Toyota

Aloittaja Peeveli, 09.12.09 - klo:13:03

« edellinen - seuraava »

skula

Kyllä Keravan Laakkonen on tarjonnut pesumadollisuutta useinkin... Mutta en ole halunnut maksaa siitä ilosta..

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 21.04.10 - klo:20:23
Peeveli : olisiko pesu ollut sitten maksuton ? Kyllähän monellakin autoliikkeellä on mahdollisuus pesuun, tosin ei sitä ehkä aktiivisesti tarjota. Olen tosin kuullut että jollain merkeillä, joissakin liikkeissä, auto pestään aina maksutta huollon yhteydessä. Itse en tosin ole vielä sellaiseen törmännyt... ;)

Harva kai kieltäytyy, jos pesu olisi ilmainen...

Usko tai älä: ilmainen! Näin siis jopa vuonna 2010....

Peeveli

Skula: sinulla se vaihtuu nickin alapuolinen valokuva tiuhaan. Ei kai vain emäntäsi ole tuossa...? ;)

VW-man

Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 21.04.10 - klo:20:23
Peeveli : olisiko pesu ollut sitten maksuton ? Kyllähän monellakin autoliikkeellä on mahdollisuus pesuun, tosin ei sitä ehkä aktiivisesti tarjota. Olen tosin kuullut että jollain merkeillä, joissakin liikkeissä, auto pestään aina maksutta huollon yhteydessä. Itse en tosin ole vielä sellaiseen törmännyt... ;)

Harva kai kieltäytyy, jos pesu olisi ilmainen...

No erään ketjun liikkeissä kyllä tarjoatan kovinkin hanakasti pissapojan täyttöä, sulkien vaihtoa, sijaisautoa, päällipesua sekä polttimoiden vaihtoa, mutta kaikki nuo maksaa...:) Sorry off-topic!

skula

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 21.04.10 - klo:20:34
Skula: sinulla se vaihtuu nickin alapuolinen valokuva tiuhaan. Ei kai vain emäntäsi ole tuossa...? ;)

Naapurin rouva  ::)

VW-man

Lainaus käyttäjältä: Skula - 21.04.10 - klo:21:18
Naapurin rouva  ::)

Sexy säihkysääri tuo daami :) Vaikuttaa oikealta rotunaaraalta :)

skula

Lainaus käyttäjältä: J1978 - 21.04.10 - klo:21:21
Sexy säihkysääri tuo daami :) Vaikuttaa oikealta rotunaaraalta :)

Ihan semi-ok, sanois joku  ;D

Anteeksi offis..

VWonderman

Mitämitä, VAG-forumilla on Tojotan mainoksia!  :P :P :P :P :P
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Tourano

Lainaus käyttäjältä: -MTM- - 22.04.10 - klo:20:59
Mitämitä, VAG-forumilla on Tojotan mainoksia!  :P :P :P :P :P

Toivottavasti ylläpidon ei ole siitä tarvinnut maksaa  ;D :P
2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.

makkis

Jouduin äsken kolleegan kusettamaksi. Oltiin lounaalle lähdössä ja sanoi, että mentäisiin hänen autolla. Kieltäydyion toki, koska hänellä on Mitsupismi Outlander ja sanoin että mennään minun autolla. Hän perusteli, että pitää käydä samalla vaihtamassa alle hänen toinen auto jättää vaimolleen tämä Outlander. Vaimon työpaikan parkkikselle ajettiin ja lähdetiin kävelemään toiselle autolle. PERKELE! Se oli Tojota Vauris Linea Kuu tait jotain sinnepäin ja diesseli.

Sanoin kyllä, että perkele jatkan kävellen kiinalaiseen jotta aja Tojotallas mutta nöyrryin sitten ihan uteliaisuudesta kyytiin.

JÃ,,RKYTYS OLI VALTAVA.

Pakko ottaa pikku kepuhönö että elimistö toipuu tuosta ja kirjoittaa sitten jotain kokemuksia kyydissä istumisesta. Enpä ole koskaan ennen nähnyt yhtä paljon ämpärimuovia ympärillä joka paikassa, penkkien verhoilutkin oli ämpärimuovia kalanteroituna paperinohueksi. HELVETIN KIRKKAAT KUSENKELTAISET (!!!!) mittarivalot sai aikaan epileptisen tunteen ja noiden keskeltä möllötti VIELÃ,, KIRKKAAMMAT SUURENNUSLASIN ALLA OLEVAT KUSENKELTAISET lisämittarit!! AAARGGGGHHHH!!!

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: makkis - 23.04.10 - klo:13:11
Jouduin äsken kolleegan kusettamaksi. Oltiin lounaalle lähdössä ja sanoi, että mentäisiin hänen autolla. Kieltäydyion toki, koska hänellä on Mitsupismi Outlander ja sanoin että mennään minun autolla. Hän perusteli, että pitää käydä samalla vaihtamassa alle hänen toinen auto jättää vaimolleen tämä Outlander. Vaimon työpaikan parkkikselle ajettiin ja lähdetiin kävelemään toiselle autolle. PERKELE! Se oli Tojota Vauris Linea Kuu tait jotain sinnepäin ja diesseli.

Sanoin kyllä, että perkele jatkan kävellen kiinalaiseen jotta aja Tojotallas mutta nöyrryin sitten ihan uteliaisuudesta kyytiin.

JÃ,,RKYTYS OLI VALTAVA.

Pakko ottaa pikku kepuhönö että elimistö toipuu tuosta ja kirjoittaa sitten jotain kokemuksia kyydissä istumisesta. Enpä ole koskaan ennen nähnyt yhtä paljon ämpärimuovia ympärillä joka paikassa, penkkien verhoilutkin oli ämpärimuovia kalanteroituna paperinohueksi. HELVETIN KIRKKAAT KUSENKELTAISET (!!!!) mittarivalot sai aikaan epileptisen tunteen ja noiden keskeltä möllötti VIELÃ,, KIRKKAAMMAT SUURENNUSLASIN ALLA OLEVAT KUSENKELTAISET lisämittarit!! AAARGGGGHHHH!!!

No höpö höpö. Aurishan oli ihan jees. Ei se aiheuttanut ainakaan itselle minkäänlaista ei kepu- eikä viinahönön tarvetta. Peruskinneri perusvarustuksella. Mitä, kullitustako odotit vai? Auton hintaluokka huomioiden ihan napakka. Ei nitise tai natise ainakaan niinku tuo Sombrero Golf.

Corolla sensijaan sai aikaan semmoisen raivon että mietin jo että tekisinkö maailmalle palveluksen ja veisin auton suoraan Kuusankoski Recyclingiin. :D

skula

Lainaus käyttäjältä: Skula - 13.01.10 - klo:09:32
ööööööööööööööööööök!

Vein oman autoni hertsikkaan a-vakkarin korjaukseen.. Ja siitä tämä kaikki sai alkusa.. Ja kiitos eräälle toisen foorumin 'yllyttäjälle' siitä että yllytti sijausauton tilausvaiheessa ottamaan aina halvin mahdollinen saatavilla oleva kikotin!

Elämäni pelottavin ja ikävin ajokokemus on toistaiseksi ajettu. Ihan varmasti pyydän duunista erästä naista(jolla on ko.ajokki itsellään) ajamaan tämän hirvityksen takaisin Herttoniemeen, ja itse istun vänkärin paikalla.

Radiotakaan en uskaltanut avata ennen kuin olin kolmansissa liikennevaloissa. Niistä kahdesta ensimmäisestä taisin ajaa läpi punaisilla kun en uskaltanut jarruttaa, kun pieni jarrujen painallus ei hidastanut kikotinta ja vähän reilumpi painallus aiheutti täyden jarrujen lukkiutumisen, minulla oli myös täysi työ pitää kikotin omalla kaistalla.

Paikaltaan lähdöt pelotti suunnattomasti, sammuko kikotin vai jääkö paikalleen sutimaan kunnes hyytyy kun nostan kaasua.

Yöööööööööööööööööööök!

Kikottimen sisään kuulin jopa musiikin jonka joku hippiäinen kuuteli korvalappustereoistaan(iPod?) suojatiellä. Ã,,änieristys oli siis lähinnä peltiä, jos ei pahvia.

Kuorma-autojen minua ohittaessa moottoritiellä ja Kehä III:lla sai kammeta vastaan ettei viima aimaise rekan alle. Sairas pelkotila päällä ihan kokoajan!

Ko. tuotteen esitteessäkin lukee mm.

Meidän mielestämme parantamisen varaa on aina! Ja sen kyllä huomaa että tähän on panostettu, parantamisen varaa on jätetty kaikkialla ko. kikotinta!

Tuotteen suunnittelukeskus sijaitsee Ranskassa. Ja sen kyllä huomaa! Tosin paikallista mukavuutta ei ole kyllä yhtään saatu mukaan!

Innovatiivinen käyttäjäystävällisyys näkyy kaikessa! Kyllä paikallaan kaikki on kohdallaan, kunhan vaan ei lähde liikenteeseen!

Tervettä järkeä tien päällä! Kyllä tervettä olis jättää lähtemättä liikenteeseen tällä kikottimella kokonaan. Vaarallista suorastaan extreme touhua!

Herkkää suorituskykyä! Herkkää on suorituskyky, jos sitä ajatellaan kaasupedaalin herkkyyden kannalta, ON / OFF..

Ja tästä extreme autoilusta pitää vielä jollekin Europcarille maksaakin? Herranjumala mitä touhua!

Mitä tästä opimme, pysy lestissäsi!

Mikähän mahtoi olla tämä kauhukippo?

Yaris!!!!!!!!! 1.3 VVT-i taijotain!

Sympatioin Makkista  ;D ;D ;D ;D

Anteeksi.. Typerä toisinto..

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: Skula - 23.04.10 - klo:13:31
Sympatioin Makkista  ;D ;D ;D ;D

Anteeksi.. Typerä toisinto..

Makkiksen kokemus perustuu Aurikseen. Sulla oli Yaris. Siihen pönttöön minä en kantaa ota :)

Antti

Lainaus käyttäjältä: makkis - 23.04.10 - klo:13:11

JÃ,,RKYTYS OLI VALTAVA.

Mittarivalaistus kuvaa ehkä parhaiten minunkin fiiliksiä ko auton valmistajan tuotteista.
Ja Avessakin ah niin napakka vaihteensiirto & ohjaus ja IHANAT istuimen lylleröt.

Ei nämä VAG:itkaan täydellisiä ole mutta edes jotain yritystä.
i3 120Ah, F250 7.3 International
KTM 1290SAR, 950SE, 660Rally
BMW r80g/s, R75/5

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: DowNtimE - 23.04.10 - klo:13:28
No höpö höpö. Aurishan oli ihan jees. Ei se aiheuttanut ainakaan itselle minkäänlaista ei kepu- eikä viinahönön tarvetta. Peruskinneri perusvarustuksella.

Corolla sensijaan sai aikaan semmoisen raivon että mietin jo että tekisinkö maailmalle palveluksen ja veisin auton suoraan Kuusankoski Recyclingiin. :D

Eikös nAuris ole täysin pesunkestävä Korolla? Nimi vain muutettiin, eikä lippahattumiesten Korolla sedanille uskallettu tehdä yhtä radikaalia temppua.

Ei vaan, nAuris on ihan jees perusautoksi. Varsinkin pian tuleva hybridimalli on sellainen tekninen hyppäys, että oksat pois. Melkein alkaa olemaan nAuris-kuumetta!

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 23.04.10 - klo:14:07
Eikös nAuris ole täysin pesunkestävä Korolla? Nimi vain muutettiin, eikä lippahattumiesten Korolla sedanille uskallettu tehdä yhtä radikaalia temppua.

Ei vaan, nAuris on ihan jees perusautoksi. Varsinkin pian tuleva hybridimalli on sellainen tekninen hyppäys, että oksat pois. Melkein alkaa olemaan nAuris-kuumetta!

Editttiä: Eli Auris ja Corolla itse asiassa jakavat saman E150 platformin. Ihmeellistä vain on että siinä missä Auris oli jopa oikeasti ihan hyvä ajaa, Corolla oli aivan järkyttävä leija.

Lainaa
Mittarivalaistus kuvaa ehkä parhaiten minunkin fiiliksiä ko auton valmistajan tuotteista.
Ja Avessakin ah niin napakka vaihteensiirto & ohjaus ja IHANAT istuimen lylleröt.

Käyhän kokeilemassa tätä nyky-Avensista niin tiedät mistä täällä kohkataan. A. Napakka vaihteensiirto, yes. B. Tunnokas ohjaus, yes. C. Ihanat istuimet, yes, muttei lylleröt.
Hakkaa esim. Pinjata -Golfin kyllä oikeastaan lähes kaikessa paitsi hinnassa. Avensiksessa on sentään vähän yritystä vaikkei se täydellinen olekaan :)

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: DowNtimE - 23.04.10 - klo:14:34
Editttiä: Eli Auris ja Corolla itse asiassa jakavat saman E150 platformin. Ihmeellistä vain on että siinä missä Auris oli jopa oikeasti ihan hyvä ajaa, Corolla oli aivan järkyttävä leija.

Olen ajanut uusimmalla Korollalla hyvin vähän, mutta kerran pääsin ajamaan peräjälkeen bensa- ja dieselkoneisilla autoilla. Tarkempia speksejä en saanut selville, mutta autojen välinen ero oli hämmästyttävä. Aivan kuin olisi ollut kyse eri autoista. Sen verran myyjä kertoi, että dieselissä oli hydraulinen ohjaustehostin ja bensakoneisessa sähköinen. Olisi pitänyt olla aikaa selvitellä asiaa tarkemmin, mutta pelkän bensakoneisen perusteella olisi ollut valmis teilaamaan koko mallin. Nyt en osaa sanoa..

Gogol

Korollan uudistettu ja parannettu versio. Onko tuo nyt sitten kokonaan uusi malli, vai meneekö nykyisen faceliftistä...?

Tikka

En itse ole ikinä Auriksen kyydissä ollut, mutta en usko, että se on niin kamalan järkyttävä olla kyydissä. Ã,,mpärimuovi... no on siinä varmasti sitä aika paljon, mutta eikö japsitkin ole alkaneet tehdä materiaaleista vähemmän ämpäriä nykyään...?

Ja huom. En itsekään ole ikinä pitänyt yhtään Toyotasta, mutta ei esim. Aurista ole kuitenkaan tarkoitettu miksikään edustusautoksi, vaan autoksi joka vie paikasta A paikkaan B ilman mitään ylimääräisiä nautintoja  :)

Mutta täytyy toki huomioida, että Makkis kirjoittikin tämän Auris-tarinan  ;D

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Gogol - 23.04.10 - klo:15:50

Legendaarisen Hiluxin lava. Eihän tuossa mitään uutista ole, koska muun merkkiset ovat jo tuossa vaiheessa naulatehtaalla.

Mahtaa kuninkaallinen Tojota olla ainut auto, jonka Vagginekin on huolinut suoraan badge engineeringinä oman merkkinsä alle myytäväksi. Ei voi olla kovin huono auto silloin kyseessä.  ::)

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Antti - 23.04.10 - klo:14:07

Ei nämä VAG:itkaan täydellisiä ole mutta edes jotain yritystä.

Mieluummin tämä merkki kuin natiseva, dsg:nsä prakaava ja äyskäriä vaativa kekkoslovakki. :D

Gogol

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 23.04.10 - klo:20:13
Mieluummin tämä merkki kuin natiseva, dsg:nsä prakaava ja äyskäriä vaativa kekkoslovakki. :D

No mielummin tuo kekkoslovakki, kuin kaasun hirttävä, ohjauskyvytön ja päällekaatuva riisikuppi :D
Tästä on tullut kyllä aika loistava piikittelytopik. "Sinun auto natisee enemmän kuin minun auto"

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Gogol - 23.04.10 - klo:20:23
No mielummin tuo kekkoslovakki, kuin kaasun hirttävä, ohjauskyvytön ja päällekaatuva riisikuppi :D
Tästä on tullut kyllä aika loistava piikittelytopik. "Sinun auto natisee enemmän kuin minun auto"

Niin, porukalla tuntuun olevan nyt kunnon vittuilu päällä muun merkkisillä ajavia kohtaan. Faktat tosin pääosin puuttuvat mutta nehän voi korvata pelkällä asenteella. Ei kuulu normaalisti tapoihini kuittailla samalla tasolla takaisin, mutta nyt teki mieli.

Täällä oli pitkään asiallinen vire, mutta nyt tämä alkaa muistuttamaan suoli24-palstaa. Minä jätän tämän foorumin nyt lopullisesti ja voitte jutustella aivan rauhassa. Ja mitäs täällä nyt oikeastaan enää teenkään, kun olen tyytyväinen muun merkkisellä ajava -ei tarvitse edes kysellä apuja teknisissä ongelmissa.

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Gogol - 23.04.10 - klo:15:50
Korollan uudistettu ja parannettu versio. Onko tuo nyt sitten kokonaan uusi malli, vai meneekö nykyisen faceliftistä...?
http://i786.photobucket.com/albums/yy149/dcuenco/Image11.jpg

Missäs se parannus on? Edestä näyttää yhä vetävän...

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 23.04.10 - klo:20:46
Missäs se parannus on? Edestä näyttää yhä vetävän...

Ja ohjausvaste taitaa olla yhtä olematon.

LainaaNo mielummin tuo kekkoslovakki, kuin kaasun hirttävä, ohjauskyvytön ja päällekaatuva riisikuppi

Varo varo ettei kekkoslovakissa katkea kaasupoljin kesken tiukan ohituksen tai tehot häviä. Se se vasta vituttaakin kun riisikuppi painaa nasta laudassa ohi....

Niin ja pitää muistaa sitten pakkasella katsoa ettei etuovet rullaudu, toisaalta autossa on jo niin perkeleen kylmä muutenkin että ei kai se pieni lisätuuletus pahaa tee, lähteepähän ne kuuluisat hapankaali ja kaljapierut siitä penkistä paremmin.

Uups, menikö piikittelyksi....

makkis

miten tänne kirjotetaan+1+1+

PerttiPasanen

Tältä foorumilta ei vissiin löydy moderaattoreita  ???

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: PerttiPasanen - 23.04.10 - klo:20:54
Tältä foorumilta ei vissiin löydy moderaattoreita  ???

Eiköhän täältä löydy, mutta niinhän se menee että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Gogol

LainaaUups, menikö piikittelyksi....
No ei tietenkään. Hyviä käytännön vinkkejä.

makkis

Tojota -trauma kehkeytyi niin pahaksi, että keputkin jäi juomatta. Ihan oikeasti, hei haloo, onko tuo Auris todella tehty kilpailemaan jonkun Golffin tai Ocun kanssa? Jatkan pilsnerillä...

Siis ihan aikuisten oikeasti tuo laitos on aivan kamala. Varmaan joku sadomasokismin ääripää. Olen itse kuvitellut että vinyyli oli vuoden 68-Finn-Datsunissa "se juttu" tuulipukukansan nahkaverhoiluna, mutta että perkele vuoden vanhassa tojotassa on penkit tuota materiaalia, joskin laaduttomamman oloista kuin 68-Finn-Datsunissa.

Muotoilu on kuin Samara Sport potoksilla kyllästettynä.

Moottori? Kolleega kehui että siinä on joku parilitrainen diesseli, niin, en tiedä. Käynnistä sitä ei vounut päätellä. Sellainen metallinen rahina ja kolina sieltä kuului ja mitään ei tapahtunut kaasupolkimen asennosta huolimatta, tai no, tapahtui, kun pyysin kolleegaa esittämään perusteluja suorituskyvylle ja polkaisemaan kaasun pohjaan, niin ykkösellä tuo rahina ja kolina voimistui, vauhti ei toki kasvanut. Kakkosella edes rahina ja kolina ei voimistuneet.

Ihan oikeasti, ennemmin kusen muuntajaan kun ajaisin jollain perkeleen Auriksella!!!

En ole edes kuvitellut, että moiseen paskaan voi törmätä tällä vuosituhannella.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy