... hiljaista on

Aloittaja Quality, 23.04.11 - klo:20:37

« edellinen - seuraava »

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 11.12.13 - klo:14:37
Eikös nämä vanhat modet nyt oli vähän lapsellisia kun tällä tavalla ovat lähteneet?

Hiljaista on juu mutta tässä kohtaa pitäisin tätä ilmoittamaasi asiaa hieman liian pitkälle pääteltynä - vai tiedätkö sinä asioiden todellisen luonteen ?

En tiedä minäkään mutta lapsellisiksi noita kirjoittajakollekoita en menisi sanomaan.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

mremonen

Lainaus käyttäjältä: Vesihiisi - 04.12.13 - klo:11:12
"Pitkään (vuosia) olen mennyt pelkällä Lr:llä. Satunnaisesti PSE:tä käyttänyt, jos on ollut tarve lisätä tekstejä tms. Lr:ssä ollut plugareina Nik:in setti.

Nyt sitten sorruin tuohon CC-pakettiin, reilun kympin kuussa. Katsotaan tuleeko Ps:ää käytettyä, tähän asti 99.9% editistä olen tehnyt Lr:ssä, mutta IR-kuvauksessa Ps:stä on selviä etuja."

Tuo on otettu mun postauksesta tuonne valokuvaus-ketjuun. Jos harrastaa valokuvausta, ymmärtänee mistä tuossa puhutaan. Jos ei, niin en tiedä miksi pitäisikään ymmärtää. Ja jos ei harrasta valokuvausta, en tiedä paljonko auttaa, jos nuo kirjoittaa auki:

Lr: Lightroom
PSE: Photoshop Elements
Nik: Google Nik
CC: Creative Cloud
Ps: Photoshop
IR: Infrapuna

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin sitten kaikki pitäisi kirjoittaa auki. Ei voi sanoa vaikka Audi A6, pitää laittaa wikipedia- ja audi.fi -linkki mukaan.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

batman14

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 11.12.13 - klo:14:58
Hiljaista on juu mutta tässä kohtaa pitäisin tätä ilmoittamaasi asiaa hieman liian pitkälle pääteltynä - vai tiedätkö sinä asioiden todellisen luonteen ?

En tiedä minäkään mutta lapsellisiksi noita kirjoittajakollekoita en menisi sanomaan.

Juu totta, sananvalintani ei ollut oikein harkittu. Ja joo tiedän että tavalliset kirjoittajat vastaavat sisällöstä, mutta ainakin minä luin erittäin mielelläni esim. MarkkuJ:n kirjoituksia ja hänen näkemyksiään autoista. En tiedä sen kummemmin taustoistakaan tässä asiassa, joten ehkä minun ei pitäisi avautua. Ã,,rsyttää vain koska foorumin taso on laskenut selvästi viime viikkoina. Tuskin olen ainoa kenellä on tämä mielipide?

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 11.12.13 - klo:15:04
Ã,,rsyttää vain koska foorumin taso on laskenut selvästi viime viikkoina. Tuskin olen ainoa kenellä on tämä mielipide?

Tuskin olet.

Itse olen tähän elämään mennessä oppinut että aivan jokaisella asialla on se reaalisyynsä - enkä usko tämänkään kärhämän muuta omaavan.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 11.12.13 - klo:14:58

Samaa mieltä. Mä en pysty käsittämään miksi joku 171 viestiä kirjoittanut kaveri alkaa haukkumaan entisiä aktiivisia sisällöntuottajia lapsellisiksi. Ja samassa yhteydessä vaatii heitä takaisin, jotta foorumista tulisi taas "hyvä".

Tää on niin tätä. Koko ajan valitetaan. Aivan koko ajan. Sää kirjotat väärästä aiheesta. Ei saa kirjoittaa volvoista. Sää kirjoitat liikaa. Et sää tiedä mitään kun et oo omistanut merkkiä XYZ. Sää oot kusipää jos et ole mun kanssa samaa mieltä. Onko sun pakko aina kehua ZYX:ää? Onko pakko taas kirjoittaa offaria?

Ja sitten kun ollaan hiljaa, niin aletaan valittamaan, kun ei enää kirjoiteta! Voi VEE teidän kanssa.

Lopettakaa se valitus ja alkakaa kirjoittamaan mielenkiintoisia ja keskustelua herättäviä juttuja. Jos siis valittamiseltanne ehditte.

Vankka

Kun mulkku heiluttaa miestä eikä mies mulkkua, niin hommat menee päin vittua
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

batman14

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 11.12.13 - klo:15:08
Samaa mieltä. Mä en pysty käsittämään miksi joku 171 viestiä kirjoittanut kaveri alkaa haukkumaan entisiä aktiivisia sisällöntuottajia lapsellisiksi. Ja samassa yhteydessä vaatii heitä takaisin, jotta foorumista tulisi taas "hyvä".

Tää on niin tätä. Koko ajan valitetaan. Aivan koko ajan. Sää kirjotat väärästä aiheesta. Ei saa kirjoittaa volvoista. Sää kirjoitat liikaa. Et sää tiedä mitään kun et oo omistanut merkkiä XYZ. Sää oot kusipää jos et ole mun kanssa samaa mieltä. Onko sun pakko aina kehua ZYX:ää? Onko pakko taas kirjoittaa offaria?

Ja sitten kun ollaan hiljaa, niin aletaan valittamaan, kun ei enää kirjoiteta! Voi VEE teidän kanssa.

Lopettakaa se valitus ja alkakaa kirjoittamaan mielenkiintoisia ja keskustelua herättäviä juttuja. Jos siis valittamiseltanne ehditte.

Touché! Ja tarkoitus ei tietenkään ollut syyllistää ja haukkua ketään. Valitsin sanani erittäin huonosti.

Ã,,lä vain yleistä minua valittajien joukkoon vain. Inhoan sitä perisuomalaista asennetta, että on niin helppoa valittaa ja aina valitetaan, mutta ikinä ei kerrota tai osoiteta kiitollisuutta jos jokin asia on hyvin.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 11.12.13 - klo:15:21
Ã,,lä vain yleistä minua valittajien joukkoon vain.

No, ei siitä ole enää pelkoa. Suomalainen perusjunttivalittaja ei pysty kirjoittamaan tällaista tekstiä:

LainaaTouché! Ja tarkoitus ei tietenkään ollut syyllistää ja haukkua ketään. Valitsin sanani erittäin huonosti.

Skula

Aktiivisten ex-moderaattoreiden tulppa jos aukeaa jollain toisella/uudella foorumilla niin sitten vasta homma kehkeytyy mielenkiintoiseksi.. Jos siis tuollainen toisenlainen foorumi sattuis avaamaan luukkunsa..  En siis kyllä tiedä mitä nämä ex-modet puuhaa, mutta tuollainen voisi olla selittävä tekijä..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Aslaasj

Tää foorumi on just niin surkea tai hyvä kuin kirjoittelijat...ei kai sota muutenkaan ole yhdestä miehestä kiinni, joukkue on aina yksilöä vahvempi. No toisaalta tuntuu itselläkin olevan kiinnostavia asioita vähenevissä määrissä tällä forumilla, kun vertaan Ultimatevw.n aikoja.

Hevonlörö

Onkos tässä nyt joillakin ajatuksena ettei tämä foorumi / kirjoittelu saisi muuttua. Asioiden pitäisi palata ennalleen. Minusta on aivan luonnollista että elämässä tapahtuu ja sen mukana mennään. En osaa haikailla ketään "takaisin", jokainenhan tekee omat valintansa omista syistään. Minusta olisi hämmentävää ajatella että tämä olisi ollut vain muutaman aktiivisen sisällöntuottajan varassa.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: ePa - 04.12.13 - klo:08:27
Eiköhän tuo RS jutustelu hiljene ajanmyötä kuten on hiljentynyt A3 säiekin. Kaikkea aikansa ja into laantuu ja mielenkiinnon kohteet vaihtuu.

Kun tulee uusia malleja ja niin on luontevaa, että niistä ollaan kiinnostuneita alkuun.

Tämä

Lainaus käyttäjältä: Hevonlörö - 11.12.13 - klo:18:50
Onkos tässä nyt joillakin ajatuksena ettei tämä foorumi / kirjoittelu saisi muuttua. Asioiden pitäisi palata ennalleen. Minusta on aivan luonnollista että elämässä tapahtuu ja sen mukana mennään. En osaa haikailla ketään "takaisin", jokainenhan tekee omat valintansa omista syistään. Minusta olisi hämmentävää ajatella että tämä olisi ollut vain muutaman aktiivisen sisällöntuottajan varassa.

ja tämä, komppaan.

Henk.koht toivon ettei uutta vastaavaa palstaa olla taustalla vääntämässä poliittisista tms. syistä. Ihan vain siksi ettei tarvitsi alkaa seuraamaan kahta palstaa, ja keskustelu jakautuisi. Kun kerran tämä on ihan toimiva, jopa erittäin. UVW:han oli teknisesti ihan loppu aikanaan.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Ton-1

Alkaa foorumi lämmetä ...... ja taas noitten Räsä-kuskien toimesta  ::) :P  8)  .

epjskoda

Kaipa tämä kävisi tähänkin topickiin?
Tuon "vaimon auton" tiimoilta kirjailen joskus tuonne Baijerilaisten puolelle. Sinne "liisarifoorumille".
Sieltä on aina ohjailtu BTCF:n sivuille jos joku on kysellyt ohjeita vanhempiin laitteisiin.
Nyt kun itselläni on on hiukan vanhahko tuo laite jonka tiimoilta kirjailen tänne, niin kyselisinkin onko vw/skoda/seat merkeillä olemassa vastaavaa, vanhempien- / harrastepohjaisempien autojen sivustoa?

TDiih

Lainaus käyttäjältä: epjskoda - 16.12.13 - klo:20:08
Kaipa tämä kävisi tähänkin topickiin?
Tuon "vaimon auton" tiimoilta kirjailen joskus tuonne Baijerilaisten puolelle. Sinne "liisarifoorumille".
Sieltä on aina ohjailtu BTCF:n sivuille jos joku on kysellyt ohjeita vanhempiin laitteisiin.
Nyt kun itselläni on on hiukan vanhahko tuo laite jonka tiimoilta kirjailen tänne, niin kyselisinkin onko vw/skoda/seat merkeillä olemassa vastaavaa, vanhempien- / harrastepohjaisempien autojen sivustoa?

Välillä itsekkin hieman samaa miettinyt. Audiclubin ja ffp:n puolella saattaisi olla enemmän juttua vanhemmista. Googlella tuntuu ainakin löytyvän tietoa suht hyvin ffp:stä, kun hakusanat ovat kohdallaan. Myturbodieselistä taas löytyy vanhempiin VW dieseleihin huolto ja korjausohjeita.
ID.3 Pro Performance Life 150 kW 58 kWh
Audi A4 1.8T Avant B7 eFlexFuel
Octavia BKD DSG
VW Golf 1.9 TDI -98

--hartsa--

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 16.12.13 - klo:19:39
Alkaa foorumi lämmetä ...... ja taas noitten Räsä-kuskien toimesta  ::) :P  8)  .
No perskele luulin että täällä on kuhinaa ja sais apuja. :-[ vrsclubillakaan ei oikei tota vanhempaa octavia juttua piisaa

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy