtuudet asiaan puuttua :)
Voi olla tai olla olemati, pitää kaivaa pykäliä

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 22.07.12 - klo:20:53
Ei se foorumi vaihtamalla parane... Mut erottuva valkoinen ocu, tästä ei tuu kissalanpojat ensimmäisenä mielee :D
Jos vertaa FFP tai dnsf niin ei siellä tule tollasta peraukiseks haukkumista ja mollata heti jos jotain tekee autolleen.Yleensä porukka arvostaa toisten tekeleitä vaikka ne olisi valojen tummennuksia tai jopa auton tonttiin pistämistä.
Noissa Foorumeissa on vaan sitä oikeeta elämää elävää porukkaa.
No erona noissa foorumeissa on se ettei siellä olla kultakellot/osakesalkut kourassa viemässä heti korjaamolle vaan noissa porukka rakentelee/korjaa ite autonsa yleensä.
Tämä on vähän snobien paikka niin sen takia ehkä vähän karsastetaan jos joku suomeks sanottuna paskoo käsiään autonsa eteen.
Joku kerkes jo ajattelemaan että oonhan mäkin vahannu autoni niin siinä ei vaan tuu kädet paskaseks  :)

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 22.07.12 - klo:21:04
Jos vertaa FFP tai dnsf niin ei siellä tule tollasta peraukiseks haukkumista ja mollata heti jos jotain tekee autolleen.Yleensä porukka arvostaa toisten tekeleitä vaikka ne olisi valojen tummennuksia tai jopa auton tonttiin pistämistä.
Noissa Foorumeissa on vaan sitä oikeeta elämää elävää porukkaa.
No erona noissa foorumeissa on se ettei siellä olla kultakellot/osakesalkut kourassa viemässä heti korjaamolle vaan noissa porukka rakentelee/korjaa ite autonsa yleensä.
Tämä on vähän snobien paikka niin sen takia ehkä vähän karsastetaan jos joku suomeks sanottuna paskoo käsiään autonsa eteen.
Joku kerkes jo ajattelemaan että oonhan mäkin vahannu autoni niin siinä ei vaan tuu kädet paskaseks  :)


Aamen. Snobien paikka tai tarkemmin sanoen wannabe-snobien paikka, mikä on vielä typerämpää, elvistellään omaisuudella ja kuitenkin alla on joku perusauto.... Taitaa olla taustalla vielä se perisuomalainen kateus jos itsellä on peukalo keskellä kämmentä ja näkee jonkun omin käsin tekevän jotain niin onhan sitä vähintään köyhäksi haukuttava...

Aiheeseen: Mikä on Masturbon seuraava autonkohennusprojekti vai onko käsissä nyt täydellinen Octavia?  ;D

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 22.07.12 - klo:21:12
Aiheeseen: Mikä on Masturbon seuraava autonkohennusprojekti vai onko käsissä nyt täydellinen Octavia?  ;D
Octavia teksti yms pois takahjutlarista

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 22.07.12 - klo:21:12
Aiheeseen: Mikä on Masturbon seuraava autonkohennusprojekti vai onko käsissä nyt täydellinen Octavia?  ;D

Ja merkkien poiston jälkeen lähemmäksi maanpintaa... Njam...
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

HAL9000

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:20:08
Joo vituttaa tällanen asiaton paskanjauhanta siellä minne se ei kuulu. Ja kyllä, minä päätän mikä tähän topikkiin kuuluu.

.
Ok. Myönnän että oli ehkä turhan värikkäästi otettu kantaa asioihin. Vedin kuitenkin nimimerkistä johtopäätökseni. Ehkä aiheesta, ehkä ei. Tämä foorumi on helppottanut minua siinä kun olen kaivannut apua, neuvoja tai tietoa konsernipeleistä, niiden ominaisuuksista (omituisuuksista) ja muusta. Samalla olen voinut kertoa omia kokemuksiani VAG-autoista, niitä on kuitenkin kertynyt keskeytymättä vuodesta -98 lähtien. Se mikä minusta on silmäänpistävää on täkäläisen porukan huono kritiikinsietokyky. Liittyi se sitten henkilöön, tekoihin tai kulkupeliin. Mitään ei saa kyseenalaistaa tai kritisoida. Oot täysin paska mustanmaalari jos uskallat kommentoida jotain negatiivista jostain.

Minä kutsun asiaa objektivismiksi. En katso maailmaa VAG-sinisten lasien läpi ja näen virheitä näiden autoissa ja joskus kyseenalaistan autoilijat, sorry. Konsernin autoja ajan kuitenkin siksi että ne ovat kuitenkin mielestäni parasta mihin olen halukas vähiä varojani laittamaan. Jos joskus tulee jotain kirjoitettua "olutlasien" takaa, pyydän siitä loukkaantuneilta anteeksi. Tarkoitus ei ole käydä kiinni yksilöön.
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

ntix

Hyvät on takavalot.

Komppaan nipademua; pikkasen matalammaksi, niin on entistä parempi.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

MasTurbo

^ vastoin yleistä käsitystä tällä foorumilla. Ei uskalla :/
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Tuli poistettua merkit luukusta ja vedettyä samalla uusi kerros gold glassia koko auton päälle.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Mikko

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 27.07.12 - klo:19:38
Tuli poistettua merkit luukusta

Hyvä, hyvä. Tuota meinasin juuri tulla tänne ehdottelemaan. :)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 27.07.12 - klo:19:38
Tuli poistettua merkit luukusta ja vedettyä samalla uusi kerros gold glassia koko auton päälle.

Laitappa kuva miltä merkitön peräsin näyttää, vahaus ohjelmistossa viikonloppuna tai heti maanantaina niin voisi itsekin vetäistä merkit veks jos näyttää hjuvalta :)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 27.07.12 - klo:22:12
Laitappa kuva miltä merkitön peräsin näyttää
Kuka on kieltänyt käyttämästä mielikuvitusta, sillä vois pärjätä tässäkin tapauksessa pitkälle ;D

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 27.07.12 - klo:22:12
Laitappa kuva miltä merkitön peräsin näyttää, vahaus ohjelmistossa viikonloppuna tai heti maanantaina niin voisi itsekin vetäistä merkit veks jos näyttää hjuvalta :)

Tarviiko noin merkittävä visuaalinen muutos edes kuvaa päätöksen tueksi? Merkin revintä alkaa olla jo vähän out, joten itse en sitä niin kannata. Toki se aina vähän riippuu autosta ja merkeistä, mutta revityt merkit tarkoittaa ruohonleikkurin moottoria tai sitten tykkimallia. Tykin tosin erottaa muutenkin yleensä...

Karvis

Lainaus käyttäjältä: VWRiddare - 27.07.12 - klo:22:19
Kuka on kieltänyt käyttämästä mielikuvitusta, sillä vois pärjätä tässäkin tapauksessa pitkälle ;D

On helpompi kun on mahdollisuus saada kuva samanlaisesta samanvärisestä autosta, merkkien poiston jälkeen on työlästä sanoa "eiku" ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

MasTurbo

Mä oon joka autosta ne repiny. Jopa litrasesta fiestasta vuonna kivi ja miekka. Joten tuo tykki/mopo kommentti oli aika essonbaari juttu.

Itse miellän vain lookin kliinimmäksi ilman MITÃ,,Ã,,N merkkejä. Vielä kun saisi aikaiseksi poistaa takaluukusta logon ja tasoittaa sen sileäksi.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

clima

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 27.07.12 - klo:22:46
Itse miellän vain lookin kliinimmäksi ilman MITÃ,,Ã,,N merkkejä.

+1. Aivan sama mitä konehuoneesta löytyy.

Pistetään nyt topicciinkin liittyenkin mielipiteitä: jos kusikalvot on "se" juttu niin eikös takanakin punaisen kalvon tilalle sopisi symmetrian nimessä paremmin keltainen kalvo? Ainakin kun noita sivukuvia katsoo.
Ja se madallus, seuraavaksi listalle  ;).

Airomies

Mun on pakko sanoa et jokainen laittaa autoonsa just mitä ite haluu ja olisi lapsellista kuunnella muiden mielipiteitä. Jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja oma perseenreikä, mistä johtuu että tuota ensimmäistä jaetaan niin mielellään..

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Airomies - 27.07.12 - klo:23:24
Mun on pakko sanoa et jokainen laittaa autoonsa just mitä ite haluu ja olisi lapsellista kuunnella muiden mielipiteitä. Jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja oma perseenreikä, mistä johtuu että tuota ensimmäistä jaetaan niin mielellään..

Vielä lapsellisempa on keskustella ja kysellä palstoilta mielipiteitä, jos kerran niillä ei ole merkitystä. Jos sinuakaan ei kiinnostaisi muiden mielipiteet, niin todennäköisesti kävisit ruokakaupassa pesemättömissä kalsareissa hienhajuisena ahteria raapien. Se nyt vaan kuitenkin on valitettavasti niin että autoissa ja muussakin muiden mielipide sinusta painaa aikapaljon. Tässä maailmassa on aika vähän kavereita, joiden ei oikeasti tarvitse miettiä muiden mielipiteitä tekemistensä suhteen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy