Volkswagen-sovellus

Aloittaja Haito, 18.10.23 - klo:11:54

« edellinen - seuraava »

KWV

Passat GTE:ssä polttoainekäyttöinen lisälämmitin lopettanut toimintansa sovelluksen kautta. Onko muilla samaa ongelmaa ?

Olin yhteydessä supporttiin parisen viikkoa sitten ja myönsivät bugin. Eivät valitettavasti tiedä koska saataisiin korjattua...

jugih

Lainaus käyttäjältä: KWV - 27.11.25 - klo:12:56Passat GTE:ssä polttoainekäyttöinen lisälämmitin lopettanut toimintansa sovelluksen kautta. Onko muilla samaa ongelmaa ?

Olin yhteydessä supporttiin parisen viikkoa sitten ja myönsivät bugin. Eivät valitettavasti tiedä koska saataisiin korjattua...

Täällä toimii fl-passattissa.
Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

KWV

Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen tämänhetkinen toimimattomuus sovelluksen kautta koskee kuulemma monia Volkswagenin hybridimalleja- Vian korjauksella ei tunnu olevan mitään kiirettä. Itse olin yhteydessä heihin jo kuukausi sitten asiasta numeroon 0800913226.

VW1964

Onkohan sovelluksessa jotain häikkää taas. Ei näytä webasto lähtevän mobiilisovelluksesta päälle vaan hetken päästä tulee ilmoitus että jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudestaan. Autona on Tiguan 2025. Ainakin eilisestä saakka ei ole kännykästä saanut päälle, kaukosäätimestä menee kyllä päälle.

Tos®

Oma näyttää synkronoineen viimeksi n 6 tuntia sitten, voihan siellä taas olla jotain
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

VW1964

Lainaus käyttäjältä: VW1964 - 20.12.25 - klo:10:43Onkohan sovelluksessa jotain häikkää taas. Ei näytä webasto lähtevän mobiilisovelluksesta päälle vaan hetken päästä tulee ilmoitus että jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudestaan. Autona on Tiguan 2025. Ainakin eilisestä saakka ei ole kännykästä saanut päälle, kaukosäätimestä menee kyllä päälle.
Alkoi pelittämään taas. Jostain syystä yhteys sovelluksen ja auton välillä ei pelittänyt. Netistä löytyi onneksi ohjeet tilanteen palauttamiseen. Mene ja tiedä miksi oli yhteys hävinnyt, olisiko joku ohjelmistopäivitys aiheuttanut.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy