Polo GTI 1.4 TSI DSG Flash red 5ov 2011 - Myyty -

Aloittaja Tsuku, 05.04.11 - klo:07:48

« edellinen - seuraava »

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 01.06.11 - klo:23:44
Hienoja ovat molemmat, mutta kyllä tuo punainen silti on aivan yliveto! Erityisesti keula on aiva hävyttömän hieno.

Toisaalta punaisessa häviää nuo maskin punaiset raidat turhankin tehokaasti, kun taas hopeisessa ne korostuvat. Molempi parempi  :)
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Reneto - 01.06.11 - klo:23:54
Toisaalta punaisessa häviää nuo maskin punaiset raidat turhankin tehokaasti, kun taas hopeisessa ne korostuvat. Molempi parempi  :)

Katselin ihan samaa, punaiset raidat piristää hienosti tuota harmaata (ja en tarkoita että tuo punainen tallin yksilö olisi huonompi :)). Jäin miettimään olisiko jotain väriä jolla saman efektin saisi punaiseen autoon?

Komeita kuvia todellakin, tykkään etenkin tuosta ylimmäisestä parikuvasta, kelpais myyntiesitteeseen!
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Tsuku

Tänään vaihdoin lyhyemmät kuraläpät eteen ja laitoin alle kiveniskuteippiä. Lisää aiheesta läppä-ketjussa Polo-osiossa. Lisätään tänne yksi sisäkuvakin ja bonuksena kuva siitä mitä käy heti kun pesee auton..

Eku-81

On tarvinnu olla jo iso lintu, että saa tollasen aikaan. Hyvin on tähdänny..  :o Olen kyllä kateellinen noiden penkkien kankaasta ja punaiset tikkaukset tekee tosi kivan säväyksen..

Tsuku

Jindebyne

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 01.06.11 - klo:23:51
Täytyy ruveta miettimään uusia kuvauspaikkoja ensi kerraksi ja ehkä joku palstan valkoisista GTI:stä tulisi mukaan?

Kuullostaa hyvältä idealta, mikäli 2-oviset hyväksytään mukaan  ;)

Ã,,lyttömän hieno tuo vuoristokuva, olosuhteet tuovat mukavasti raadollisuutta kuvaan. Missä Polo on kuvattu?

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: Jindebyne - 23.06.11 - klo:00:25
Kuullostaa hyvältä idealta, mikäli 2-oviset hyväksytään mukaan  ;)

Ã,,lyttömän hieno tuo vuoristokuva, olosuhteet tuovat mukavasti raadollisuutta kuvaan. Missä Polo on kuvattu?

Varmasti hyväksytään. Kuva on otettu täällä.

Jere#18

Hieno auto& väri!

Vuodenvaihteen jälkeen, viimeistään ensi keväänä tarve hankkia toinen auto ja Polo GTI on kaavailuissa kärkisijoilla.
2 ovisia näyttäisi olevan jo kaupan, mutta jospa joku innostuisi vaihtamaan myös 4-ovista versiota.

Yhtään intoa ei vähennä ainakaan se, kun lukee tyytyväisten omistajien hehkutuksia täältä.

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: Jere#18 - 23.06.11 - klo:07:42
Hieno auto& väri!

Vuodenvaihteen jälkeen, viimeistään ensi keväänä tarve hankkia toinen auto ja Polo GTI on kaavailuissa kärkisijoilla.
2 ovisia näyttäisi olevan jo kaupan, mutta jospa joku innostuisi vaihtamaan myös 4-ovista versiota.

Yhtään intoa ei vähennä ainakaan se, kun lukee tyytyväisten omistajien hehkutuksia täältä.

Olen kyllä ollut tyytyväinen, yllättävän hyvä matka-auto pidemmilläkin reissuilla ja pieni koko on edukseen varsinkin keski-euroopan suurkaupungeissa.

Baanalla tuli kokeiltua huippuja, olisi varmaan saanut vielä 240 rutistettua mittariin, mutta se tuntui vähän turhalta.

Tsuku

Tulipa harrastettua tuuninkia laittamalla kusikalvoa sumareihin. Noh, on tuolla kalvolla ihan tarkoituskin, se on nimittäin melko paksua (n 1mm) ja joustavaa joten pitäisi suojata sumareita halkeamiselta. Kiveniskuja niihin onkin jo kerennyt muutama kertyä 7800km aikana.

Tsuku

Tulipahan käytyä kesäkuun alussa myös Ahvenistolla kurvailemassa (tässä vaiheessa oli vielä alle 2000km lasissa). Uusi auto (ja vetotapa) vaatii vielä vähän totuttelua, varsinkin hätäjarrutehostin sotki pakkaa kun olen tottunut vähän vanhempiin autoihin missä tuollaista toimintoa ei ole. Paras kierrosaika toistaiseksi 1:41. Pitää jatkaa harjoituksia.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 18.07.11 - klo:22:43
Tulipahan käytyä kesäkuun alussa myös Ahvenistolla kurvailemassa (tässä vaiheessa oli vielä alle 2000km lasissa). Uusi auto (ja vetotapa) vaatii vielä vähän totuttelua, varsinkin hätäjarrutehostin sotki pakkaa kun olen tottunut vähän vanhempiin autoihin missä tuollaista toimintoa ei ole. Paras kierrosaika toistaiseksi 1:41. Pitää jatkaa harjoituksia.

No ei tolla autolla kauheen paljon nopeemmin tota rataa voi ajaa paitsi mä tietty nipistän tosta sekunnin pari LOL

Tossa vähän vertailuaikoja...

http://tekniikanmaailma.fi/autot/kierrosaikapankki/kierrosaikapankki#kierrosajat

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 18.07.11 - klo:23:49
No ei tolla autolla kauheen paljon nopeemmin tota rataa voi ajaa paitsi mä tietty nipistän tosta sekunnin pari LOL

Tossa vähän vertailuaikoja...

http://tekniikanmaailma.fi/autot/kierrosaikapankki/kierrosaikapankki#kierrosajat

On vielä linjat sen verran hukassa, että uskon saavani sen alle 1:40.

Tsuku

Pahoittelut huonosta kuvasta, meinas tulla vähän kiire kun huomasin mittarilukeman enkä tiennyt kuinka kauan se on mittarissa ollut, aika äkkiä se tuosta muuttuikin kuvan ottamisen jälkeen.

Öljyt on nyt vaihdettu kertaalleen ja puolia uusittu takuuseen. Etupäästä kuuluu joskus töyssyissä kolinaa, mutta sitä ei tietenkään ilmennyt huollon koeajolla. Täytyy odottaa, että pahenee ja mennä uudestaan valittamaan. Eiköhän talven pyykkilaudaksi jäätyneet kadut hoitele tuon puolen aika äkkiä.

Pupa

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 29.08.11 - klo:07:41
Pahoittelut huonosta kuvasta, meinas tulla vähän kiire kun huomasin mittarilukeman enkä tiennyt kuinka kauan se on mittarissa ollut, aika äkkiä se tuosta muuttuikin kuvan ottamisen jälkeen.

Öljyt on nyt vaihdettu kertaalleen ja puolia uusittu takuuseen. Etupäästä kuuluu joskus töyssyissä kolinaa, mutta sitä ei tietenkään ilmennyt huollon koeajolla. Täytyy odottaa, että pahenee ja mennä uudestaan valittamaan. Eiköhän talven pyykkilaudaksi jäätyneet kadut hoitele tuon puolen aika äkkiä.

Öljyt vaihdettu jo 10tkm kohdalla :O ?
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 29.08.11 - klo:08:08

Ehkä olen jonkun mielestä hölmö, mutta itse en suostu ajamaan 30tkm samoilla öljyillä. Tyhmää riskinottoa mielestäni kun öljynvaihto on kuitenkin niin halpa ja tärkeä toimenpide. Olen nähnyt ihan tarpeeksi longlife-koneita missä on öljysihti aivan tukossa. Näissä meidän pohjoisissa olosuhteissa ehtii 30tkm aikana kondensoitua melko paljon vettä sinne sekaan..

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 29.08.11 - klo:11:27
Ehkä olen jonkun mielestä hölmö, mutta itse en suostu ajamaan 30tkm samoilla öljyillä. Tyhmää riskinottoa mielestäni kun öljynvaihto on kuitenkin niin halpa ja tärkeä toimenpide. Olen nähnyt ihan tarpeeksi longlife-koneita missä on öljysihti aivan tukossa. Näissä meidän pohjoisissa olosuhteissa ehtii 30tkm aikana kondensoitua melko paljon vettä sinne sekaan..

Et ole hölmö.
Työkaverin 2002 paskatista meni juurikin tuo sihti tukkoon vuosi sitten.Kaveri päästeli vuosia menemään long lifella ja kehui kuinka voi ajaa jopa 30tkm..Voi ajaa juu,mutta.
Itse en aja millään autolla yli 15tkm samoilla öljyillä.V gollffiin vaihtuu 10-15 välein ja tän hetkiseen audiin 7500km välein/kerran vuoteen.
Juuri kävin audiin öljyt ja suotimen,41â,¬ ja öljyinä castrol.On se kallista..varsinkin kun itse vaihtaa.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Pupa

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 29.08.11 - klo:11:27

Juu, en epäile sen tarpeellisuutta. Ehdin jo pelätä, että koneessa oli jotain suurempaa pielessä :)

MoFFe

Veitkö VWlle vaihdettavaksi? Vai teitkö itse?

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 29.08.11 - klo:08:08

Mun Polo GTI sai uudet öljyt kun mittarissa oli vasta 5555 kilometriä, heti keväällä laitetaan taas öljyt vaihtoon, tosin tossa ne vaihtuu kuin itsestään kun kulutus ollut niin raisua, toki hieman vähentynyt mutta silti yli puolet jo uutta öljyä koneessa toukokuussa tehdyn öljynvaihdon jälkeen :)

Jopa huolto suositeli suht aikaista ekaa öljynvaihtoa vaikka koneessa LL-öljyt, varsinkaan oman auton kanssa ei kannata öljynvaihdoissa pihistellä, etenkin jos aikomus pidempään ajella samalla autolla ilman konehuolia. Itse en tiedä kauanko tolla GTI:llä 'joutuu' ajamaan, mutta jos Polo R tulee markkinoille 'kohtuuhintaisena' niin sitä joutuu oikeesti harkitsemaan, on se teho vaan niin kivaa...vaikka sitä ei voikkaan käyttää niin kivasti se tuntuu munaskuissa  ;D

Pupa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 29.08.11 - klo:14:19
Mun Polo GTI sai uudet öljyt kun mittarissa oli vasta 5555 kilometriä, heti keväällä laitetaan taas öljyt vaihtoon, tosin tossa ne vaihtuu kuin itsestään kun kulutus ollut niin raisua, toki hieman vähentynyt mutta silti yli puolet jo uutta öljyä koneessa toukokuussa tehdyn öljynvaihdon jälkeen :)

Vaihdatko ite öljyt vai käytkö liikkeessä? Itellä olis kymmenisen litraa Castrolia hyllyssä, ni voishan ne keväällä vaihdattaa, ku nyt on vasta 2200km mittarissa.

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: MoFFe - 29.08.11 - klo:13:13
Veitkö VWlle vaihdettavaksi? Vai teitkö itse?

VW:llä vaihdettu. Henkilökuntahintaan sen verran edullista, ettei viitsi näppejään liata käyttöauton kanssa. Harrastepeleissä vaihdan itse.

Pupa

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 29.08.11 - klo:15:15
VW:llä vaihdettu. Henkilökuntahintaan sen verran edullista, ettei viitsi näppejään liata käyttöauton kanssa. Harrastepeleissä vaihdan itse.

No ilmankos ;)

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 29.08.11 - klo:15:15
No ilmankos ;)

Niinno, en kyllä raaskis jättää vaihtamatta vaikka joutuisi maksamaan täyden hinnan..

Tsuku

Kävin vähän kiihdyttelemässä, suljetulla alueella tietysti. Tuossa vedossa mennään Racechronon mukaan vartti 14.4 sekunnissa ja 152km/h loppunopeutta, mutta tiedä sitten miten paljon se heittää. Muut vedot 14.2 ja 14.8. Paras 0-100 oli 6.6 sekkaa. Täytyy käydä ensi kesänä ajamassa jossain tapahtumassa ihan virallinen vartti.

VW Polo GTI 2011 (6R) acceleration 0-170km/h

pokkus

Nätisti se Poloinenkin vaan kiihtyy, ei tuolla jalkoihin kyllä varmastikaan jää. Tuo DSG tekee tuosta vaihtamisesta ja sitä kautta kiihtyvyydestä niin nopeaa ja helpon näköistä. Ei tuossa omalla kepittämistaidoilla kyllä perässä pysyisi :)

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 18.09.11 - klo:02:55
Nätisti se Poloinenkin vaan kiihtyy, ei tuolla jalkoihin kyllä varmastikaan jää. Tuo DSG tekee tuosta vaihtamisesta ja sitä kautta kiihtyvyydestä niin nopeaa ja helpon näköistä. Ei tuossa omalla kepittämistaidoilla kyllä perässä pysyisi :)

Kyl kai mussella pitäis päästä ainakin matalia 13 sek aikoja ja loppunopeuttakin varmaan lähemmäs 180km/h. Ei muuta ku Skip Barberille tms rata-ajokouluun, niitähän siellä riittää. :)

nikob

Aika kovia aikoja. Olettaen että autosi on vakio.
Veditkö videolla manuaali moodilla?
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: nikob - 18.09.11 - klo:17:10
Aika kovia aikoja. Olettaen että autosi on vakio.
Veditkö videolla manuaali moodilla?

Juu, vakiolle ois kovia.. Ratin napeista vaihtelin joo. Tuosta kepin tökkimisestä manuaalimoodissa en oikein välitä.

Tos®

Mites launch controlin kanssa :D?

Lainaasuljetulla alueella tietysti.
Kovasti katuvalot vilkkuu taustalla  ::)
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy