Hot Orange 1.6 TDI BlueMotion (Rutattu)

Aloittaja tgen, 05.04.11 - klo:17:39

« edellinen - seuraava »

tgen

Eksyinpä forumille minäkin.

Pihalla pönöttää rapiat 3000km rullattu Polo mallia 6R.
Koneena sykkii 1.6 TDI BlueMotion.
Värinä otsikossakin mainittu Hot orange.
BlueMotion hiluja: parkkitutkaa ja sen semmoista. Ei mitään tärkeää...

Tarkoituksena on sipistellä vähän ulkokuorta ja ehkä kajota vähän sisätiloihin.
Alustasarja, vanteet, tummennukset ja vähän teippiä on jo tiedossa. Muiden visiointi on vaiheessa.

Erkka

Perskutarallaa! Samanlainen menopeli, samalla tekniikalla kuin minulla ja samalla HotOrange värityksellä.
Onneksi olkoon hyvästä valinnasta. Tätä väriä ei liikenteessä juurikaan näe.

Selaapa tätä sivua hieman alaspäin, niin näet muutaman valokuvaotoksen meikäläisen kulkineesta. http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2100.720
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Anshjelm

Oikein hienon näköinen Poloinen. Jotenkin hienosti tähän poloon tuo punakka väritys sopii paljon paremmin kuin moneen muuhun liikuttimeen.

Markku J

Hieno on neliovinen tässäkin värissä. Minun suosikki on itse asiassa neliovinen. Sivuprofiili on jotenkin tasapainoisempi kahdella ovella per puoli. Mutta makuasiahan tämä.

makelja

tgen

Mä tykästyin väriin kanssa heti! Ja "vajaaovisuus" ei ollu mulle missään vaiheessa vaihtoehto. Harrastus-/ työvälineet on vaivaton heittää takapenkille ja konttiin. Tummennukset tuli eilen takalasiin 35% ja sivuille 55% eteen ja taakse. 5m kiiltävää mustaa teippiä on tilattu konepellin, katon ja takaluukun värin vaihtoa varten. Vanteista hierotaan vielä kauppoja, mutta näillä näkymin mitat oli 17x8 ET30.

Erkka: Loistava valinta ;)

Erkka

Lainaus käyttäjältä: tgen - 06.04.11 - klo:09:42
5m kiiltävää mustaa teippiä on tilattu konepellin, katon ja takaluukun värin vaihtoa varten. Vanteista hierotaan vielä kauppoja, mutta näillä näkymin mitat oli 17x8 ET30.

Erkka: Loistava valinta ;)

Aiotko itse tehdä tuon teippaustyön? Mielenkiinnolla jään odottamaan lopputulosta.

Pertsa

Kun väri on noinkin hieno, niin kannattaako noin puolet autosta peittää mustalla teipillä? Itse jättäisin luukkujen teippauksen pois, varsinkin takaluukun. Katto vois olla ihan OK teipattuna.

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 06.04.11 - klo:10:02
Mielenkiinnolla jään odottamaan lopputulosta.

+1 Komean näköinenhän tuo on noinkin, mutta madalluksen, vanteiden ja teippauksen jälkeen ilme on varmaan huomattavasti pippurisempi.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

tgen

Teippi on ostettu, mutta se mihin sitä käytetään on eri juttu...Muutama Photoshoppaus pitää ehkä tehdä ja katsastaa mitä sen kanssa tekee. Itse se varmaan tulee tehtyä. Jäähän tuohon paljon oranssia peltipintaa vaikka sen keskeltä yli teippaisikin. Ja jos näyttää synkältä, niin kyllähän teipit aina saa pois :)

Erkka

tgen, ajattelitko tehdä teippauksia jota kuinkin tähän tyyliin.

Kuvat poimittu Ranskalaiselta Polo 6R forimilta.

Nilkki

Lainaus käyttäjältä: tgen - 06.04.11 - klo:09:42
5m kiiltävää mustaa teippiä on tilattu konepellin, katon ja takaluukun värin vaihtoa varten.

Tervetuloa foorumille. Mielenkiinnolla jään odottamaan minkänäköistä jälkeä tuolla teippauksella saa aikaiseksi. Itsekin olen mielessäni pyöritelly eri vaihtoehtoja millä saisi hiukan lisää ilmettä Poloon...
Audi A3 1,4TFSI Sportback Business Sport -13 "Shiraz Red"

tgen

Jotain tuohon tyyliin oli mielessä, mutta voi olla, että se jää nyt vaan ton katon teippaamiseen. Pitää pohtia sit kun saa vanteet alle ja muutenkin tota pikkuosaa ;)

tgen

GTI maski tilattu. Arvioitu saapuminen ensi viikon puoliväli. ;D

Late

Kai tilasit GTD merkin siihen ;)

tgen

No sitä mä vähän kaavailin :D Pitää kattoo mitä sieltä GTI- lätkän alta paljastuu, että voisko se olla alasti vai pitääkö siihen tosiaan GTD laittaa päälle ;)

Erkka

Lainaus käyttäjältä: tgen - 15.04.11 - klo:14:51
No sitä mä vähän kaavailin :D Pitää kattoo mitä sieltä GTI- lätkän alta paljastuu, että voisko se olla alasti vai pitääkö siihen tosiaan GTD laittaa päälle ;)

Sieltä paljastuu sellainen kolo, mikä vaatii jonkilaisen "lätkän" asentamisen kohteeseen.

Pertsa

Ei varsinaisesti kolo vaan ne kennot siellä alla hiukan epäsymmetrisesti. Kelaa hiukan tuosta alaspäin niin näkyy kuva.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=3093.msg75404#msg75404

Late

Tämä merkki pitäisi sopia GTI-merkin tilalle:

Varaosanumero:
5K0 853 679 739

tgen

Thanks Late. Tilattu jo ;) Tuskin maltan odottaa, että pääsen askartelemaan.
Pääsiäisen jälkeen teipparille! Peilit, katto ja konepellin keskiosa tulee mattamustalla.

tgen

Tänään tuli alkukesän vannesetti, mutta kumit puuttuu. Pientä lippiä ja hunajakennoa...17" koossa.

tgen

Fuck your fake wheels...Näillä mennään ainakin alkukesä.

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: tgen - 22.04.11 - klo:18:45

No nyt on komeat pyörät tulossa Polosen alle. Odottelen innolla kuvia.

tgen

No nyt tuli maskiin eka päivitys. GTD lätkä ei vielä saapunut, mutta askarrellaan se paikalleen sitten myöhemmin.

Pupa

Onkos tää Polo saanut uusia hiluja pintaan, kun mitään ei ole hetkeen kuulunut :) ?
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Tsuku

Bongattu Kiitoradantiellä puolisen tuntia sitten, näytti olevan GTD-merkki jo kiinni. :)

Lanttu42

Lainaus käyttäjältä: tgen - 22.04.11 - klo:18:45

Itselläni oli tuollaiset 16" poloa varten, mutta eipäs pirulaiset istuneet eteen ilman spacereita. :( Myin pois ja nyt ihmetellään ens kesänä, josko Königillä olisi tarjota jotain kivaa. :D
Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

tgen

Juu, GTD merkki löysi tiensä aika pian Slamitin avustuksella keulille ja päiväajovalojen kanssa kävi kanssa hassusti. Varsinaiset ajovalot saa käsittelyn piakkoin.

Totuuden Torvi

Pertsa

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy