Volvo V60 D5 AWD Summum (2012)

Aloittaja MoFFe, 25.01.12 - klo:23:06

« edellinen - seuraava »

MoFFe

Itse päätin ottaa vaalean sisustan sen takia kun mulla on AINA ollut tumma. Tylsistyin siihen  :)
Vaalea tuo hieman enemmän valoisuutta ja myös hieman "luxus" tunnelmaa. Joo tuo ratti on hieno, toivottavasti se pysyy hienona. Ajattelin hommata vaalean vaihdekepin. Jotenkin kumma että tuo keppi on musta. Mutta kyllä sekin toimii.

RoccoScientist

Onnittelut täältäkin, nätti peli ulkoa ja sisältä! Kesäksi tosin kaipaisi minusta vähän isompaa vannetta alle. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

40046132

Onnittelut täältäkin!

Täähän on kohta ihan Volvo foorumi  ;D

Hienon auton oot laittanut, itse en vaan diggaa yhtään tuosta koko vaaleasta sisustasta, ei sopisi meikäläiselle. Joteski tuo tumma kojelauta hyökkää silmille. Mutta makunsa kullakin ja vaihteluhan se virkistää sisusta valinnoissakin.

Oman kulkineenikin penkkien värityksen ottaisin toisinpäin, jos itse olisin tilaamaan päässyt. Tiedä sitten millä noita vaaleita osioita alkaisi hoitamaan, jotta säilyisivät hyvännäköisinä. Vinkkejä otetaan vastaan, hyvistä nahanhoito- /putsausaineista.
Vw Transporter 4-motion R-line
Ex. Volvo XC60 D3 AWD, R-Design -11
A4 B7 1.8 Tq S-line -08 & Bmw 320d E91 M-Sport -07,
A4 B6 1.8 Tq -04 & A3 1.6 -07

Tikka

V60 on suosikkimallini Volvolta, joten hienon auton olet hankkinut. Sisusta on hieno, ja etenkin tuo ratti, joka on todella upea. Ulkokehä tumma, joten lika ei näkyne pahasti, mutta vaalea tuo hyvän kontrastin. Nelivedostakin plussaa.

Väri on ehkä hiukan mielikuvitukseton (lähinnä siksi, että perän linjakkaat muodot eivät erotu niin selkeästi, luulisin), mutta toki hyvä. 

MoFFe

RoccoScientist: Isompaa kyllä tulee ja madallusta ja ehkäpä jotain muuta kivaa.

40046132: Harmi ettei tämä ole Volvo foorumi. Täällä kumminkin on paljon keskusteluita ja tietoa ja apua täältä aina saa.
Vaalean valitsi sen takia kun aina ollut tumma. Ja en pettynyt ostokseen, se on todella hieno. Ainakin niin kauan kun on puhdas. :)

Tikka: Kiitos, väri on aika vaikea tosiaan varsinkin hahmottaa kuvassa. Pitäisi saada auto aurinkoon niin se on ihan eri planetalta. Sellainen metallin kuparinruskea. Todella hieno oli autokaupassa ulkona se näytti mustalta.

Quality

Lainaaväri on aika vaikea tosiaan varsinkin hahmottaa kuvassa. Pitäisi saada auto aurinkoon niin se on ihan eri planetalta. Sellainen metallin kuparinruskea. Todella hieno oli autokaupassa ulkona se näytti mustalta.

Tämä pimeä talviaika tummentaa monen värin, kuten oman Ocean Race -sinisen, joka myös näyttää varsin tummalta, vaikka se tosiasiassa on melko kirkkaan sininen.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

MoFFe

Markku J

Kyllä nuo vaaleat sisustat ovat se viimeinen niitti, jotka tekevät MoFFen ja Qualityn autoista upeat. Tummahko ulkoväri ja vaalea sisusta on klassikko - aina upea ja arvokkaan oloinen valinta. Valoisuus on sen suuri lisäarvo pohjolan pimeydessä. Ja kuten kymmeniä kertoja kai jo olen mainostanut, on sen puhtaanapito pikkujuttu aikuisen pariskunnan käytössä. Pienten lasten kanssa en ole testannut. MoFFen linkittämä vaalea vaihteenvalitsin on upea yksityiskohta, jonka ilman muuta hankkisin.

Itselle tulee nyt todella pitkästä aikaa mustasisustainen auto, mutta siihen oli syynä ainoastaan muun konfiguraation luomat rajoitukset. Vaalea on minun juttuni. Laskeskelin, että 12 vaaleasisustaista autoa minulla on ollut. Mustia tietty paljon enemmän nuoruusvuosina...

MVA

Hieno Volvo!

Lycka till och säker kilometer också.

MoFFe

Nyt tuli sitten tälläiset tilattua
30715737
Glasögonhållare (30715737 Glasögonhållare Soft Beige)
1st.
319 kr
30756901

Växelspaksknopp, läder, AT (30756901 Soft Beige)
1st.
988 kr

31269603
Sportpedaler (31269603 Automatisk växellåda)
1st.
1.075 kr

8698043
Komfortnackkudde
1st.
255 kr

Slamitilta Heicon madallus jouset...
Ja sitten vakio 17" kesärenkaat vanteineen myyntiin. Pitäis löytää sopivat 19" tilalle.
Ajattelin että jos tälläiset sopis:

Jeppe

Onnittelut hienosta Volvosta. Tuo ratti sopii tosi hyvin tuohon vaaleaan sisustaan ja tummaan koelaudan yläosaan.

Itsekin mietin tuota kameraa eteen, mutta ei tullut sitten otettua. >:(

MoFFe

Nonni...tavarat tuli eilen postissa.

Tässä vaihdekeppi:

Ennen uuden kepin asennusta:

Jälkeen:

Jerry Cotton

Mikä tuo neliönmuotoinen laatikko tuossa maskissa on? Taitaa olla melkein kaikissa uusissa volvoissa.

nemos

Lainaus käyttäjältä: Jerry Cotton - 04.02.12 - klo:13:51
Mikä tuo neliönmuotoinen laatikko tuossa maskissa on? Taitaa olla melkein kaikissa uusissa volvoissa.

Volvon tapa sijoittaa aktiivivakkarin anturi. Omaa silmääni häiritsee myös melkoisesti.
Volvo XC60 T8 Inscription

MoFFe

Jepp aktiivivakkari joka myös toimii muiden sensoreiden kanssa. Esim citysafety jne.
Alussa muakin tuo möykky häiritse mutta ei se oikeen enään. Siihen tottuu  :)

Mua häritsee taas Audin tapaan se Tupla sumuvalo. Tai siltä se näytää. Ja kun on ainoastaan yhdellä puolella.

MoFFe

Silmälasipidikeen (aurinkolasi) tuli asennettua.  Hyvin toimii...  8)

Ennen:

Jälkeen:

Arcca

On kyllä nätti sisustus, tykkään tosi paljon tuosta. ;)
Uusi vaihdekepin nuppikin istuu hienosti. Kädet pitää vaan olla puhtaana kun siihen koskee, varmaan siksi alkuperäinen oli tumma.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

MoFFe

Jepp... tässä mä itse mietin just että millä aineella kannatta tuollaiset pestä?
Varmaan jollain nahan pesuaineella ja käyttää hoitoainetta myös.
Ja mites noi muut vinyyli muoviosat. Miten niitä sitten hoidetaan?  ::)

Peltzi

Tämmönen auto maistuisi minullekkin. Nam.  :P

Resepti kuulostaa hyvälle isommat vanteet, madallus ja voisi lasit tummentaa myös ehkä se uusi softa.  :D

Noihin sisustan pesu/hoito juttuihin on juttua täällä. Kannattaa tutustua.

http://www.pesukinnas.com

-o-

Kylläpä on upea sisusta kerrassaan! Ratti kruunaa kokonaisuuden, yhdistäen vaalean nahkan ja kojelaudan värin. Enpä ole kyseistä väriyhdistelmää ratissa aikaisemmin nähnytkään.

Mahtaa tuoksua mieluisalta uutukainen.  :)

MoFFe

Heh...kyllä siinä se mukava uuden auton tuoksu on. Pitäis ostaa Wunderbaumin "uuden auton touksun" niin pysyis haju autossa pidempää  ;D

-o-

Muistelisin että nimenomaan tuo uusi nahkaverhoilu antaa sen oman pikantin lisän uuden auton tuoksuun, johon en itse raaskinut viimekerralla satsata.  ;)

Uppe

Lainaus käyttäjältä: MoFFe - 05.02.12 - klo:12:46
Jepp... tässä mä itse mietin just että millä aineella kannatta tuollaiset pestä?
Varmaan jollain nahan pesuaineella ja käyttää hoitoainetta myös.
Ja mites noi muut vinyyli muoviosat. Miten niitä sitten hoidetaan?  ::)

Itse olen käyttänyt Autoglymin interior shampoota,turvallista kaikille pinnoille ja silti puhdistaa hyvin.

MoFFe

Nyt on kesänakit tilattu
4      2353519YKUMHR91XL:KU39[4]  KUMHO TYRES / CAR / KUMHO KU39   £  438.80
      ECSTA LE SPORT KUMHO KU 39 -  235/35R19 91Y XL TL
Camskillistä...  ;D Tulis jo kesä... 8)

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Habe - 05.02.12 - klo:13:41
Muistelisin että nimenomaan tuo uusi nahkaverhoilu antaa sen oman pikantin lisän uuden auton tuoksuun, johon en itse raaskinut viimekerralla satsata.  ;)

Nahkaverhoilun hyvä puolihan on juuri se, että aina penkkein käsittelyn jälkeen autossa on uuden auton tuoksu seuraavat 24 tuntia :-) Paljon halvempaa tuoksua kuin tilaussopparien allekirjoittaminen...

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: MoFFe - 07.02.12 - klo:11:27
Nyt on kesänakit tilattu
4      2353519YKUMHR91XL:KU39[4]  KUMHO TYRES / CAR / KUMHO KU39   £  438.80
      ECSTA LE SPORT KUMHO KU 39 -  235/35R19 91Y XL TL
Camskillistä...  ;D Tulis jo kesä... 8)

Itse olisin kyllä Kumhot jättänyt väliin ihan oman kokemuksen perusteella. Itsekin hankein V60:eeni juuri Etabeta Tetsut Inox White Ceramic 19" ja päälle Nokia Z 235/35.

On myös tullut tilattua monet renkaat tuolta Camskilliltä mutta nyt paikallinen rengasliike myi Nokian Z:tat 700e niin oli pakko niihin tarttua.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

MoFFe

Joo hyvä hinta Nokioista... Itse olen omistanut monet Kumhot ja ovat toimineet hyvin. Ei mitään valittamista.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: MoFFe - 07.02.12 - klo:11:52
Joo hyvä hinta Nokioista... Itse olen omistanut monet Kumhot ja ovat toimineet hyvin. Ei mitään valittamista.

Kyllähän toki ne Kumhotkin ihan hyvin siellä alla pyörivät. Mutta kyllä pito-ominaisuudet tuolla "äärirajoilla" varsinkin märällä häviävät noille hintavimmille kumeille. Kaikillahan kumeilla toki pärjää. On tullut itsekin omistettua Kumhoa, Falkenia Nangkangia yms. mutta mielestäni saan pienellä lisäsijoituksella kuitenkin suhteessa sen verran paremman renkaan, että olen siitä valmis maksamaan.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

MoFFe

Päivitin polkimet:

Ja otin parit talvikuvat:

clima

Hienoja kuvia.

Tuossa poljinkuvassa pistää silmään tuo lepuutuspolkimen kangas(?)pinnoite, onko tuohon mitään parempaa Volvolla tarjolla?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy