Audi A4 B8 chat

Aloittaja Flat, 08.01.10 - klo:19:19

« edellinen - seuraava »

Markku J

Minäkin tilasin gekon varoiksi. Meneehän tuokin, ellei originaalimman näköistä löydy.

Lisäksi pitää takapenkille hankkia tällainen "Rob the Gekko":

http://www.audi.fi/vv-auto/shop_products.nsf/WT/4L0087500?open&db=audi3.nsf

Flat

no, ei tolla robillakaan ole häntä ja koivet direktiivin vaatimassa asennossa

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Flat - 04.03.10 - klo:12:10
Hieno gekko tuo on (ainakin kuvassa), olkootkin häntä ja käpälät väärässä asennossa. Harva tietää virallisen asennon.
No joo, totta, harva myöskään tietää edes mitä gekko yleensä tarkoittaa noissa Audeissa. Mutta kun sen tietää itse ;)

Pekka T

Katon kun avaa niin Rob kyllä lähtee lentoon .

Minä olisin tyytyväinen kun edes löytäisi noita gekkotarroja .
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Joo - pitää sitoa Rob jalastaan kuminauhalla kiinni johonkin....

Minä sain tarroja edellisen autokaupan yhteydessä pyytäessäni. Minulla olisi joutilas iso gekkotarra. Pieniä on vain yksi ja sen ehkä laitan cabrioon, kun nyt ensin näkee millainen tuo ebaystä tilaamani muovinen on.

Pertsa

Tarrojakin kyllä löytyy ebaysta
vaikka tuossa

massa

Tuli eilen käytyä Audi quattro tourilla koeajolla. Ajelin A5 SB 3.0TDI:n ja meininki oli vähän että ois vielä käyny sen S4 testimässä, mutta ei niin ei.

Joku oli Joensuussa sitten tuupannu puuhun ja se oli sitten pajalla...
- Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa - ex. B8 Avant 2.0TFSI quattro

Antinontoxic

Lainaus käyttäjältä: massa - 04.03.10 - klo:17:08
Joku oli Joensuussa sitten tuupannu puuhun ja se oli sitten pajalla...

Ai se on vieläkin palasina? Itse ehdin sen ajaa ennen kuin iltapäivällä joku sen pisti päreiksi.

En tiedä onko kyseessä silkka tuuri vai mikä, mutta vaikka Audi/VW laittaa kyytiin lapsenvahdin niin silti monella kiertueella ovat autot olleet enemmän tai vähemmän hajonneet. Bemarin kiertueella esim. harvemmin olen törmännyt vastaavaan vaikkei kyytiin kukaan lähdekään. Vai onko kyseessä sittenkin Audin heikommat ajo-ominaisuudet tai kuskien kädettömyys ;)

Simola

LainaaBemarin kiertueella esim. harvemmin olen törmännyt vastaavaan vaikkei kyytiin kukaan lähdekään. Vai onko kyseessä sittenkin Audin heikommat ajo-ominaisuudet tai kuskien kädettömyys

3-coupe Bemari oli XDrive-tourilla ajettu katukiveen, Kotkassa.
Kulmat oli menneet vituralleen, ja auto oli pajalla.

Onneksi ehdin sen S4:n ajaa ennen kolarointia. ;)
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 04.03.10 - klo:14:41

Olettekos Gekon etsijät tämän ilmoituksen löytäneet? Vai eikö rosterinen ole hyvä?
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=1412.0
Audi A4 Allroad quattro -17

Markku J

Tuo gekko näyttää kuvassa aika krouvilta - viimeistelemättömältä leikkausreunojen osalta. Pitäisi olla hieman hiottu tuota terävää kulmaa pois. Voi olla, että kuva hieman valehteleekin kyllä.

Kiviharju

En ole aikaisemmin katsonutkaan tuota kuvaa...

Melko helppohan tuota olisi itsekkin hioa reunoista pyöreämmäksi, jos se oikeasti on tuon näköinen.
Ei vaadi kuin viilan tai hiomapaperia, ja sen jälkeen itse ainakin kiillottaisin tuon lamellilaikalla tai vastaavalla...
Audi A4 Allroad quattro -17

Pekka T

BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Tuo krominen olisi hieno - lähellä oikeaa designia. Tekisi mieli tilata. Oliskohan tässä kimppatilaus paikallaan. Säästyisi varmaan jokunen kymppi. Onko muita tilaajia, voisin kerätä kimpan ?

Pertsa

^tuon olen itsekin bongannut, mutta postikulut on aika kovat ja lisäksi tuo on ehkä hiukan liian iso.

Vmatti

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 04.03.10 - klo:14:41

Pekka T : jos käy tollainen pieni gekko (8cm) niin voin laittaa sulle tulemaan hintaan 0eur sisältäen postimaksun ;)
Sulla on niin hieno auto, että siksi tarjous joka ei toistu ;D
Värinkin saa vielä valita "kromi" tai "musta" tähän hintaan.

Trust your instincts, be yourself!
BMW 520D xDrive Business Exclusive Edition Aut. -15
ex-vagit:
A4 (B8) 2.0 TFSI quattro S tronic -10
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

Pekka T

Vmatti , kiitos käy vallan mainiosti  :D
Tuon kokoisena taitaa musta olla parempi vaihtoehto valkoiseen autoon , erottuu muttei hypi silmille .
Laitampa yhteystietoni sinulle yksityisviestinä , kiitos.
BMW 328 i xDrive -13

Vmatti

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 06.03.10 - klo:16:26
Vmatti , kiitos käy vallan mainiosti  :D
Tuon kokoisena taitaa musta olla parempi vaihtoehto valkoiseen autoon , erottuu muttei hypi silmille .
Laitampa yhteystietoni sinulle yksityisviestinä , kiitos.
Roger
ex-vagit:
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

Flat

Pertsa, jokos olet kokeillut sdhc kortteja ?

Onko muuten ASS soitinosaltaan identtinen concertin kanssa ? Onko erona vain kajarit ja vahvari, soitin sama ?

ile

Kyllähän oli pitkä kuukausi kun vielä pikkaisen kutitteli tarjouksen kuittaamisenkin jälkeen värin vaihto, A5SB ja 5-sarjan F10.

Onpa osittain jopa huojentunut fiilis, kun ei tarvitse enää miettiä olisiko jotain muutettavaa - eilen lähti tilaus eteenpäin ja alkuperäisellä konffiksella mennään (A4 Avant 2.0TFSIQ 30v punaisena, sporttipaketti+18"t, ASS, lohkolämmitin ja takatutka). Kesäkuun lopussa ajoon ja onkin helpompi keskikesällä hieroa tuota pihalla ;)

Ja kiitokset muuten Markulle vinkistä, nyt on saatu pakettiin 17":t talveksikin.

Flat

Ilellekkin mukavan tuskallista odottelua !
Tuntuu tuo 30v paketti saanut ihmisä liikkeelle ihan mukavasti....

Markku J

Minultakin ilelle onnittelut hyvästä valinnasta. Hieno auto on tulossa. Erityisesti ajettavuudeltaan ja toiseksi viimeistelyltään.

Jyllis

Tännekin tulossa 30v 1.8TFSI q sedan, tilattu parisen viikkoa sitten ja näillä näkymin huhtikuun ekalla viikolla olisi sitten luovutus...

Seuraavalla kokoonpanolla:

- Väri Ibis White
- Sport - paketti
- Servotronic
- ASS
- AMI
- Sisävalopaketti
- Musta sisäkaton verhoilu
- Alumiini somisteet
- Sumuvalot
- Himmentyvä sisäpeili
- APS Plus
- Säilytyslokeropaketti
- Tavaratilapaketti
- Häikäisysuojat
- Lohkolämmitin + sisätilanpistoke
- Kuraläpät taakse
- Kromiset pakoputkenpäät
- Kaukalomatto

Ebaysta tilattu:

- 19" Hollow Spoke:t (antrasiitti)
- AMI - kaapeli
- Rekisterinkilven ledit
- OEM lastausaukon suoja
- Kiveniskuteipit kynnyksiin

Hollow Spoke:t saapuivat Briteistä eilen, toimituksen joutui tosin järjestämään itse (kiitos Flat ohjeesta!), hintakin jäi alle 1100â,¬. Tarkoitus olisi vielä tilata A4L sumuvalon kehykset, OEM kompura sekä ledit sisävaloihin.

Olikos OEM kattotelineissä ja tarvike Thule:ssa jotain eroja? Thule (aeroputkilla) irtoaisi Ebaysta vajaaseen 190â,¬ ja OEM:t 260â,¬. Näyttävät logoa lukuunottamatta täysin samoilta...

Flat

No perkule, onnea jylliksellekkin, hieno paketti tulossa ja hienot kilkkeet tulossa jälkikäteen! Hyvä että kokoamistani ohjeista on ollut hyötyä....

Muistakaahan laittaa autonne tuonne autotalliin esille.....etukäteenkin voi, kuvapäivitykset siiten kun auto saapuu....

a-o

Jyllis, onnea uudelle autolle.

Millä hakusanalla noita kiveniskuteippejä ja lastaussuojia voi hakea ebaysta?

Itse tilasin Audi Dortmundista (ebay.de) originaali taakkatelineet. Ovat ainakin laadukkaan oloiset. Thulet olisi saanut Suomesta asennettuna 199â,¬.

Itsellä alkoi jännittää Thulen kiinnitysruuvit (2x kuusiokoloruuvi / jalka). Audin telineissä on yksi ruuvi ja mukana tuli siihen sopiva avain.

Mont Blancin telineissä on kanssa yhden ruuvin kiinnitys ja ne ovat matalan näköiset. Siis se alu malli. Niitäkin näkyy ebayssa pelihintaan.

Jii74

Todella hieno paketti Jyllikselle tulossa, onnittelut!
Aika ripeästi saat auton alle, itsellä menee huhti-toukokuun taitteeseen.
Audi A4 Allroad Quattro 2.0 TDI -18

Jyllis

Lainaus käyttäjältä: a-o - 06.03.10 - klo:22:56Millä hakusanalla noita kiveniskuteippejä ja lastaussuojia voi hakea ebaysta?

Saksan puolelta löytyy ainakin:

http://cgi.ebay.de/Lackschutzfolie-Einstiegsleisten-Tueren-Audi-A-4-A4-B8_W0QQitemZ360233892047QQcmdZViewItemQQptZAutopflege_Wartung?hash=item53df9cf8cf

Tuollaiset siis tilasin, laadusta ei mitään tietoa, mutta eivät kyllä paljoa maksaneetkaan...

Briteistä esim:

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-GENUINE-AUDI-A4-REAR-BUMPER-PROTECTION-FILM-15-99_W0QQitemZ250587091060QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a58279074

Tuo myös tuli tilattu, kallista teippiä, mutta edelleen puolta halvempi kuin kotimaassa...

Tuossa myös halvimmat ledi "moduulit", mitä ebaysta löysin, tietääkseni kaikki vastaavat ovat pitkälti samalta valmistajalta...

http://cgi.ebay.co.uk/LED-License-Plate-Lamp-for-Audi-Q5-lights-style-white_W0QQitemZ180477619408QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2a054decd0

Lainaus käyttäjältä: a-o - 06.03.10 - klo:22:56Itse tilasin Audi Dortmundista (ebay.de) originaali taakkatelineet. Ovat ainakin laadukkaan oloiset. Thulet olisi saanut Suomesta asennettuna 199â,¬.

Vertasitko näitten ulkonäköä, oliko muuta eroa, kuin kiinnitysruuvien määrä? Ei ehkä kannata Thuleja tuolla hintaerolla tilata Briteistä asti, OEM:ssä taas säästää vajaan satasen kun tilaa muualta...

a-o

Lainaus käyttäjältä: Jyllis - 06.03.10 - klo:23:34
Vertasitko näitten ulkonäköä, oliko muuta eroa, kuin kiinnitysruuvien määrä? Ei ehkä kannata Thuleja tuolla hintaerolla tilata Briteistä asti, OEM:ssä taas säästää vajaan satasen kun tilaa muualta...

En verrannut ulkonäköä "livenä" kun kumpiakaan ei ollut paikallisissa liikkeissä hyllyssä. Eli sokkona tilasin ja ajattelin, että ostetaan sitten alkuperäiset kun hintaero Thuleen oli "vain" 60â,¬. Suomessa nettohinta OEM telineelle olisi ollut 330â,¬.

Skulaa

BT ei aina suostu yhteistyöhön N97 kanssa. Alkuun toimi aina ja upeasti N900n kanssa. Kellään samaa ongelmaa?

1500km takana BTtä ja verhoilua lukuunottamatta kaikki toimii hienosti. Ei nitise tai kolise.

Vmatti

Onneks olkoon vaan ilelle ja jyllikselle hienoista valinnoista.
Selvästi kevättä rinnassa kun autokauppa käy tohon malliin.
ex-vagit:
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy