Karvalakki-Preemium vai varusteltu tai tehokkaampi perusauto?

Aloittaja Skula, 09.03.12 - klo:10:11

« edellinen - seuraava »

Minkä ostat? Kulimallin Preemiumin, tehokkaan perusauton vai varustellun perusauton?

Brändiä / Preemiumia / 'Laatua'
18 (16.2%)
Tehoja ja varusteita vähän enemmän kuin Preemiumissa?
66 (59.5%)
Mahdollisimman tehokas perusauto?
6 (5.4%)
En mitään yo. Vaan sitä mihin nyt sattuu olemaan varaa?
21 (18.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 108

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.03.12 - klo:19:25
Suurin osa tuntuu ostavan autonsa joko merkin takia tai sitten mahdollisimman hyvää vaihtohintaa optimoiden. Omat tarpeet unohtuu täysin...

Tai sitten se vain näyttää ulkopuolisesta siltä, kun arvioi toisen tarpeita omien tarpeidensa kautta.   ;)

Skula

Ja fiksuimpia ovat ne jotka kertovat jonkun tehneen 'nolon' ostoksen kun on laittanu X euroa rahaa kansanrautaan  ;)

Minun valintaani ohjaa jano, nälkä ja himo..  Siksi en voi vastata koko kyselyyn, kun en tiedä mitä milloinkin halajan hellään huomaani  8)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 10.03.12 - klo:19:33
Tai sitten se vain näyttää ulkopuolisesta siltä, kun arvioi toisen tarpeita omien tarpeidensa kautta.   ;)

Kyllä se yleensä ihan niiden itsensä suusta tulee ulos, ehkä vähän rivien välistä lukien. ;)

Flat

LainaaTai sitten se vain näyttää ulkopuolisesta siltä, kun arvioi toisen tarpeita omien tarpeidensa kautta.

Tässä taisi olla alkuvuoden viisain kommentti. Totta joka sana.

SNG

LainaaSiksi en voi vastata koko kyselyyn, kun en tiedä mitä milloinkin halajan hellään huomaani

No ko nimimerkiltä löytyy kyllä "vahva" mielipide silti asiaan kuin asiaan  ;)

Skula

Lainaus käyttäjältä: SNG - 10.03.12 - klo:20:58
No ko nimimerkiltä löytyy kyllä "vahva" mielipide silti asiaan kuin asiaan  ;)

Tottakai. Mutta niitä ei kannata ottaa tosissaan, eikä kukaan otakaan  ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Mikko

Taisi mun pointti mennä ohi. Kun tuntuu usein siltä, että ne hyväksytyt ja eniten viljellyt syyt autovalinnassa on joko merkki tai jälleenmyyntihinta. Toinen ryhmä taputtaa selkään kun heittää ensimmäisen perustelun ja toinen porukka kun jälkimmäisen. Jotain muuta niin arvostellaan valintaa. Ei pelkästään tällä foorumilla vaan ihan muutenkin... Sinänsä minulle on ainakin ihan sama miten kukin autonsa valitsee kunhan on itse tyytyväinen eikä arvostele tai vähättele muiden valintoja. :)

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.03.12 - klo:21:05
Sinänsä minulle on ainakin ihan sama miten kukin autonsa valitsee kunhan on itse tyytyväinen eikä arvostele tai vähättele muiden valintoja. :)

Aivan, eli +1.  8)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

SNG

Lainaaeikä kukaan otakaan

No pääasiassa täällä kirjoitetaan asiaa silloin kun puhutaan objektiivisesti teknis-taloudellisista asioista. Kun siirrytään rakennettuihin eri brändien imagoihin, joillain palstaajilla astuu tunteet peliin. Tahi kun puhutaan auton hankinnasta, niin toiset optimoivat panos-tuotoksen suhteessa kokonaisekonomisiin painotuksiin.

Niin että emmää halunnut nipottaa, kunhan vain tiivistin pidemmällä ajalla kiteytyneen mielipiteeni...

Keskitytäänkö VAG tekniikkaa, hinta-laatutekijoihin ja niiden painotuksiin eri VAG-alabrändeihin jooko, eikä keskitytä epäoleellisuuksiin  ;D

jarppis

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 10.03.12 - klo:19:09
Juurikin näin. Hyundain on tarkoitus olla se hiukan hienompi ja enemmän "premium" kuin Kia sekä Hyundai on suunnattu vanhemmille ostajille. Kia taasen on tarkoitus olla nuorekas ja selkeästi sporttisempi.

Taitaa vielä poikkeus vahvistaa tätä. Hyundailla on valikoimissa saatavilla Genesis kohtuu tehokkaalla koneella. Kian autot taas näyttävät ulkoapäin pirteiltä ja "sporttisilta", mutta tekniikkapuolella ei kovin tehokasta konetta löydy. Tosin nyt viime aikoina ovat ruvenneet turbo-koneita niihin laittamaan joten asiat on muuttumaan päin.

Tupo

LainaaMinkä ostat? Kulimallin Preemiumin, tehokkaan perusauton vai varustellun perusauton?
Vastaus: varustellun perusauton (hyötyauton). Kakkosvaihtoehto osuu lähelle, mutta sitäkään ei voi äänestää, kun ei teho riitä...  ;)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy