Yleistä Sciroccosta

Aloittaja RoccoScientist, 07.12.09 - klo:00:30

« edellinen - seuraava »

proV1

Onko kukaan hankkinut Roccoonsa kangasmattoja Scirocco-tekstillä? Itse tilasin kyseiset matot marmoritiskiltä huhtikuun puolessa välissä ja nyt tilauksesta on tosiaan yli 4 kk ja mattoja ei missään. Kuulemma edelleen tilaus on sisällä. Muka matot ovat lopussa ja niitä ei muka neljässä kuukaudessa Suomeen saataisi? Aikamoista, sanon mä.  >:(

HJP

Lainaus käyttäjältä: proV1 - 01.09.11 - klo:21:28Muka matot ovat lopussa ja niitä ei muka neljässä kuukaudessa Suomeen saataisi? Aikamoista, sanon mä.  >:(
Aika ontuva selitys liikkeeltä, Ebaysta ne saa tilattua vaikka samantien.

Konexion

AHW-shopista tilasin matot, taisivat noin viikossa tulla. Neljä kuukautta kuulostaa aika kohtuuttoman pitkältä odotusajalta...

Pertsa

Itse peruisin tuon marmoritiskin tilauksen ja tilaisin ulkomailta josta ne saa nopeammin ja halvemmalla.

Tilasin vastaavat matot A4:een Kunzmannilta Saksasta vajaa pari vuotta sitten. Olivat ainakin siihen aikaan edullisimmat mitä löysin postikuluineenkin. Tulivat muistaakseni noin viikossa. Kyseessä siis orkkismatot.

On tuolla Scirocconikin mattoja, ei ole paha hinta sarjalle minun mielestäni, pikkuisen halvemmat vielä kuin ahw-shopissa.

re2

^Ja samat matot ilman mallinimibrodeerauksia saa marmoritiskiltä puolella tuosta. Itselleni tuo detaili ei ollut niin merkityksellinen, vaikka ei olisi haitannutkaan. Varsinkaan kun marmoritiskin hinta brodeeratuille olisi ollut vielä huomattavasti korkeampi.

proV1

^
Kiitos kaikille vastauksista! Tänään sitten tuli soitto myyjältä pahoittelujen kanssa (kun kävin taas toissapäivänä tiskillä mattojen perään kyselemässä). Matot ovat kuulemma ensi vkolla täällä. Syy tähän sähläykseen oli kuulemma se, että vaikka olivat tilauksen tehneet täällä Suomen päässä, niin jotenkin Ruotsiin tilaus ei sitten ollutkaan mennyt. Ilmeisesti sitä kautta sitten jotenkin tulevat. Tiedä nyt sitten tosta..

Kävin varmaan kolmeen kertaan tässä tilauksen aikana tiskillä kyselemässä, että josko mattoja olisi kuulunut, mutta mitään aikatauluja ei osattu sanoa. Katsotaan tullaanko hinnassa yhtään vastaan tämän säädön jälkeen. Matothan oli tarkoitus tilata kesäksi, joten hukkaanhan tuo nyt meni (ainakin nyt sitten -11 kesän suhteen)  :(

Ja noista hinnoista. Tein vertailua kyllä noiden nettikauppojen ja marmoritiskin kanssa, mutta koska itselläni kyse oli vain etumatoista, niin tiskiltä hinta ei tullutkaan loppujen lopuksi kuin ihan muutaman euron kalliimmaksi nettikauppoihin verrattuna.. Nyt jälkiviisaana: toimitusajan takia netti olisi ollut järkevämpi --- paljon järkevämpi.

Ja hieman ehkä saivartelua, mutta halusin ne matot juuri teksteillä.  8)

Cyclic Stig

Näitä Sciroccoja tulee nykyään vastaan joka nurkalla. Vie omasta kuupassani aikalailla fiilistä kyseisestä automallista, toki "budgetsportiksihan" tuo kait on tarkoitettukin. Kovin erikoinen/harvinainen se ei tätä nykyä kuitenkaan ole. Ja se on mielestäni yksi "sporttien" pointti joka Sciroccolta tätä nykyä uupuu.

Tänään aamulla varhain Esbo-Ã...bo motarilla tuli vastaan ainakin kolme ja kun itsellä ei ollut kiirus, ohikin (samaan suuntaan) paineli kaksi. Myös joka kirkonkylällä noita tuntuu jo olevan melkein kyllästymiseen saakka, olikohan moinen alunperin VW:n tarkoitus?

snoogie

Onhan se kovin ikävää.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: snoogie - 02.09.11 - klo:23:20
Onhan se kovin ikävää.
Niin siis selvyyden vuoksi, pointti ei ollut väheksyä itse tuotetta vaan ihmetellä näitä VW:n "kujeita" hinnoittelussa yms. Scirocco kun on kovin lähellä 3-ovista Golffia monella tapaa, mm. käytettävyydeltään ja tiloiltaan (pilkunnussijat voivat toki puuttua pieniinkin eroihin). Kuitenkin uusi/ uudehko 3-ovinen Golf on reilusti harvinaisempi näky nykyisin kuin Scirocco. Miksi 3-ovista Golffia edes tehdään jos tämä oli VW:n tarkoitus? Vai olisiko Sciroccosta pitänyt tehdä astetta kalliimpi ja säilyttää (mahdollisesti) sen ekslusiivisuus ja "erikoisuus"?

skriko

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 02.09.11 - klo:23:13
Näitä Sciroccoja tulee nykyään vastaan joka nurkalla. Vie omasta kuupassani aikalailla fiilistä kyseisestä automallista, toki "budgetsportiksihan" tuo kait on tarkoitettukin. Kovin erikoinen/harvinainen se ei tätä nykyä kuitenkaan ole. Ja se on mielestäni yksi "sporttien" pointti joka Sciroccolta tätä nykyä uupuu.

Tänään aamulla varhain Esbo-Ã...bo motarilla tuli vastaan ainakin kolme ja kun itsellä ei ollut kiirus, ohikin (samaan suuntaan) paineli kaksi. Myös joka kirkonkylällä noita tuntuu jo olevan melkein kyllästymiseen saakka, olikohan moinen alunperin VW:n tarkoitus?

Samaa mieltä kanssasi, ei ole kivaa ajella autolla joita tulee vastaan liian usein. Mutta hyvää siinä on se, että auto on hyvää myytävää. Toisin kuin esim. Honda CRZ joita tulee vastaan tosi harvoin, siksi kun se on aika myymätön peli jo uutenakin. Luulisi kyllä että kaikkien autotehtaiden tarkitus on myydä mallejaan mahdollisimman paljon. Tiedä sitä sitten. Voihan kuitenkin joku olla ostamatta Sciroccoa nykyään siksi että sitä on jo liikaa liikenteessä.

Filixon

Lainaus käyttäjältä: skriko - 02.09.11 - klo:23:47Samaa mieltä kanssasi, ei ole kivaa ajella autolla joita tulee vastaan liian usein.

Tjaah, meillä on mm. uudehko Golf Plus ja uusi Honda Jazz, eikä noita liiemmin näe liikenteessä ainakaan täällä Savon puolessa. Ihan ilahtuu, kun joskus näkee, että joku muukin on päätynyt samoihin ratkaisuihin, niin hyvässä kuin pahassa...
Meidän Musti on karjalankarhukissa.

snoogie

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 02.09.11 - klo:23:44
Niin siis selvyyden vuoksi, pointti ei ollut väheksyä itse tuotetta vaan ihmetellä näitä VW:n "kujeita" hinnoittelussa yms. Scirocco kun on kovin lähellä 3-ovista Golffia monella tapaa, mm. käytettävyydeltään ja tiloiltaan (pilkunnussijat voivat toki puuttua pieniinkin eroihin). Kuitenkin uusi/ uudehko 3-ovinen Golf on reilusti harvinaisempi näky nykyisin kuin Scirocco. Miksi 3-ovista Golffia edes tehdään jos tämä oli VW:n tarkoitus? Vai olisiko Sciroccosta pitänyt tehdä astetta kalliimpi ja säilyttää (mahdollisesti) sen ekslusiivisuus ja "erikoisuus"?

Joo, sori ehkä hieman kärkevästä vastauksesta näin väsyneenä, oikeassahan olet, kyllä itsekin Sciroccoja bongailen nykyään lähes jatkuvasti. Tosin omalla kohdalla olen tähän asti laittanut sen piikkiin, että niitä jotenkin osittain tiedostamatta hakeekin liikenteestä.

skriko

Nykyään muuten juuri mitään autoa joista on tuotannossa 3- ja 5- oviset mallit, ei ole maahantuojalla varastossa kuin ainoastaan 5- ovisena. Kolme oviset menevät poikkeuksetta tilaustavaraksi esim. peugeot 206+, 207, ford fiesta. Syy siksi että kolme ovisten kysyntä on hyvin olematonta.

411E

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 02.09.11 - klo:23:13

;D

Volkswagen AG voisi alkaa valmistamaan "Cyclic Stig"-erikoismalleja vaikkapa kaksinkertaiseen hintaan perusmalliin verrattuna.
Exklusiivisuutta tavoittelevat saisivat haluamansa ja autotehdas sitä lisävoittoa, mitä varten se on alkujaan perustettukin.

S24:llä kirjoitteli aikanaan joku "tietäjä" vastaavaa Bentley Continental-mallista, että myy liian hyvin...Että myynti kärsii siitä.
Kyllä, kyllä...Ferrarikin taitaa tehdä tänä vuonna valmistusennätyksensä.

ISO  ;D

Scirocco on hieno peli, eikä haittaa vaikka niitä näkyisi 5 min välein. Hyvä että edes VW valmistaa "kansansporttia", ennen Hondan huonosti myyvää sporttihybridiä(ruma kuin synti) oli japsit hävittäneet valikoimistaan koko genren. Kuka muistaa Preluden, Celican, Sapporon, Starionin, Cordian, 180/200SX:n...Jne.

skriko

Lainaus käyttäjältä: 411E - 03.09.11 - klo:00:33
;D

.

ISO  ;D

Scirocco on hieno peli, eikä haittaa vaikka niitä näkyisi 5 min välein. Hyvä että edes VW valmistaa "kansansporttia", ennen Hondan huonosti myyvää sporttihybridiä(ruma kuin synti) oli japsit hävittäneet valikoimistaan koko genren. Kuka muistaa Preluden, Celican, Sapporon, Starionin, Cordian, 180/200SX:n...Jne.

Omistuksessani oli preludet -84,-88,-92 ,98. Celicat -90, -90 4 WD, 04. CRX, Puma, capri. MR 2 -86, -90. Joten muistissa ovat hyvin. lisäksi vielä mainittakoon Supra, eclipse, celeste, 100nx, nissan 300, gougar. Olihan noita. Nyky coupet ovat samanlaisia kuin perhe 4-oviset, otettu 2 ovea pois ja kallistettu taka- ja tuulilasia. Scirocco on poikkeava piristys.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: 411E - 03.09.11 - klo:00:33
;D

Volkswagen AG voisi alkaa valmistamaan "Cyclic Stig"-erikoismalleja vaikkapa kaksinkertaiseen hintaan perusmalliin verrattuna.
Exklusiivisuutta tavoittelevat saisivat haluamansa ja autotehdas sitä lisävoittoa, mitä varten se on alkujaan perustettukin.

S24:llä kirjoitteli aikanaan joku "tietäjä" vastaavaa Bentley Continental-mallista, että myy liian hyvin...Että myynti kärsii siitä.
Kyllä, kyllä...Ferrarikin taitaa tehdä tänä vuonna valmistusennätyksensä.
Juu ei siinä mitään, tosin nimimerkkini käyttäminen mallinimessä tuskin olisi VAG:lle kovin halpaa ;D. Olen nääs hintatietoinen.

Suomi24:llä olen joskus seurannut yhtä palstaa mutta se ei liittynyt autoihin sitten mitenkään, muihin kulkuvälineisiin toki. Totesin jo vuosia sitten, ettei maksa vaivaa.

Valmistusennätys tai ei, eipä tullut eipä ole tullut yhtään Fersua vastaan muutamaan viikkoon. 90-luvun Lotus Espritin bongasin tänään, hetken luulin Italiaanoksi... Et toki varmaan edes ymmärtänyt mitä tarkoitin, mutta Ferrariin vertaaminen on silti vähän "pointless".

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: skriko - 02.09.11 - klo:23:47
Samaa mieltä kanssasi, ei ole kivaa ajella autolla joita tulee vastaan liian usein. Mutta hyvää siinä on se, että auto on hyvää myytävää. Toisin kuin esim. Honda CRZ joita tulee vastaan tosi harvoin, siksi kun se on aika myymätön peli jo uutenakin.
Mulle vaan Sciroccon "pointti" menee vähän ohi kun niitä on liikenteessä melkein kuin "kansanautoja". En jaksa uskoa, että vw:n ajatus on ollut myydä Sciroccoa lähes kuin Golffia. Tai toivon, ettei ole ollut.... Kun tykkään, että tuommoisen sportin pitäisi olla jollain lailla "harvinaisuus" liikenteessä.. Vähän siitä hohto menee kun liian usein tulee vastaan. Rupeaa näyttämään "tavalliselta". Toki jos se on ollut VW:n tarkoitus Sciroccon kanssa niin ovat onnistuneet vallan mainiosti. Ja jälleenmyyntiarvohan on kuten sanoit, mainio.

411E

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 03.09.11 - klo:00:53
Juu ei siinä mitään, tosin nimimerkkini käyttäminen mallinimessä tuskin olisi VAG:lle kovin halpaa ;D. Olen nääs hintatietoinen.

Suomi24:llä olen joskus seurannut yhtä palstaa mutta se ei liittynyt autoihin sitten mitenkään, muihin kulkuvälineisiin toki. Totesin jo vuosia sitten, ettei maksa vaivaa.

Valmistusennätys tai ei, eipä tullut eipä ole tullut yhtään Fersua vastaan muutamaan viikkoon. 90-luvun Lotus Espritin bongasin tänään, hetken luulin Italiaanoksi... Et toki varmaan edes ymmärtänyt mitä tarkoitin, mutta Ferrariin vertaaminen on silti vähän "pointless".

Eikö se sinun "pointtisi" ollut, että Scirocco on liian yleinen ja sen haluttavuus vähenee sen takia? Kolmiovinen Golf taas on instituutio, eikä sitä tehdas korvaa millään Sciroccolla. Toki kolmiovisten Golffien myynti on laskenut Suomessa tosi paljon vrt vaikkapa Golf IV-malliin.

Sciroccon "halpuus" on taas pelkästään ostajan etu, tai mitä tilalle? Kuten jo totesin, valikoima on huono.

Sinulla on muuten erittäin huono tapa täällä alentaa muiden mielipiteitä ja korostaa "oikeaa" omaa mielipidettäsi. Eli otat itseesi liian helposti, kuten otat tästäkin...

;D

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: 411E - 03.09.11 - klo:01:18
Eikö se sinun "pointtisi" ollut, että Scirocco on liian yleinen ja sen haluttavuus vähenee sen takia?
Ei ollut. Pointti oli se, että minun silmissäni "sporttimallin" liika yleisyys on huono asia. Yleisesti Scirocco näyttää olevan edelleen enemmän kuin haluttava. En ole mikään totuuden torvi tai tilastojeesus. Katselen asioita vain omasta näkökulmastani. Se voi olla suppeakin näkökanta tai sitten ei. Mutta olen kai oikeutttu omaan mielipiteeseeni?

LainaaSinulla on muuten erittäin huono tapa täällä alentaa muiden mielipiteitä ja korostaa "oikeaa" omaa mielipidettäsi. Eli otat itseesi liian helposti, kuten otat tästäkin...
Viron roistot on erikseen, minulla ei ole tarvetta ottaa keskusteluja peltilehmistä kovin henkilökohtaisesti. Jos sinusta tuntuu, että alennan muiden mielipiteitä, niin tehokkain tapa moisen väistämiseksi lienee olla kommentoimatta? Itse en ole kokenut kenenkään mielipidettä (saati henk. koht.) dissaavani, esitän toki asiat suoraan kiertelemättä mutta niin teen myös "oikeassa elämässä". Eipä ole siis tarvetta täälläkään "neiteillä".

Scirocco on edelleen muotoilullisesti Volkkarin nykymalliston paras kampe, by far. Vaan toivoisin, että se herättäisi nykyiselläänkin vastaan tullessaan sellaisen vow-fiiliksen. Liian usein vaan tulee vastaan tuon fiiliksen tehdäkseen.

411E

"Eikö se sinun "pointtisi" ollut, että Scirocco on liian yleinen ja sen haluttavuus vähenee sen takia? "

"Ei ollut. Pointti oli se, että minun silmissäni "sporttimallin" liika yleisyys on huono asia."

;D

Genuine nitpicker.

"Et toki varmaan edes ymmärtänyt mitä tarkoitin..." Toisen haukkuminen tyhmäksi varmaan nostaa keskustelustatuksen huippuun muiden silmissä. Toki sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta niin on muillakin.

RoccoScientist

Itse uskoisin, ettei volkkari tähän hintaluokkaan tee autoja, joiden toivoisi jäävän harvinaisiksi. Toki siitä syntyy pientä ristiriitaa, sillä kohderyhmä on juuri sitä porukkaa, joka haluaa vähän harvinaisemman pelin. Markkinat voivat siis saturoitua huomattavasti nopeammin kuin esim. Golfin kanssa. Sama tilannehan on myös Audin puolella A5, A5 SB ja TT-malleilla. TT on ollut markkinoilla jo sen verran kauan, että niitä näkee yllättävän usein liikenteessä - ja ehkä ikävän usein pikkuvanteilla ja ilman S-line -pakettia. Auto itsessään on tietysti varsin hyvä tuote, mutta 2+2-paikkaisilla on sen verran pienet markkinat, ettei niiden yleistyminen tapahdu ihan hetkessä. A5 ja A5 SB sen sijaan tuntuvat olleen aikamoisia instant hittejä ja kumpaakin mielestäni näkee liikenteessä enemmän kuin Sciroccoa. Audilla ollaan tietenkin tyytyväisiä hyvään myyntiin, mutta joitakin ostajaehdokkaita tuo yleisyys voi alkaa jo häiritä.

Sitten asiasta kukkaruukkuun: Minimiitissä todettiin, että a)nuhapumppukoneen pakoäänet ovat vakioputkistollakin selvästi kesymmät kuin kaksoisahdetun ja b)nuhapumppukoneella varustetun auton etujarrut ovat paitsi pienemmät, myös selvästi rumemmat kuin kaksoisahdetussa. Jarrusatuloiden maalaaminen ei siis ehkä riitä. x)

Ja kukkaruukusta piikkipuskaan: Tuli sitten aiheutettua omalle autolle vähän myllytystarvetta. Ahtailla kotikaduilla joku mersu tunki samalle tielle sen sijaan että olisi odottanut tien vapautumista (olin ehtinyt lyhyehkölle pätkälle ensin). Minä taas ajattelin, että kyllä tuosta mahtuu niin kuin ennenkin sen sijaan että olisin väistänyt pysäköityjen autojen väliin. Lopputuloksena sivupeili sitten hieman kolisi kadunvarteen parkkeeratun auton kanssa. Pysäköity auto pääsi naarmuitta (kyllä, tarkistin), mutta oman sivupeilikotelossa on yläpuolella n. 5 sentin leveydeltä hiusnaarmuja. Tuon hoitaminen ei onneksi paljoa aikaa tai rahaa vaadi, mutta päähän ottaa oma typeryys. Mihin ihmeeseen sitä muka oli kiire, kun kotiin oli 50m? Toivottavasti tästä taas opittiin.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

re2

Scirocco on nyt ehtinyt siihen ikään, että niitä alkaa löytyä jo reilusti vähän edullisemmin jälkimarkkinoiltakin ja sitä myötä ovat tulleet yhä useamman saataville. Moni suomalainen kuitenkin valitsee kulkupelinsä poikkeuksetta vaihtoautojen joukosta.

Eihän se mikään yllätys voi olla, että jos nätin, sporttisen ja linjakkaan saksalaismerkin tuotoksen saa alle kolmenkympin, niin niitä myös liikenteeseen eksyy. Maassa jossa raha on arvossaan ja autojenkin hintataso Euroopan korkein(-pia?).

Aikanaan kun uuden Minin ostin, niin kyllä päät kääntyivät ja rastin sai vetää seinään jos toinen vastaan sattui. Vuosi - pari myöhemmin samanlaisia tuli vastaan jo useamman kerran viikossa ja kohdatessa tervehtimisrituaalit olivat samat kuin motoristeilla. Siitä vuosi - pari myöhemmin Minejä oli liikenteessä jo niin paljon, ettei kukaan jaksanut enää tassua heilutella toisilleen.

snoogie

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 03.09.11 - klo:10:50

Sitten asiasta kukkaruukkuun: Minimiitissä todettiin, että a)nuhapumppukoneen pakoäänet ovat vakioputkistollakin selvästi kesymmät kuin kaksoisahdetun ja b)nuhapumppukoneella varustetun auton etujarrut ovat paitsi pienemmät, myös selvästi rumemmat kuin kaksoisahdetussa. Jarrusatuloiden maalaaminen ei siis ehkä riitä. x)

Oliko noissa pakoäänissä sitten kovinkin selkeä ero, äänekkäämmät / resonoiko eri tavalla?  Enpä ole tullut ajatelleeksikaan, että tuolle osastolle olisi jotain eroja tehty noiden koneiden välillä.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: 411E - 03.09.11 - klo:08:59
"Et toki varmaan edes ymmärtänyt mitä tarkoitin..." Toisen haukkuminen tyhmäksi varmaan nostaa keskustelustatuksen huippuun muiden silmissä.
Jokainen tietenkin tulkitsee kirjoitettua tekstiä omalla tavallaan mutta etköhän nyt vähän kärjistä asioita. Sanat "ei ymmärrä" eivät ole synonyymi sanalle "tyhmä", ei ainakaan minun mielessäni. Muuten olisimme kait kaikki "tyhmiä", kukaan kun ei voi ymmärtää kaikkea kirjoitettua asiaa, ei ainakaan oikein tai kirjoittajan tarkoittamalla tavalla. Jos siis sellaista kutsutaan tyhmyydeksi niin siinä tapauksessa myönnän kernaasti olevani tyhmä.

En siis ole haukkunut ketään "tyhmäksi". Mikäli joku ymmärtää kirjoittamani toisella tavalla kuin olen itse tarkoittanut ei se ole tyhmyyttä. Pyydän siis, ettet tunkisi vääristelemiäsi tulkintoja sanomisistani suuhuni. Piikittely on toki sallittua ja (hyvän maun rajoissa) myös piristävää enkä minä siitä ainakaan nokkiini ota. Mutta jos aletaan syyttää muiden palstalaisten haukkumisesta niin se ei ole enää mitään pikku piikittelyä.

LainaaToki sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta niin on muillakin.
Oikeus mielipiteeseen on kait tällaisen(kin) palstan perusoikeus? Kun kerran esität asiasi tuolla tavalla niin ole hyvä ja kerro, missä olen asettanut kyseisen perusoikeuden kenenkään kohdalla kyseenalaiseksi?

Mikäli koet vielä tarvetta jatkaa asian käsittelyä niin lähetä vaikka yksityisviesti. Tämä kun ei liity autoihin, saati Sciroccoon, enää mitenkään vaan tulee pikemminkin fiilis, että sinulla on jotakin henkilökohtaista hampaankolossa minua kohtaan.

Anteeksi offtopic.

411E

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 03.09.11 - klo:12:26

Mikäli koet vielä tarvetta jatkaa asian käsittelyä niin lähetä vaikka yksityisviesti. Tämä kun ei liity autoihin, saati Sciroccoon, enää mitenkään vaan tulee pikemminkin fiilis, että sinulla on jotakin henkilökohtaista hampaankolossa minua kohtaan.

Anteeksi offtopic.

"Kuten jo aikaisemmin sanoin, "Sinulla on muuten erittäin huono tapa täällä alentaa muiden mielipiteitä ja korostaa "oikeaa" omaa mielipidettäsi. Eli otat itseesi liian helposti, kuten otat tästäkin..."

;D

Vai että oikein yksityisviestiä AUTOISTA ja MIELIPITEISTÃ,,.

Kasva aikuiseksi. Toivottavasti tästä ei sen enempää...

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: snoogie - 03.09.11 - klo:11:15
Oliko noissa pakoäänissä sitten kovinkin selkeä ero, äänekkäämmät / resonoiko eri tavalla?  Enpä ole tullut ajatelleeksikaan, että tuolle osastolle olisi jotain eroja tehty noiden koneiden välillä.

Mielestäni kaksoisahdetun pakoääni on sävyltään tummempi. Ã,,änekkäämpi se ei minusta ollut. Tyhjäkäyntikierroksissa saattoi olla eroa, mutta en tiedä riittääkö se selittämään tuota vähän miehekkäämpää murinaa.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

sjobbe

Oho, täällähän tulee syvällistä huttua jota pitää paikkailla useammalla postauksella :D

Sanoisin että Scirocco ja TT on about yhtä yleisiä nyt. Joka on harmi :) Eli voinko pyytää että paalatte omanne niin pääsen olemaan special :D

Tos®

Kannattaa muistaa ets sirotin hinnoiteltiin aluksi (vuonna nakki) golffin alapuolelle, jotta rahvaallakin oli mahdollisuus  ::)
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

SciroSJK

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 03.09.11 - klo:16:10
Kannattaa muistaa ets sirotin hinnoiteltiin aluksi (vuonna nakki) golffin alapuolelle, jotta rahvaallakin oli mahdollisuus  ::)

Tälläinen rahvas olisi kiinnostunut tietämään, mistä moinen tieto on peräisin ja mikä Golf? Gti Golfia ei ollut vielä keksittykään
tuolloin. Väittämäsi mukaan oma 1.5 LS olisi siis ollut kalliimpi kuin Rocco? ihmetellä vaan sopii, miksi niitä ei kovin paljon ole liikenteessä kait
koskaan ollutkaan?

411E

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 03.09.11 - klo:16:10

Tuollaiseen rahvaan malliin voisi joskus tuon 411:sen vaihtaa. Loistokuntoisen mark ykkösen löytäminen taitaa vain olla mahdotonta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy