Skoda Octavia Scout TDI

Aloittaja PuunHalaaja, 16.04.12 - klo:09:29

« edellinen - seuraava »

PuunHalaaja

Lisään nyt tänne tallinpuolelle keväisen hankintani.
Auto on vuodelta 2008, melkolailla vakio kuosissaan ja minulle tullessaan mittarissa oli 67 tkm. 
Pieniä ehostuksia toki löytyy:
-Takana led-valot
-Led-valot sisällä ja kontissa
-Milotec puskurin lastaussuoja
-Ikkunoiden tuuliojaimet (pysyy muuten etulasit puhtaampana suolanpaskasta) :)
Suunnitelmissa:
-Pakoputkeen RS:n ulostulot
Odottelen vain yhtä huolettomia kilometrejä, kuin edelliselläkin Oculla  :D

RSOCUstin

Kuinkas on matka taittunut SCOUT:lla?

xmasa

Tuollainen Scoutti olisi itsellenikin melko passeli seuraavaksi autoksi. Suurin syy, minkä takia Scoutin joutuu jättämään luultavasti pois valinnoista on bensa-versioiden vähyys markkinoilla.
Nyk: Avensis -18
Ex: BMW F31 320iA xDrive -13
Ex: Toyota Auris -14
Ex: VeeWee Golf TSI -09

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy