Kesävanteet 2012

Aloittaja Ton-1, 09.07.11 - klo:11:55

« edellinen - seuraava »

Kapa

Minä tykkään enemmän mukavasta kruisailemisesta. Minulta saisi 16 tuuman Fabulat Bridgestonen Turanzoilla koko 215/45/16 et 38. Renkailla ja vanteilla ajettu n. 3000km. Vanteet täysin uutta vastaavat. Hyvä yhdistelmä, mutta ei minun makuuni.

-Matti-

Jotenki omaan silmään yllättävän hyvän näköiset vanteet löytyi Peugeot 508 esitteestä..

Ei varmaan olisi pahan näköiset vaggineitten allakaan jos vain oikeat pulttijaot/et löytyisi..

Oem+

DyyD

Omat odottelee tallissa...

tsiih

Onpas nätit. Täytyy tulla ihastelemaan niitä ensi kesänä miittiin, saako myös sovittaa?  ;D Työn teen itse kyllä  ;)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Ton-1

DYYD meinaa tosissaan että liitto Turan:in kanssa on ikuinen .....  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 08.10.11 - klo:12:30

Melko hienot vanteet. Mitkä OEM-vanteet nuo ovat?
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 08.10.11 - klo:19:10
Melko hienot vanteet.

:D 

Mustina olisivatkin jo oikeasti hienot.  ;D

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 08.10.11 - klo:19:10
Melko hienot vanteet. Mitkä OEM-vanteet nuo ovat?
Ei mitkään OEM-vanteet, vaan Tomason TN4:t.
Audi A4 Allroad quattro -17

DyyD

Niin, kuten tuossa jo mainittiin, Tomasonin TN4 ovat kyseessä. Pitkän metsästyksen jälkeen ovat tallissa. Ja miksei olis ikuinen liitto? ;)

nikob

Tämä ei kyllä tänne oikein kuulu. Kun kyse talvivanne valinnasta  ::)
Elikä talvivanteiksi vakavalla harkinnalla nuo Motegin MR116.
Elikä  tuossa kyseinen vanne http://www.modificars.fi/tuotteet/vanteet-vannetarvikkeet-motegi-racing-MR116/Motegi-Racing-MR116-16x7-ET40-5x1005x1143
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: nikob - 10.10.11 - klo:14:46
Tämä ei kyllä tänne oikein kuulu. Kun kyse talvivanne valinnasta  ::)

Vanne kuin vanne - tuo olisi näemmä ihan passeli minunkin talvituurailulleni.  ;)

edit. Tietoa painosta ?  8)

nikob

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 10.10.11 - klo:14:56
Vanne kuin vanne - tuo olisi näemmä ihan passeli minunkin talvituurailulleni.  ;)

edit. Tietoa painosta ?  8)
Ei ole mutta melkein voisi kysyä.  :)

Ton-1

No kysy sinä, voisin itsekin kysyä.

Soitin meinaa yhdestä Sparco:n vanteesta paikalliselle diilerille, lupasi selvittää sen, soitin parin viikon päästä uudestaan ja kuulemma sitä painoa ei saannut mistään selville. Semmosta palvelua.  :-\

RK

Varmaan helpointa mennä vannekauppaan oma vaaka mukana mittailemaan noita painoja..

Ville R

Helpoin on kysyä suoraan vanteen valmistajalta. Aina ovat vastanneet minulla ja vastaus on tullut päivän tai kahden sisällä.

nikob

Lainaus käyttäjältä: nikob - 10.10.11 - klo:14:46
Tämä ei kyllä tänne oikein kuulu. Kun kyse talvivanne valinnasta  ::)
Elikä talvivanteiksi vakavalla harkinnalla nuo Motegin MR116.
Elikä  tuossa kyseinen vanne http://www.modificars.fi/tuotteet/vanteet-vannetarvikkeet-motegi-racing-MR116/Motegi-Racing-MR116-16x7-ET40-5x1005x1143
Miettinyt vähän että kuinka tuo soveltuu talvivanteeksi? Tuossa viellä mattapinta!
Itse kyllä pesen autoa säännölisesti ettei se missään suolassa isoja aikoja lieju.

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Ville R - 10.10.11 - klo:16:22
Helpoin on kysyä suoraan vanteen valmistajalta.

...paitsi jos valmistajallakaan ei ole vanteita varastossa, kuten tuon Cades Tyruksen kanssa kävi. Eivät erikseen punnitsematta tiedä painoja, mikä antaa minun silmissäni vähän oudon kuvan kys. valmistajasta, mutta eivät varmasti ole ainoita.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 11.10.11 - klo:11:22
...paitsi jos valmistajallakaan ei ole vanteita varastossa, kuten tuon Cades Tyruksen kanssa kävi. Eivät erikseen punnitsematta tiedä painoja, mikä antaa minun silmissäni vähän oudon kuvan kys. valmistajasta, mutta eivät varmasti ole ainoita.

Eivät ole, ja tämä on 'varsin kummallista'.

Lainaus käyttäjältä: RK - 10.10.11 - klo:16:08
Varmaan helpointa mennä vannekauppaan oma vaaka mukana mittailemaan noita painoja..

Lienee todellisuudessa se ainut vaihtoehto.

Ja kuten aiemminkin olen 'avautunut' ei se valm.ilmoituskaan aina autuaaksi tee, omien semikevyiden kesävanteiden painoksi ilmoitettiin 'lähtien 8.2 kg', mielestäni referenssit 'sieltä jostakin' kun toimitetun vanteen paino oli 9,22 eli yli 12 % yli ilmoituksen (yksinumeroisen prosentuaalisen heiton voi 'ymmärtää').

nikob

Jeenyus

Hyvä valinta! Itsellä TN5 ja eipä ole mitään valittamista ja mielestäni vanteessa (myös TN4) hienoja yksityiskohtia. Esim. itse tuo Tomason logo valssissa...

PS. Tuolla Tomason merkillä on tosi voimakas suomalainen tausta!
Audi A4 1.8TFSI

Ton-1

ATM

Tästä mun auto tykkäisi kovasti.
Barzetta Sentire

ram1

Livenä kaikki Barzetat ihan liian bling halpiksen näköset.Ã,,lä pilaa autoasi noilla.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Hoffi

Makuasioita sano Musti kun muniansa nuoli. Barzetta Variantet oman Ocun alla miellyttää minun silmääni. Toki paljon hienompiakin tuohon löytyisi, mutta köyhänä täytyy tehdä kompromisseja.
VW Amarok Highline 2,0 TDI 132kW 4MOTION Autom. BMT -13
Audi A8 4.2 quattro -99
Chevrolet Captiva LTZ 2.2D 135 A AWD -12

ram1

Köyhyys ei vaikuta vanteisiin, kun itsekin olen.Mutta noitakin vanteita olen yhden Koreanmaasturin alla katsellut, niin aika aikaansa kutakin.Ihan ok. vanteet muttei tohon alustaan.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

nikob

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 29.08.11 - klo:20:18

Nämä on kyllä hienot, osta ihmeessä nämä. Sopisivat varmasti hyvin autoosi.

pokkus

Nämä on kanssa todella näpsäkät. Suomessa ollessa monesti katsoin, että Tomasonilta löytyi hurjasti omaan silmään sopivia vanteita. Hyvä valinta!

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 12.10.11 - klo:06:30
Nämä on kyllä hienot, osta ihmeessä nämä. Sopisivat varmasti hyvin autoosi.
Ostin jo, tossahan ne varastossa odottelee kesää ja renkaita. ;D
Audi A4 Allroad quattro -17

nikob

Vanteiden hommaaminen on sitten ärsyttävää. Kun yrittää löytää kohtuu hintaiset ja mitkä miellyttää  ::)
Noi Motegit kyllä polttelee eniten. Kohtuu hintaiset ja hienot.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy