Audi A4 B8 chat

Aloittaja Flat, 08.01.10 - klo:19:19

« edellinen - seuraava »

Wilburi

Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Flat - 19.01.11 - klo:12:29
Kun noista hienoista yksilöistä tuli puhe, niin edelleen olen sitä mieltä että tämä vanha valkoinen yksilö on hienoin mitä olen nähnyt....
Tästä olen samaa mieltä.
Nuo vanteethan on ihan Hollow Spoken orkkiksella mustalla värillä. Minusta tuo musta malli sopii juurikin hvyin tuohon mustavalkoteemaiseen autoon.

Mutta kyllä minusta tuo AC:n punainenkin on näkemistäni B8:eista aikalailla kärjessä ulkonäön puolesta

Lainaus käyttäjältä: Habe - 19.01.11 - klo:12:41
......Enkä ymmärrä kuinka käsikytlukulaiselta auton halutaan näyttävän, kun peilitkin pitää olla mustat? Itse suunnittelin ekan autoni mustien peilien maalaamista auton väriin, tuo oli -88 mallin punainen pikkubemari.
Se oli sitä 80-lukua. Nyt on asiat toisinpäin  ::)

K70

Onhan se sivupeili mustaksi maalattuna hieman eri asia kuin 80-luvun mustaa röpelömuovia olleet peilit.

Entäs sitten alumiinikuoret vs. 70-luvun kromatut peilit?

-o-

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 19.01.11 - klo:13:53
Se oli sitä 80-lukua. Nyt on asiat toisinpäin  ::)

Wo-how! Sieltähän löytyi linkistä komea näyttelytasoinen "kiesi"  :D

Flat

Lainaa

Nuo vanteethan on ihan Hollow Spoken orkkiksella mustalla värillä. Minusta tuo musta malli sopii juurikin hvyin tuohon mustavalkoteemaiseen autoon.

Onko tosiaan näin, on aina vaan nähnyt niitä "harmaita" ?

LainaaWo-how! Sieltähän löytyi linkistä komea näyttelytasoinen "kiesi"

samaa mieltä, kyllä tuon olisi tuonne Frankfurttiin voinut näytteille asettaa.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Flat - 19.01.11 - klo:18:17
Onko tosiaan näin, on aina vaan nähnyt niitä "harmaita" ?
On ja on vielä kolmaskin väri, eli keskiosa on "normaali" hopeanvärinen.

Flat

LainaaOn ja on vielä kolmaskin väri, eli keskiosa on "normaali" hopeanvärinen.

jep, sen olen nähnyt, mutta se ei minusta ole enää mitenkään erikoinen (hieno)

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 19.01.11 - klo:18:18
On ja on vielä kolmaskin väri, eli keskiosa on "normaali" hopeanvärinen.

Ja vielä neljäskin vaihtoehto löytyy, eli täysin kiillotettu versio Hollow spokesta (tälläisen voi nähdä esim. AC Airportin esittelytelineessä).
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Todella upea on myös tämä valkoinen Avant Hollow Spokeilla. Menee vielä arvonnaksi punaisen ja valkoisen välillä varmaan. Adamsilta varaamani vanteet ovat antrasiitinväriset. Mustia en huoli itselleni. Ja antrasiitissakin onneksi on nuo puolat kiiltävämmät, joten erottuu kyllä pölykapselittomasta teräsvanneautosta tuo...

Flat

Kas perkule, kurkistin tuonne "sivujeni" kävijälaskuria äsken. Yli 5000 visiittiä on sinnekin kertynyt, olen hieman yllättynyt että niinkin monta klikkiä sinnekin on kertynyt. No hyvä jos edes osalle ollut hyötyä tuosta....

LainaaJa vielä neljäskin vaihtoehto löytyy, eli täysin kiillotettu versio Hollow spokesta (tälläisen voi nähdä esim. AC Airportin esittelytelineessä).

ai on ? siellä on tullut vierailtua monesti, mutta on mennyt ohi. Ilmeisesti ei ole kiinnittänyt huomiota sitten olleskaan, liekkö sitten hyvä vai huono merkki ?

LainaaMenee vielä arvonnaksi punaisen ja valkoisen välillä varmaan.

oli muuten kuvat puolittain täkynä laitettu Markulle.....

LainaaJa antrasiitissakin onneksi on nuo puolat kiiltävämmät, joten erottuu kyllä pölykapselittomasta teräsvanneautosta tuo..

antrasiitti sopii hyvin valkoiseen...

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Flat - 19.01.11 - klo:18:33
ai on ? siellä on tullut vierailtua monesti, mutta on mennyt ohi. Ilmeisesti ei ole kiinnittänyt huomiota sitten olleskaan, liekkö sitten hyvä vai huono merkki ?

Seuraavalla kerralla kun käyt siellä niin katsot sitä vanneseinää, etkä niitä vastaanottotiskin kauniita naisia.  ;)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Skula

Lainaus käyttäjältä: Flat - 19.01.11 - klo:18:33

Siellä on myös muita hienoja vanteita näytillä... Vaikka en tykkää mustista vanteista mutta tuolla on hyllyssä yhdet sellaiset jotka aiheuttivat ihme kutinaa palleissa.. (vai oliko se kuitenkin se vastaanoton nainen?)

Toki kun olen VW mies sydämeltäni niin on sanottava että toispuolella pihaa, eli VW puolella on kauniimmat naiset siinä "info" pisteessä.. Terkkuja vain  ;)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Flat

LainaaVaikka en tykkää mustista vanteista mutta tuolla on hyllyssä yhdet sellaiset jotka aiheuttivat ihme kutinaa palleissa.. (vai oliko se kuitenkin se vastaanoton nainen?)

siitä olen varma, että vanteet ei ainakaan saa aikaan noita oireita !

asiaan, ne pikimustat TT vanteet ?

Skula

Lainaus käyttäjältä: Flat - 19.01.11 - klo:19:35
asiaan, ne pikimustat TT vanteet ?

Viimeksi ne eivät olleet tuossa telineessä, olivat siinä hyllyn päällä, saattoivat ollakin juuri nuo vanteet...
Romurautaa ja paalivehkeitä.

clima

Onko joku uusien A4/A5:n omistajista saanut turvavyönpimputinta ohjelmoitua hiljaiseksi?
Luovutushuollon kaverin mukaan tuo on onnistunut ennen mutta nyt ei enää onnistuisi. Vai onko vain osaamattomuutta...

Postilaatikolta kun on vielä hippasen matkaa kotiin niin ei viitsisi tuota pimputusta kuunnella.

Pertsa

Kyllähän tuo turvavyöpimputuksen poisto pitäis onnistua. Ainakin itselläni se koodattu pois päältä. Ihmettelenpä jos ei onnistuis näissä ihan uusissakin
. Mullekin joskus huollossa sanottiin ettei onnistu. Vagcomilla se on muistaakseni vain rasti ruutuun valinta haluaako sen päälle vai pois.

clima

Mikäli Turun suunnasta löytyy avuliasta vagcomvelhoa niin laittaisiko privaa. Olisi kiva saada tuohon apua, pientä korvausta vastaan toki.

VAG!

aa

Nudde

LainaaOnko joku uusien A4/A5:n omistajista saanut turvavyönpimputinta ohjelmoitua hiljaiseksi?
Luovutushuollon kaverin mukaan tuo on onnistunut ennen mutta nyt ei enää onnistuisi. Vai onko vain osaamattomuutta...

sen saa pois, huollossa varmaan osaavat tehdä sen mutta eivät tee koska se kuuluu turvallisuuslaitteisiin, ja muistaakseni yksi tähti lähtee (NCAP) tai jostain jos se ei ole käytössä. Ainakin näin olen sen ymmärtänyt.

Ktk

Jotakuinkin tuon suuntainen taitaa olla se syy.

1.8 "APR" Q

Itse olen tässä pähkäillyt tuota auton väriä....valkoinen on mun silmään edelleen hyvän näköinen,toisaalta kaipaisi jotain vaihtelua. Metalliväri hinnaltaan tyyris,mutta en sulje sitäkään vielä pois. Varustelisäykset yritän pitää minimissä,mutta täytyy nyt katsoa löytyiskö jotain tarpeellista.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

1.8 "APR" Q

Auton vaihdon kunniaksi ajattelin vaihtaa vihdoin tuon nimimerkkini. Tuo edellinen oli jo niin vanha ja DSG:llä olevaa autoakaan ei ole enään ollut neljään vuoteen. Tuo nykyinen on enemmän ajankohtainen tulevan auton osaltakin.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

1.8 "APR" Q

Näköjään tuo S-line alusta keskustelu kokonaan hävinnyt.....no maanantaina olen menossa allekirjoittamaan tilaus-sopimusta ja silloin vois lisätä vielä varusteita. Autohan on jo viime maanantaina pistetty tilaukseen.

Tomppis

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "MTM" Q - 21.01.11 - klo:20:08
Näköjään tuo S-line alusta keskustelu kokonaan hävinnyt.....no maanantaina olen menossa allekirjoittamaan tilaus-sopimusta ja silloin vois lisätä vielä varusteita. Autohan on jo viime maanantaina pistetty tilaukseen.

Joo huomasin itsekkin, että koko alusta-keskustelu on kadonnut. Muutenkaan sivu ei toiminut itselläni melkein vuorokauteen, mistäs johtui?

Quality

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Tomppis

Lainaus käyttäjältä: Quality - 21.01.11 - klo:20:22
Katso vaikka tuolta: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=4001.msg94445;topicseen#new ja tuolta: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=4000.msg94431;topicseen#new

Joo hoksasinki tossa ku menin "etusivulle." Avasin suoraan B8 topicin niin jäi katsomatta! :) Mutta hyvä että taas toimii ja eiköhän tässä saada vielä alustoista keskustelua vaikka vastaukset katosivatkin.

honkpa

Helvata kun alkoi poltteleen.... automyyjä soitti että laiva on satamassa, maanantaina tietäis luovutuspäivän....

Tomppis

Lainaus käyttäjältä: honkpa - 21.01.11 - klo:20:54
Helvata kun alkoi poltteleen.... automyyjä soitti että laiva on satamassa, maanantaina tietäis luovutuspäivän....

Varmasti alkoi! Saakos kysellä että minkälaisilla spekseillä uusi kulkine on tulossa? :)

honkpa

2,0TDI quattro le mans versio, muutamalla lisähöysteellä.

(sisävalopaketti, parempi kaiutin paketti ei b&o, 3-alue ilmastointi,
Webasto tele startilla)

A4blackavantB8

Onnex olkoon honkpalle odotuksen päättymisestä! Ja valkoisena varmaan tulee..

Oma perusmusta tuli tänään Brilliant-käsittelystä. Kiiltää joo, mut kun vuoden päästä edelleen kiiltää, niin jää uskon asiaksi olisiko kuitenkin kiiltänyt ilman käsittelyä. Turha jossitella kun oma vahaaminen on kuitenkin liian tarkkaa ja hidasta!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy